SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
Naam ingame US: n/a
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
Naam Ingame US: n/a
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeroku op 06-05-2012 22:52:36 ]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
ik koop het al tijden, op ap maokai top (speel ik niet meer lately sinds metachange) of ap kog mid.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:10 schreef tdrone het volgende:
hoe viable is morello's nou en op wie koop ik het?
Nou kijk ik builde ap kog altijd als volgt: tear>aa, lucidity b, chalice, morellos, void staff, rabadons.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Op ap kog zou ik em niet halen, tear is al beter en met je range zal je de active nooit gebruiken
Soraka is laatst gebuffed maar kan haar mana niet meer op zichzelf gebruiken, even daarna is haar q wat generfed omdat mensen haar teveel mid begonnen te spelen, imo is het nogsteeds de beste support al zijn sommige kill combo's natuurlijk net zo effectief.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel regelmatig op Soraka gekocht, maar het is alweer vier a vijf maanden geleden dat ik die voor het laatst speelde. Geen idee of dat nog de moeite is.
Chu8, een bekende DoTa speler die ook zeer high Elo is in LoL, speelt nog geregeld AP Maokai mid, gaat hem prima af nog steeds!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik koop het al tijden, op ap maokai top (speel ik niet meer lately sinds metachange) of ap kog mid.
Was een normal game, mijn hidden ELO is best wel redelijk heb ik het gevoel en verder had ik wel betere teammates dan hij (wat het dus wat gelijk trok).quote:
Het hangt ook een beetje van jouw champ af natuurlijk, wie speelde je zelf? Buiten het ganken kan hij namelijk prima farmen met zijn AoE skills en heeft hij een redelijke harass als je een beetje handig bent met die saplings.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:29 schreef Autobandje het volgende:
Moest net nog tegen een AP Maokai mid, was WW Tabzz (2.400 rating!). Afgezien van het feit dat je heel makkelijk te ganken bent door al Maokai's click CC vond ik het verder niet heel eng, en hij kon ook niet carryen.
Mordekaiser, en zij hadden nog een Shaco jungle ook, dus ik moest heel passief spelen, en lag zodoende wel wat achter in farm, maar wist dat mijn late game wel wat beter zou zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van jouw champ af natuurlijk, wie speelde je zelf? Buiten het ganken kan hij namelijk prima farmen met zijn AoE skills en heeft hij een redelijke harass als je een beetje handig bent met die saplings.
cdr en chalice werkt op % mana regen niet enkel flat.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar waarom dan morellos over rylays, als je ook chalise maakt.. De active van morellos maakt em nu juist zo sterk, daar ben je amper in range voor, niet in lane iig , teamfights ook niet als je het goed doet. Beetje zonde van je gold, spendeer liever op een slow op mn ult en meer tanky voor langer kiten.
Of bijv abyssal / wota
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:34 schreef P8 het volgende:
Wat was die Mastery Exploit waar ze het in de nieuwsberichtjes over hebben?
Zoals hier
Nee, en ik zou het ook niet uitproberen. Je wordt er namelijk gewoon voor gepermabanned.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:44 schreef P8 het volgende:
Nice. En dat werkt nog steeds? Dan ga ik het custom tegen een paar bots proberen.
...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb er nog niet tegen gespeeld, ik ben nu zilean aan het masteren, of eigenlijk heb ik em al gemasterd want ik master champs meestal in 2 dagen spelen. ;o
zilean's double 5 sec slow op.
Je kan er redelijk easy uitlopen als team als ik zo de preview bekijk (behalve de 1e stun ofc)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:10 schreef jespertje het volgende:
Die ulty van hem kan wel behoorlijk sterk zijn volgens mij, kan in principe vanaf afstand een heel team stunnen.
Dat zal het grootste probleem zijn ja. Team stun, en veel makkenlijker te raken dan die van Cassio bv.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:10 schreef jespertje het volgende:
Die ulty van hem kan wel behoorlijk sterk zijn volgens mij, kan in principe vanaf afstand een heel team stunnen.
Je kunt er wel makkelijk uitlopen ja, maar het disabled dan wel gelijk je hele team fight, je moet namelijk de keuze maken tussen terug rennen en geen damage doen(terwijl de tegenstander dit wel doet) of blijven staan en damage doen en uiteindelijk immobolized worden. Daarmee kun je wel redelijk een teamfight beslissen, vooral omdat de range van die ulty volgens mij redelijk groot is. Heb de champ nog niet geprobeerd, dus eerst even kijken of het ook zo is, maar op basis van de skills lijkt de ulty een beetje sterk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
...
[..]
Je kan er redelijk easy uitlopen als team als ik zo de preview bekijk (behalve de 1e stun ofc)
True, maar het is wel zo dat Varus dan de AD carry is en die wil je meestal hard focussen, je moet dan de keuze maken tussen of wegrennen en geen damage doen maar niet immobolized worden of blijven staan, wat damage doen maar dan immobolized worden en dan word je een makkelijke prooi voor Varus, want die heeft wel een redelijke range met zijn slow en Q erbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja zelfde met nunu, morgana en kennenults bijvoorbeeld, daar wil je niet blijven staan. Dit is niet veel anders
Nee, ergens zelfs nog gebuffed (minder CD/mana)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:09 schreef jeweggegooideleven het volgende:
Is die nida speer hard generfd ? ben gestopt toen xerath uit kwam.
1075 is toch niet erg klein hoor. En een cooldown van 1,5 minuten. Is toch voldoende laag om elke teamfight te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De range op zn ult is redelijk klein en zn cooldowns behoorlijk. We shall see
[..]
Nee, ergens zelfs nog gebuffed (minder CD/mana)
l2rjquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hoog epicknifegehalte, pas maar op , voor je het weet zijn alle champs waar je tegen speelt ineens op!
nunu / morg ult kun je disablen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja zelfde met nunu, morgana en kennenults bijvoorbeeld, daar wil je niet blijven staan. Dit is niet veel anders
silence.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
wens je veel succes bij het disabelen van een morgult, once cast....
Haha jij bent echt een heldje jongequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb er nog niet tegen gespeeld, ik ben nu zilean aan het masteren, of eigenlijk heb ik em al gemasterd want ik master champs meestal in 2 dagen spelen. ;o
Ey dont´t disagree met BG man die speelt 2K ELO en mastert elke champ in een dag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:53 schreef ems. het volgende:
Als de ult eenmaal gecast is kan je d'r zo hard silencen als je wil maar dat verandert niets
Behalve dat ze geen zhonya's kan poppen natuurlijk.
fyi ik deny zovaak morg ults nadat ze heeft gecast aangezien ik soraka main dus ik denk dat ik het wel ff beter weet in dit geval.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:53 schreef ems. het volgende:
Als de ult eenmaal gecast is kan je d'r zo hard silencen als je wil maar dat verandert niets
Behalve dat ze geen zhonya's kan poppen natuurlijk.
Zie je hij weet toch alles beter.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
fyi ik deny zovaak morg ults nadat ze heeft gecast aangezien ik soraka main dus ik denk dat ik het wel ff beter weet in dit geval.
Als je het goed timed kun je zelfs cassiopeia's ult disablen.
Ach, na wat gegoogle schijnt er inderdaad wat onduidelijkheid te zijn over de ulti van morgana, maar de berichten die ik vind zijn al van een tijdje geleden dus ik weet niet of ze het al gefixed hebben. (Morgana is één van de champs die ik nou nog nooit heb gespeeldquote:
thx, hopelijk gaat reginald op zn bek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef ems. het volgende:
Oh trouwens, TSM tegen LLL elk moment;
http://solomid.net/livestream.php?s=1893
ja glitches daargelaten, de animationtime op instaults zijn er al een halfjaar niet meer. snap dat je jezelf helemaal geweldig vindt maar wat probeer je exact te bereiken met je digitale gezelfswaffel? Denk niet dat je er iemand mee impressed hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
fyi ik deny zovaak morg ults nadat ze heeft gecast aangezien ik soraka main dus ik denk dat ik het wel ff beter weet in dit geval.
Als je het goed timed kun je zelfs cassiopeia's ult disablen.
nvm volgens mij speelt hij niet, nee ik vind dat echt een verschrikkelijk mannetje :pquote:
als je nieteens de mechanics kent van dit spel ... moet je dan als 'tegenargument' nikszeggende aanvalletjes op mij plaatsen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
ja glitches daargelaten, de animationtime op instaults zijn er al een halfjaar niet meer. snap dat je jezelf helemaal geweldig vindt maar wat probeer je exact te bereiken met je digitale gezelfswaffel? Denk niet dat je er iemand mee impressed hier.
namechange? had ik dan gemist, nou hopelijk gaat hij dan met zn arreslee tegen de grond.quote:
Nee, ze spelen nu op EU-server. Renegade is Oddone, WORST TOP NA is Dyrus, Thedumbdeer is Reginald.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
namechange? had ik dan gemist, nou hopelijk gaat hij dan met zn arreslee tegen de grond.
inb4 lagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ze spelen nu op EU-server. Renegade is Oddone, WORST TOP NA is Dyrus, Thedumbdeer is Reginald.
Ik vind alexich altijd gaaf om naar te kijken, helaas was hij even van de grid verdwenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:31 schreef ems. het volgende:
Ik vind Reginald van TSM juist de leukste streamer
Of nouja, oddone doet het ook heel goed. Oddone klinkt de hele tijd als een rekenmachine met al z'n timers
let ff op je taal man je bent toch geen straatmarokkaan of wat...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:50 schreef Jajong het volgende:
want die praat alsof hij 24/7 kankerstoned is
En wat als ik dat wel ben?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
let ff op je taal man je bent toch geen straatmarokkaan of wat...
Nouja, TF blijft imo een handelbare factor, hoe goed iemand er ook mee is. Op dat niveau zou ik mijn banprioriteiten ook elders hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:04 schreef Zeroku het volgende:
Als TSM ook maar 5 seconde moeite had gedaan als voorbereiding hadden ze TF gebanned, Belgianbeast staat bekend om zijn TF-plays.
Ik vind dit soort grootpraat juist altijd erg irritant. Mensen die roepen dat ze zelf geweldig zijn en de rest zuigt als een baby op een tiet. Ik snap ook nooit wat ze er mee willen bereiken. Als hun doel is dat mensen een een hekel aan ze krijgen dan lukt dat aardig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
snap dat je jezelf helemaal geweldig vindt maar wat probeer je exact te bereiken met je digitale gezelfswaffel? Denk niet dat je er iemand mee impressed hier.
Zilean is geen betere ban.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, TF blijft imo een handelbare factor, hoe goed iemand er ook mee is. Op dat niveau zou ik mijn banprioriteiten ook elders hebben.
Maar misschien bannen ze hem volgende game
Kan niet junglen, en ik zou beter moeten zijn in traden als ik top speel. concentreer me vaak teveel op cs.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef P8 het volgende:
Maar even van een andere kant: BG, waar liggen jouw verbeterpunten in dit spel? Of waar ben je gewoon ronduit slecht in?
Gisteren was het bigplays-Oddone, en hoe hij net die Ashearrow dodgde. Geweldig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:31 schreef ems. het volgende:
Ik vind Reginald van TSM juist de leukste streamer
Of nouja, oddone doet het ook heel goed. Oddone klinkt de hele tijd als een rekenmachine met al z'n timers
Logisch toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef smitjew het volgende:
En jawel elk potje zit die nieuwe champ erin
klopt maar vervelend was een mongool die ging dreigen als hij hem niet kon zijn dat die ging feedenquote:
Master een champion in 2 dagen, kom opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
let ff op je taal man je bent toch geen straatmarokkaan of wat...
Wat is er erg aan dat hij aangeeft dat iemand op zijn woorden let? Misschien omschrijft hij het niet goed, maar ik geef hem wel gelijk dat hij jajong aanspreekt op zijn taalgebruik, geen problemen meequote:
nou bij mij niet, karma in 2 dagen gemastered, lux in 1, en nu zilean in 2.quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:08 schreef Keselo het volgende:
[..]
Master een champion in 2 dagen, kom op
Als je een champion echt wilt masteren gaan er minstens 200 games tegen aan.
Oh jeetje. Nu noem je ook moeilijke champs op hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou bij mij niet, karma in 2 dagen gemastered, lux in 1, en nu zilean in 2.
Ik verzin het niet, heb ze gewoon erg snel door, mischien omdat ik nooit simpele champs speel zoals de meeste ad carry's etc, ben meer van de underdog.
Mischien ook wel omdat ik al sinds mn 4e levensjaar game. :p
ik speel al best wel lang dus ik ken alle speelstijlen van elke champs, ik ken hun range van elke skill en hun dmg ratios uit mn kop.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh jeetje. Nu noem je ook moeilijke champs op hoor
En niet overdrijven. Je mastert je champ als je ook tegen alle champs gespeeld hebt. Elke tegenstander vereist wel een andere speelstijl.
So what. Ik speel ook al aardig lang. Betekent ook niet dat ik alles gelijk kan masteren. In 2 dagen kun je wel alles uit je kop weten en de range etc. Maar je spel varieert gewoon omdat je steeds andere spelers krijgt. Ga maar is ranked doen en hoe hoger je komt hoe moeilijker het word.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik speel al best wel lang dus ik ken alle speelstijlen van elke champs, ik ken hun range van elke skill en hun dmg ratios uit mn kop.
Zonet even vs ai intermediate gedaan met sona, lang geleden dat ik die speelde.
Krijg meteen te horen nadat we de enimi nexus mollen "man you rock with sona"
was wel leuk, lanede met iemand die voor het eerst cait speelde, had brutalizer als 1ste item, ik zei toen dat ie vampiric scepter moest kopen voor BT, ik kocht daarnaast zekes voor em, beiden 0 deaths, hij 30k ik 29 assists, in endgame screen zei hij nog dat 29 van zn 30 kills van mij waren heh.
Dan doe je je support job dus goed. (alhoewel ik ook niet hoefde te warden natuurlijk, maar had wel 5x gper10 (1x via runes, 1x via masteries, phil,kages,hog) dus het geld stroomde binnen als poep in het riool.
Stopped reading after vs AIquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik speel al best wel lang dus ik ken alle speelstijlen van elke champs, ik ken hun range van elke skill en hun dmg ratios uit mn kop.
was wel leuk, lanede met iemand die voor het eerst cait speelde, had brutalizer als 1ste item, ik zei toen dat ie vampiric scepter moest kopen voor BT, ik kocht daarnaast zekes voor em, beiden 0 deaths, hij 30k ik 29 assists, in endgame screen zei hij nog dat 29 van zn 30 kills van mij waren heh.
Dan doe je je support job dus goed. (alhoewel ik ook niet hoefde te warden natuurlijk, maar had wel 5x gper10 (1x via runes, 1x via masteries, phil,kages,hog) dus het geld stroomde binnen als poep in het riool.
niet iedereen is gelijk vriend, en ik heb veel ranked gespeeld, eerst met rl vrienden die voornamelijk stoned en dronken waren in season 1 en firstblood weggaven als een medaille bij de avondvierdaagse, daarna in season 2 met de geweldige double elo 10 waardoor je in 1400 elo dus nog 800 elo scrubbies tegen kwam die nieteens wisten wat een ward deed laat staan er kochten en de support de schuld gaven dat toplane niet warded was en vervolgens gingen intentional feeden/afken omdat ze hun eigen lane verloren. tugud gg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
So what. Ik speel ook al aardig lang. Betekent ook niet dat ik alles gelijk kan masteren. In 2 dagen kun je wel alles uit je kop weten en de range etc. Maar je spel varieert gewoon omdat je steeds andere spelers krijgt. Ga maar is ranked doen en hoe hoger je komt hoe moeilijker het word.
nou ik team iig niet met mensen die dronken/stoned/onderdepep/heroinejunk oid zijn want dan weet ik het wel weer, firstblood in min2 weggeven met teemo oid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef P8 het volgende:
Dit spel stoned spelen is trouwens verdomde lastig. Wel een aanrader imho.
1650 elo is elo hell? Wist ik niet. En nee hoor, ik zit gewoon rustig op school. Maar als je het niet boeit waarom reageer je dan zo fel knul?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Alsof mij jou wat boeit, je hebt zeker net een ranked verloren, stuck in elo hell etc.. dat je zo zit te spugen.
Dit is een forum en als je geen lappen text wilt lezen dan ga je maar naar 9gag oid.
Anyways hier is het screentje van de (ja!) vs ai.
http://img215.imageshack.us/img215/5022/yourockwithsona.png (copy/paste deze link)
als dat een probleem is klik je maar niet, en for the record ik won de meeste rankeds die ik solo/duoq speelde met een andere rl vriend van me, dan ging ik meestal solo top met leona, (pre buff) shen, maokai of mundo en hij jungle met shaco of mid met kart.
Ach, aan de andere kant kun je ook ontzettend in de flow van het spel komen. Zo heb ik een keer als stonede jungler praktisch 3 lanes in mijn eentje tegengehouden. Uiteindelijk wel verloren, omdat alleen op bot 1 iemand anders zat die niet compleet faalde.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou ik team iig niet met mensen die dronken/stoned/onderdepep/heroinejunk oid zijn want dan weet ik het wel weer, firstblood in min2 weggeven met teemo oid.
Wacht even, als ik het goed begrijp speel je geen ranked meer en post je een 30/0 vs bots als indicatie an je niveau?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Alsof mij jou wat boeit, je hebt zeker net een ranked verloren, stuck in elo hell etc.. dat je zo zit te spugen.
Dit is een forum en als je geen lappen text wilt lezen dan ga je maar naar 9gag oid.
Anyways hier is het screentje van de (ja!) vs ai.
http://img215.imageshack.us/img215/5022/yourockwithsona.png (copy/paste deze link)
als dat een probleem is klik je maar niet, en for the record ik won de meeste rankeds die ik solo/duoq speelde met een andere rl vriend van me, dan ging ik meestal solo top met leona, (pre buff) shen, maokai of mundo en hij jungle met shaco of mid met kart.
mischien moet je eens naar mn items kijken, ik heb geen cs nodig ik heb gper masteries, gper quints, 3 gper items, waarom zou ik in godsnaam cs pakken, hoe lager de support cs heeft hoe beter, je pakt enkel cs als de ad carry dood of b is en dan enkel de cs die normaal gesproken door minions was gekilled of door de toren, nooit auto attack, aangezien mn ad carry niet dood ging en weinig b hoefde en we makkelijk de lane konden pushen gezien we traps aan de zijkanten hadden en ik perma slow quede hoefde ik ook geen cs te nemen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit ergens in de onderste regionen van elo hell, maar ik ben het ook niet met je eens, hoor.
Errug lage cs trouwens, zelfs voor support en helemaal voor 2k elo. Support wil niet zeggen dat je geen cs mag pakken, dat wil alleen zeggen dat je geen cs mag pakken die je carry had kunnen hebben. Als mijn carry een seconde uit lane is, last-hit ik alsof mijn leven er van af hangt. Zou je jezelf ook eens moeten aanleren.
ehm, indicatie van niveau?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Wacht even, als ik het goed begrijp speel je geen ranked meer en post je een 30/0 vs bots als indicatie an je niveau?
Nee niet echt. Je kan moeilijk gelijk hebben of niet, want je gaat nu ipv over het spel praten op mij in te hakken. Beetje triest niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:
alles is elo hell fyi, elo hell is niet van - tot -
zelfs in 2k+ heb je trolls, intentional feeders, rageflamers etc.
mischien moet je ipv op fok te zitten kleppen, wat gaan leren op school.
triest dat je denkt dat ik een discussie met je voer, ik reageer enkel individueel op dingen die er gezegd worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Je kan moeilijk gelijk hebben of niet, want je gaat nu ipv over het spel praten op mij in te hakken. Beetje triest niet?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien moet je eens naar mn items kijken, ik heb geen cs nodig ik heb gper masteries, gper quints, 3 gper items, waarom zou ik in godsnaam cs pakken, hoe lager de support cs heeft hoe beter, je pakt enkel cs als de ad carry dood of b is en dan enkel de cs die normaal gesproken door minions was gekilled of door de toren, nooit auto attack, aangezien mn ad carry niet dood ging en weinig b hoefde en we makkelijk de lane konden pushen gezien we traps aan de zijkanten hadden en ik perma slow quede hoefde ik ook geen cs te nemen.
lol, dat jij teveel zoekt achter wat ik post is jouw probleem. neem een hobbie oid man, to much srs bsns.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kunnen we het erovereens zijn dat Baaj een beetje triest is, zichzelf geweldig vindt en we geen aandacht besteden aan welke post van hem dan ook? Denk dat we dat wel kunnen, weet niet waar hij opeens vandaan komt, maar volgens mij was het een stuk gezelliger hier zonder hem en zn constante grootheidswaan(zin)
Mn items @ min20 zeggen anders, en nogmaals ik procte passives met sona, als je weet hoe sona inelkaar zit en er de hele tijd versterking door de jungle aankomt die ik moet kunnen slowen snap je vast wel dat ik niet kan gaan zitten farmen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als je carry zelfs maar uit range van de creep staat mag je de cs al pakken. Die mindset waarbij support maar zo weinig mogelijk cs moeten pakken is waardeloos, pak alles waar je carry niet bij kan/niet meer kan pakken.
Vijf cs in totaal is gewoon te weinig.
Vent, elke post van jou gaat over hoe goed je jezelf vind. We dont care.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lol, dat jij teveel zoekt achter wat ik post is jouw probleem. neem een hobbie oid man, to much srs bsns.
[..]
dat is wat jij er in leest.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Vent, elke post van jou gaat over hoe goed je jezelf vind. We dont care.
- tot nu toe wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
- Je masterd elke champ in X tijd
- Je hebt 2k elo vriendjes
- Je speeld geen ranked want je hoeft je niet te bewijzen, je hebt tenslotte dit forum om je geweldigheid te spuwen
- Je hebt oneindige gamekennis, alles wat niet strookt met jouw gamekennis is fout
Nee ik schrijf niet voor de telegraaf, ik hou graag een forum een beetje gezellig, wat nogal de sfeer drukt zijn jouw zelfophemelende posts. Als ik zo door je fokhistory kijk ben je blijkbaar een of andere megatroll of whatever, net uit hybernation.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
- tot nu toe wel. -> en je punt is?
- ja een hele lijst vol..dus? wat is daar het probleem mee? -> en je punt is?
- dat is weer jouw mening, en ik voel me niet geroepen om overal score screens etc te gaan posten van rankeds oid, dat zou juist 'doen alsof je de beste bent' zijn. -> jouw woorden over ranked
- overdreven. -> aha, tot zover 100% accuraat
schrijf je soms voor de telegraaf oid, je kunt nieteens objectief zijn.
ohgod, je kent me nieteensquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Als ik zo door je fokhistory kijk ben je blijkbaar een of andere megatroll of whatever, net uit hybernation.
gvdquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef kensei het volgende:
FOK!tv portret: Baajguardian (1/3) #3
Voor de mensen die BG niet kennen
note: zie er nu volledig anders uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef kensei het volgende:
lol dat was allemaal opgezet man die hele docu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef Adames het volgende:
Maar je onzichtbare vrienden heb je nog steeds
hangt ervanaf welke champ je speelt, ik speel niet veel mid maar als ik kogmaw speel kan ik het je knap moeilijk maken, tot nu toe enkel gecountered door luluquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef ems. het volgende:
Mij lijkt BG een toffe peer hoor
Maar ik geef hem wel op zijn broek op mid.
welke porno, zoveel porno.quote:
nee man, dit filmpje is geniaalquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
welke porno, zoveel porno.
trouwens ik heb zat threads waar je over mij kunt praten laten we hier weer over league of legends praten.
Bronquote:Veel mensen willen niet inzien dat mijn BaajGuardian account uiteindelijk een grote sketch was, ik probeerde me juist zo absurd mogelijk voor te doen, als een som van alle irritaties die ik de afgelopen jaren heb ervaren van andere users.
Ik ben best een aardige en intelligente vent van mezelf
Mijn BaajGuardian account begon eigenlijk niet zo, ik postte in het begin wel wat vurig maar serieus, ik ben weer op die fiets gestapt want er is nog genoeg om over na te denken voor de fokkers.
Wat een heldquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef kensei het volgende:
Ja daar ben ik ook al tijden voor, en een 1 lane map omdat arab/aram's nog weleens worden gesaboteerd door trolls.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar goed, onderhand mag er op zich wel een alternatieve 5 vs 5 map komen w.m.b.
Geen ander spelconcept a la Dominion, gewoon een (even grote) met een nieuwe jungle e.d.
dominion vs ai is handig voor wotd, maar is ook leuk voor arabs.quote:
Ik kan echt niet geloven dat je een champion als Lux in een dag kan masteren, sorry hoor.. Masteren is echt wat Froggen met Anivia heeft gedaan, niet toevallig 3 normal games op rij winnen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou bij mij niet, karma in 2 dagen gemastered, lux in 1, en nu zilean in 2.
Ik verzin het niet, heb ze gewoon erg snel door, mischien omdat ik nooit simpele champs speel zoals de meeste ad carry's etc, ben meer van de underdog.
Mischien ook wel omdat ik al sinds mn 4e levensjaar game. :p
Dan geloof je het nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik kan echt niet geloven dat je een champion als Lux in een dag kan masteren, sorry hoor.. Masteren is echt wat Froggen met Anivia heeft gedaan, niet toevallig 3 normal games op rij winnen..
Ok, hoe heet jij ingame? Geloof er namelijk werkelijk geen flikker van dat jij hogere elo van 1400 bent, als je iemand aanraad BT te rushen op Caitlyn..quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Aangezien Masteren ongeveer zo veel betekent dat een champion voor jou geen geheimen meer kent en dat je er niet beter mee kan spelen dan dit, gelooft niemand dat je dat al na 6 potjes bereikt.quote:
Vampiric sceptre wordt wel eerder gehaald op AD"s, maar niet om meteen BT te rushen. Gewoon voor de lifesteal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ok, hoe heet jij ingame? Geloof er namelijk werkelijk geen flikker van dat jij hogere elo van 1400 bent, als je iemand aanraad BT te rushen op Caitlyn..
Dat doet ook niemand hier, want het is gewoon onmogelijkquote:
Elo hell bestaat niet wijsneus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:
alles is elo hell fyi, elo hell is niet van - tot -
zelfs in 2k+ heb je trolls, intentional feeders, rageflamers etc.
mischien moet je ipv op fok te zitten kleppen, wat gaan leren op school.
Uiteraardquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vampiric sceptre wordt wel eerder gehaald op AD"s, maar niet om meteen BT te rushen. Gewoon voor de lifesteal.
Tsja, elo hell als in niet in elo kunnen stijgen door je teammaten bestaat inderdaad niet, dan speel je gewoon te weinig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Elo hell bestaat niet wijsneus.
Het fenomeen Elo hell houdt in dat mensen denken dat ze beter zijn dan hun teammates. Dit doordat ze hun eigen fouten niet onder ogen zien en ALLES wegschuiven op hun team. Mensen die 0 5 top gaan en zweren dat het de schuld van hun jungler is, mensen die bot outfarmed worden en de schuld geven aan een SS-call van hun mid. Dat soort figuren hebben het over elo-hell. Al staan ze 1-5, ze blijven flamen en doen en zien niet in dat ze slecht speelden.
waar staat rushen, en dan nog het is een vs ai intermediate for godsake.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ok, hoe heet jij ingame? Geloof er namelijk werkelijk geen flikker van dat jij hogere elo van 1400 bent, als je iemand aanraad BT te rushen op Caitlyn..
elo hell = constant trolls en lowbies etc in je team hebben, dat gaat op voor elke elo range. als je speelt met bovenstaand wat jij beschrijft is het hell voor je, dat heeft niks te maken met je eigen fouten niet onder ogen zien want dit is een teamgame, zelfs top elo spelers hebben toegegeven dat het ongelovelijk kut is om door alles wat onder 2k zit heen te worstelen, en ja dat heeft veel tijd en moeite nodig om uit te komen, en dan ben je eindelijk op 2k en is het niet veel anders.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Elo hell bestaat niet wijsneus.
Het fenomeen Elo hell houdt in dat mensen denken dat ze beter zijn dan hun teammates. Dit doordat ze hun eigen fouten niet onder ogen zien en ALLES wegschuiven op hun team. Mensen die 0 5 top gaan en zweren dat het de schuld van hun jungler is, mensen die bot outfarmed worden en de schuld geven aan een SS-call van hun mid. Dat soort figuren hebben het over elo-hell. Al staan ze 1-5, ze blijven flamen en doen en zien niet in dat ze slecht speelden.
spreek voor jezelf ik troll helemaal niet :/quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef Jajong het volgende:
Dat BaajGuardian.
Dat jullie er nog serieus op ingaan, hij trollt jullie kapot hard.
ik persoonlijk pickte no.3 na 2 weken trollerij van rage-feeders in season 2's eerste twee weken.quote:So Elo hell, is the bottom of your Elo range where you "feel" that you are better than most players, and it will always be there for you. So really, you have two options from here.
1. Try to "ride" the high end of your Elo range by playing ONLY your best champs,
2. Get better as a player and shift your Elo range upwards, so the quality of your Elo hell increases, whenever you get stuck down there.
Or, you can make a third option for yourself if you constantly find yourself in Elo hell and games are unenjoyable,
3. Screw ranked games and just play normal games with your friends that you like to play with, do whatever you want and try to have fun!
Conclusion
That's poker, folks.
Ja, dan kan je de beste kopen. Kijk wel even welke je wil, toen ik 20 was kocht ik allemaal runes die later crap bleken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:27 schreef Jajong het volgende:
Vanaf lvl20 moest ik runes gaan kopen toch=
Ik vind zelf Ranked games leuker om te spelen. Duidelijk waar je bij zit en wie tegen je spelen en over het algemeen wordt er serieuzer gespeeld, wat ook een pluspunt is voor mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
mooi concluderend stukje van chu8:
[..]
ik persoonlijk pickte no.3 na 2 weken trollerij van rage-feeders in season 2's eerste twee weken.
wss had ik pech, maar door die periode was bij mij de fun eraf. Om hoog elo te worden moet je consistent veel spelen, als je daar door een outdoor rl al niet super veel tijd voor hebt, tevens enkel sochtens even en savonds kunt spelen, dan maakt het dat alleen maar moeilijker. En waar doe je het eigenlijk voor, aan wie moet je je bewijzen? Je kunt dan gewoon op even hoog niveau met hoge elo teams tegen andere hoge elo teams gaan spelen, of door lage niveaus heenworstelen om dat nummertje achter je naam te krijgen, ik zie niet in hoe dat laatste goed voor de gezondheid is.
deze video geeft een paar algmene runepages aan maar als je vrijwel alleen maar een champ speelt kun je beter een specifieke page pakkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:27 schreef Jajong het volgende:
Vanaf lvl20 moest ik runes gaan kopen toch=
mwa, ik speel voornamelijk draft als ik al normal speel, dat is al een stuk serieuzer en anders is elk potje toch fotm.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik vind zelf Ranked games leuker om te spelen. Duidelijk waar je bij zit en wie tegen je spelen en over het algemeen wordt er serieuzer gespeeld, wat ook een pluspunt is voor mij.
Daarom speel ik dus ranked, kom ik in ieder geval niet bij dat soort volkquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef Jajong het volgende:
Pick support. Laned with autoattacking Graves. ????? Profit
Idem, de meest legendarische en entertainende potjes die ik speelde heb ik verloren. Maar dan wel met een brede grijns op mijn smoel, wat heel wat waard is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:04 schreef Jajong het volgende:
Vind verliezen minder erg dan met mongolen spelen.
Eens, leek me wel errug leukquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jammer dat ze toen die Magma Chambers map cancelden.
Ik wil best spelen, maar realm staat bij mij op unavailable.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef Jajong het volgende:
Iemand hier rond zelfde lvl als ik (20) die premades wil doen lol? nick @ LoL is ook Jajong ben wel een n00b bye
Gevoegd. Ik ben level 22. Patrick SwayC is de naam.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef Jajong het volgende:
Iemand hier rond zelfde lvl als ik (20) die premades wil doen lol? nick @ LoL is ook Jajong ben wel een n00b bye
Neuh, vind het niet zo erg. 10 mensen die op 1 iemand duiken lijkt me niet echt een succes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jammer dat ze toen die Magma Chambers map cancelden.
Jup, ze zijn laatste tijd flink aan het kloten daaro.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef Xetran het volgende:
er is echt elke dag wel iets anders mis met de client, het kan nooit fatsoenlijk werken. en dan je game esports willen noemen :/
Bronquote:The map will be optimized for 5v5 play, similar to the original Summoner's Rift map, but is intended to have a different feel and strategic approach. Unlike Summoner’s Rift, which focuses on larger team fights in the mid and late game, Magma Chamber emphasizes smaller, more tactical fights, map awareness and victory in specific lanes.
Features
• Biggest of the Classic mode maps with longer lanes.
• New monsters with different buffs.
• New gamestyle towards smaller 1v1 and 2v2 fights.
• Static teleportation pads for easier map traversing.
• Less gankability.
Waarom is die gecancelled dan? Of komt die nog?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bron
Geduldiger gameplay, met minder hectische fights had dat moeten worden denk ik. W.m.b. geen slecht idee, klinkt beter dan de chaos die Dominion is.
Bron: Tryndamerequote:The original "Magma Chamber" concept essentially turned into Dominion. We were trying to find really fun ways to evolve the genre and in our thousands of hours of gameplay testing, we discovered that capture and hold was way more fun than a "bigger" map design we were gunning for with Magma Chamber.
Bron: Morelloquote:The goal with Dominion is the same as League of Legends as a whole; more accessible than other MOBA games, but also retaining competitive depth.
We do know it won't be for everyone, nothing we make ever will be (and if it tries to be, it will usually fail). We talked a lot about why we wanted to do this instead of the original Magma Chamber;
In a game like this, we felt that making another 5v5 classic map had less advantages and more disadvantages. For example, it's quite likely one becomes the "noob map" if the game mode is the same, and it's also more likely that a new map, even if superior, can't dislodge the inertia created by the 7+ years of the classic map we've all utilized up to this point. Additionally, how the map is chosen, what is used in Ranked and tournaments further confounded the issue.
Nee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Gewoon in een solo queue/team queue random beslissen op welke map ze terecht komen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Als de nieuwe 5 vs 5 qua gameplay hetzelfde is als SR maar gewoon anders ingericht, dan de speler geen keuze geven. Gewoon in een solo queue/team queue random beslissen op welke map ze terecht komen.
quote:Certain in-game activity on your account has been found to be in violation of the Summoner’s Code by the Tribunal.
As such, your account and forum posting privileges will be temporarily suspended until 2012-05-13 04:46:00.
Geen idee dat staat er niet bij... Heb een supportmail gestuurd vragend waarom. Zal wel komen omdat ik noobs altijd abuse.quote:
Zoiets.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"/all pls report my dumb retard cancer team only feed never call ss play gud or i feed i hope dey die"?
Je bent dan ook een agressief ventjequote:
DEM ROIDZquote:
goed bezig! Wie ben jij?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Sjappel het volgende:
Go4LoL Benelux gewonnen!
http://www.esl.eu/benelux(...)gobnl4lol2/rankings/
Nice!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Sjappel het volgende:
Go4LoL Benelux gewonnen!
http://www.esl.eu/benelux(...)gobnl4lol2/rankings/
haal eerst de goedkoopste, zit genoeg goed spul tussen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:42 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vandaag begonnen met dit spel. Leuk spel tot nu toe. Vooral bezig met Kayle en Olaf.
Wil sparen voor een goede tank of assasin, wie raden jullie aan?
Tank/Assassin is dan een AP Sion, Garen early game en Warwick. Singed is ook leuk, maar zal hulp nodig hebben met kills tegen goede tegenstanders. Als je net speelt raped Singed wel hard tegen iedereen die zijn poison niet kent. Tryndamere is ook mooi en eenmaal fed een idioot sterke carry die niet dood te krijgen is.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet zo, maar is wel een makkelijke AD die eigenlijk niet echt wordt gecounterd. Alleen is ze minder late game.
Verder weet ik niet hoe veel champs je nu hebt, maar ik zou gewoon eerst alle champions afwerken van laag naar hoog ip. Ashe, soraka, annie, kayle, nunu, ryze, sivir, chogath, fiddlesticks, garen, janna, morgana, nasus, singed, sion, taric, tristana, tryndamere, twisted fate, veigar en warwick zijn stuk voor stuk zeer goede champions waar ik veel liever daar 4-5 van aanschaf dan 1 caitlyn.
brrr mobafire. Daar staat ook zeer veel slechte shit tussen. Probeer liever de approved/featured guides van Solomid of de guides op lolpro.com. Tuurlijk, zijn high elo guides, maar het zijn vaak wel de guides met de ideale item- en skillbuilds.quote:
Leuk lijstje waarvan ik er een paar zeker in overweging neem. Kan ik met runes beter wachten voor tier 2/3 of is het verstandig om al tier 1 te kopen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 03:00 schreef Adames het volgende:
[..]
haal eerst de goedkoopste, zit genoeg goed spul tussen.
of zoals ik een aantal topics eerder tegen iemand zei die graag Caitlyn wilde kopen (6300ip AD carry)
[..]
Tank/Assassin is dan een AP Sion, Garen early game en Warwick. Singed is ook leuk, maar zal hulp nodig hebben met kills tegen goede tegenstanders. Als je net speelt raped Singed wel hard tegen iedereen die zijn poison niet kent. Tryndamere is ook mooi en eenmaal fed een idioot sterke carry die niet dood te krijgen is.
Guides vind je op mobafire of solomid
Oude poep guidesquote:
Het zou natuurlijk ook wat over jouw guide kunnen zeggen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mobafire is echt een kutsite [ afbeelding ]
mijn tanky caitlyn guide gedownvote naar oblivion
Nouja tegenwoordig gebruik ik ze nog wel eens als naslagwerk om even te kijken wat anderen doen in vergelijking met mijn eigen build, maar zeker als je net begint of als een character nieuw voor je is kan het best makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef ems. het volgende:
guides ahh
what are they good for?
absolutely nothing!
Ik heb toch niet echt zo'n guide gemaakt, mafklapperquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef P8 het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook wat over jouw guide kunnen zeggen...
Zeg dan niet:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb toch niet echt zo'n guide gemaakt, mafklapper
quote:mijn tanky caitlyn guide
Ik ging ervan uit dat iedereen zou begrijpen dat dat een kutguide zou zijn die ik dan dus naar alle waarschijnlijkheid niet daadwerkelijk had gemaakt.quote:
Volgens BG zat je in de ELO-hell, dus het verbaasde me niet echt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat iedereen zou begrijpen dat dat een kutguide zou zijn die ik dan dus naar alle waarschijnlijkheid niet daadwerkelijk had gemaakt.
ik ben een halfjaar gestopt met LoL kreeg een week geleden een email binnen "You made League of Legends a beter game" terug gestuurd. Thanks way to late. just as with my other 20 emails i personaly wrote to you about games with 9 trolls in them. and the millions of reports i made. die support is waardeloos.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef Cornelis83 het volgende:
Tsja, ik denk dat je eerste kennismaking met de tribunal toch 11 lvls later had willen hebbenEn op een andere manier
Nee hoor, zulke retards kom je zat tegen. Net ook weer in een ranked game. Tegenstanders geven het op, zie je een surrender vote passen met 2! stemmen. Gezien het feit dat 70% van de stemmen voor moet zijn om een vote te laten passen betekent dat dus dat er 3 leavers zijn. Tsja, jammer voor de tegenstanders. Maar voor hetzelfde geld zaten die lui in mijn team.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef jeweggegooideleven het volgende:
[..]
ik ben een halfjaar gestopt met LoL kreeg een week geleden een email binnen "You made League of Legends a beter game" terug gestuurd. Thanks way to late. just as with my other 20 emails i personaly wrote to you about games with 9 trolls in them. and the millions of reports i made. die support is waardeloos.
het punishen en pardon slaat nergens op heeft 0% effect. Community is gemiddeld 12 jaar oud. En teammates denken nergens bij na. bij elkaar 2.5k games gespeeld. laatst 10 potjes gedaan. alles op 1 na verloren. games met leavers. mensen die gewoon nog steeds na 800 wins nog steeds niet weten waar ze mee bezig zijn. verdomd arrogant denken dat je met 3 levels verschil eventjes een mid kan gaan ganken en zijn dmg wel eventjes tanked ( als een shaco tower diven op lvl 5 zonder flash en je decieve op cooldown. good job.". als ik je 20 keer vertel, 20 keer een retreat ping met het pad waar ik 3 enemy's de jungle in zag gaan op een ward location ( die ik moest plaatsen als side carry ) en dan gewoon vol loopt te auto attacken op een mob die je nooit kapot krijgt voordat ze bij jou zijn, ga dan niet roepen OMG Y U NO HELP.
ben ik dan de enige die zoiets heeft van waarom moet Riot altijd mij hebben met die klote matchmaking ?
bedankt voor het inpraten van hoop. vanaaf 1 potje met ashe proberen(mits over9000 en mits updaten weer eeuwen duurt). die onmogelijke arrows blijven gewoon leuk om te hitten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:28 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nee hoor, zulke retards kom je zat tegen. Net ook weer in een ranked game. Tegenstanders geven het op, zie je een surrender vote passen met 2! stemmen. Gezien het feit dat 70% van de stemmen voor moet zijn om een vote te laten passen betekent dat dus dat er 3 leavers zijn. Tsja, jammer voor de tegenstanders. Maar voor hetzelfde geld zaten die lui in mijn team.
Oh en de tribunal werkt wel, vraag Jajong hier maar
Speel met vriendenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef jeweggegooideleven het volgende:
ben ik dan de enige die zoiets heeft van waarom moet Riot altijd mij hebben met die klote matchmaking ?
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet? En wat heeft je uiterlijk er nou weer mee te maken. De meeste mensen die het goed doen in LoL zijn nou niet bepaald chick-magnets hoor. Ik ben één van de gelukkige uitzonderingen wat dat betreft durrhurr.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:51 schreef jeweggegooideleven het volgende:
[ afbeelding ]
@ems.1 zie ik eruit alsof ik vrienden heb ?
Dat ligt toch echt aan jou. Ik heb nog nooit het geluk gehad om tegen iemand te spelen met die rating. Zou het wel graag willen.quote:2 ik stop, kom hier niet meer veel plezier.
was weer heel even geïnteresseerd omdat ik wel redelijk me draai had gevonden in dit spel. maar blijkbaar mag dat niks baten met deze community en matchmaking dat mensen met 2.5k game ervaring naast mensen zet die net level 30 zijn.
kom net terug niks veranderd van toen ik weg ging. 't is eigenlijk alleen maar verder berg afwaarts gegaan.quote:Als je je irriteert speel je het een tijd niet. Als je de mensen kut vindt negeer je ze. Als je moeite hebt tegen betere gasten ga je oefenen zodat je beter wordt.
had 70 cs tot dat hele team het grappig vond elke kans die ze hadden grepen om mij op te zoeken.quote:Wat betreft die screenshot; Jijzelf hebt er ook vrij weinig van gebakken. Als je je wat meer focust op creepkills zal je zien hoe je winkansen omhoog schieten.
Zo kun je altijd redenerenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:39 schreef kensei het volgende:
Ga dan ook geen carry spelen, dan ben je te afhankelijk van je team. De vraag is maar of je dan een goede support/ganks krijgt.
Met soloque claim ik altijd meteen jungle mid of top![]()
De kans dat je mogolen in je eigen team hebt is even groot als dat ze bij de tegenstander zitten, dus je zal nooit al je games kunnen winnen. Het moet ook wel leuk blijven, als je niet tegen verliezen kan moet je dit spel niet spelen.
En wat de andere zeiden: ga premade spelen, er zijn genoeg mensen die je als buddy willen hebben als ze zien dat je goed speelt. TS erbij maakt het spel een stuk leuker.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Volgens BG zat je in de ELO-hell, dus het verbaasde me niet echt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:39 schreef kensei het volgende:
De kans dat je mogolen in je eigen team hebt is even groot kleiner als dat ze bij de tegenstander zitten, dus je zal nooit al je games kunnen winnen.
Hangt er van af of je er zelf een bentquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:05 schreef znarch het volgende:
De kans dat je mogoloen in je eigen team hebt is even groot kleiner als dat ze bij de tegenstander zitten, dus je zal nooit al je games kunnen winnen
...watquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef jeweggegooideleven het volgende:
ik ben al weg want dat is wat je wilt.
Ik zie het nu pas maar aangezien hij het woord mongolen niet gespeld krijgt is de kans dat hij daarom 50/50 pakt best mogelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:33 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Hangt er van af of je er zelf een bent
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:00 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas maar aangezien hij het woord mongolen niet gespeld krijgt is de kans dat hij daarom 50/50 pakt best mogelijk
Welke game was dit?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:10 schreef Zeroku het volgende:
M5 doet het ook prima in 4PL, niet tegen grote teams, maar Genja opeens mid, Alex bot en Xin Zhao jungle lijkt allemaal prima te werken. Heb de laatste tijd Xin Zhao sowieso veel jungle gezien door Diamond, hij maxt zijn E als eerste en lijkt vrij makkelijk te winnen met hem.
Daarom premadequote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:08 schreef Jajong het volgende:
Ugh nieuw record. 2 leavers en 1 afk. Dus surrenderen wou niet, en purple deed er nog 20 minuten over om te finishen. Kon ze gewoon afhouden met mn soraka mid. Triest
Twee games voordat ze in de halve finale verloren. Geen idee tegen wie.quote:
TSM speelde ook echt wack trouwens. Met name Chaox. Dyrus probeerde hier en daar nog een beetje te carryen maar het mocht niet batenquote:
Chaox is (een enkele game waarin hij goed is daargelaten) de laatste tijd gewoon erg matig bezig. Dyrus doet het over het algemeen prima, TheOddOne is ook weer een stuk beter geworden en Xpecial doet het eigenlijk altijd goed, maar Chaox en Regi zijn momenteel gewoon erg matig in vorm. Denk dat ze het spelletje gewoon een beetje moe zijn. Misschien even vakantie nemen?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:17 schreef ems. het volgende:
[..]
TSM speelde ook echt wack trouwens. Met name Chaox. Dyrus probeerde hier en daar nog een beetje te carryen maar het mocht niet baten
Hebben ze eindelijk mijn Talon gescout?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:25 schreef Zeroku het volgende:
Reginald stopt waarschijnlijk sowieso na finale s2 met spelen voor TSM.
Epik wordt geen TSM2.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:40 schreef Tjado het volgende:
Nog niks over Epik -> TSM2 hier? Ben benieuwd of het echt een apart team wordt of dat ze ook spelers wisselen tussen de teams om te kijken wie er bij elkaar passen.
Gaat ie doen dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:25 schreef Zeroku het volgende:
TSM managen, samen met Dan die site runnen, sponsoren binnenhalen etc.quote:
Werd tijd ook. Die gast faalt elke game.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:25 schreef Zeroku het volgende:
Oh, op die manier. Had dat sowieso gemist, maar ik had een ander idee bij TSM2.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ehhhh
http://www.solomid.net/blog.php?v=25937
+ het is een enorme douche/drol/wigger.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Werd tijd ook. Die gast faalt elke game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |