Klopt ja, tijdens het trekken van de lijnen..quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Rens-Reith het volgende:
Even stil staan bij Kees Smit Clubicoon van Heerenveen heeft vandaag een hartaanval gehad tijdens werkzaamheden in het stadion.
niks , net als Drank Dronkaardquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat hij gaat presteren bij andere clubs.
Ja die is toch wel overal geflopt na Barcaquote:
ervoor ookquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die is toch wel overal geflopt na Barca
Ik zou het voor 50% ook wel doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft maar een club daarna gehad toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die is toch wel overal geflopt na Barca
Voor 1 procent ook hoor.quote:
Alleen Galatasaray inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft maar een club daarna gehad toch?
die jongen won ook niks sinds Henkie wegging daar.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geld genoeg, moet je gebruik van kunnen makenquote:
Daar heb jij een punt.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geld genoeg, moet je gebruik van kunnen maken
wie zegt dat ik vrouwenteams ga coachen?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er gaat niet zoveel geld om in het Vrouwenvoetbal..
Toch ook nog die.. oostblok land? Waar hij met kogelvrij vest moest lopen?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En bondscoach van Saudi-Arabiequote:
Dat was Gullit ?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch ook nog die.. oostblok land? Waar hij met kogelvrij vest moest lopen?
Dat was een andere negert.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch ook nog die.. oostblok land? Waar hij met kogelvrij vest moest lopen?
Die heeft het de laatste weken nog best goed gedaan... maar nog te min voor Oranje ja...quote:
Iedereen is het erover eens, nu Bert nog. We zullen het er morgen over hebben bij Genee.quote:
Krijgt rust voor de Cl Voorrondequote:
Takagi is veel beter dan die Kutkabouterquote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
Als Sneijder maar bij FC Utrecht blijft komt alles goed bij ons
Gewoon Wesley kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
Als Sneijder maar bij FC Utrecht blijft komt alles goed bij ons
Clasie is een fucking geweldenaar, niks tequote:
Vandaar dat hij zo vaak niet in de selectie zat dit jaarquote:
Dat is toch elk jaar, nu hebben ze iig in de jeugd nog wel wat stand by staan, en er zullen wel wat talenten worden gekocht, komt wel goed. Ik maak me meer zorgen over de coach skills van Bassiequote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd hoe Heerenveen er komend seizoen bij staat, zullen net als Utrecht leeg gekocht worden.
Daarna waren er ook nog een aantal goede momenten, maar eerste half uur was geweldig jaquote:
Dat lijkt me niet gezondquote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Bombvis het volgende:
Je eigen kleinkind op de wereld zetten? Logisch ja
De gast is dus Tom van 't Hek, ofwel er wilde niemand komen en dus hebben ze Tom 'de Neus' van 't Hek maar gevraagdquote:Studio Voetbal, 22.15 uur
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Toine van Peperstraten. Te gast aan tafel Jan van Halst, Jan Mulder, Tom van 't Hek en Arno Vermeulen.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De gast is dus Tom van 't Hek, ofwel er wilde niemand komen en dus hebben ze Tom 'de Neus' van 't Hek maar gevraagd
dat rijtjequote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef tech4u het volgende:
Jan van Halst, Jan Mulder, Tom van 't Hek en Arno Vermeulen.
Volgens mij zit een lead-in er rechtstreeks voor. Niet anderhalfuur.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef Evertjan het volgende:
ze hebben wel weer een goede lead in met BZV
Z'n vrouw is waarschijnlijk blij dat ie elke zondag ver weg van huis blijft.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De gast is dus Tom van 't Hek, ofwel er wilde niemand komen en dus hebben ze Tom 'de Neus' van 't Hek maar gevraagd
Nee.. Je kunt lezen toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Type-R het volgende:
[..]
22:15 uur volgens teletekst
[ afbeelding ]
Het gaat om die roze cijfers, dat zijn de aangepaste tijden namelijk (tenminste, zo begreep ik het altijd)quote:
Dat zijn de originele tijden.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het gaat om die roze cijfers, dat zijn de aangepaste tijden namelijk (tenminste, zo begreep ik het altijd)
Heeft hij een vrouw dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Z'n vrouw is waarschijnlijk blij dat ie elke zondag ver weg van huis blijft.
Oh, weer wat geleerd. Dacht altijd dat de groene cijfers de tijden waren zoals het in de gids staat en de roze cijfers de werkelijke tijdenquote:
en MekLerren uitlachenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Samen met Frank het kampioenschap vieren.
Hugo Borst moeten ze terughalenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, die 2 homo´s rechts moeten ze echt niet meer uitnodigen. Dan maar met zijn 3en..
Klopt, is zondequote:
Wekelijkse portie zelfkastijding.quote:
Niet eens een compilatie uitzending?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wekelijkse portie zelfkastijding.
Laatste keer dit seizoen.
Zeker weten? Hij staat voor volgende week nog gewoon geprogrammeerd namelijk: http://nos.nl/televisie/gids/2012-05-20/. Volgende week toch ook nog play-offs namelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan maar een andere hobby zoeken. Een keer per week met een moker op m'n testikels slaan ofzo. Al vrees ik dat dat minder ergenis oplevert.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
En CL-finale.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zeker weten? Hij staat voor volgende week nog gewoon geprogrammeerd namelijk: http://nos.nl/televisie/gids/2012-05-20/. Volgende week toch ook nog play-offs namelijk
Precies. Week erna hebben ze het zelfs nog, dan zal de compilatie wel zijn en laatste blik op het EK ofzoquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga Jan binnenkort bij Studio Voetbal vervangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar is Sjek eigenlijk?
Of is dit al 10 keer gezegd?
Vakantie, zonnebank, CL finale, allesquote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar is Sjek eigenlijk?
Of is dit al 10 keer gezegd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mata naar Barcelonaquote:Op zondag 13 mei 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Studio Voetbal en transfer nieuws; nee.
quote:
Uiteindelijk trekt geld aan het langste eindquote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In Frankrijk niet hopelijk. Montpellier > PSG
Stuur dat ook even door naar SV, kunnen ze ophouden over het oliegeldquote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alex Ferguson says Man City have bought the title. Cost of starting City team = £161m. Cost of starting United team = £169m. #MCFC #MUFC
Volgend seizoen zit ik er, ik zal het tegen ze zeggenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stuur dat ook even door naar SV, kunnen ze ophouden over het oliegeld
Maar bij City zit er dan nog voor eenzelfde bedrag aan spelers op de bankquote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alex Ferguson says Man City have bought the title. Cost of starting City team = £161m. Cost of starting United team = £169m. #MCFC #MUFC
Bij Utd zal dat ook wel zijn. Doe nou niet alsof Utd niet met geld zit te smijtenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Maar bij City zit er dan nog voor eenzelfde bedrag aan spelers op de bank
Berbatov enzo waren gratis?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Maar bij City zit er dan nog voor eenzelfde bedrag aan spelers op de bank
hij zou grapjes moeten gaan maken, oh wacht...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Die hockycoach heeft zo'n ontzettende zeikstem
NL gaat keihard af tegen Duitsland; 5-0quote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef Doublepain het volgende:
NL wint van Denemarken en Duitsland. Maar niet van Portugal!
Met die neus van hem.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Als hij lang praat, gaat hij gapen. Echt een autistquote:Op zondag 13 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
neen... gelijkspelquote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
NL gaat keihard af tegen Duitsland; 5-0
Inderdaad. En dan hopen dat we Portugal kunnen pakkenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
denk eerder dat de duitsers zichzelf gigantisch gaan overschatten na winst op portugal.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Snel haal hem naar PSV, HET KAN NOG!!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Zonder warming up, HOE IS DIT MOGELIJK OP DIE LEEFTIJD
Beter naar Eindhoven kunnen gaan?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Hij had beter naar Eindhoven kunnen gaan, 90% van Malaga kent hem niet eens..
Malaga
Ja, en het is al jaren niks meer. Maar geef hem eens ongelijk: hij krijgt veel geld en zit lekker in Spanje. Af en toe mag hij nog zijn hobby uitvoeren voor een mooi publiek. Ik begrijp wel dat hij getekend heeft.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:36 schreef OverRated het volgende:
Van Nistelrooij? Die voetbalt nog steeds?
Europa Cup 1 is toch gewoon een mooie term.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:34 schreef Rickazio het volgende:
Europa League 1hoelang is dat geleden ouwe knakker
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Hij had beter naar Eindhoven kunnen gaan, 90% van Malaga kent hem niet eens..
Malaga
Als Matavz weg gaat dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruud volgend jaar ook naar PSV dan?
Topscorer met 45 goals
Dat moet PSV niet willen, zo goed is hij echt niet meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruud volgend jaar ook naar PSV dan?
Topscorer met 45 goals
Laat Matavz maar blijvenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Matavz weg gaat dan.
Hij moet niet Locadia in de weg gaan staan.
Volgend jaar is de gemiddelde leeftijd bij PSV 40quote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat moet PSV niet willen, zo goed is hij echt niet meer.
I knowquote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat moet PSV niet willen, zo goed is hij echt niet meer.
Gaat Advocaat jeugd spelers gebruiken dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Matavz weg gaat dan.
Hij moet niet Locadia in de weg gaan staan.
Ik ook wel. Hoewel hij vast al geld genoeg heeft. Ging ik liever rustig aan doen, lekker op het strand in Spanjequote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, en het is al jaren niks meer. Maar geef hem eens ongelijk: hij krijgt veel geld en zit lekker in Spanje. Af en toe mag hij nog zijn hobby uitvoeren voor een mooi publiek. Ik begrijp wel dat hij getekend heeft.
Ik heb hem ook liever.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat Matavz maar blijvenGeloof nog steeds in die jongen
Want het heeft bij de nederlandse topclubs zo vaak goed uitgepakt om overbetaalde 'vedettes' terug te halen.quote:
Locadia en Depay zijn opgenomen in de A-selectie vanaf komend seizoenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat Advocaat jeugd spelers gebruiken dan?
Ik ben dan ook geen psver.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want het heeft bij de nederlandse topclubs zo vaak goed uitgepakt om overbetaalde 'vedettes' terug te halen.
Hoezo? Volgens Jan doet hij het niet voor het geldquote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter naar Eindhoven kunnen gaan?
Daar betalen ze geen 6 miljoen salaris.
Bakkali mag ook meedoenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Locadia en Depay zijn opgenomen in de A-selectie vanaf komend seizoen
Liever een goede Liverpoolse band Oasis.quote:
Ja, want dan had Sjek er gezeten, nu is het zoals het hoortquote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef FRseezu het volgende:
Als Barcelona 100 punten had gehaald dan was het 10 minuten een item ipv nu 1 regel over real.
Sowiesoquote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerste wedstrijd van PSV in het eigen stadion een gigantisch welkomsfeest voor Mark dus?
Cliffhangerquote:
Nou. Dat zal me een feest worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerste wedstrijd van PSV in het eigen stadion een gigantisch welkomsfeest voor Mark dus?
Nee Ajax.quote:
Heeft Vermeulen uberhaupt contact?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee Ajax.
Vermeulen heeft geen enkele contact met PSV.
gezellig met Ruiz op de bankquote:Op zondag 13 mei 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
OKE mensen we krijgen te horen dat Narsingh met Assaidi naar Fulham gaan![]()
![]()
Weet niet maar ik weet sowieso dat hij niets van PSV kan weten.quote:
25quote:
Thank you captain obviousquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef vincerusso het volgende:
Drenthe wilt ook alleen maar terug omdat hij nergens aan de bak komt
Hij speelt bij Everton anders gewoon prima.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef vincerusso het volgende:
eerder in de bakquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef vincerusso het volgende:
Hij speelt daar helemaal niet meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij speelt bij Everton anders gewoon prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |