abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111367195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

0,0000000000001

De term pandemie is aangepast om deze shit te kunnen aansmeren en te kunnen injecteren.

[..]

Waarom zou je uberhaupt laten prikken tegen de griep. Hoe ziek in je hoofd ben je dan?!
oehhhh ik snotter. Meteen zware metalen injecteren. De gemiddelde Nederlander is insane!

[..]

Katrina is versterkt, bestuurd en gemanipuleerd.

[..]

Zelfs de Spaanse griep was staged.
Zelden zoveel dom gezwets gezien. Je overtreft jezelf keer op keer Lambiekje.
pi_111367285
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 07:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat was het niet. Misschien voor de NOS-kijker of azijnbode lezer.

[..]

Dat doen willen PTB toch wel. >> Agenda 21
Nog meer onzin. Kun je mij dan eens uitleggen waarom we nog steeds allemaal leven. Het is namelijk in deze tijd heel makkelijk om massamoord te plegen. Waarom gebeurt dat dan niet als je er zo zeker van bent. Verklaar dan ook meteen even waarom alle mensen die gevaccineerd zijn in hun leven gewoon oud worden.
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:47:08 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111367557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Nog meer onzin. Kun je mij dan eens uitleggen waarom we nog steeds allemaal leven. Het is namelijk in deze tijd heel makkelijk om massamoord te plegen. Waarom gebeurt dat dan niet als je er zo zeker van bent. Verklaar dan ook meteen even waarom alle mensen die gevaccineerd zijn in hun leven gewoon oud worden.
de mex griep vaccinatie zou miljarden doden geven...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:02:31 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111368002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 07:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat was het niet. Misschien voor de NOS-kijker of azijnbode lezer.

[..]

Dat doen willen PTB toch wel. >> Agenda 21
Erm nee. Het waren de experts die er bang voor waren. Dat is het leuke van mensen in verschillende vakgebieden kennen. Dan hoor je nog eens wat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:02:49 #130
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111368012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

0,0000000000001

De term pandemie is aangepast om deze shit te kunnen aansmeren en te kunnen injecteren.

[..]

Waarom zou je uberhaupt laten prikken tegen de griep. Hoe ziek in je hoofd ben je dan?!
oehhhh ik snotter. Meteen zware metalen injecteren. De gemiddelde Nederlander is insane!

[..]

Katrina is versterkt, bestuurd en gemanipuleerd.

[..]

Zelfs de Spaanse griep was staged.
Leugenaar.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:04:51 #131
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111368063
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Leugenaar.
In een ogen van een deep deep deep hibernated kwast misschien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111368098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:28 schreef splendor het volgende:

[..]

Gast.. :')
Ik heb al heel wat bullshit van je gelezen, maar ik wist niet dat je jezelf nog kon overtreffen. :7

Het spreekwoord "een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden" is hier wel enigszins van toepassing. Het heeft weinig zin met je te "discussiëren" als je vanuit het niets en zonder enige onderbouwing met de ene complottheorie na de andere komt aanzetten en zeer selectief reageert op de dingen die ik zeg.
Onderbouwing:

quote:
Als wereldgezondheidsorganisatie WHO niet vlak voor de uitbraak van de Mexicaanse griep de definitie van een pandemie had aangepast, had Nederland waarschijnlijk geen 34 miljoen onnodige vaccins aangekocht.
http://www.elsevier.nl/we(...)aanse-griepgekte.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_111368544
quote:
16s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Onderbouwing:

[..]

Wat onderbouw je daar precies mee? Dat Nederland (achteraf gezien) misschien te snel heeft gereageerd met de aanschaf van vaccins zou best kunnen. Ik weet niet of ik de bron nog terug kan vinden, maar ik meen zelfs gelezen te hebben dat het RIVM juist afraadde om meteen in één keer 34 miljoen vaccins aan te schaffen, maar dat Klink (en zijn team) dit op eigen houtje toch hebben gedaan. Overigens geef ik liever een honderd miljoen teveel uit, dan het risico lopen dat we te laat zijn zodra er écht een gevaarlijk griepvirus rondwaart. Dat is echt peanuts in vergelijking met de schade aan de economie. Zie het als een soort verzekering, meestal is het weggegooid geld, maar soms ben je erg blij dat het er is.

Maar daar ging het helemaal niet om. Lambiekje beweerde dat er geen flinke kans was dat het een gevaarlijk virus zou blijken en dat is grote onzin, helemaal als ie vervolgens met een argument aankomt die daar vrij weinig mee te maken heeft. Vragen naar de virulentie was een beetje een strikvraag van mij, maar het was niet eens nodig om aan te tonen hoe ontzettend weinig Lambiekje eigenlijk van het onderwerp af weet.
-
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:25:34 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111368606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In een ogen van een deep deep deep hibernated kwast misschien.
Ook in jouw eigen ogen, als je er nog eens goed over nadenkt. Het gaat om een punt wat al meerdere keren ter sprake is gekomen, maar dat heeft zo te zien niet veel invloed op je gehad.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:29:26 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111368722
proberen lambiekje te overtuigen :D

daar zijn andere kanalen voor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:43:23 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111369123
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:29 schreef Re het volgende:

Tis de dikste plaat die ik tot nu to op fok heb gezien :P Zelfs rudeonline was niet zo erg.
Onikaan ni ov dovah
pi_111369294
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef splendor het volgende:
ik meen zelfs gelezen te hebben dat het RIVM juist afraadde om meteen in één keer 34 miljoen vaccins aan te schaffen, maar dat Klink (en zijn team) dit op eigen houtje toch hebben gedaan..
Ik meen van niet:

quote:
Mexicaanse griep: minder grote gevolgen dan voorgespiegeld
De Mexicaanse griep hield in 2009 Nederland in zijn greep. Iedereen was bang dat deze griep een pandemie zou worden met verstrekkende gevolgen. Het waren met name twee mannen die het nieuws hierover domineerden. De ene was viroloog Ab Osterhaus, adviseur van de Gezondheidsraad en van de toenmalige minister van Volksgezondheid Ab Klink. De andere man was Roel Coutinho, de baas van de landelijke vaccinatiecampagnes en directeur van het Centrum Infectiebestrijding (Cib) van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu, het RIVM.

Deze twee legden uit wat de Mexicaanse griep voor gevolgen zou kunnen hebben en beiden drongen aan op de aanschaf van vaccins.
http://www.trosradar.nl/a(...)dom-het-griepvaccin/
Let op de handgeschreven notitie: " Het is teveel maar de top virologen zeggen dat het moet"

http://nl.sitestat.com/rt(...)/nota_dg_10-6-09.pdf

quote:
maar het was niet eens nodig om aan te tonen hoe ontzettend weinig Lambiekje eigenlijk van het onderwerp af weet.
Dat geldt voor iemand die "meent iets ergens gelezen te hebben" ook.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_111370104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik meen van niet:

[..]

Let op de handgeschreven notitie: " Het is teveel maar de top virologen zeggen dat het moet"

http://nl.sitestat.com/rt(...)/nota_dg_10-6-09.pdf

[..]

Dat geldt voor iemand die "meent iets ergens gelezen te hebben" ook.
Ik weet ook niet heel veel van het onderwerp af, dat geef ik zelf toe dus dat hoef je niet eens aan te tonen. Maar ik kom dan ook niet met allerlei vreemde claims die ik alleen kan onderbouwen met op z'n zachtst gezegd bronnen van twijfelachtige kwaliteit. :+

Edit: van wie is die notitie eigenlijk?
Het hele advies kun je hier lezen: http://www.gezondheidsraa(...)gen-mexicaanse-griep

[ Bericht 9% gewijzigd door splendor op 10-05-2012 11:22:57 ]
-
pi_111370372
quote:

Precies, als je nu een linkje zou kunnen vinden van rense of infowars, dan ben je binnen!
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:35:07 #140
52357 Lambiekje
pi_111370954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:22 schreef splendor het volgende:

[..]

Wat onderbouw je daar precies mee? Dat Nederland (achteraf gezien) misschien te snel heeft gereageerd met de aanschaf van vaccins zou best kunnen. Ik weet niet of ik de bron nog terug kan vinden, maar ik meen zelfs gelezen te hebben dat het RIVM juist afraadde om meteen in één keer 34 miljoen vaccins aan te schaffen, maar dat Klink (en zijn team) dit op eigen houtje toch hebben gedaan.
Botweg niet waar.
quote:
Overigens geef ik liever een honderd miljoen teveel uit, dan het risico lopen dat we te laat zijn zodra er écht een gevaarlijk griepvirus rondwaart.
Sinds wanneer is het erg dat iemand even een dagje thuis zit met wat zwaar verkoden en wat koorts?

De griepprik is baarlijke nonsens op zo veel vlakken.

quote:
Dat is echt peanuts in vergelijking met de schade aan de economie.
Dat is het niet.

quote:
Zie het als een soort verzekering, meestal is het weggegooid geld, maar soms ben je erg blij dat het er is.
Steeds blijkt dat er helemaal niets wordt uitgekeerd. Kijk je wel eens naar Tros Radar?

quote:
Maar daar ging het helemaal niet om. Lambiekje beweerde dat er geen flinke kans was dat het een gevaarlijk virus zou blijken en dat is grote onzin, helemaal als ie vervolgens met een argument aankomt die daar vrij weinig mee te maken heeft.
je hebt echt geen idee he!

natuurlijk was er geen kans. het was o.a. om Baxter uit het slop te halen die flinke klappen heeft gehad met hun VIOX.

Je weet natuurlijk ook helemaal niets van de doelbewuste besmetting.

quote:
Vragen naar de virulentie was een beetje een strikvraag van mij, maar het was niet eens nodig om aan te tonen hoe ontzettend weinig Lambiekje eigenlijk van het onderwerp af weet.
Ik denk dat ik het grote plaatje beter begrijp dan een arts of wetenschapper. Om te begrijpen dat iets downright verkeerd is of je niet te weten hoe de intern werkt. Plus dat de intentie waarmee medicijnen en vaccinaties worden opgedrongen verkeerd is. Algehele karma rondom bigpharma rommel is satantisch.

Begrijp je het zelf wel?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:38:10 #141
52357 Lambiekje
pi_111371059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Erm nee. Het waren de experts die er bang voor waren. Dat is het leuke van mensen in verschillende vakgebieden kennen. Dan hoor je nog eens wat.
Dan ware het hele hele hele domme achterlijke nietswetende experts. Prutsers eerste klas. Niet bekwam om hun vak te kunnen uitoefenen.

Of juist wel en dat ze dikke paycheck krijgen om die misselijke leugens te verkondigen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 10-05-2012 11:44:06 ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:38:19 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111371066
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Botweg niet waar.

[..]

Sinds wanneer is het erg dat iemand even een dagje thuis zit met wat zwaar verkoden en wat koorts?

De griepprik is baarlijke nonsens op zo veel vlakken.

[..]

Dat is het niet.

[..]

Steeds blijkt dat er helemaal niets wordt uitgekeerd. Kijk je wel eens naar Tros Radar?

[..]

je hebt echt geen idee he!

natuurlijk was er geen kans. het was o.a. om Baxter uit het slop te halen die flinke klappen heeft gehad met hun VIOX.

Je weet natuurlijk ook helemaal niets van de doelbewuste besmetting.

[..]

Ik denk dat ik het grote plaatje beter begrijp dan een arts of wetenschapper. Om te begrijpen dat iets downright verkeerd is of je niet te weten hoe de intern werkt. Plus dat de intentie waarmee medicijnen en vaccinaties worden opgedrongen verkeerd is. Algehele karma rondom bigpharma rommel is satantisch.

Begrijp je het zelf wel?
Dat er vormen van griep zijn waar je knettershard dood aan kan gaan wil er niet echt bij je in he?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:38:54 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111371086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan ware het hele hele hele domme achterlijke nietswetende experts. Prutsers eerste klas. Niet bekwam om hun vak te kunnen uitoefenen.
Oh ja natuurlijk. Het past niet in je verwrongen wereldbeeld, dus het moeten wel prutsers zijn.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:40:27 #144
52357 Lambiekje
pi_111371143
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat er vormen van griep zijn waar je knettershard dood aan kan gaan wil er niet echt bij je in he?
Dan heb je al een dermate verzwakt inmuum door idioterie van BigPharma.
De kans dat je door een dergelijke prik doodgaat of allerlei tumoren ontwikkeld is onmetelijk veel groter.
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:43:18 #145
52357 Lambiekje
pi_111371239
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh ja natuurlijk. Het past niet in je verwrongen wereldbeeld, dus het moeten wel prutsers zijn.
Als die 'experts' echt bang waren voor de mexgriep. Dan waren dat zonder enig twijfel figuren die te dom zijn om te poepen. En dat meen ik serieus. Ze hebben zeker hun diploma behaald bij een pak boter. Het is kwalijk dat zulke mensen nog hun functie mogen bekleden.

Ik heb geen verwrongen beeld. Dat wordt door onderwijs en autoriteit opgedrongen.
pi_111371337
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waar jij het over hebt is een verkoudheidsvirus en dat heeft niks te maken met griep.

quote:
[..]
Uh, wat? Uitgekeerd? Tros Radar?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metafoor

quote:
[..]
Begrijp je het zelf wel?
Ja hoor, maar in jouw complot theorieën ga ik pas mee als daar gedegen bewijs voor is, en dat ben ik tot nu toe nog nooit tegengekomen.
-
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:46:40 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111371360
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als die 'experts' echt bang waren voor de mexgriep. Dan waren dat zonder enig twijfel figuren die te dom zijn om te poepen. En dat meen ik serieus. Ze hebben zeker hun diploma behaald bij een pak boter. Het is kwalijk dat zulke mensen nog hun functie mogen bekleden.

Ik heb geen verwrongen beeld. Dat wordt door onderwijs en autoriteit opgedrongen.
Droom lekker verder joh ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_111371463
quote:

:D

Dat is ook niet mijn doel, maar ik vind het wel erg dat mensen het lezen alsof het waarheid is en daardoor op het verkeerde been worden gezet en weer gaan twijfelen als ze bijvoorbeeld een vaccinatie moeten halen.

Discussie over het nut van vaccineren is prima, maar dan wel graag op met inhoudelijk argumenten en zoveel mogelijk gedegen bronnen.
-
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:49:29 #149
52357 Lambiekje
pi_111371469
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef splendor het volgende:

[..]

Waar jij het over hebt is een verkoudheidsvirus en dat heeft niks te maken met griep.

[..]

Uh, wat? Uitgekeerd? Tros Radar?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metafoor

[..]

Ja hoor, maar in jouw complot theorieën ga ik pas mee als daar gedegen bewijs voor is, en dat ben ik tot nu toe nog nooit tegengekomen.
Gek ik ben nog nooit bewijs tegen gekomen dat het wel werkt en effectief is. Afgezien dat misdadigers als Ab Osterhaus en Couthino het roepen en op misleidende foldertjes verkondigen. Of dat FDA een grote scam is.
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:51:03 #150
52357 Lambiekje
pi_111371522
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:49 schreef splendor het volgende:

[..]

:D

Dat is ook niet mijn doel, maar ik vind het wel erg dat mensen het lezen alsof het waarheid is en daardoor op het verkeerde been worden gezet en weer gaan twijfelen als ze bijvoorbeeld een vaccinatie moeten halen.
Dan is mijn opzet gelukt. Mensen moeten ook twijfelen en zelf op onderzoek gaan.
Niets is mooier dat die scam ontmaskerd wordt.

Ik vind het pas kwalijk dat je mensen die informatie probeert te onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')