Oh maze of gallious is het vervolg van knightmarequote:
Doet me een beetje hier aandenkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Misschien moet ik gewoon weer eens een msx aanschaffenik heb toch een tv staan en heb geen abbonement.. perfect voor een msx
quote:
Er is ook nog een derde deel in de serie(shalom) en dat was een RPG, maar daar is naar mijn weten geen degelijke vertaling te vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh maze of gallious is het vervolg van knightmaredat wist ik niet die heb ik in de remake uitgespeeld
bazenreeks dat wel idd...
Er is een Portugese vertaling.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is ook nog een derde deel in de serie(shalom) en dat was een RPG, maar daar is naar mijn weten geen degelijke vertaling te vinden.
wel toffe deuntjes:
generation kende ik wel, die andere niet, maar ik heb al genoeg van die bladen liggen om de paar terug te lezen die ik nog niet kendequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:11 schreef VRIDZ het volgende:
Hebben al jaren nog een MSX 2 bij mn ouders staan, ergens boven op een kast staat ie stof te happen.. Ik zou eens een keertje hoek vrij kunnen maken in mn huis en m hier aan sluitenAl heb ik dan denk ik wel een 'nieuwe' monitor nodig, kan me herinneren dat ie vroeger vaak begon te verkleuren als je wat langer aan het spelen was..
Weet ook niet of deze links al bekend zijn bij jullie? Lijkt me haast van wel..
http://www.msxcomputermagazine.nl/
http://www.generation-msx.nl/
Van MCCM had ik laatst al allemaal op mij iPad gezet, heb er ook nog een stapel papieren versies van. Iemand belang bij?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:11 schreef VRIDZ het volgende:
Hebben al jaren nog een MSX 2 bij mn ouders staan, ergens boven op een kast staat ie stof te happen.. Ik zou eens een keertje hoek vrij kunnen maken in mn huis en m hier aan sluitenAl heb ik dan denk ik wel een 'nieuwe' monitor nodig, kan me herinneren dat ie vroeger vaak begon te verkleuren als je wat langer aan het spelen was..
Weet ook niet of deze links al bekend zijn bij jullie? Lijkt me haast van wel..
http://www.msxcomputermagazine.nl/
http://www.generation-msx.nl/
In M(C)(C)M was men altijd lyrisch over de dingen die je met een msx kon doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:18 schreef Reintji het volgende:
Idd. In het MSX Magazine was Wammes Witkop daar helemaal lyrisch over dacht ik.
Was ook heel eenvoudig te doen door de lage drempel. Iets dat men met de Raspberry Pi weer probeert terug te halen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In M(C)(C)M was men altijd lyrisch over de dingen die je met een msx kon doen
Toch 'las' ik de 'laatste jaren' liever Future Disk dan MCCMquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Was ook heel eenvoudig te doen door de lage drempel. Iets dat men met de Raspberry Pi weer probeert terug te halen.
Was wel een beetje een "clubje" inderdaad. Had laatst opgeruimd en alle papieren exemplaren vervangen door PDF's en in een van de eerste jaargangen stond al een artikel "MSX dood?" en dat is tot het einde in jaren '90 zo gebleven. Beetje laatste der Mohikanen gevoel wat ze er altijd in hielden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toch 'las' ik de 'laatste jaren' liever Future Disk dan MCCM
Het is opvallend hoe veel initiatieven er de laatste jaren waren: IDE-interface, Joynet (lokale multiplayer), CompactFlash-interface, 32-bit Z380, externe videokaart, OPL4 wavetable geluidskaarten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toch 'las' ik de 'laatste jaren' liever Future Disk dan MCCM
Ik vond de post rubriek van de M(C)(C)M altijd het leukste, vooral als een programmeur/redacteur verhaal kwam halen vanwege roddels danwel slechte reviewsquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Was wel een beetje een "clubje" inderdaad. Had laatst opgeruimd en alle papieren exemplaren vervangen door PDF's en in een van de eerste jaargangen stond al een artikel "MSX dood?" en dat is tot het einde in jaren '90 zo gebleven. Beetje laatste der Mohikanen gevoel wat ze er altijd in hielden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |