Het einde was echt fucked up!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
De vader was een allosaurus en de moeder een t-rex, MY BRAIN IS FULL OF FUCK
Nee, dinobabies zijn ok!quote:
dinobaby's kennen geen..... want ze hebben alle tijd. t is een groepje van vier jongens en een hele leuke meid. dkdarajrfjjoa houdt van vliegen in de luhuucht, en hij jaagt de dinobaby's soms ook op de vluuchhuutquote:
I so want to be with you right nohooowquote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dinobaby's kennen geen..... want ze hebben alle tijd. t is een groepje van vier jongens en een hele leuke meid. dkdarajrfjjoa houdt van vliegen in de luhuucht, en hij jaagt de dinobaby's soms ook op de vluuchhuut
Ik vind je te gek nu zo met je grote bek, ik zou die graag willen vullen helaas komt dan alles in mn kruuuulluhuuunquote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
DINOBABY'S PLAAGT IE VOOR DE LOL, DINOBABY'S SLAAN OP HOOOOOOOOOOOOL
tuduududud TADAM
We're not worthy!quote:
Als je mij vult komt alles in jouw krul?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik vind je te gek nu zo met je grote bek, ik zou die graag willen vullen helaas komt dan alles in mn kruuuulluhuuun
Oh yeah
kruluhunquote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij vult komt alles in jouw krul?
Negeer t maarquote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij vult komt alles in jouw krul?
Succesquote:Op maandag 7 mei 2012 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging net van buiten naar binnen, en toen wilde ik het licht uitdoen. De zon dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |