Heb je nou geneukt of wat?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:45 schreef Geester het volgende:
Deze man... heeft clam... gefixt..
ja
Ik was dus zo op t bevrijdinsfestival ogen gericht op een paar chicks en zodoende lekker door de modder..
Hmm wat rook ze lekker
Dus ik ging dr heen beetje aan de kont zitten en ik draaide dr om ze keek me aan en ik zei zo van jaaaaaa wat een modder he
ja inderdaad hihi zei ze
Dus toen 'smolten' we samen in een klisma welke 10 minuten duurde...
Lekker. Drukke week gehad en dit weekend eens fijn mijn huis helemaal opgeruimd en schoongemaakt en fijn rustig aan gedaan, voel me weer helemaal zenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zijn een voorbeeld voor werkend Nederland
Hoe was je weekend?
Ik herken dat wel van dat huis schoonmaken, maar het probleem is de moed opbrengen om er aan te beginnen omdat ik me tijdens het schoonmaken verre van zen voelquote:Op maandag 7 mei 2012 08:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker. Drukke week gehad en dit weekend eens fijn mijn huis helemaal opgeruimd en schoongemaakt en fijn rustig aan gedaan, voel me weer helemaal zen
Hoe was het uwe??
Nog lekker gegeten?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker. Drukke week gehad en dit weekend eens fijn mijn huis helemaal opgeruimd en schoongemaakt en fijn rustig aan gedaan, voel me weer helemaal zen
Hoe was het uwe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beginnen aan het poetsen is voor mij meestal drama, maar als ik het dan eenmaal op mijn heupen heb, dan gaat het wel snelquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van dat huis schoonmaken, maar het probleem is de moed opbrengen om er aan te beginnen omdat ik me tijdens het schoonmaken verre van zen voel
Mijn weekend was goed! Date en ik vinden elkaar heel erg leukVerder het gebruikelijke gedaan, biertje in de kroeg, relaxen etc.
Is je date knap braquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van dat huis schoonmaken, maar het probleem is de moed opbrengen om er aan te beginnen omdat ik me tijdens het schoonmaken verre van zen voel
Mijn weekend was goed! Date en ik vinden elkaar heel erg leukVerder het gebruikelijke gedaan, biertje in de kroeg, relaxen etc.
Nou ja, we zijn een soort van collega's en al twee weken 'aan elkaar geplakt' volgens de rest van de club en ze woont gewoon om de hoek. Maar aangezien ik haar heb uitgevraagd was ze toch een soort van datequote:
Ik vind haar heel knap, jammer van de vissenschubbenhuid en de tentakels. But nobody's perfect.quote:
Leukquote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn een soort van collega's en al twee weken 'aan elkaar geplakt' volgens de rest van de club en ze woont gewoon om de hoek. Maar aangezien ik haar heb uitgevraagd was ze toch een soort van date
Haten op tentakels.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind haar heel knap, jammer van de vissenschubbenhuid en de tentakels. But nobody's perfect.
quote:Op maandag 7 mei 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
Gvd wat heb ik een hekel aan de NS.
Vrijdag 4en half uur moeten reizen door een wisselstoring,
Zondag 5 uur onderweg geweest door een wisselstoring op hetzelfde traject.
Ze hadden 5 jaar geleden de wissels moeten vervangen, en daar ook een smak geld voor gekregen, maar dat hebben ze nooit gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:57 schreef MohMi het volgende:
[..]Afgelopen week was idd drama, van Utrecht naar Den Bosch stapvoets ivm dezelfde problemen.
Kom wel goed, schatje
We zijn met Koninginnedag en het weekend ervoor gewoon op stap geweest, afgelopen weekend vooral bij elkaar thuis gehangen.quote:
heb je nou geneukt ofwatquote:Op maandag 7 mei 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zijn met Koninginnedag en het weekend ervoor gewoon op stap geweest, afgelopen weekend vooral bij elkaar thuis gehangen.
Heel gezapig, maar wel erg leuk
/fixed.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zijn met Koninginnedag en het weekend ervoor gewoon op stap geweest, afgelopen weekend vooral bij elkaar thuis gehangen.
Heel gezellig, maar wel erg leuk
Een echte kapitein....quote:Op maandag 7 mei 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee bra, de clam was dit weekend rood en daar houd ik niet van.
Een jaar terug was dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Een echte kapitein....
Ik weet dat gevoel broer
Ik heb dat zelf ook mogen meemaken
Ik wist dat deze opmerking zou komenquote:
Je had het laatst over dat het 215 dagen geleden was dat je voor het laatst had geneukt. We zijn nu 4 dagen verder.quote:
Maar 40 dagen geleden heeft hij niet geneukt, dus feitelijk klopt het dan.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had het laatst over dat het 215 dagen geleden was dat je voor het laatst had geneukt. We zijn nu 4 dagen verder.
Ik zeg toch dat ik het ook heb meegemaakt ... dan zeg ik toch niet gelijk dat ik heb gepaaldquote:Op maandag 7 mei 2012 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had het laatst over dat het 215 dagen geleden was dat je voor het laatst had geneukt. We zijn nu 4 dagen verder.
Waarom is de shit die ik vertel zo ongeloofwaardig danquote:Op maandag 7 mei 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
Er is nu officieel niemand die geest nog geloofd neem ik aan?
Spytool je eigen berichten is.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom is de shit die ik vertel zo ongeloofwaardig dan
Zou je me doen?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
Ik en MohMi hebben vermoedelijk Geester op de foto vastgelegd.Ik moet er alleen nog een gifje van maken
Ik ben toch wel benieuwd naar het ruwe materiaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
Ik en MohMi hebben vermoedelijk Geester op de foto vastgelegd.Ik moet er alleen nog een gifje van maken
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking zou komen
Hoe dan ook, ik houd er echt niet van en bij iemand die ik écht leuk vind hoef ik er ook niet gelijk bovenop te kruipen.
Ohja!! xDD Ik stuur vandaag de foto's naar je door. Verschrikkelijk zegquote:Op maandag 7 mei 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Hou eens op over mijn 'visage' ik ben al ugly genoeg mang
Ik moet denken aan Adje.quote:
'Sociale werkplaats..?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Adje.
Zo een hebben we ook op werk, in de keuken
Meer dan jou wel denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
Damn laat die kerel lekker genieten ... Misschien heeft ie wel meer pussy dan ons samen gehad..
Just sayin'
Je had net toch al verteld dat je niet pussy had?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
Damn laat die kerel lekker genieten ... Misschien heeft ie wel meer pussy dan ons samen gehad..
Just sayin'
En ik dacht dat ik niet opviel met foto's maken omdat ik deed alsof ik van het podium foto's maakte maar hij zag het goed. Echt heel goedquote:
Laat ons lekker mensen op hun uiterlijk beoordelen, dan weet je ook meteen hoe we over jou roddelenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja misschien is ie wel heel lief.. en is hij gewoon een goeie kerel..
Dafuq mensen... dafuq
Hij liet het natuurlijk toe in de hoop om je clam te kunnen fixenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik niet opviel met foto's maken omdat ik deed alsof ik van het podium foto's maakte maar hij zag het goed. Echt heel goedKutMohMi
Oh maar je weet niet eens hoe ik dr uit ziequote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat ons lekker mensen op hun uiterlijk beoordelen, dan weet je ook meteen hoe we over jou roddelen
[..]
Hij liet het natuurlijk toe in de hoop om je clam te kunnen fixen
Je beschrijving was behoorlijk goedquote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Oh maar je weet niet eens hoe ik dr uit zie
Kom op, schijnheilig doenerij van Geester, als je ergens niet op moet reagerenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat ons lekker mensen op hun uiterlijk beoordelen, dan weet je ook meteen hoe we over jou roddelen
[..]
Hij liet het natuurlijk toe in de hoop om je clam te kunnen fixen
Aaaawquote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kom op, schijnheilig doenerij van Geester, als je ergens niet op moet reageren![]()
En volgens mij kickte ie harder op shifto dan op mijWat ik opzich ook wel kan begrijpen
Ik doe helemaal niet schijnheilig Betich mij niet van zulke aanames jij!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kom op, schijnheilig doenerij van Geester, als je ergens niet op moet reageren![]()
En volgens mij kickte ie harder op shifto dan op mijWat ik opzich ook wel kan begrijpen
Duhquote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
En toen heb jij hem een snoepje aangeboden?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Duh
Hij kreeg zn mond er niet meer van dicht
Ja, lekker dingquote:Op maandag 7 mei 2012 09:48 schreef Joysa het volgende:
Ohw god.. heeft iemand 'Fans' gezien? Over Danny de Munk?
fixed.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet schijnheilig Beticht mij niet van zulke aanames jij!
Jij kent Danny de Munck niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef muhahaha het volgende:
Kan iemand een foto plaatsen? Ik heb geen idee hoe die persoon eruit ziet
Kennen ja, gezien neequote:Op maandag 7 mei 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij kent Danny de Munck niet?
Wat moet jij je verdomd alleen voelen.
Niet eens een glimlach.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij kent Danny de Munck niet?
Wat moet jij je verdomd alleen voelen.
En jullie Skv maar uitlachenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking zou komen
Hoe dan ook, ik houd er echt niet van en bij iemand die ik écht leuk vind hoef ik er ook niet gelijk bovenop te kruipen.
Oh wat leuk, even allemaal op een forum met keiveel mensen iemand uitlachen omdat ie niet knap is.quote:
Wat allemaal... ik zei nog dat ik t ook niet leuk vond.. ik kan mezelf ook wel herkennen in die manquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh wat leuk, even allemaal op een forum met keiveel mensen iemand uitlachen omdat ie niet knap is.
Niet zo letterlijk nemenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat allemaal... ik zei nog dat ik t ook niet leuk vond.. ik kan mezelf ook wel herkennen in die man
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh wat leuk, even allemaal op een forum met keiveel mensen iemand uitlachen omdat ie niet knap is.
Hara niet janken, we lachen jouw homofiele kat ook uit met zijn allen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara niet janken, we lachen jouw homofiele kat ook uit met zijn allen.
Houd daar eens mee oooooooooooooooooooooooooooooooooooopquote:Op maandag 7 mei 2012 10:07 schreef Geester het volgende:
[..]
ik zal je mn foto geven, van de schrik houdt de hik op
Ach, het is gewoon zoquote:Op maandag 7 mei 2012 10:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Houd daar eens mee oooooooooooooooooooooooooooooooooooop
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef Geester het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon zozou jij ook zeggen als je me zag ( hihihihih )
Ja ik stooooooooooop
Jij gaat een waterballonnen gevecht houden?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
Dit word een zomer dieis
family pack condooms gehaald
etc,
Er zijn ook vast mannen die rechts hebben geklikt en 'Afbeelding opslaan als...' hebben gekozenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 van de mannen hier weet het vast nog wel uit z'n hoofd
Nog geen moeite doen ook? Laat dan maar zitten.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uit zijn hoofd? Je bent toegevoegd aan het FOK! dames archiefquote:Op maandag 7 mei 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik bestquote:Op maandag 7 mei 2012 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn ook vast mannen die rechts hebben geklikt en 'Afbeelding opslaan als...' hebben gekozen
Dat denk ik niet. Tenminste, hoop ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn ook vast mannen die rechts hebben geklikt en 'Afbeelding opslaan als...' hebben gekozen
Maar hij kijkt terug!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq, jij bent er nooit in het weekend
Dan ken jij de fokkers nog nietquote:Op maandag 7 mei 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenminste, hoop ik niet.
Neen, coitusquote:Op maandag 7 mei 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij gaat een waterballonnen gevecht houden?
uuhm.. jaquote:Op maandag 7 mei 2012 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq, jij bent er nooit in het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Without a doubt.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenminste, hoop ik niet.
Mij nog niet opgeslagen hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me raden, jij slaat alleen de mannelijke FOK!kers op
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me raden, jij slaat alleen de mannelijke FOK!kers op
Ik ken zo'n site waar je telefoons kan bestellen.. Ik klikte op bestel.. en sindsdien heb ik mijn nieuwe telefoon .. Het is een mooi ding, zeker nu ik hem al een paar maanden hebquote:Op maandag 7 mei 2012 10:50 schreef Geester het volgende:
Ik ken zo'n meisje die bij een telefoonzaak werkt dus ik appte zo van ja zou je die telefoon willen bestellen voor mij ( S3 ) en zodoende.. Het lijkt me een mooi ding, als ik em zo zie
Voordat ik hier zat wist ik niet dat fokkers zo actief waren op TC.. ben er zelf noooooit geweestquote:Op maandag 7 mei 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
Dafuq is dat toch met die foto obsessie hierAls ik naar andere mensen wil kijken ipv ermee slap te ouwehoeren, ga ik wel naar chatroulette
![]()
Daarentegen vind ik TC wel weer lachen omdat je daar de duffe/stonede/sronken hoofden zietDat hoofd van drommel iedere keer
Leuk voor je maar ik krijg ook kortingquote:Op maandag 7 mei 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken zo'n site waar je telefoons kan bestellen.. Ik klikte op bestel.. en sindsdien heb ik mijn nieuwe telefoon .. Het is een mooi ding, zeker nu ik hem al een paar maanden heb
Chatroulette, nee die piemels hoef ik niet te zienquote:Op maandag 7 mei 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
Dafuq is dat toch met die foto obsessie hierAls ik naar andere mensen wil kijken ipv ermee slap te ouwehoeren, ga ik wel naar chatroulette
![]()
Daarentegen vind ik TC wel weer lachen omdat je daar de duffe/stonede/sronken hoofden zietDat hoofd van drommel iedere keer
Als ik niet was geïntroduceerd door mijn lieve mede Fokkertjes wist ik niet eens dat het bestondquote:Op maandag 7 mei 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voordat ik hier zat wist ik niet dat fokkers zo actief waren op TC.. ben er zelf noooooit geweest
Leuk voor, ik weet zeker dat ik meer geld heb dan jij denkt en vind het triest dat je denkt dat korting gelijk staat aan het NIET hebben van geldquote:Op maandag 7 mei 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar ik kan het gewoon betalen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar ik kan het gewoon betalen.
Denken dat ik zo denkquote:Op maandag 7 mei 2012 10:53 schreef Geester het volgende:
Leuk voor, ik weet zeker dat ik meer geld heb dan jij denkt en vind het triest dat je denkt dat korting gelijk staat aan het NIET hebben van geld
Ik lees wel mee maar ben ook dingen aant doen enzoquote:
Als jij roept ben ik er toch meteenquote:
Blijkbaar want je denkt dat ik het niet kan betalen aangezien je zei dat jij het wel kon omdat ik zei dat ik korting krijgquote:
Ik hoef zelf niet met m'n kop in beeld.. dus blijf er lekker weg vanquote:Op maandag 7 mei 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
Als ik niet was geïntroduceerd door mijn lieve mede Fokkertjes wist ik niet eens dat het bestondMaar heb er wel echt een paarkeer enorm dubbel gelegen
Zoals ik zei.. je denkt te letterlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Geester het volgende:
Blijkbaar want je denkt dat ik het niet kan betalen aangezien je zei dat jij het wel kon omdat ik zei dat ik korting krijg
Ook. Hoe gaat het leven?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik lees wel mee maar ben ook dingen aant doen enzo
[..]
Als jij roept ben ik er toch meteen
Goed hoorMet ovo?
Een voorzichtige poke met mijn rechterwijsvinger (gewassen uiteraard, jwz) tegen je rechterwang?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef MohMi het volgende:
Een voorzichtige poke met mijn rechterwijsvinger (gewassen uiteraard, jwz) tegen je rechterwang?
quote:
Ja goed hoor! Alleen weer een week werkenquote:
Jij zegt'' ik kan het 'gewoon' betalen? '' dus ik zou het niet 'gewoon' kunnenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat ik dat impliceerde door die opmerking. Dat denk je verkeerd
/fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een voorzichtige poke met mijn rechterwijsvinger (gewassen uiteraard, jwz) tegen je rechterlipje?
Werken om het leven daarbuiten te kunnen betalenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
Ja goed hoor! Alleen weer een week werkenHet leven buiten werk om is veul leuker
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Ja goed hoor! Alleen weer een week werkenHet leven buiten werk om is veul leuker
![]()
Ik las "ik voel je "quote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]ik voel met je mee. Over 5 dagen is het alweer weekend.
4 en half en een beetjequote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef ovoxo het volgende:
Nee je impliceert het welquote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja? dus? Feit
Daarmee zeg ik niet dat jij dat niet 'gewoon' kan
En over drie weken vakantie én vakantiegeld!!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef ovoxo het volgende:
De 18e vakantiegeldquote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
En over drie weken vakantie én vakantiegeld!!![]()
![]()
Jahaa clam gefixtquote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Mensen trouwens nog leuke/memorabele dingen gedaan met dodenherdenkingsdag/bevrijdingsdag?
Gedronken.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Mensen trouwens nog leuke/memorabele dingen gedaan met dodenherdenkingsdag/bevrijdingsdag?
GeFOK!ked oaquote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
vrijdag gefeest tot 5 uur smorgens om vervolgens om 7 uur weer te moeten werkenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
gbttz? wat is dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
vrijdag gefeest tot 5 uur smorgens om vervolgens om 7 uur weer te moeten werken![]()
en zaterdag nog even gbttz gechecked in roermond
Waar was ik... ? Ik ging in de avond omdat het toen pas droog werdquote:Op maandag 7 mei 2012 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was er ook, pauper dat je der bent
Aankomend weekend word denk ik rustig, dit weekend en het vorige waren al druk zatquote:
Lief dagboekquote:Op maandag 7 mei 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Men.. ik lees ineens m'n sig .. Die quote van Venco. Men dat is al fucking 2,5/3 jaar terug
Ja maar hij is nog steeds van toepassing dus laat maar staanquote:Op maandag 7 mei 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Men.. ik lees ineens m'n sig .. Die quote van Venco. Men dat is al fucking 2,5/3 jaar terug
Ik zie hem ook nooit meer posten eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
en opnieuw de hik.. dat gaat nog wel 4x terugkomen vandaag denk ik zo
Adem 30 seconde inhouden helpt heb ik gehoordquote:Op maandag 7 mei 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
en opnieuw de hik.. dat gaat nog wel 4x terugkomen vandaag denk ik zo
Ik kom er ook wel vanaf.. maar als ik hem eenmaal heb gehad, komt ie dezelfde dag nog een paar keer terugquote:Op maandag 7 mei 2012 11:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Adem 30 seconde inhouden helpt heb ik gehoord
De hik?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nooit meer posten eigenlijk
Vertel vertel.. hoe liep het af!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog dat ik naar Jurassic Park ging in de bioscoop, en toen kreeg ik net voor de deur zo'n keiharde superpijnlijke hik.
Ik vind die zin een beetje raar.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:13 schreef Geester het volgende:
[..]
jij bent het zonnetje in mijn leven overschaduwd door pijn en ongeluk
En als je je helemaal ontspant?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kom er ook wel vanaf.. maar als ik hem eenmaal heb gehad, komt ie dezelfde dag nog een paar keer terug
De dino's aten mensen en gingen weer naar huis.quote:
Pfieuw.. dacht even dat iedereen het er levend vanaf zou brengenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:15 schreef Harajuku. het volgende:
De dino's aten mensen en gingen weer naar huis.
Duh, anders komt er geen deel 2, 3, 4, 5 en een dubbele 6quote:Op maandag 7 mei 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfieuw.. dacht even dat iedereen het er levend vanaf zou brengen
De neger heeft nog redelijk lang geleefd voor een neger in een film.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfieuw.. dacht even dat iedereen het er levend vanaf zou brengen
excuus negersquote:Op maandag 7 mei 2012 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De neger heeft nog redelijk lang geleefd voor een neger in een film.
does normaal!!!!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ah ah ah ahaha ahha ahah aha ha You didn't say the magic word
Zat er een neger in?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De neger heeft nog redelijk lang geleefd voor een neger in een film.
Ja, die the magic word niet zegt. En daarna eet de raptor hem op behalve zijn arm. De raptor plaatst daar heel tactisch zijn arm even bij een deur waardoor die op haar schouder komt en zij zo doet van oh hey thank god je bent er pfewwwww en dan OMG HET IS ALLEEN EEN TACTISCH GEPLAATSTE ARM VAN DE NEGER OH KAK RAAAAAAAAAPTOOOOOOOR NOOOOOOOOOOOO OH GODquote:
Dat is toch niet in deel 1?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die the magic word niet zegt. En daarna eet de raptor hem op behalve zijn arm. De raptor plaatst daar heel tactisch zijn arm even bij een deur waardoor die op haar schouder komt en zij zo doet van oh hey thank god je bent er pfewwwww en dan OMG HET IS ALLEEN EEN TACTISCH GEPLAATSTE ARM VAN DE NEGER OH KAK RAAAAAAAAAPTOOOOOOOR NOOOOOOOOOOOO OH GOD
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die the magic word niet zegt. En daarna eet de raptor hem op behalve zijn arm. De raptor plaatst daar heel tactisch zijn arm even bij een deur waardoor die op haar schouder komt en zij zo doet van oh hey thank god je bent er pfewwwww en dan OMG HET IS ALLEEN EEN TACTISCH GEPLAATSTE ARM VAN DE NEGER OH KAK RAAAAAAAAAPTOOOOOOOR NOOOOOOOOOOOO OH GOD
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Nee, maar daar willen ze het hier wel over hebben
[Excel] Het grote Excel vragen topic #32
Nee joh.. gaat om de romantiek!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Een paar raptors zouden die film wel goed doen though!
ook niet als ze een bloemetje voor je meenemen?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
ook niet als ze een bloemetje voor je meenemen?
Kan ik niet kijken hier!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef muhahaha het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_velociraptor.html
Oh!quote:
Waarom dacht ik dat shifto dit gepost hadquote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef muhahaha het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_velociraptor.html
Filmpjes met kinderen zijn nooit leukquote:Op maandag 7 mei 2012 11:30 schreef muhahaha het volgende:
Leuk filmpje
Deze is ook grappig:
http://www.dumpert.nl/med(...)dino_in_het_bos.html
Dat is zeker wel deel 1. Nadat ze met die cowboy de jungle in gaat waar hij opgegeten wordt door twee raptors en zij dan zo moet gaan rennen die bunker in waar gebeurt wat ik net zei.quote:
Aah ja.. belletje, klein, maar het rinkelt een beetjequote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is zeker wel deel 1. Nadat ze met die cowboy de jungle in gaat waar hij opgegeten wordt door twee raptors en zij dan zo moet gaan rennen die bunker in waar gebeurt wat ik net zei.
Utahraptor komt meer overeen met de raptor van JP, maar goed, raptors waren ook niet zo slim dat ze deuren konden openen e.d.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
Raptors waren meer kippen dan hoe ze er in JP uitzien, laatst een artikel over gelezen
Velociraptor (commonly shortened to 'raptor') is one of the dinosaur genera most familiar to the general public due to its prominent role in the Jurassic Park motion picture series. In the films it was shown with anatomical inaccuracies, including being much larger than it was in reality and without feathers. It is also well known to paleontologists, with over a dozen described fossil skeletonsthe most of any dromaeosaurid. One particularly famous specimen preserves a Velociraptor locked in combat with a Protoceratops.
En wat staat erover in?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
Wat? Haat je kinderen?![]()
/slaat de Cue_ handleiding erop na.
My whole life is a lie...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Utahraptor komt meer overeen met de raptor van JP, maar goed, raptors waren ook niet zo slim dat ze deuren konden openen e.d.. H ET IS EEN FILM.
Jurassic Parkquote:
Dinobabies zijn ok!quote:
Ik heb geduldquote:Op maandag 7 mei 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moment, het is een vrij forse handleiding
Die shit was echt wel hilarisch!quote:
When does the hurting stop...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die shit was echt wel hilarisch!
En dan hadden we ook nog The Terrible Thunderlizards.
De vader was een allosaurus en de moeder een t-rex, MY BRAIN IS FULL OF FUCKquote:Op maandag 7 mei 2012 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die shit was echt wel hilarisch!
En dan hadden we ook nog The Terrible Thunderlizards.
Well yeah, that would fit nicely into the bad things category !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |