Je hebt wel een mooie ava.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:12 schreef GGMM het volgende:
Willekeurige optie gestemd zodat je statistieken niet meer kloppen. Wat ben ik toch een duivel.
Waarom klinkt friet fatsoenlijker?quote:Op maandag 7 mei 2012 03:17 schreef Dzenan het volgende:
Ik zei altijd patat, maar friet klinkt fatsoenlijker.
quote:Op maandag 7 mei 2012 03:10 schreef ABombali het volgende:
potentieel friet/patat/bamibal/kroket topic
Friet klinkt juist zo boers.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:17 schreef Dzenan het volgende:
Ik zei altijd patat, maar friet klinkt fatsoenlijker.
Maar nu met echte pollquote:Op maandag 7 mei 2012 07:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gebruik de zoekfunctie eens, dit onderwerp is al 100x voorbij gekomen.
als de n maar groot genoeg is dan maakt dat ook niet meer uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:12 schreef GGMM het volgende:
Willekeurige optie gestemd zodat je statistieken niet meer kloppen. Wat ben ik toch een duivel.
Hoevaak denk je dat er al een poll is geweest in de afgelopen 10jaar over patat/frietquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:49 schreef Scjvb het volgende:
Bij ons in Haarlem heet het in elk geval friet/frites.![]()
[ afbeelding ]
En om je vingers bij af te likken.
Dat zijn ze dubbel en dwars waard en dat zegt iemand die nog boven jou woont.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Madame_Paon het volgende:
België is voor mij 3 uur rijden ...
Gelukkig zijn er genoeg goede snackbars te vinden in Nederland.
Voor "gebakken aardappelen" ja. In een land waar Frans de officiële taal is.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw de enige correcte term is: Patates frites.
Idioot.quote:
Zo moeilijk is het ook niet. Is één van de makkelijkste gerechten om goed klaar te kunnen maken. Zelfs ik kan hetquote:Op maandag 7 mei 2012 21:49 schreef Scjvb het volgende:
Bij ons in Haarlem heet het in elk geval friet/frites.![]()
[ afbeelding ]
En om je vingers bij af te likken.
Net alsof al die fabriekszakken patat zo chill zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Idioot.
Dat is zoiets als spaanplaat verkiezen boven hardhout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |