Ook daar pakte hij zijn assists en doelpuntjes mee hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat wel. Toch vond ik hem wel erg matig, vooral in de niet-topduels.
Inderdaad. Misschien toch wat minder snel de diepte gezocht zonder Guidetti..quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het leek ook wel alsof hij beter speelde zonder Guidetti
Vind Willems geen vreemde keuze, beter dan Pieters als LB. Cillessen begrijp ik ook wel, is er vorig jaar al eens bij geweest en ik denk dat van Marwijk gewoon wil zien waar hij staat, net zoals bij Mulder. En verder Boumaquote:Op maandag 7 mei 2012 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat Van Marwijk geen jood is anders kregen wij daar weer de schuld van, maar Bouma, Willems, Cillessen?
Het rijmt ook niet met eerdere uitspraken over Clasie.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Paul-89 het volgende:
Dan had Clasie er wel echt bij gemoeten imo.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef DonRaja het volgende:
Dit is weird... Ik heb mijn seizoenkaartaanvraag niet volledig uitgevoerd, omdat je geen belgische bank kan kiezen voor de online betaling. Nu krijg ik zojuist een mailtje dat mijn seizoenkaartverlenging(?) is geslaagd en dat de betaling is ontvangen???
Nigeriaanse praktijkenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef DonRaja het volgende:
Dit is weird... Ik heb mijn seizoenkaartaanvraag niet volledig uitgevoerd, omdat je geen belgische bank kan kiezen voor de online betaling. Nu krijg ik zojuist een mailtje dat mijn seizoenkaartverlenging(?) is geslaagd en dat de betaling is ontvangen???
Mooi toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef DonRaja het volgende:
Idd, was logischer geweest als Clasie na die uitspraken van Bert was teruggezakt maar dat is ook absoluut niet het geval.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef eight het volgende:
[..]
Het rijmt ook niet met eerdere uitspraken over Clasie.
Ik zou het geld ook lekker in mijn zak houden hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
maar, het was een nieuwe aanvraag, geen verlenging...
Ik had PRECIES hetzelfdequote:Op maandag 7 mei 2012 12:51 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou het geld ook lekker in mijn zak houden hoor.
Ik heb ook geen relatienummer om in te kunnen loggen...quote:Je betaling is door ons in goede orde ontvangen. Omdat jouw betaling vertraagd via de bank is binnengekomen kan het zijn dat je eerder een mail hebt gekregen dat je betaling niet was geslaagd. Deze mag je als niet verstuurd beschouwen.
Jouw ordernummer is: xxxxxx
Volg de voortgang van jouw seizoenkaartverlenging 2012/'13 online door opnieuw in te loggen op www.feyenoord.nl/seizoenkaart.
Aah ok, niet dat ik straks geen volledige aanvraag kan indienen omdat er reeds een aanvraag loopt...quote:
Nee het is de iDeal applet.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
Zal wel gewoon een foutje zijn dan in het mailsysteem.
Thanks, ik kan niet wachten tot het weer begintquote:Op maandag 7 mei 2012 13:10 schreef TheFastOne het volgende:
DonRajaWelkom op de Olympiazijde. Ik word je buurman
Als ik m'n belastingcenten binnen heb. Iemand enig idee wanneer dat gebeurt?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
Maar Kapiteintje, horetje. Wanneer ga je nou Zetje-4 aanvragen?
Kan laaaaaaang duren man.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik m'n belastingcenten binnen heb. Iemand enig idee wanneer dat gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |