Heb je nou geneukt of wat?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:45 schreef Geester het volgende:
Deze man... heeft clam... gefixt..
ja
Ik was dus zo op t bevrijdinsfestival ogen gericht op een paar chicks en zodoende lekker door de modder..
Hmm wat rook ze lekker
Dus ik ging dr heen beetje aan de kont zitten en ik draaide dr om ze keek me aan en ik zei zo van jaaaaaa wat een modder he
ja inderdaad hihi zei ze
Dus toen 'smolten' we samen in een klisma welke 10 minuten duurde...
Lekker. Drukke week gehad en dit weekend eens fijn mijn huis helemaal opgeruimd en schoongemaakt en fijn rustig aan gedaan, voel me weer helemaal zenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zijn een voorbeeld voor werkend Nederland
Hoe was je weekend?
Ik herken dat wel van dat huis schoonmaken, maar het probleem is de moed opbrengen om er aan te beginnen omdat ik me tijdens het schoonmaken verre van zen voelquote:Op maandag 7 mei 2012 08:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker. Drukke week gehad en dit weekend eens fijn mijn huis helemaal opgeruimd en schoongemaakt en fijn rustig aan gedaan, voel me weer helemaal zen
Hoe was het uwe??
Nog lekker gegeten?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker. Drukke week gehad en dit weekend eens fijn mijn huis helemaal opgeruimd en schoongemaakt en fijn rustig aan gedaan, voel me weer helemaal zen
Hoe was het uwe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beginnen aan het poetsen is voor mij meestal drama, maar als ik het dan eenmaal op mijn heupen heb, dan gaat het wel snelquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van dat huis schoonmaken, maar het probleem is de moed opbrengen om er aan te beginnen omdat ik me tijdens het schoonmaken verre van zen voel
Mijn weekend was goed! Date en ik vinden elkaar heel erg leukVerder het gebruikelijke gedaan, biertje in de kroeg, relaxen etc.
Is je date knap braquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van dat huis schoonmaken, maar het probleem is de moed opbrengen om er aan te beginnen omdat ik me tijdens het schoonmaken verre van zen voel
Mijn weekend was goed! Date en ik vinden elkaar heel erg leukVerder het gebruikelijke gedaan, biertje in de kroeg, relaxen etc.
Nou ja, we zijn een soort van collega's en al twee weken 'aan elkaar geplakt' volgens de rest van de club en ze woont gewoon om de hoek. Maar aangezien ik haar heb uitgevraagd was ze toch een soort van datequote:
Ik vind haar heel knap, jammer van de vissenschubbenhuid en de tentakels. But nobody's perfect.quote:
Leukquote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn een soort van collega's en al twee weken 'aan elkaar geplakt' volgens de rest van de club en ze woont gewoon om de hoek. Maar aangezien ik haar heb uitgevraagd was ze toch een soort van date
Haten op tentakels.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind haar heel knap, jammer van de vissenschubbenhuid en de tentakels. But nobody's perfect.
quote:Op maandag 7 mei 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
Gvd wat heb ik een hekel aan de NS.
Vrijdag 4en half uur moeten reizen door een wisselstoring,
Zondag 5 uur onderweg geweest door een wisselstoring op hetzelfde traject.
Ze hadden 5 jaar geleden de wissels moeten vervangen, en daar ook een smak geld voor gekregen, maar dat hebben ze nooit gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:57 schreef MohMi het volgende:
[..]Afgelopen week was idd drama, van Utrecht naar Den Bosch stapvoets ivm dezelfde problemen.
Kom wel goed, schatje
We zijn met Koninginnedag en het weekend ervoor gewoon op stap geweest, afgelopen weekend vooral bij elkaar thuis gehangen.quote:
heb je nou geneukt ofwatquote:Op maandag 7 mei 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zijn met Koninginnedag en het weekend ervoor gewoon op stap geweest, afgelopen weekend vooral bij elkaar thuis gehangen.
Heel gezapig, maar wel erg leuk
/fixed.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zijn met Koninginnedag en het weekend ervoor gewoon op stap geweest, afgelopen weekend vooral bij elkaar thuis gehangen.
Heel gezellig, maar wel erg leuk
Een echte kapitein....quote:Op maandag 7 mei 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee bra, de clam was dit weekend rood en daar houd ik niet van.
Een jaar terug was dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Een echte kapitein....
Ik weet dat gevoel broer
Ik heb dat zelf ook mogen meemaken
Ik wist dat deze opmerking zou komenquote:
Je had het laatst over dat het 215 dagen geleden was dat je voor het laatst had geneukt. We zijn nu 4 dagen verder.quote:
Maar 40 dagen geleden heeft hij niet geneukt, dus feitelijk klopt het dan.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had het laatst over dat het 215 dagen geleden was dat je voor het laatst had geneukt. We zijn nu 4 dagen verder.
Ik zeg toch dat ik het ook heb meegemaakt ... dan zeg ik toch niet gelijk dat ik heb gepaaldquote:Op maandag 7 mei 2012 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je had het laatst over dat het 215 dagen geleden was dat je voor het laatst had geneukt. We zijn nu 4 dagen verder.
Waarom is de shit die ik vertel zo ongeloofwaardig danquote:Op maandag 7 mei 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
Er is nu officieel niemand die geest nog geloofd neem ik aan?
Spytool je eigen berichten is.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom is de shit die ik vertel zo ongeloofwaardig dan
Zou je me doen?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
Ik en MohMi hebben vermoedelijk Geester op de foto vastgelegd.Ik moet er alleen nog een gifje van maken
Ik ben toch wel benieuwd naar het ruwe materiaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
Ik en MohMi hebben vermoedelijk Geester op de foto vastgelegd.Ik moet er alleen nog een gifje van maken
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking zou komen
Hoe dan ook, ik houd er echt niet van en bij iemand die ik écht leuk vind hoef ik er ook niet gelijk bovenop te kruipen.
Ohja!! xDD Ik stuur vandaag de foto's naar je door. Verschrikkelijk zegquote:Op maandag 7 mei 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Hou eens op over mijn 'visage' ik ben al ugly genoeg mang
Ik moet denken aan Adje.quote:
'Sociale werkplaats..?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Adje.
Zo een hebben we ook op werk, in de keuken
Meer dan jou wel denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
Damn laat die kerel lekker genieten ... Misschien heeft ie wel meer pussy dan ons samen gehad..
Just sayin'
Je had net toch al verteld dat je niet pussy had?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
Damn laat die kerel lekker genieten ... Misschien heeft ie wel meer pussy dan ons samen gehad..
Just sayin'
En ik dacht dat ik niet opviel met foto's maken omdat ik deed alsof ik van het podium foto's maakte maar hij zag het goed. Echt heel goedquote:
Laat ons lekker mensen op hun uiterlijk beoordelen, dan weet je ook meteen hoe we over jou roddelenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja misschien is ie wel heel lief.. en is hij gewoon een goeie kerel..
Dafuq mensen... dafuq
Hij liet het natuurlijk toe in de hoop om je clam te kunnen fixenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik niet opviel met foto's maken omdat ik deed alsof ik van het podium foto's maakte maar hij zag het goed. Echt heel goedKutMohMi
Oh maar je weet niet eens hoe ik dr uit ziequote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat ons lekker mensen op hun uiterlijk beoordelen, dan weet je ook meteen hoe we over jou roddelen
[..]
Hij liet het natuurlijk toe in de hoop om je clam te kunnen fixen
Je beschrijving was behoorlijk goedquote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Oh maar je weet niet eens hoe ik dr uit zie
Kom op, schijnheilig doenerij van Geester, als je ergens niet op moet reagerenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat ons lekker mensen op hun uiterlijk beoordelen, dan weet je ook meteen hoe we over jou roddelen
[..]
Hij liet het natuurlijk toe in de hoop om je clam te kunnen fixen
Aaaawquote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kom op, schijnheilig doenerij van Geester, als je ergens niet op moet reageren![]()
En volgens mij kickte ie harder op shifto dan op mijWat ik opzich ook wel kan begrijpen
Ik doe helemaal niet schijnheilig Betich mij niet van zulke aanames jij!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kom op, schijnheilig doenerij van Geester, als je ergens niet op moet reageren![]()
En volgens mij kickte ie harder op shifto dan op mijWat ik opzich ook wel kan begrijpen
Duhquote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
En toen heb jij hem een snoepje aangeboden?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Duh
Hij kreeg zn mond er niet meer van dicht
Ja, lekker dingquote:Op maandag 7 mei 2012 09:48 schreef Joysa het volgende:
Ohw god.. heeft iemand 'Fans' gezien? Over Danny de Munk?
fixed.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet schijnheilig Beticht mij niet van zulke aanames jij!
Jij kent Danny de Munck niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef muhahaha het volgende:
Kan iemand een foto plaatsen? Ik heb geen idee hoe die persoon eruit ziet
Kennen ja, gezien neequote:Op maandag 7 mei 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij kent Danny de Munck niet?
Wat moet jij je verdomd alleen voelen.
Niet eens een glimlach.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij kent Danny de Munck niet?
Wat moet jij je verdomd alleen voelen.
En jullie Skv maar uitlachenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking zou komen
Hoe dan ook, ik houd er echt niet van en bij iemand die ik écht leuk vind hoef ik er ook niet gelijk bovenop te kruipen.
Oh wat leuk, even allemaal op een forum met keiveel mensen iemand uitlachen omdat ie niet knap is.quote:
Wat allemaal... ik zei nog dat ik t ook niet leuk vond.. ik kan mezelf ook wel herkennen in die manquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh wat leuk, even allemaal op een forum met keiveel mensen iemand uitlachen omdat ie niet knap is.
Niet zo letterlijk nemenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat allemaal... ik zei nog dat ik t ook niet leuk vond.. ik kan mezelf ook wel herkennen in die man
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh wat leuk, even allemaal op een forum met keiveel mensen iemand uitlachen omdat ie niet knap is.
Hara niet janken, we lachen jouw homofiele kat ook uit met zijn allen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara niet janken, we lachen jouw homofiele kat ook uit met zijn allen.
Houd daar eens mee oooooooooooooooooooooooooooooooooooopquote:Op maandag 7 mei 2012 10:07 schreef Geester het volgende:
[..]
ik zal je mn foto geven, van de schrik houdt de hik op
Ach, het is gewoon zoquote:Op maandag 7 mei 2012 10:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Houd daar eens mee oooooooooooooooooooooooooooooooooooop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |