quote:Op maandag 7 mei 2012 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou zeggen, later met die dame en verder gaan met je leven.
Bel je vrienden maar vast voor een bezigheidstherapie nadat je je vriendin aan de kant hebt gezet.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze is niet verliefd op je, nooit geweest en blijkbaar heeft ze zo nu en dan grote twijfels bij jullie relatie die zelfs voor 'een break' zorgt?
Ik zou zeggen, later met die dame en verder gaan met je leven.
Op die leeftijd zou ik daar nog niet teveel mee bezig zijn, dat houden van en zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef Lilnappy het volgende:
Maar ik ben er echt overtuigd van dat zij mij wilt en veel van mij houd want we hebben namelijk veel doorstaan. en ik weet van me zelf dat ik onzeker/jaloers ben
als je er echt van overtuigd bent, waarom dan dit topic?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef Lilnappy het volgende:
Maar ik ben er echt overtuigd van dat zij mij wilt en veel van mij houd want we hebben namelijk veel doorstaan. en ik weet van me zelf dat ik onzeker/jaloers ben
Een boterham met aardbeien etenquote:Wat te doen ????
Om jullie mening te horen, of het aan mij ligt of niet omdat ik erg onzeker en jaloers kan zijn / benquote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
als je er echt van overtuigd bent, waarom dan dit topic?
Nee, ze vindt je leuk genoeg om bij te blijven. Maar op het moment dat ze een leuker iemand vindt, waar ze wel verliefd op is, is ze zo bij je weg hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef Lilnappy het volgende:
dan ben je er dus niet 'echt' van overtuigd en weet je zelf ook wel wat je moet doen, volg je hart....quote:Op maandag 7 mei 2012 11:54 schreef Lilnappy het volgende:
[..]
Om jullie mening te horen, of het aan mij ligt of niet omdat ik erg onzeker en jaloers kan zijn / ben
quote:
Ze liggen _as we speak_ op mijn bordquote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]Maar ze zijn toch nog niet in het seizoen?
Fixedquote:en zegt dat het een vriend is waarmee ze goed kan praten en lachen. die beter in bed is dan jou
Verder niks meer aan toe te voegen, DUMPEN.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef KeimpeHart het volgende:
Waarom vraag je het hier, als je het antwoord al weet?
- Ze wilde een break.
- Ze is nooit verliefd geweest op je.
- Ze geeft liever haar aandacht aan een andere jongen.
- Ze drukt je weg, als je contact wilt.
- Je weet niet wat het woordje 'relatie' betekent.
Ze gebruikt je als een handtasje. Ze denkt als een aap.. ze laat je pas los als ze de andere tak vast heeft. Hou de eer aan jezelf, en dumpen dat kutwijf.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Ffleamig het volgende:
Ik zou haar gangen maar eens goed nagaan, je hebt tegenwoordig een spuitbusje met een geur- en kleurloze vloeistof die je op haar vagina kan spuiten als ze slaapt, de volgende dag kun je dan zien of het verkleurd is door contact met sperma.
Dus is het een slet.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:25 schreef Lilnappy het volgende:
Ze is geen slet en ze spreekt verder niet met hem af ofzo, maarja hij flirt met haar en dat vind zij ook wel leuk merk ik.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Ffleamig het volgende:
Ik zou haar gangen maar eens goed nagaan, je hebt tegenwoordig een spuitbusje met een geur- en kleurloze vloeistof die je op haar vagina kan spuiten als ze slaapt, de volgende dag kun je dan zien of het verkleurd is door contact met sperma.
Laatst al bij de aspergeboer gehaald. dubbel lekkerquote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]Maar ze zijn toch nog niet in het seizoen?
enquote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Ffleamig het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef DJ_Scuff het volgende:
Zeg haar dat je onzeker word van haar contact met hem en dat je hem graag eens wil ontmoeten.
Gaat ze daar mee akkoord, spreek af op een neutrale lokatie.
Ga even naar de wc (tenminste dat zeg je), maar bekijk hoe ze met elkaar omgaan als jij uit zicht bent...
Als jouw alarmbellen nu niet afgaan dan heb je echt een bord voor je kop.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:54 schreef Lilnappy het volgende:
Om jullie mening te horen, of het aan mij ligt of niet omdat ik erg onzeker en jaloers kan zijn / ben
Bepaalde fases waar je doorheen gaat voordat je beslist of je het uitmaakt. Hulp van buitenaf is dan vaak wel nodig.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:33 schreef appelsap het volgende:
[..]
Als jouw alarmbellen nu niet afgaan dan heb je echt een bord voor je kop.
Ik zeg: uitmaken, want je verdient wel beter dan dit.
Als je uit zicht bent kun je toch niet kijken man.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef DJ_Scuff het volgende:
Zeg haar dat je onzeker word van haar contact met hem en dat je hem graag eens wil ontmoeten.
Gaat ze daar mee akkoord, spreek af op een neutrale lokatie.
Ga even naar de wc (tenminste dat zeg je), maar bekijk hoe ze met elkaar omgaan als jij uit zicht bent...
Of ben jij gewoon een domme kutuser?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je uit zicht bent kun je toch niet kijken man.
Godsklere wat zijn FOK!kers toch soms dom zeg.
Cpt obvious weet hier wel raad mee. Run for the hills.. Heb al zat ervaringen met 'hij is gewoon een goeie vriend'. Vertrouw geen mensen, alleen honden. Vooral in het geval van wederzijdse interesse of als zij erop in blijft gaan. Voor mannen is het dan al vrij snel duidelijk dat ze kat in 'n bakkie hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:33 schreef Lilnappy het volgende:
Ik heb nu circa 3 jaar met mijn vriendin, veel ups and downs gehad.
Nu zit het zo dat mijn vriendin ong 2 maanden geleden een break wilde omdat ze mij niet 'helemaal' leuk meer vond en dat ze twijfelde of ze op deze leeftijd (18) wel een vaste relatie e.d. wilt.
Dat is niet meer zo "zegt" ze, ze vind me weer helemaal leuk. Maar zei wel dat ze nooit op mij verliefd is geweest en dat ook niet is, maar dat dat niet nodig is omdat ze genoeg van me houd en mij heel leuk vind.
Sinds een paar weken is zij regelmatig aan het whatsappen met 1 jongen en skyped redelijk veel met hem soms ook tot in de late avond uurtjes, soms wel tot 2a3 uur door de weeks. En wanneer ik der bel e.d. wilt ze niet eens praten en hangt direct op wanneer ze met hem skyped.
Nu vroeg ik mij af wat jullie hier van vinden, moet ik aan de bel trekken. Want ik heb namelijk al verhaal bij haar gehaald en zegt dat het een vriend is waarmee ze goed kan praten en lachen.
Bij voorbaat dank voor de reacties!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |