Er wordt nog steeds hardware gemaakt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is idd nog steeds een zooi nerds bezig ermee.
machines met 3,77Mhz processoren, en toch nuttig.
En niet gewoon aan het MSX-karakter Popolon?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef Yngwie het volgende:
Popolon.. doet me in combinatie met dit topic aan Pippols denken, met dat irritante deuntje waar door Impact een house remix gemaakt is op hun Musix Disk 5 (geen idee of dat iemand iets zegt..)
Nee, die ken ik dan weer niet, en waarschijnlijk moet ik me heel diep schamenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet gewoon aan het MSX-karakter Popolon?.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef Yngwie het volgende:
Popolon.. doet me in combinatie met dit topic aan Pippols denken, met dat irritante deuntje waar door Impact een house remix gemaakt is op hun Musix Disk 5 (geen idee of dat iemand iets zegt..)
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:13 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Nee, die ken ik dan weer niet, en waarschijnlijk moet ik me heel diep schamen![]()
En nu meteen spelen, een vd beste ooit.quote:Oh wacht, da's uit Maze of Galious.. spel ken ik wel, maar nooit gespeeld
Mwoa, ik betwijfel of ik 'm beter ga vinden dan bijv. een SD Snatcher, Metal Gear/Solid Snake, Xak, Usas, Ancient Ys, Illusion City, Fray... maar ik zal 'm eens opsnorren en BlueMSX nog eens opstarten, da's alweer lang geledenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:35 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
En nu meteen spelen, een vd beste ooit.
Roadfighter heb ik grijs gespeeldquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef popolon het volgende:
Heb ze ook en zijn goede remakes ook nog. Roadfighter en the Goonies zijn ook een goede remakes.
Wauw! Er staan ook van die Game&watch spelletjes tussen! Nog meer nostalgie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef VRIDZ het volgende:
Net weer heleboel aan het checken geweest van (SD) Snatcher, na bovenstaande link (waarvoor dank).
Kwam toevallig ook op deze ebay-shop uit, waar oa ook de nodige MSX-Roms te koop staan
http://stores.ebay.com/Ja(...).c0.m14.l1513&_pgn=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |