Jij dacht: "Ik weet ook nog een moeilijk CUL woord."quote:Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef borisz het volgende:
Bij gebrek aan TTinspiratie schoot dit te binnen.
Ik vind ze wel eetbaar, maar daar is alles mee gezegd.
Vandaag bij de Lidl het paniniboek voor het EK gehaald + een multipack pakjes met die stickers..quote:Op maandag 7 mei 2012 13:04 schreef borisz het volgende:
Zo lijkt het alsof we hier over eten praten. Maar kunnen we weer gewoon door over voetbal en politiek
Heel klein prijsje.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, jullie putjesauto is weg?Weggegeven of nog een prijsje voor gekregen?
Leuk, wil ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag bij de Lidl het paniniboek voor het EK gehaald + een multipack pakjes met die stickers..![]()
![]()
Bij wie nietquote:Op maandag 7 mei 2012 14:19 schreef Bos81 het volgende:
Bijstand vervelend. hopelijk ben je er snel uit. Ik zit er al te lang in, maar bij mij zit er wel nog een verhaal achter enzo...
Dat zou mooi zijn. Ik zit er nu al iets van 3 jaar in, dacht ik. Maar goed ik had al psychische problemen voordat ik in de bijstand kwam en ben goed ziek geworden waardoor ik dus moeilijk aan de slag kan komen. Full time dienstverband zal zelfs nooit meer lukken, maar goed hopelijk kan ik aan het eind van het jaar ergens aan de slag betaald. Nu werk ik ergens 16 uur in de week onbetaald.\, maar daar is het erg beschermd en afgebakend, dus kan ik niet zomaar overal beginnen. Wel sta ik op de lijst voor een sociale werkplaatsvoorziening. Maar ja lange wachtlijst...quote:Op maandag 7 mei 2012 14:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij wie niet
Als ik zie wat voor gedonder het is, snap ik uitkeringstrekkers echt niet.
Maar waarschijnlijk duurt het niet lang hierzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |