Heb je de post boven de jouwe gezien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is nog dommer dan "ik heb niets te verbergen".
[..]
Zij zijn juist het minst gekwalificeerd. Ze zijn niet onafhankelijk. Niet integer. Hun advies dien je dan ook per direct in de prullenbak te gooien. Eigenlijk zou je die misselijke criminele corrupte klootzakken voor het gerechtslepen. Smerige huichelaars die bloedhoed Couthino en ranzige varkenskut Conijn.
Het is zeer kwalijk te noemen dat men er waarde hecht aan wat die misdadigers verkondigen.
Dat staat er niet, alleen staat er wel in de samenvatting van de conclusie dat je voorzichtig moet zijn met het trekken van bepaalde conclusies en waarom je voorzichtig moet zijn om die conclusies te trekken. Lees eens alles in de studie in plaats van alleen het stukje eruit te lichten dat aanwijzingen lijkt te geven dat vaccinaties schadelijk zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
maw, het is n studie van niks, de conclusies/onderzoeksmethodes/ kloppen niet. Je kunt het net zo goed niet lezen ? En dan hebben we nog niet eens bekeken of het onderzoek wel door onafhankelijke wetenschappers is uitgevoerd. Dus...
Gewoon weer de uitspraak van het RIVM " In Nederland is nog nooit gebleken dat vaccinatie blijvende schade veroorzaakt " voor waarheid aan nemen ?
De enige echte misdadiger ben je toch echt zelf. Met je onzin die je hier steeds loopt te verkondigen. Dankzij figuren zoals jijzelf jaag je duizenden mensen de dood in. En ja. Dat reken ik je persoonlijk aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
Het is zeer kwalijk te noemen dat men er waarde hecht aan wat die misdadigers verkondigen.
Dat is dus een terugkomende fabeltje. Daar heeft vaccins niet to gediend. Het heeft eerder weer wat opleving van ziektes opgeleverd. Mening kinderziekte was al lang en breed op zijn retour voor dat de misdadige vaccins dwangmatig werden ingezet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:48 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Deze dwaas. Je weet toch hopelijk ook wel dat de meeste gruwelijke ziektes in de westerse wereld niet meer voorkomen dankzij vaccins.
En voor jouw prachtige plaatjes wat onze achterlijke kutsoldaten veroorzaken met een vredesmissie.quote:De echte dwazen zijn degene die zich niet meer laten vaccineren tegen deze ziektes. Dankzij dit soort dwazen komen deze ziektes helaas weer steeds meer voor in de westerse wereld. Speciaal voor jou wat plaatjes voor de prachtige ziektes die je kunt krijgen en waarvoor gewoon vaccinatie bestaat
Difterie
[ afbeelding ]
Tetanus. Let op hoe prachtig de spieren samentrekken in de doodstrijd die deze man heeft. Nee gelukkig vaccineer je jezelf daar niet tegen. Je wilt namelijk graag dat iedereen dit krijgt
[ afbeelding ]
Polio (ook wel kinderverlamming genoemd). Prachtig toch om te kijken hoe deze kinderen verlamd zijn geraakt door polio. Gelukkig zul jij nooit een vaccin nemen omdat je liever kinderen ziet lijden.
[ afbeelding ]
Tuberculose. Zie hier de geweldige gevolgen van tuberculose. Waarbij je longen het langzaam begeven en je hele lichaam langzaam verteerd. Prachtig toch
[ afbeelding ]
Nee wees maar trots op jezelf. Dankzij dwazen zoals jijzelf zul je dit in de toekomst ook weer in Nederland kunnen aanschouwen
Als je onderzoek zou doen zou je weten dat ik verre van onzin loop te verkondigen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
De enige echte misdadiger ben je toch echt zelf. Met je onzin die je hier steeds loopt te verkondigen.
ohh wat heerlijk naief ben je. Je hebt nog extreem veel te leren.quote:Dankzij figuren zoals jijzelf jaag je duizenden mensen de dood in. En ja. Dat reken ik je persoonlijk aan.
Huh? Wat hebben vredesmissies met vaccinaties te maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus een terugkomende fabeltje. Daar heeft vaccins niet to gediend. Het heeft eerder weer wat opleving van ziektes opgeleverd. Mening kinderziekte was al lang en breed op zijn retour voor dat de misdadige vaccins dwangmatig werden ingezet.
[..]
En voor jouw prachtige plaatjes wat onze achterlijke kutsoldaten veroorzaken met een vredesmissie.
Nou, ik ben benieuwd: waar is je onderzoek?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je onderzoek zou doen zou je weten dat ik verre van onzin loop te verkondigen.
[..]
ohh wat heerlijk naief ben je. Je hebt nog extreem veel te leren.
Ah je dwaalt weer af. Zoals gewoonlijk als je geen weerwoord meer hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus een terugkomende fabeltje. Daar heeft vaccins niet to gediend. Het heeft eerder weer wat opleving van ziektes opgeleverd. Mening kinderziekte was al lang en breed op zijn retour voor dat de misdadige vaccins dwangmatig werden ingezet.
[..]
En voor jouw prachtige plaatjes wat onze achterlijke kutsoldaten veroorzaken met een vredesmissie.
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:07 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ah je dwaalt weer af. Zoals gewoonlijk als je geen weerwoord meer hebt.
Ik ben biochemicus dus ik denk dat ik iets meer van echt onderzoek afweet dan jij die al je informatie van vage websites pluktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je onderzoek zou doen zou je weten dat ik verre van onzin loop te verkondigen.
[..]
Nee hoor. Ik weet dat vaccinaties schadelijk bijwerkingen kunnen hebben. Dat is de prijs de je betaald voor bepaalde dingen. Maar het alternatief is duizende malen erger en daarom accepteer ik die bijwerkingen.quote:ohh wat heerlijk naief ben je. Je hebt nog extreem veel te leren.
Waarom niet? En vanaf welke leeftijd wil je dat dan niet meer doen? Of kijk je per geval? Wat nou als iemand van 55 er lichamelijk even erg aan toe is als een 80 jarige, wat dan? Moet die ook maar dood dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar een bejaarde zijn leven met chemische rotzooi verlengen is geen optie.
Probeer jij maar eens eerst uit te leggen hoe het kan dat we vanaf dat er gevaccineerd werd geen gevallen van TBC meer hebben (op een enkele uitbraak na en die is altijd in streng gelovige gemeenschappen). Terwijl voor de vaccinaties we hele klinieken hadden waar mensen met TBC verplicht moesten worden behandeld. Hetzelfde beeld zie je bij mazelen. Voor de inentingen een veel voorkomende ziekte, na de inentingen komt het niet meer voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
En zoek maar eens voor de gein naar SV40.
Ook blijvende bijwerkingen ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik ben biochemicus dus ik denk dat ik iets meer van echt onderzoek afweet dan jij die al je informatie van vage websites plukt
[..]
Nee hoor. Ik weet dat vaccinaties schadelijk bijwerkingen kunnen hebben. Dat is de prijs de je betaald voor bepaalde dingen. Maar het alternatief is duizende malen erger en daarom accepteer ik die bijwerkingen.
Geef daar eens een gedegen bron van. Je hebt volgens mij echt geen enkel idee wat je precies beweert. Al die ziektes bestaan al duizenden jaren in de mens, maar ze waren allemaal toevallig zomaar ongeveer op hetzelfde moment op z'n retour?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Wat hebben vredesmissies met vaccinaties te maken?
voor deze mensen geldt n.b. 'n vaccinatieplicht.quote:Zij bracht voor haar promotie-onderzoek een groep van 292 militairen met dergelijke problemen in kaart, 17 procent van de deelnemers aan de vredesmissie in Cambodja (1992-1993). 'Een dergelijk hoog percentage is schokkend', aldus De Vries, die volgende week promoveert.
Aanvankelijk werden de klachten toegeschreven aan de veelvuldige vaccinaties, waarbij ook het anti-malariamiddel Lariam in de verdachtenbank belandde. 'Het verband tussen de vaccinaties en de klachten is niet bevestigd, maar ook niet ontkend', zegt De Vries.
http://www.volkskrant.nl/(...)-vredesmissies.dhtml
Die kunnen er natuurlijk ook zijn. Daarom wordt er ook altijd de afweging gemaakt of het middel niet erger is dan de kwaal. En gelukkig is dat ook bijna nooit zo. Maar 100% bijwerkingsvrije medicijnen is een fabeltje.quote:
Snap je daarom dat ik met scepsis naar deze uitspraak kijk:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Die kunnen er natuurlijk ook zijn. Daarom wordt er ook altijd de afweging gemaakt of het middel niet erger is dan de kwaal. En gelukkig is dat ook bijna nooit zo. Maar 100% bijwerkingsvrije medicijnen is een fabeltje.
Sidenote: Het RIVM waar Ab Osterhaus (met aandelen in Viroclinics) werkte.quote:In Nederland is nog nooit gebleken dat vaccinatie blijvende schade veroorzaakt.
http://www.rivm.nl/Onderw(...)/Veiligheidsbewaking
quote:Het is goed te beseffen dat ernstige bijwerkingen van vaccinaties zeldzaam zijn en bovendien meestal geen blijvende schade veroorzaken.
http://www.medicinfo.nl/%(...)a998-e09b14474b29%7D
Als iemand en kasplantje wordt zoals Friso (tenminste dat is zijn status is naar de buitenwereld) dan dien je gewoon de stekker er uit te trekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom niet? En vanaf welke leeftijd wil je dat dan niet meer doen?
Natuurlijk kijk je per geval.quote:Of kijk je per geval?
Je dient per geval te kijken.quote:Wat nou als iemand van 55 er lichamelijk even erg aan toe is als een 80 jarige, wat dan? Moet die ook maar dood dan?
Je begeeft je met dit soort dingen op een ongelovelijke slippery slope....
Bij vaccins is het middel altijd erger dan de kwaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Die kunnen er natuurlijk ook zijn. Daarom wordt er ook altijd de afweging gemaakt of het middel niet erger is dan de kwaal. En gelukkig is dat ook bijna nooit zo. Maar 100% bijwerkingsvrije medicijnen is een fabeltje.
Oke dat is een goed streven. Maar wat nu als dat niet het geval is . Wat nu steevast vaker boven tafel komt. In het geval van kinkhoestvaccin is het duizendmaal dodelijker dan het gewoon uitzitten (als je het uberhaupt al oploopt).quote:Maar wees gewoon eerlijk. Als je met een vaccinatie duizend levens kunt redden terwijl je weet dat er door de bijwerkingen een persoon blijvende schade zou ondervinden. Welke keuze zou jij dan maken. Ik kies voor de duizend mensen redden.
Wauw, DUIZENDMAAL dodelijker dan het gewoon uitzitten? Maar dat zou betekenen dat er in Nederland een significant aantal doden zouden moeten zijn van alleen al dit vaccin, ik vraag me af waarom ik hier nooit berichten over gezien heb in het nieuws?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:33 schreef Lambiekje het volgende:
Oke dat is een goed streven. Maar wat nu als dat niet het geval is . Wat nu steevast vaker boven tafel komt. In het geval van kinkhoestvaccin is het duizendmaal dodelijker dan het gewoon uitzitten (als je het uberhaupt al oploopt).
hoezo, je voelt je aangesproken?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waar precies zeg ik dat de overheid het beste met ons voor heeft?
Net zoals jij erger bent dan welke kwaal dan ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bij vaccins is het middel altijd erger dan de kwaal.
Aan het kinkhoest vaccin is nog nooit iemand overleden. Waar je de idioterie vandaan haalt dat het wel 1000 maal dodelijker is, is dan ook een raadsel.quote:Oke dat is een goed streven. Maar wat nu als dat niet het geval is . Wat nu steevast vaker boven tafel komt. In het geval van kinkhoestvaccin is het duizendmaal dodelijker dan het gewoon uitzitten (als je het uberhaupt al oploopt).
Wat een onzin. Er wordt niet tegen onschuldige kinderziektes ingeent. Er wordt ingeent tegen ziektes die zeer ernstig zijn en die blijvende schade zullen veroorzaken indien je het krijgt.quote:Terwijl de kinderziektes waartegen geent wordt alleen maar een pré is voor een mens als die het regulier doorloopt.
Je bent minder vatbaar. Maar 100% immuun is een fabel. Een beetje zoals alles dat jij zegt een fabeltje is.quote:Als je gevaccineerd bent betekent het niet dat je niet meer vatbaar bent voor de geente ziektes. In veel gevallen ben jezelfs vatbaarder dan niet-gevaccineerden.
Je kunt het artikel ook gewoon lezen en zien dat de schrijver een conclusie trekt die gewoon niet klopt. Ik zal het maar zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef new_moon het volgende:
Over het HPV vaccin (Gardasil)
http://madbello.nl/63123/(...)halskanker-gardasil/
En ja, je kan je afvragen of de bron dubieus is, maar vraag je dan ook af of dit soort nieuws niet met opzet uit MSM geweerd wordt.
Nee hoor, jij zegt:quote:
Dus ik vraag jou waar ik precies ik zeg dat de overheid het beste met ons voor heeft. Lijkt me een legitieme vraag of niet soms?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef new_moon het volgende:
[..]
Nee dit is niet retorisch bedoeld.
Jij neemt toch min of meer klakkeloos aan wat (bijv.) de overheid het beste vindt voor jou?
en dat was toch niet aan jou gericht of wel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:29 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij zegt:
[..]
Dus ik vraag jou waar ik precies ik zeg dat de overheid het beste met ons voor heeft. Lijkt me een legitieme vraag of niet soms?
Sorry, ik bedoelde deze post:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:31 schreef new_moon het volgende:
[..]
en dat was toch niet aan jou gericht of wel?
maar anyhoe, iets met wie de schoen past, en zo.
Nogmaals de vraag: waar zeg ik precies dat de overheid het beste met ons voor heeft?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:47 schreef new_moon het volgende:
[..]
welk belang heeft de overheid bij jouw welzijn?
en uit welke bronnen kun jij met zekerheid vaststellen dat ze het beste met je voor hebben?
En wie gaat dat dan bepalen? Jij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als iemand en kasplantje wordt zoals Friso (tenminste dat is zijn status is naar de buitenwereld) dan dien je gewoon de stekker er uit te trekken.
[..]
Natuurlijk kijk je per geval.
[..]
Je dient per geval te kijken.
dubieuze bronnenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:39 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat doet hij inderdaad niet, de meeste mensen op het forum nemen juist aan dat de overheid erop uit is je een poot uit te draaien/ziek te maken/om het leven te brengen. En de bronnen daarvoor zijn, op zijn minst, dubieus.
Jammer dat je niet begrijpt wat ik probeer te zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef new_moon het volgende:
[..]
dubieuze bronnen
(een gewaarschuwd man telt voor twee.)
en dat is?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:00 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet begrijpt wat ik probeer te zeggen.
Maar m isschien wel tegen ziektes met n functie ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Er wordt niet tegen onschuldige kinderziektes ingeent.
quote:Wist u dat...
Tussen 1915 en 1958 (dus ruim voor de massale vaccinatiecampagnes) de sterfte ten gevolge van mazelen in de USA en Engeland al met 95% was afgenomen en deze daling zich voortzette, maar dat er vanaf 1989 weer een stijging van het aantal mazelengevallen in de USA is te zien...
Dat het vroeger algemeen bekend was dat het kind een sprong maakte in zijn ontwikkeling na het doormaken van de mazelen. Ook kan een nefritis of een allergie genezen na de mazelen.
Na de vaccinatiecampagnes er een verschuiving van de ziektes te zien is naar kinderen in hun eerste levensjaar (omdat gevaccineerde moeders onvoldoende afweerstoffen hebben) en naar jong volwassenen. Deze beide groepen hebben meer kans op complicaties.
Mazelen doormaken de kans op degeneratieve aandoeningen (o.a. kanker) op latere leeftijd vermindert...
Slechts 27.5% van de gevaccineerden nog bescherming heeft voor mazelen acht jaar na vaccinatie...
Het daarom goed is voor gevaccineerden om in contact te komen met het wilde virus om hun immuniteit op te frissen, het liefst op jonge leeftijd.
http://www.klassiekehomeopathie.nl/kinderziektes_mazelen
quote:Bij gezonde kinderen zijn de mazelen vrij onschuldig. Kinderen kunnen zich flink ziek voelen, maar het gaat vanzelf weer over.
http://www.gezondheidsnet.nl/relatie/artikelen/6797/de-mazelen
quote:In 1976, verklaarde een Franse professor nog in een tijdschrift: “Mazelen, die als een goedaardige kinderziekte gezien wordt, verdient volledig deze classificatie.”
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3911/mazelen.aspx
quote:Mazelen is een onschuldige kinderziekte.
Voor kinderen is het goed dat ze de mazelen hebben doorgemaakt.
http://www.dokterdokter.nl/aandoening/1657/mazelen
quote:Wel is het zo dat door de hoge vaccinatiegraad in Nederland niet-gevaccineerde kinderen de ziekte (mazelen, maar ook bof) op latere leeftijd oplopen dan vóór de invoering van het vaccinatieprogramma. Dát is de oorzaak dat de ziekte dan ernstiger kan verlopen.
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=243281
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Ik wil alleen wel zeggen dat ik niet denk dat de overheid het beste met ons voorheeft. Ik denk namelijk dat de overheid te log is en voor teveel mensen moet denken om met iedereen het beste voor te hebben en te incompetent is om het slechtste met ons voor te hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef new_moon het volgende:
[..]
en dat is?
dat je van mij wilt horen, "ja hoor beste Snapcount2, nee nee, inderdaad, dát heb jij niet als zodanig gezegd."
mooie genuanceerde post, eerlijk waarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Ik wil alleen wel zeggen dat ik niet denk dat de overheid het beste met ons voorheeft. Ik denk namelijk dat de overheid te log is en voor teveel mensen moet denken om met iedereen het beste voor te hebben en te incompetent is om het slechtste met ons voor te hebben.
Wat ik probeer te zeggen is dat mensen eens wat vaker naar alle informatie moeten kijken in plaats van de informatie die men het meest aanspreekt. Iets kritischer kijken kan gewoon geen kwaad en dat werd heel mooi geïllustreerd door de mensen die lazen dat ik niet geloof dat de overheid het beste met ons voorheeft en dus maar aannamen dat ik denk dat de overheid het beste met ons voorheeft. De meeste zaken zijn niet binair, het is niet altijd 0 of 1.
Dat klopt, daar ben ik op aangehaakt omdat jullie vroegen waaruit ik constateerde dat de overheid het beste met me voor hadden. Aangezien ik dat nooit beweerd heb, is dat een beetje een vreemde vraag en een 'straw man'.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef new_moon het volgende:
desalniettemin, ben je zelf aangehaakt op het idee dat "jijzelf beticht wordt van denken dat de overheid het beste met ons voor heeft"
zo was het in ieder geval niet bedoeld.
er zijn alles daargelaten, wel veel mensen die schoppen om het schoppen tegen kritische denkwijzes.
" onderzoek alles, en behoud het goede "![]()
Niet liegen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Net zoals jij erger bent dan welke kwaal dan ook.
[..]
[..]
Aan het kinkhoest vaccin is nog nooit iemand overleden.
http://articles.naturally(...)of-interest&Itemid=3quote:Waar je de idioterie vandaan haalt dat het wel 1000 maal dodelijker is, is dan ook een raadsel.
Bof, mazelen en rode hond zijn 'onschuldige' kinderziektes.quote:[..]
Wat een onzin. Er wordt niet tegen onschuldige kinderziektes ingeent.
Nee !!! je zult zeer blijvende schade hebben als je wordt gevaccineerd. Op latere leeftijd ben je juist vatbaar en ben je niet beschermd (lichaam is onbekend ermee) tegen de bof of mazelen. Als je het dan op latere leeftijd oploopt kan het fataal zijn.quote:Er wordt ingeent tegen ziektes die zeer ernstig zijn en die blijvende schade zullen veroorzaken indien je het krijgt.
quote:In early 2010, a spike in cases appeared at Kaiser Permanente in San Rafael, and it was soon determined to be an outbreak of whooping cough -- the largest seen in California in more than 50 years. Witt had expected to see the illnesses center around unvaccinated kids, knowing they are more vulnerable to the disease. "We started dissecting the data. What was very surprising was the majority of cases were in fully vaccinated children. That's what started catching our attention."
bron
100% is natuurlijk relatief. Maar vaccineren kun je stellen dat het immuun ernstig op tilt wordt gezet.quote:[..]
Je bent minder vatbaar. Maar 100% immuun is een fabel. Een beetje zoals alles dat jij zegt een fabeltje is.
Dat kun je en moet je toch wel concluderen na het debacle mexgriep.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef splendor het volgende:
[..]
Geef daar eens een gedegen bron van. Je hebt volgens mij echt geen enkel idee wat je precies beweert. Al die ziektes bestaan al duizenden jaren in de mens, maar ze waren allemaal toevallig zomaar ongeveer op hetzelfde moment op z'n retour?
En kom ook eens met (wederom) gedegen bronnen dat het RIVM niet onafhankelijk en integer is.
oh sorry het is nog veel lager. Eerder rond de 2%quote:En nee, geen lijstje nevenfuncties en mogelijk vage connecties met een of andere industrie, maar concreet en inhoudelijk bewijs.
En heb je je ~5% claim al onderbouwd?
De ziekte trad het meest op bij kinderen die gevaccineerd waren. Het is bij veel ziekten zo dat er maar één niet-gevaccineerd kind de ziekte hoeft te krijgen en de kans is groot dat de kinderen eromheen het wel krijgen of ze nu gevaccineerd zijn of niet. Herd immunity noemen ze dat. Ik weet niet in hoeverre dit voor kinkhoest toepasselijk is?quote:In early 2010, a spike in cases appeared at Kaiser Permanente in San Rafael, and it was soon determined to be an outbreak of whooping cough -- the largest seen in California in more than 50 years. Witt had expected to see the illnesses center around unvaccinated kids, knowing they are more vulnerable to the disease. "We started dissecting the data. What was very surprising was the majority of cases were in fully vaccinated children. That's what started catching our attention."
bron
wie zegt dat je ineens niet met het wilde virus in aanraking komt, het enige wat gebeurd is dat je lichaam het eerder kan bestrijden doordat er al antilichamen zijn. Je komt wel degelijk in aanraking met het virus, het is niet zo dat het virus ineens denkt, oh laten we deze persoon maar overslaan...quote:Het daarom goed is voor gevaccineerden om in contact te komen met het wilde virus om hun immuniteit op te frissen, het liefst op jonge leeftijd.
De Mexicaanse griep wordt veroorzaakt door een griepvirus die erom bekend staat af en toe in pandemieën voor te komen, dat is in geen geval te vergelijken met endemische ziektes zoals mazelen en polio. Is dit serieus je enige argument dat al die ziektes op hun retour waren en niet door vaccins zijn uitgeroeid? Ik had op z'n minst een paar links naar obscure websites verwacht.Valt me weer tegen van je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat kun je en moet je toch wel concluderen na het debacle mexgriep.
En dat zij IPods gingen aanbieden aan 12jarige meisjes om te laten prikken tegen HPV.
Als je als instituut tot dergelijke middelen grijpt ben je zo extreem diep gezonken.
[..]
oh sorry het is nog veel lager. Eerder rond de 2%
http://www.oasisadvancedw(...)y-effectiveness.html
Geen idee , de bron zegt dat in ieder geval niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:05 schreef Re het volgende:
even een volgens mij enorm misverstand, maar corrigeer me maar even
[..]
wie zegt dat je ineens niet met het wilde virus in aanraking komt,
Misschien hebben ze het over een booster effect. Door de vaccinatie herkent je lichaam het virus en komt een immuunreactie sneller en krachtiger op gang.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:05 schreef Re het volgende:
even een volgens mij enorm misverstand, maar corrigeer me maar even
[..]
wie zegt dat je ineens niet met het wilde virus in aanraking komt, het enige wat gebeurd is dat je lichaam het eerder kan bestrijden doordat er al antilichamen zijn. Je komt wel degelijk in aanraking met het virus, het is niet zo dat het virus ineens denkt, oh laten we deze persoon maar overslaan...
Nou het onderzoek zal vanzelfsprekend wel niet goed zijn. Ben zeer benieuwd.quote:The results of our survey with currently 11140 participants show that unvaccinated children are far less affected by common diseases than vaccinated children.
http://www.vaccineinjury.(...)sults-illnesses.html
Er zijn wel een aantal zaken op de studie aan te merken. Ten eerste is de studie nog open en kunnen mensen zich nog aanmelden (op een anti-vaccinatie site).quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nou het onderzoek zal vanzelfsprekend wel niet goed zijn. Ben zeer benieuwd.
http://www.skepticcanary.(...)fic-survey-and-fail/quote:Antivaxxers attempt a scientific survey and fail
leave a comment
An oft-repeated chant of the antivax brigade is that the MMR vaccine causes autism. Of course, this link has been debunked in countless studies, including a Danish study which compared 400,000 vaccinated children to 100,000 unvaccinated children and found no difference in the autism rate between the two groups.
Unsatisfied, some antivaxxers try to move the goalposts, claiming that completely unvaccinated children are healthier than vaccinated. In an attempt to get some data to support this claim, the website vaccineinjury.info has set up an online survey. Clearly, anonymous data submitted to a website has no scientific validity, and now you have the chance to show the antivax community why.
I’ve made my own small contribution by filling out the form myself. According to their records, there exists a child in the UK by the name of “Steggles X. Williamson”. This child has never been vaccinated, only treated with homeopathy, but has pretty much every disease and neurological disorder you can think of. He can’t even sit still for Barney the Dinosaur. I invite everyone reading this to flood the form with silly data, much like you would crash a creationist poll. A couple of minutes of creative fun for you, a headache for the antivaxxers!
http://www.vaccineinjury.(...)inated-children.html
het is een aparte survey die in mijn ogen nogal bias kan geven aangezien een ouder van een kind (gevaccineerd of niet) een questionnaire moet invullen zonder de medische kennis te hebben. Maar als ik het zo zie lijkt het op een beetje op een fishing expedition (als in, een heleboel ziektes worden vergeleken dus dan zal er altijd wel iets tussen zitten).quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nou het onderzoek zal vanzelfsprekend wel niet goed zijn. Ben zeer benieuwd.
Sowieso zijn het gegevens die anoniem worden aangeleverd, ik denk niet dat je daar een zinnig resultaat uit op kunt maken. Kijk maar naar het 'Steggles X. Williamson' voorbeeld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:11 schreef Re het volgende:
[..]
het is een aparte survey die in mijn ogen nogal bias kan geven aangezien een ouder van een kind (gevaccineerd of niet) een questionnaire moet invullen zonder de medische kennis te hebben. Maar als ik het zo zie lijkt het op een beetje op een fishing expedition (als in, een heleboel ziektes worden vergeleken dus dan zal er altijd wel iets tussen zitten).
ik ben benieuwd als de resultaten bekend zijn en het een en ander gepubliceerd is
anonimiteit is niet zo erg, dat is in gewoon onderzoek ook zo, daar mag je gewoon niet met naam en toenaam een studie in. Dat het een antivaccin website is vind ik ook niet eens erg maar dan moeten ze wel idd goed onderzoek doen en dat is met deze survey niet mogelijk (al is het om het feit dat alle vaccinaties op een hoop worden gegooid bijv.)quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Sowieso zijn het gegevens die anoniem worden aangeleverd, ik denk niet dat je daar een zinnig resultaat uit op kunt maken. Kijk maar naar het 'Steggles X. Williamson' voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |