abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2012 @ 22:47:17 #1
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111228927

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

SPOILER: Jungle!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone

FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a

FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
Naam ingame US: n/a

FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
Naam Ingame US: n/a

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeroku op 06-05-2012 22:52:36 ]
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 6 mei 2012 @ 23:10:05 #2
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_111230344
hoe viable is morello's nou en op wie koop ik het?
Wat doe ik hier?
pi_111234123
Ja, als support of als ap/top tegen vlad swain etc. extra counter tegen mundo ist ook.
  maandag 7 mei 2012 @ 01:00:36 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111234704
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:10 schreef tdrone het volgende:
hoe viable is morello's nou en op wie koop ik het?
ik koop het al tijden, op ap maokai top (speel ik niet meer lately sinds metachange) of ap kog mid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_111237389
Op ap kog zou ik em niet halen, tear is al beter en met je range zal je de active nooit gebruiken
pi_111237596
Wel regelmatig op Soraka gekocht, maar het is alweer vier a vijf maanden geleden dat ik die voor het laatst speelde. Geen idee of dat nog de moeite is.
  maandag 7 mei 2012 @ 10:03:47 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111239311
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 07:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Op ap kog zou ik em niet halen, tear is al beter en met je range zal je de active nooit gebruiken
Nou kijk ik builde ap kog altijd als volgt: tear>aa, lucidity b, chalice, morellos, void staff, rabadons.
Dan heb je bijna eeuwig mana om je ult te kunnen blijven gebruiken, en geloof me die ult doet pijn met bovenstaande build.

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 08:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel regelmatig op Soraka gekocht, maar het is alweer vier a vijf maanden geleden dat ik die voor het laatst speelde. Geen idee of dat nog de moeite is.
Soraka is laatst gebuffed maar kan haar mana niet meer op zichzelf gebruiken, even daarna is haar q wat generfed omdat mensen haar teveel mid begonnen te spelen, imo is het nogsteeds de beste support al zijn sommige kill combo's natuurlijk net zo effectief.

Imo beste soraka combo is soraka + urgot, meteen gevolgd door soraka + graves.
pi_111240295
Maar waarom dan morellos over rylays, als je ook chalise maakt.. De active van morellos maakt em nu juist zo sterk, daar ben je amper in range voor, niet in lane iig , teamfights ook niet als je het goed doet. Beetje zonde van je gold, spendeer liever op een slow op mn ult en meer tanky voor langer kiten.

Of bijv abyssal / wota
pi_111246670
Laat maar :')

Vandaag geleerd dat Abyssal Scepter's range 1000 is O.o
pi_111249857
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik koop het al tijden, op ap maokai top (speel ik niet meer lately sinds metachange) of ap kog mid.
Chu8, een bekende DoTa speler die ook zeer high Elo is in LoL, speelt nog geregeld AP Maokai mid, gaat hem prima af nog steeds! ;)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_111250084
Moest net nog tegen een AP Maokai mid, was WW Tabzz (2.400 rating!). Afgezien van het feit dat je heel makkelijk te ganken bent door al Maokai's click CC vond ik het verder niet heel eng, en hij kon ook niet carryen.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2012 @ 15:31:10 #12
230491 Zith
pls tip
pi_111250156
Waarom speel jij vs Tabzz? :o
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_111250248
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:31 schreef Zith het volgende:
Waarom speel jij vs Tabzz? :o
Was een normal game, mijn hidden ELO is best wel redelijk heb ik het gevoel en verder had ik wel betere teammates dan hij (wat het dus wat gelijk trok).
  maandag 7 mei 2012 @ 16:17:48 #14
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111252279
Tabzz is mijn smurf.

Also ik heb Kennen gekocht en ook al outfarmed ik mensen altijd in lane ik heb altijd de behoefte om voor solokills te gaan wat bijna nooit goed uitpakt :'). Ik verlies ook alleen maar met Kennen, vaak ook omdat ik toevallig bij die games altijd tard teamies heb, en als ik geen carry ga, dan verlies ik meestal ook. Het mooiste is dat ik met Twitch iets van een 80% winratio heb :'). Om mijn niveau hebben ze nog nooit wat wards of oracles gehoord.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_111252808
Tsja, op zijn stealth gekut na dan is Twitch ook geen enorme kutchamp. imba base damage enzo
pi_111255193
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:29 schreef Autobandje het volgende:
Moest net nog tegen een AP Maokai mid, was WW Tabzz (2.400 rating!). Afgezien van het feit dat je heel makkelijk te ganken bent door al Maokai's click CC vond ik het verder niet heel eng, en hij kon ook niet carryen.
Het hangt ook een beetje van jouw champ af natuurlijk, wie speelde je zelf? Buiten het ganken kan hij namelijk prima farmen met zijn AoE skills en heeft hij een redelijke harass als je een beetje handig bent met die saplings.
pi_111255612
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Het hangt ook een beetje van jouw champ af natuurlijk, wie speelde je zelf? Buiten het ganken kan hij namelijk prima farmen met zijn AoE skills en heeft hij een redelijke harass als je een beetje handig bent met die saplings.
Mordekaiser, en zij hadden nog een Shaco jungle ook, dus ik moest heel passief spelen, en lag zodoende wel wat achter in farm, maar wist dat mijn late game wel wat beter zou zijn.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 01:40:10 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111276117
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar waarom dan morellos over rylays, als je ook chalise maakt.. De active van morellos maakt em nu juist zo sterk, daar ben je amper in range voor, niet in lane iig , teamfights ook niet als je het goed doet. Beetje zonde van je gold, spendeer liever op een slow op mn ult en meer tanky voor langer kiten.

Of bijv abyssal / wota
cdr en chalice werkt op % mana regen niet enkel flat.
Couldn't care less about die passive die erop zit, beetje overkill imo eigenlijk.
pi_111277585
Hmm das jouw mening, als je de active weglaat en je zit tegen de populaire picks heb je ignites tekort tegen ww vlad mundo etc. Chalise wel fan van, orianna mid, shield aan en traden met je passive
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:31:11 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111280529
Ik bedoelde dat ik morellos al goed vond zoals ie was, voor grievous wounds nam ik altijd Executioners (nee niet op ap champs doh) dus ik vind het overkill dat ze het op morellos hebben gezet en tbh zie ik ook niet hoe dat uberhaupt sense moet maken, tis een boek, geef je iemand een paper cut ermee oid..

(je snapt toch wel dat grievous wounds een hard counter is tegen alle sustain champs en dus alle sustain champs 100% underpowered maakt, dus als naast ad carrys die andere items ervoor laten, en executioners kopen.. nu ook al mages en supports ermee rondlopen zijn de champs die jij noemt zo goed als niet meer viable, dat bedoel ik met overkill)
pi_111281137
Die 8 sec duration met 20 sec cooldown wat er ook op zit :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:32:55 #22
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111286809
Waarom maar 1 skin van Varus?
pi_111286890
Wat was die Mastery Exploit waar ze het in de nieuwsberichtjes over hebben?
Zoals hier
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:36:57 #24
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111286965
Je kunt meer punten in CDR stoppen waardoor je summoner spells geen cooldown hadden.
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2012 @ 13:38:25 #25
230491 Zith
pls tip
pi_111287006
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:34 schreef P8 het volgende:
Wat was die Mastery Exploit waar ze het in de nieuwsberichtjes over hebben?
Zoals hier
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_111287242
Nice. En dat werkt nog steeds? Dan ga ik het custom tegen een paar bots proberen.
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:52:47 #27
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111287561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:44 schreef P8 het volgende:
Nice. En dat werkt nog steeds? Dan ga ik het custom tegen een paar bots proberen.
Nee, en ik zou het ook niet uitproberen. Je wordt er namelijk gewoon voor gepermabanned.
pi_111288296
quote:
:D
Conscience do cost.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:16:56 #29
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111288550
Nou.. 1e indruk van Varus... Gast speelde ´m net. Was zn eerste keer zei die en maakte 3 Quadra´s en was iets van 25-3-20. Mjeh.
pi_111289339
Oftewel, 1e indruk van elke nieuwe champ.

Hijs nieuw, counters zijn nog niet bekend en hij wordt in elke lane geprobeerd, voornamelijk in normal blindpick (niet coutnerpickable)

Wacht nou maar 2 weken atleast met oordelen
pi_111289394
Plus dat je nog wel met en tegen ezels speelt.

Wat is je summonerlevel overigens atm? Want jij speelt wel vrij veel, niet dan?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:02:02 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111290236
ik heb er nog niet tegen gespeeld, ik ben nu zilean aan het masteren, of eigenlijk heb ik em al gemasterd want ik master champs meestal in 2 dagen spelen. ;o

zilean's double 5 sec slow op.
pi_111290281
Nog nooit varrus gespeeld maar ik voorspel de zoveelste #1 als ik hem vanavond haal.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:07:39 #34
148823 znarch
ondertitel
pi_111290481
Mwah, Varus is gewoon een ad carry met niet al te bijzondere abilitys. Dus of zijn scaling moet OP zijn of ik zie niet in waarom mensen zo hard tegen hem falen. Die Q en R zijn een beetje de E en Q van Windrunner. De E een slow ala MF en de W wat magic damage.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_111290582
Die ulty van hem kan wel behoorlijk sterk zijn volgens mij, kan in principe vanaf afstand een heel team stunnen.
pi_111290646
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb er nog niet tegen gespeeld, ik ben nu zilean aan het masteren, of eigenlijk heb ik em al gemasterd want ik master champs meestal in 2 dagen spelen. ;o

...

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:10 schreef jespertje het volgende:
Die ulty van hem kan wel behoorlijk sterk zijn volgens mij, kan in principe vanaf afstand een heel team stunnen.
Je kan er redelijk easy uitlopen als team als ik zo de preview bekijk (behalve de 1e stun ofc)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:13:07 #37
148823 znarch
ondertitel
pi_111290702
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:10 schreef jespertje het volgende:
Dat zal het grootste probleem zijn ja. Team stun, en veel makkenlijker te raken dan die van Cassio bv.

edit: naja "stun" immobilize. Maar dan nog, als een team wegrent kan het net genoeg zijn.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:15:38 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111290791
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]
...
problem or jelly
pi_111291149
Hoog epicknifegehalte, pas maar op , voor je het weet zijn alle champs waar je tegen speelt ineens op!
pi_111291361
ik speelde een keertje tegen een karthus, die doodde mij met zo'n rode straal terwijl ik in mijn base liep, fucking op fucking noob kutchamp fucking kutult no skillchamp press r to win fucking kutchamp fucking kutnoobs die hem spelen ahahaha normale champions te moeilijk?
pi_111291442
Maar even serieus, het is gewoon een nieuwe champ. Of die imba is kunnen we pas over een paar dagen beoordelen, als hij veel tegen andere carries heeft gespeeld.
pi_111291458
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

...

[..]

Je kan er redelijk easy uitlopen als team als ik zo de preview bekijk (behalve de 1e stun ofc)
Je kunt er wel makkelijk uitlopen ja, maar het disabled dan wel gelijk je hele team fight, je moet namelijk de keuze maken tussen terug rennen en geen damage doen(terwijl de tegenstander dit wel doet) of blijven staan en damage doen en uiteindelijk immobolized worden. Daarmee kun je wel redelijk een teamfight beslissen, vooral omdat de range van die ulty volgens mij redelijk groot is. Heb de champ nog niet geprobeerd, dus eerst even kijken of het ook zo is, maar op basis van de skills lijkt de ulty een beetje sterk.

Wel een leuke toevoeging voor een complete CC team a la: Cassiopeia, Varus, Amumu(of Gangplank), Nunu en Kennen. Massive AOE CC :D
pi_111292616
Naja zelfde met nunu, morgana en kennenults bijvoorbeeld, daar wil je niet blijven staan. Dit is niet veel anders
pi_111292999
Hey wat leuk een topic over LoL.
Fav hero warwick / nidalee / teemo.

Had bijna alle heroes tot ik stopte. Werd gek van teammates die het IQ niet hadden om überhaupt adem te kunnen halen.

Is die nida speer hard generfd ? ben gestopt toen xerath uit kwam.
“Depression is merely a form of anger without enthusiasm.”
― Steven Wright
pi_111293169
Akali ftw.
pi_111293430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja zelfde met nunu, morgana en kennenults bijvoorbeeld, daar wil je niet blijven staan. Dit is niet veel anders
True, maar het is wel zo dat Varus dan de AD carry is en die wil je meestal hard focussen, je moet dan de keuze maken tussen of wegrennen en geen damage doen maar niet immobolized worden of blijven staan, wat damage doen maar dan immobolized worden en dan word je een makkelijke prooi voor Varus, want die heeft wel een redelijke range met zijn slow en Q erbij.
pi_111293864
De range op zn ult is redelijk klein en zn cooldowns behoorlijk. We shall see :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:09 schreef jeweggegooideleven het volgende:

Is die nida speer hard generfd ? ben gestopt toen xerath uit kwam.
Nee, ergens zelfs nog gebuffed (minder CD/mana)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:40:15 #48
148823 znarch
ondertitel
pi_111294222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De range op zn ult is redelijk klein en zn cooldowns behoorlijk. We shall see :)

[..]

Nee, ergens zelfs nog gebuffed (minder CD/mana)
1075 is toch niet erg klein hoor. En een cooldown van 1,5 minuten. Is toch voldoende laag om elke teamfight te gebruiken.

1075 lijkt me iig voldoende om van een veilige afstand op een enemy team te flikkeren.
pi_111294333
Ik vind de ult van varrus op zn zachts gezegd opmerkelijk. Natuurlijk zou je ashe ult ook als CC kunnen zien maar deze amumu-variant is best wel hardcore CC voor een ad carry.

Maar we zullen zien. Ik wil haar/hem eigenlijk ook weleens op mid testen, gewoon omdat het kan.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:47:45 #50
148823 znarch
ondertitel
pi_111294511
Wat ik ook apart vind, (als het niet zo is moet je het zeggen) dat voor zover ik op streams zie, dat als je je Q cast, dat je kan blijven "mikken" tot je hem "loslaat".
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:16:53 #51
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111295686
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hoog epicknifegehalte, pas maar op , voor je het weet zijn alle champs waar je tegen speelt ineens op!
l2rj
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:19:06 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111295803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
nunu / morg ult kun je disablen.
pi_111296956
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nunu / morg ult kun je disablen.
wens je veel succes bij het disabelen van een morgult, once cast....
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:48:26 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111296972
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

wens je veel succes bij het disabelen van een morgult, once cast....
silence.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:53:33 #55
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111297152
Varus is niet echt een bijzondere champ qua abilities, heb gewoon het idee dat zijn scaling heel erg out of whack zijn, en zijn passive doet ziek veel damage. Die ult is in teamfights gewoon het verschil tussen een pentakill slash ace en een verloren battle.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:53:45 #56
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111297166
Oh en Plan ik ben nu level 18.
pi_111297178
Als de ult eenmaal gecast is kan je d'r zo hard silencen als je wil maar dat verandert niets :P

Behalve dat ze geen zhonya's kan poppen natuurlijk.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:54:09 #58
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111297186
quote:

Haha jij bent echt een heldje jonge
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:55:07 #59
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111297226
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:53 schreef ems. het volgende:
Als de ult eenmaal gecast is kan je d'r zo hard silencen als je wil maar dat verandert niets :P

Ey dont´t disagree met BG man die speelt 2K ELO en mastert elke champ in een dag.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:57:29 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111297321
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:53 schreef ems. het volgende:

fyi ik deny zovaak morg ults nadat ze heeft gecast aangezien ik soraka main dus ik denk dat ik het wel ff beter weet in dit geval.

Als je het goed timed kun je zelfs cassiopeia's ult disablen.
pi_111297399
ok bra
Conscience do cost.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:59:46 #62
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111297414
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

fyi ik deny zovaak morg ults nadat ze heeft gecast aangezien ik soraka main dus ik denk dat ik het wel ff beter weet in dit geval.

Zie je hij weet toch alles beter.
pi_111297693
EpicKnife is er niets bij.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:07:48 #64
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111297743
Die ken ik niet, vertel
pi_111297815
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:59 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zie je hij weet toch alles beter.
Ach, na wat gegoogle schijnt er inderdaad wat onduidelijkheid te zijn over de ulti van morgana, maar de berichten die ik vind zijn al van een tijdje geleden dus ik weet niet of ze het al gefixed hebben. (Morgana is één van de champs die ik nou nog nooit heb gespeeld :P )
Conscience do cost.
pi_111298335
Oh trouwens, TSM tegen LLL elk moment;

http://solomid.net/livestream.php?s=1893
Conscience do cost.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:26:33 #67
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111298484
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef ems. het volgende:
Oh trouwens, TSM tegen LLL elk moment;

http://solomid.net/livestream.php?s=1893
thx, hopelijk gaat reginald op zn bek.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:27:22 #68
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111298528
Hoezo, is dat geen goede maat van je?
pi_111298544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja glitches daargelaten, de animationtime op instaults zijn er al een halfjaar niet meer. snap dat je jezelf helemaal geweldig vindt maar wat probeer je exact te bereiken met je digitale gezelfswaffel? Denk niet dat je er iemand mee impressed hier.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:28:01 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111298553
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef Zeroku het volgende:
Hoezo, is dat geen goede maat van je?
nvm volgens mij speelt hij niet, nee ik vind dat echt een verschrikkelijk mannetje :p
net als ocelote.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:29:32 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111298605
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

ja glitches daargelaten, de animationtime op instaults zijn er al een halfjaar niet meer. snap dat je jezelf helemaal geweldig vindt maar wat probeer je exact te bereiken met je digitale gezelfswaffel? Denk niet dat je er iemand mee impressed hier.
als je nieteens de mechanics kent van dit spel ... moet je dan als 'tegenargument' nikszeggende aanvalletjes op mij plaatsen? :')
ga toch lekker uit elo hell klimmen oid.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:29:33 #72
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111298606
Thedumbdeer is Reginald.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:30:10 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111298629
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:29 schreef Zeroku het volgende:
Thedumbdeer is Reginald.
namechange? had ik dan gemist, nou hopelijk gaat hij dan met zn arreslee tegen de grond.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:30:48 #74
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111298646
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

namechange? had ik dan gemist, nou hopelijk gaat hij dan met zn arreslee tegen de grond.
Nee, ze spelen nu op EU-server. Renegade is Oddone, WORST TOP NA is Dyrus, Thedumbdeer is Reginald.
pi_111298666
Ik vind Reginald van TSM juist de leukste streamer :(

Of nouja, oddone doet het ook heel goed. Oddone klinkt de hele tijd als een rekenmachine met al z'n timers :P
Conscience do cost.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:32:33 #76
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111298703
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Nee, ze spelen nu op EU-server. Renegade is Oddone, WORST TOP NA is Dyrus, Thedumbdeer is Reginald.
inb4 lag :D

wat ook de reden was dat M5 toen eruit lag ;l

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:31 schreef ems. het volgende:

Of nouja, oddone doet het ook heel goed. Oddone klinkt de hele tijd als een rekenmachine met al z'n timers :P
Ik vind alexich altijd gaaf om naar te kijken, helaas was hij even van de grid verdwenen.
pi_111299472
Toch vind ik vladimir als eerste pick twijfelachtig. Dyrus pakt gewoon lekker rumble en top is dan verder eigenlijk totaal geen probleem voor hem.

Gelukkig komen noc en tf compenseren :P

Jammer dat LLL op alle lanes de ck verliest.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:50:51 #78
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111299504
Reginald is wel coole gast alleen hij zegt te vaak Dude. En Dyrus is komisch want die praat alsof hij 24/7 kankerstoned is
pi_111299942
Vette actie van LLL hoor. Vooral petje af voor die TF. En dat voor een belg!
Conscience do cost.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:04:50 #80
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111300107
Als TSM ook maar 5 seconde moeite had gedaan als voorbereiding hadden ze TF gebanned, Belgianbeast staat bekend om zijn TF-plays.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:05:59 #81
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111300166
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:50 schreef Jajong het volgende:
want die praat alsof hij 24/7 kankerstoned is
let ff op je taal man je bent toch geen straatmarokkaan of wat...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:14:57 #82
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111300662
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

En wat als ik dat wel ben?
pi_111300664
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:04 schreef Zeroku het volgende:
Als TSM ook maar 5 seconde moeite had gedaan als voorbereiding hadden ze TF gebanned, Belgianbeast staat bekend om zijn TF-plays.
Nouja, TF blijft imo een handelbare factor, hoe goed iemand er ook mee is. Op dat niveau zou ik mijn banprioriteiten ook elders hebben.

Maar misschien bannen ze hem volgende game :P
Conscience do cost.
pi_111300710
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
snap dat je jezelf helemaal geweldig vindt maar wat probeer je exact te bereiken met je digitale gezelfswaffel? Denk niet dat je er iemand mee impressed hier.
Ik vind dit soort grootpraat juist altijd erg irritant. Mensen die roepen dat ze zelf geweldig zijn en de rest zuigt als een baby op een tiet. Ik snap ook nooit wat ze er mee willen bereiken. Als hun doel is dat mensen een een hekel aan ze krijgen dan lukt dat aardig.
pi_111301683
Maar als je nou oprecht #1 bent? ;(
Conscience do cost.
pi_111301870
oprecht nr 1 zijn geeft niet het recht anderen te kleineren
pi_111302006
Maar even van een andere kant: BG, waar liggen jouw verbeterpunten in dit spel? Of waar ben je gewoon ronduit slecht in?
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:55:19 #88
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111302855
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, TF blijft imo een handelbare factor, hoe goed iemand er ook mee is. Op dat niveau zou ik mijn banprioriteiten ook elders hebben.

Maar misschien bannen ze hem volgende game :P
Zilean is geen betere ban.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:56:46 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111302921
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef P8 het volgende:
Maar even van een andere kant: BG, waar liggen jouw verbeterpunten in dit spel? Of waar ben je gewoon ronduit slecht in?
Kan niet junglen, en ik zou beter moeten zijn in traden als ik top speel. concentreer me vaak teveel op cs.
pi_111304522
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:31 schreef ems. het volgende:

Gisteren was het bigplays-Oddone, en hoe hij net die Ashearrow dodgde. Geweldig.
[Timers is pretty normal dacht ik?]
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:29:12 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111304825
ik had gisteren een leuke kill, ik speelde zilean en zat in botlane back brush, blue team.
enimi janna zat in front brush maar ik had daar visionward dus zag haar en ook dat ze geen ward in die brush had, hun hadden corner brush geward dus zagen onze jungler wel komen maar toen liep ze ff eruit, flashte ik van back naar front brush :D en toen exhaust op dr bakkes, ondertussen zag ze onze jungler al aankomen en prepte whirlwind naar jungler toe, exhaust nog geen 10e seconden uitgewerkt meteen zilean pro-slow no.1 erop, onze jungler (udyr flash stunned dr ook zodat ze geen ult kon doen) ondertussen bomb 1 + rewind, slow no.1 uitgewerkt>slow no.2 erop, bomb no.2 erop. + wat meppen van udyr es gg.

was een erg goeie janna dus die kill gaf me wel een smile op mn mondje.
pi_111305342
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:39:59 #93
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_111305454
ranked disabled?
Wat doe ik hier?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:51:37 #94
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111306177
En jawel elk potje zit die nieuwe champ erin
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:13:24 #95
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_111307555
valt bij mij nog mee een keer met de nieuwe gespeeld en gelukkig feedde hij niet
Wat doe ik hier?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:58:59 #96
148823 znarch
ondertitel
pi_111310109
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef smitjew het volgende:
En jawel elk potje zit die nieuwe champ erin
Logisch toch? :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:01:30 #97
370366 smitjew
pi_111310255
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef znarch het volgende:

[..]

Logisch toch? :P
klopt maar vervelend was een mongool die ging dreigen als hij hem niet kon zijn dat die ging feeden
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_111311367
Ik had laatst ook een mooie kill. Ik stond onder de tower met laag HP als AP Sion. Kwam zo'n Full HP Nasus aan om te tower diven, hij deed zijn slow op mij. Ik snel Ignite, ultimate en maar rammen. Toen Nasus weg wilde rennen nog net een stun afgevuurd, waarna ik hem af kon maken door middel van de turret hits.
Die stomme Nasus Bot toch, ik was er best trots op.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:32:34 #99
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111315539
TSM nu tegen TeamLess (Tabbzz etc'
pi_111321446
quote:

Master een champion in 2 dagen, kom op :')

Als je een champion echt wilt masteren gaan er minstens 200 games tegen aan.
  woensdag 9 mei 2012 @ 04:13:19 #101
370366 smitjew
pi_111321459
Vroeger waren die bots pas echt geniaal , wist precies waar ze langs liepen en recallde 2 meter verder bij wijze van , en af en toe liep er een midden in je base
0906-090SEX
pi_111321465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Man wat een diamantjes post jij.
pi_111324421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 04:14 schreef Keselo het volgende:

[..]

Man wat een diamantjes post jij.
Wat is er erg aan dat hij aangeeft dat iemand op zijn woorden let? Misschien omschrijft hij het niet goed, maar ik geef hem wel gelijk dat hij jajong aanspreekt op zijn taalgebruik, geen problemen mee ;)
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2012 @ 10:07:44 #104
230491 Zith
pls tip
pi_111324590
Zou echt wat betere bots willen, moet prima mogelijk zijn
pi_111324881
Moeten ze de AI al omgooien, ligt hun prioriteit niet atm

Als je tegen betere bots wil moet je aan je elo werken ;)
pi_111325028
Wie wil er nou een betere AI? Tijd die ze daarin steken, hadden ze ook in bugfixes, de stealth rework of een nieuwe 5 vs 5 map kunnen investeren.
pi_111325138
Haha deze vond ik wel vet :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Lamabal op 09-05-2012 10:54:46 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:47:42 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111325667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 04:08 schreef Keselo het volgende:

[..]

Master een champion in 2 dagen, kom op :')

Als je een champion echt wilt masteren gaan er minstens 200 games tegen aan.
nou bij mij niet, karma in 2 dagen gemastered, lux in 1, en nu zilean in 2.
Ik verzin het niet, heb ze gewoon erg snel door, mischien omdat ik nooit simpele champs speel zoals de meeste ad carry's etc, ben meer van de underdog.

Mischien ook wel omdat ik al sinds mn 4e levensjaar game. :p
pi_111325941
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik verzin het niet, heb ze gewoon erg snel door, mischien omdat ik nooit simpele champs speel zoals de meeste ad carry's etc, ben meer van de underdog.

Oh jeetje. Nu noem je ook moeilijke champs op hoor :@

En niet overdrijven. Je mastert je champ als je ook tegen alle champs gespeeld hebt. Elke tegenstander vereist wel een andere speelstijl.
pi_111326266
ja hé ho eens even, een champion spelen en snappen lukt de meeste redelijke tot ervaren spelers doorgaans al vanaf de eerste game ermee.

Tooltips lezen en ranges aanleren doe je de eerste game gewoon al meteen. Effectiviteit en manakosten e.d. van abilities vergelijken om te begrijpen wat je wanneer moet levelen is een proces dat daarna wel een poosje duurt voor de meeste champs, maar tien games ermee maximaal moet genoeg zijn om iemand te leren kennen. Tegen de meeste 'nieuwe' champs heb je toch al wel vaker gelaned, een beeld van iemand moet je al hebben. Helemaal als je 2k elo bent.

Garen master je doorgaans tijdens het laadscherm. Makkelijke topchamp. 14.gif
pi_111326354
Ga er maar niet tegenin, Baaj vind zichzelf de beste, niet voor rede vatbaar, doe je niets aan. Soort van Geert Wilders van LoL, waarschijnlijk ook blond.

Baaj je bent geweldig.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:30:25 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111327197
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:55 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Oh jeetje. Nu noem je ook moeilijke champs op hoor :@

En niet overdrijven. Je mastert je champ als je ook tegen alle champs gespeeld hebt. Elke tegenstander vereist wel een andere speelstijl.
ik speel al best wel lang dus ik ken alle speelstijlen van elke champs, ik ken hun range van elke skill en hun dmg ratios uit mn kop.

Zonet even vs ai intermediate gedaan met sona, lang geleden dat ik die speelde.
Krijg meteen te horen nadat we de enimi nexus mollen "man you rock with sona"
was wel leuk, lanede met iemand die voor het eerst cait speelde, had brutalizer als 1ste item, ik zei toen dat ie vampiric scepter moest kopen voor BT, ik kocht daarnaast zekes voor em, beiden 0 deaths, hij 30k ik 29 assists, in endgame screen zei hij nog dat 29 van zn 30 kills van mij waren heh.

Dan doe je je support job dus goed. (alhoewel ik ook niet hoefde te warden natuurlijk, maar had wel 5x gper10 (1x via runes, 1x via masteries, phil,kages,hog) dus het geld stroomde binnen als poep in het riool.
pi_111327344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik speel al best wel lang dus ik ken alle speelstijlen van elke champs, ik ken hun range van elke skill en hun dmg ratios uit mn kop.

was wel leuk, lanede met iemand die voor het eerst cait speelde, had brutalizer als 1ste item, ik zei toen dat ie vampiric scepter moest kopen voor BT, ik kocht daarnaast zekes voor em, beiden 0 deaths, hij 30k ik 29 assists, in endgame screen zei hij nog dat 29 van zn 30 kills van mij waren heh.

Dan doe je je support job dus goed. (alhoewel ik ook niet hoefde te warden natuurlijk, maar had wel 5x gper10 (1x via runes, 1x via masteries, phil,kages,hog) dus het geld stroomde binnen als poep in het riool.
So what. Ik speel ook al aardig lang. Betekent ook niet dat ik alles gelijk kan masteren. In 2 dagen kun je wel alles uit je kop weten en de range etc. Maar je spel varieert gewoon omdat je steeds andere spelers krijgt. Ga maar is ranked doen en hoe hoger je komt hoe moeilijker het word.
pi_111327385
quote:

[..]

Stopped reading after vs AI
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:38:19 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111327533
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:33 schreef Lamabal het volgende:

[..]

So what. Ik speel ook al aardig lang. Betekent ook niet dat ik alles gelijk kan masteren. In 2 dagen kun je wel alles uit je kop weten en de range etc. Maar je spel varieert gewoon omdat je steeds andere spelers krijgt. Ga maar is ranked doen en hoe hoger je komt hoe moeilijker het word.
niet iedereen is gelijk vriend, en ik heb veel ranked gespeeld, eerst met rl vrienden die voornamelijk stoned en dronken waren in season 1 en firstblood weggaven als een medaille bij de avondvierdaagse, daarna in season 2 met de geweldige double elo 10 waardoor je in 1400 elo dus nog 800 elo scrubbies tegen kwam die nieteens wisten wat een ward deed laat staan er kochten en de support de schuld gaven dat toplane niet warded was en vervolgens gingen intentional feeden/afken omdat ze hun eigen lane verloren. tugud gg.

Ik speel daarom geen ranked meer, al tijden niet meer gedaan, ranked is insert rl voor elo wat in grote lijnen nietszeggend is tenzij je perma hard carry's speelt en veel tijd er in 'wilt steken, speel zelf gewoon vaak met 2k+ elo vrienden tegen andere 2k elo's in normals en customs zoals arab/aram/casted scrims, etc.

Wat variatie betreft, het hele spel kun je opdelen in een aantal punten:
map awareness, team comp, lane comp en synchroniteit.

Map awareness is taak van iedereen maar vooral de support, veel de blik op de map houden, waarom de support? omdat de support niet bezig is met cs farmen.

team comp wil zeggen of je een goeie teamfightability hebt, een goeie mix tussen burst, aoe en sustain dus.

lane comp wil zeggen een bot lane (+ jungler) en top lane (+jungler) combo die qua aura en cc werkt.

Je kunt bijvoorbeeld niet evenveel met een nunu+sivir combo als je zou kunnen met een taric/leona + sivir combo. en ook een urgot+sona is niet zo effectief als een urgot+soraka.

synchroniteit heeft met communicatie te maken, als je zonder TS3 speelt moet je steeds typen en pingen en is niet altijd duidelijk voor het team wtf de bedoeling is, met communicatie kun je synchroon als 1 bewegen en veel effectiever invaden/initiaten/b etc.

[ Bericht 24% gewijzigd door BaajGuardian op 09-05-2012 11:44:55 ]
pi_111327892
Hele lap tekst maar je lult erover heen. Dat betekent nog niet dat je je champ mastert in een paar dagen.

Oh en dat ze stoned waren en dronken etc hoef ik allemaal niet te weten. Boeit me niet echt
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:52:22 #117
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111328071
Alsof mij jou wat boeit, je hebt zeker net een ranked verloren, stuck in elo hell etc.. dat je zo zit te spugen.

Dit is een forum en als je geen lappen text wilt lezen dan ga je maar naar 9gag oid.

Anyways hier is het screentje van de (ja!) vs ai.
http://img215.imageshack.us/img215/5022/yourockwithsona.png (copy/paste deze link)
als dat een probleem is klik je maar niet, en for the record ik won de meeste rankeds die ik solo/duoq speelde met een andere rl vriend van me, dan ging ik meestal solo top met leona, (pre buff) shen, maokai of mundo en hij jungle met shaco of mid met kart.
pi_111328081
Dit spel stoned spelen is trouwens verdomde lastig. Wel een aanrader imho.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:53:30 #119
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111328108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef P8 het volgende:
Dit spel stoned spelen is trouwens verdomde lastig. Wel een aanrader imho.
nou ik team iig niet met mensen die dronken/stoned/onderdepep/heroinejunk oid zijn want dan weet ik het wel weer, firstblood in min2 weggeven met teemo oid.
pi_111328128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Alsof mij jou wat boeit, je hebt zeker net een ranked verloren, stuck in elo hell etc.. dat je zo zit te spugen.

Dit is een forum en als je geen lappen text wilt lezen dan ga je maar naar 9gag oid.

http://img215.imageshack.us/img215/5022/yourockwithsona.png (copy/paste deze link)
als dat een probleem is klik je maar niet, en for the record ik won de meeste rankeds die ik solo/duoq speelde met een andere rl vriend van me, dan ging ik meestal solo top met leona, (pre buff) shen, maokai of mundo en hij jungle met shaco of mid met kart.
1650 elo is elo hell? Wist ik niet. En nee hoor, ik zit gewoon rustig op school. Maar als je het niet boeit waarom reageer je dan zo fel knul?
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:57:51 #121
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111328267
alles is elo hell fyi, elo hell is niet van - tot -
zelfs in 2k+ heb je trolls, intentional feeders, rageflamers etc.

mischien moet je ipv op fok te zitten kleppen, wat gaan leren op school.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:58:24 #122
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_111328285
lijkt me sterk dat je een champt "mastered" in 2 dagen. Natuurlijk weet je redelijk hoe je hem moet spelen na 2 dagen maar bij masteren zie ik toch iets heel anders voor me. Ik ben met corki veel beter dan met alle andere champs die ik heb omdat ik hem zo vaak gespeeld heb en zo'n ervaring komt niet binnen 2 dagen.
Wat doe ik hier?
pi_111328306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nou ik team iig niet met mensen die dronken/stoned/onderdepep/heroinejunk oid zijn want dan weet ik het wel weer, firstblood in min2 weggeven met teemo oid.
Ach, aan de andere kant kun je ook ontzettend in de flow van het spel komen. Zo heb ik een keer als stonede jungler praktisch 3 lanes in mijn eentje tegengehouden. Uiteindelijk wel verloren, omdat alleen op bot 1 iemand anders zat die niet compleet faalde.

Mijn beste junglepotje van mezelf ooit imo, hoewel ik vrij weinig tijd had om te junglen.
Extremistisch gematigd.
pi_111328324
Ik zit ergens in de onderste regionen van elo hell, maar ik ben het ook niet met je eens, hoor.

Errug lage cs trouwens, zelfs voor support en helemaal voor 2k elo. Support wil niet zeggen dat je geen cs mag pakken, dat wil alleen zeggen dat je geen cs mag pakken die je carry had kunnen hebben. Als mijn carry een seconde uit lane is, last-hit ik alsof mijn leven er van af hangt. Zou je jezelf ook eens moeten aanleren.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:59:41 #125
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111328334
niet bij iedereen nee, bij sommigen wel, bij mij ook.

ik ken alle timers van zilean nu, kan tot op de honderste seconden alles inelkaar comboën zodat ik geen moment te lang op cd zit.
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2012 @ 12:00:28 #126
230491 Zith
pls tip
pi_111328359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:

Wacht even, als ik het goed begrijp speel je geen ranked meer en post je een 30/0 vs bots als indicatie an je niveau?
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:01:36 #127
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111328397
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit ergens in de onderste regionen van elo hell, maar ik ben het ook niet met je eens, hoor.

Errug lage cs trouwens, zelfs voor support en helemaal voor 2k elo. Support wil niet zeggen dat je geen cs mag pakken, dat wil alleen zeggen dat je geen cs mag pakken die je carry had kunnen hebben. Als mijn carry een seconde uit lane is, last-hit ik alsof mijn leven er van af hangt. Zou je jezelf ook eens moeten aanleren.
mischien moet je eens naar mn items kijken, ik heb geen cs nodig ik heb gper masteries, gper quints, 3 gper items, waarom zou ik in godsnaam cs pakken, hoe lager de support cs heeft hoe beter, je pakt enkel cs als de ad carry dood of b is en dan enkel de cs die normaal gesproken door minions was gekilled of door de toren, nooit auto attack, aangezien mn ad carry niet dood ging en weinig b hoefde en we makkelijk de lane konden pushen gezien we traps aan de zijkanten hadden en ik perma slow quede hoefde ik ook geen cs te nemen.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Wacht even, als ik het goed begrijp speel je geen ranked meer en post je een 30/0 vs bots als indicatie an je niveau?
ehm, indicatie van niveau?
who cares about that, ik hoef me niet te bewijzen oid, als ik me wilde bewijzen zou ik wel elke week elke dag ranked spelen. Ik share het gewoon voor de fun.
pi_111328403
En dat allemaal om indruk te maken op niemand, tough life.
pi_111328424
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:

Nee niet echt. Je kan moeilijk gelijk hebben of niet, want je gaat nu ipv over het spel praten op mij in te hakken. Beetje triest niet?
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:04:05 #130
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111328507
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Nee niet echt. Je kan moeilijk gelijk hebben of niet, want je gaat nu ipv over het spel praten op mij in te hakken. Beetje triest niet?
triest dat je denkt dat ik een discussie met je voer, ik reageer enkel individueel op dingen die er gezegd worden.
pi_111328515
Kunnen we het erovereens zijn dat Baaj een beetje triest is, zichzelf geweldig vindt en we geen aandacht besteden aan welke post van hem dan ook? Denk dat we dat wel kunnen, weet niet waar hij opeens vandaan komt, maar volgens mij was het een stuk gezelliger hier zonder hem en zn constante grootheidswaan(zin)
pi_111328579
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mischien moet je eens naar mn items kijken, ik heb geen cs nodig ik heb gper masteries, gper quints, 3 gper items, waarom zou ik in godsnaam cs pakken, hoe lager de support cs heeft hoe beter, je pakt enkel cs als de ad carry dood of b is en dan enkel de cs die normaal gesproken door minions was gekilled of door de toren, nooit auto attack, aangezien mn ad carry niet dood ging en weinig b hoefde en we makkelijk de lane konden pushen gezien we traps aan de zijkanten hadden en ik perma slow quede hoefde ik ook geen cs te nemen.
:')

Als je carry zelfs maar uit range van de creep staat mag je de cs al pakken. Die mindset waarbij support maar zo weinig mogelijk cs moeten pakken is waardeloos, pak alles waar je carry niet bij kan/niet meer kan pakken.

Vijf cs in totaal is gewoon te weinig.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:06:23 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111328601
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kunnen we het erovereens zijn dat Baaj een beetje triest is, zichzelf geweldig vindt en we geen aandacht besteden aan welke post van hem dan ook? Denk dat we dat wel kunnen, weet niet waar hij opeens vandaan komt, maar volgens mij was het een stuk gezelliger hier zonder hem en zn constante grootheidswaan(zin)
lol, dat jij teveel zoekt achter wat ik post is jouw probleem. neem een hobbie oid man, to much srs bsns.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

:')

Als je carry zelfs maar uit range van de creep staat mag je de cs al pakken. Die mindset waarbij support maar zo weinig mogelijk cs moeten pakken is waardeloos, pak alles waar je carry niet bij kan/niet meer kan pakken.

Vijf cs in totaal is gewoon te weinig.
Mn items @ min20 zeggen anders, en nogmaals ik procte passives met sona, als je weet hoe sona inelkaar zit en er de hele tijd versterking door de jungle aankomt die ik moet kunnen slowen snap je vast wel dat ik niet kan gaan zitten farmen.
pi_111328625
Ik wil EpicKnife terug.
pi_111328696
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil EpicKnife terug.
Ja ik mis hem ook.
pi_111328720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

lol, dat jij teveel zoekt achter wat ik post is jouw probleem. neem een hobbie oid man, to much srs bsns.

[..]
Vent, elke post van jou gaat over hoe goed je jezelf vind. We dont care.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:11:15 #137
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111328791
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Vent, elke post van jou gaat over hoe goed je jezelf vind. We dont care.
dat is wat jij er in leest.
pi_111329004
- Je masterd elke champ in X tijd
- Je hebt 2k elo vriendjes
- Je speeld geen ranked want je hoeft je niet te bewijzen, je hebt tenslotte dit forum om je geweldigheid te spuwen
- Je hebt oneindige gamekennis, alles wat niet strookt met jouw gamekennis is fout

Sums up about 99% of your posts. Dat is niet wat ik er in lees, dat is wat er staat. Wat doe je hier uberhaupt, wat wil je bewijzen?
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:21:47 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111329232
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
- Je masterd elke champ in X tijd
- Je hebt 2k elo vriendjes
- Je speeld geen ranked want je hoeft je niet te bewijzen, je hebt tenslotte dit forum om je geweldigheid te spuwen
- Je hebt oneindige gamekennis, alles wat niet strookt met jouw gamekennis is fout
- tot nu toe wel.
- ja een hele lijst vol..dus? wat is daar het probleem mee?
- dat is weer jouw mening, en ik voel me niet geroepen om overal score screens etc te gaan posten van rankeds oid, dat zou juist 'doen alsof je de beste bent' zijn.
- overdreven.

schrijf je soms voor de telegraaf oid, je kunt nieteens objectief zijn.
pi_111329250
En mensen vinden dat blijkbaar verschrikkelijk interessant ipv er gewoon niet op in te gaan.
Conscience do cost.
pi_111329427
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

- tot nu toe wel. -> en je punt is?
- ja een hele lijst vol..dus? wat is daar het probleem mee? -> en je punt is?
- dat is weer jouw mening, en ik voel me niet geroepen om overal score screens etc te gaan posten van rankeds oid, dat zou juist 'doen alsof je de beste bent' zijn. -> jouw woorden over ranked
- overdreven. -> aha, tot zover 100% accuraat

schrijf je soms voor de telegraaf oid, je kunt nieteens objectief zijn.
Nee ik schrijf niet voor de telegraaf, ik hou graag een forum een beetje gezellig, wat nogal de sfeer drukt zijn jouw zelfophemelende posts. Als ik zo door je fokhistory kijk ben je blijkbaar een of andere megatroll of whatever, net uit hybernation.

Maar antwoord op mn vraag heb je nog steeds niet gegeven.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:30:07 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111329514
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]
Als ik zo door je fokhistory kijk ben je blijkbaar een of andere megatroll of whatever, net uit hybernation.

ohgod, je kent me nieteens :D

en verder doet dat ook niet ter zake, jij bent hier degene die insinueerd dat ik doe alsof ik de beste ben, ik post gewoon in een league of legends topic over league of legends dingen die niet minder relevant zijn dan wat anderen posten, je kunt altijd over mijn posts heen lezen als je jezelf er niet van kunt weerhouden verborgen betekenissen erin te herkennen.
pi_111329617
Ga lekker vechten via dm, zeg.
pi_111329667
Zou ik je moeten kennen ... ?
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:05:19 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111330738
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zou ik je moeten kennen ... ?
op fok, ja.
pi_111330745
Wtf is een enimi :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:13:29 #147
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111331019
pi_111331076
FOK!tv portret: Baajguardian (1/3) #3

Voor de mensen die BG niet kennen
pi_111331141
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef kensei het volgende:

gvd :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:16:53 #150
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111331152
quote:

note: zie er nu volledig anders uit :P
Fotoboek van User
pi_111331197
Maar je onzichtbare vrienden heb je nog steeds
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:20:05 #152
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111331279
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef Adames het volgende:
Maar je onzichtbare vrienden heb je nog steeds
lol dat was allemaal opgezet man die hele docu.

dit was ook wel leuk:
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-week-daniel-j.html

Zie nog staan dat ik jajong een kutuser vond, dat is niet veranderd :D
pi_111331298
Mij lijkt BG een toffe peer hoor :)

Maar ik geef hem wel op zijn broek op mid.
Conscience do cost.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:21:25 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111331337
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef ems. het volgende:
Mij lijkt BG een toffe peer hoor :)

Maar ik geef hem wel op zijn broek op mid.
hangt ervanaf welke champ je speelt, ik speel niet veel mid maar als ik kogmaw speel kan ik het je knap moeilijk maken, tot nu toe enkel gecountered door lulu ;(
pi_111331453
Dude, what is up met jou en die porno.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:25:58 #156
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111331521
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef Lamabal het volgende:
Dude, what is up met jou en die porno.
welke porno, zoveel porno.

trouwens ik heb zat threads waar je over mij kunt praten laten we hier weer over league of legends praten.
pi_111331561
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

welke porno, zoveel porno.

trouwens ik heb zat threads waar je over mij kunt praten laten we hier weer over league of legends praten.
nee man, dit filmpje is geniaal
pi_111331570
Beetje aandachtsgeil of niet.
pi_111331647
Lief wel.
quote:
Veel mensen willen niet inzien dat mijn BaajGuardian account uiteindelijk een grote sketch was, ik probeerde me juist zo absurd mogelijk voor te doen, als een som van alle irritaties die ik de afgelopen jaren heb ervaren van andere users.

Ik ben best een aardige en intelligente vent van mezelf

Mijn BaajGuardian account begon eigenlijk niet zo, ik postte in het begin wel wat vurig maar serieus, ik ben weer op die fiets gestapt want er is nog genoeg om over na te denken voor de fokkers.
Bron

Maar goed, onderhand mag er op zich wel een alternatieve 5 vs 5 map komen w.m.b.

Geen ander spelconcept a la Dominion, gewoon een (even grote) met een nieuwe jungle e.d.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:35:51 #160
148823 znarch
ondertitel
pi_111332026
quote:

Wat een held _O_ *O*
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:36:35 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111332071
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Maar goed, onderhand mag er op zich wel een alternatieve 5 vs 5 map komen w.m.b.

Geen ander spelconcept a la Dominion, gewoon een (even grote) met een nieuwe jungle e.d.
Ja daar ben ik ook al tijden voor, en een 1 lane map omdat arab/aram's nog weleens worden gesaboteerd door trolls.

meer champs is leuk maar meer maps zou superleuk zijn.
pi_111332080
Spelen mensen überhaupt Dominion ?
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:37:17 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111332106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
dominion vs ai is handig voor wotd, maar is ook leuk voor arabs.
pi_111332205
Dominion is leuk als je even snel een potje wilt doen. IMO
pi_111332268
Gewoon de tutorialmap iets aanpassen en voor ARAMs beschikbaar stellen.
pi_111332309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Soms als ik direct zin heb om te gaan knallen. Op SR ben je toch veel gecontroleerder bezig
pi_111332451
Wat ik wel zou willen is de mogelijkheid om een custom item set in te stellen, niet die recommended onzin.
pi_111332520
YARIC (Yet Another Item Customizer) heb ik daar een poos voor gebruikt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:48:10 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111332638
Tbh heb ik niet zoveel problemen met tabs, je kunt natuurlijk niet elke match dezelfde build inzetten, je zult altijd moeten improviseren gebaseerd op team comps.
pi_111332854
Dan blijven er wel standaarditems die je altijd wel haalt voor veel champs. Yorick is bij mij (bij wie niet?) standaard manamune + warmogs + Frozen Heart, die drie kunnen er in.
pi_111334286
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik kan echt niet geloven dat je een champion als Lux in een dag kan masteren, sorry hoor.. Masteren is echt wat Froggen met Anivia heeft gedaan, niet toevallig 3 normal games op rij winnen..
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:26:20 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111334335
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ik kan echt niet geloven dat je een champion als Lux in een dag kan masteren, sorry hoor.. Masteren is echt wat Froggen met Anivia heeft gedaan, niet toevallig 3 normal games op rij winnen..
Dan geloof je het niet :)
pi_111334367
quote:

[..]

Ok, hoe heet jij ingame? Geloof er namelijk werkelijk geen flikker van dat jij hogere elo van 1400 bent, als je iemand aanraad BT te rushen op Caitlyn..
pi_111334377
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Aangezien Masteren ongeveer zo veel betekent dat een champion voor jou geen geheimen meer kent en dat je er niet beter mee kan spelen dan dit, gelooft niemand dat je dat al na 6 potjes bereikt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:28:39 #175
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111334424
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ok, hoe heet jij ingame? Geloof er namelijk werkelijk geen flikker van dat jij hogere elo van 1400 bent, als je iemand aanraad BT te rushen op Caitlyn..
Vampiric sceptre wordt wel eerder gehaald op AD"s, maar niet om meteen BT te rushen. Gewoon voor de lifesteal.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:29:31 #176
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111334462
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat doet ook niemand hier, want het is gewoon onmogelijk :').
pi_111334510
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:

Elo hell bestaat niet wijsneus.

Het fenomeen Elo hell houdt in dat mensen denken dat ze beter zijn dan hun teammates. Dit doordat ze hun eigen fouten niet onder ogen zien en ALLES wegschuiven op hun team. Mensen die 0 5 top gaan en zweren dat het de schuld van hun jungler is, mensen die bot outfarmed worden en de schuld geven aan een SS-call van hun mid. Dat soort figuren hebben het over elo-hell. Al staan ze 1-5, ze blijven flamen en doen en zien niet in dat ze slecht speelden.
pi_111334520
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:28 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Vampiric sceptre wordt wel eerder gehaald op AD"s, maar niet om meteen BT te rushen. Gewoon voor de lifesteal.
Uiteraard
pi_111334919
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Keselo het volgende:

[..]

Het fenomeen Elo hell houdt in dat mensen denken dat ze beter zijn dan hun teammates. Dit doordat ze hun eigen fouten niet onder ogen zien en ALLES wegschuiven op hun team. Mensen die 0 5 top gaan en zweren dat het de schuld van hun jungler is, mensen die bot outfarmed worden en de schuld geven aan een SS-call van hun mid. Dat soort figuren hebben het over elo-hell. Al staan ze 1-5, ze blijven flamen en doen en zien niet in dat ze slecht speelden.
Tsja, elo hell als in niet in elo kunnen stijgen door je teammaten bestaat inderdaad niet, dan speel je gewoon te weinig.

Maar als ik eens bij mijn broertje meekijk, dan lijkt het mij wel een hel om op die elo te moeten spelen :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:44:48 #180
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_111335024
Zojuist weer een Swain in mid die na 35 minuten de 100 CS niet gepasseerd had en hun mid Sion die alles aan het 3 shotten was :'). (Deathfire Grasp, Stun, shield, dood :') )
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:48:01 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111335145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Keselo het volgende:

[..]

waar staat rushen, en dan nog het is een vs ai intermediate for godsake.
hij begon met brutalizer ipv dorans en had dus 0 sustain, toen ik dat zei zei hij eerst dat ik zn sustain was, daarop antwoorde ik dat hij vampiric moest kopen om later BT.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Keselo het volgende:

[..]

elo hell = constant trolls en lowbies etc in je team hebben, dat gaat op voor elke elo range. als je speelt met bovenstaand wat jij beschrijft is het hell voor je, dat heeft niks te maken met je eigen fouten niet onder ogen zien want dit is een teamgame, zelfs top elo spelers hebben toegegeven dat het ongelovelijk kut is om door alles wat onder 2k zit heen te worstelen, en ja dat heeft veel tijd en moeite nodig om uit te komen, en dan ben je eindelijk op 2k en is het niet veel anders.

Enige manier om niet in hell te zitten is premades spelen, wat ik dus nu ga doen in de vorm van ranked teams. Zit nu in een als de main support/off top.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:51:01 #182
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111335268
Dat BaajGuardian :').

Dat jullie er nog serieus op ingaan, hij trollt jullie kapot hard.
pi_111335362
Ik heb geen elo :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:56:33 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111335529
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef Jajong het volgende:
Dat BaajGuardian :').

Dat jullie er nog serieus op ingaan, hij trollt jullie kapot hard.
spreek voor jezelf ik troll helemaal niet :/
pi_111338840
BG gewoon niet al te serieus nemen, ik vind die haat nou ook wel weer overdreven.

Laat het topic leuk blijven!
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:41:44 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111339629
mooi concluderend stukje van chu8:
quote:
So Elo hell, is the bottom of your Elo range where you "feel" that you are better than most players, and it will always be there for you. So really, you have two options from here.
1. Try to "ride" the high end of your Elo range by playing ONLY your best champs,
2. Get better as a player and shift your Elo range upwards, so the quality of your Elo hell increases, whenever you get stuck down there.

Or, you can make a third option for yourself if you constantly find yourself in Elo hell and games are unenjoyable,
3. Screw ranked games and just play normal games with your friends that you like to play with, do whatever you want and try to have fun!

Conclusion

That's poker, folks.
ik persoonlijk pickte no.3 na 2 weken trollerij van rage-feeders in season 2's eerste twee weken.
wss had ik pech, maar door die periode was bij mij de fun eraf. Om hoog elo te worden moet je consistent veel spelen, als je daar door een outdoor rl al niet super veel tijd voor hebt, tevens enkel sochtens even en savonds kunt spelen, dan maakt het dat alleen maar moeilijker. En waar doe je het eigenlijk voor, aan wie moet je je bewijzen? Je kunt dan gewoon op even hoog niveau met hoge elo teams tegen andere hoge elo teams gaan spelen, of door lage niveaus heenworstelen om dat nummertje achter je naam te krijgen, ik zie niet in hoe dat laatste goed voor de gezondheid is.
pi_111340067
Hmm... hoe is deze BJ-fanclub topic in mijn "mijn actieve topics" gekomen.... Moet zeker een bug zijn geweest dat het is omgewisseld met die leuke LoL topic reeks waar ik altijd kwam....
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:27:50 #188
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111341639
Vanaf lvl20 moest ik runes gaan kopen toch=
pi_111341807
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:27 schreef Jajong het volgende:
Ja, dan kan je de beste kopen. Kijk wel even welke je wil, toen ik 20 was kocht ik allemaal runes die later crap bleken.

Armor seals en magic resist glyphs altijd goed. AD quints, AP quints, dat soort dingen. Geen rare CD per level enzo
pi_111341810
Vanaf die lvl unlock je de tier 3 runes idd en die moet je hebben. Lagere tiers zijn zonde van je IP
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:34:17 #191
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111341885
Ok ok, thanks. Nog 1 level te gaan.
pi_111342121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
mooi concluderend stukje van chu8:

[..]

ik persoonlijk pickte no.3 na 2 weken trollerij van rage-feeders in season 2's eerste twee weken.
wss had ik pech, maar door die periode was bij mij de fun eraf. Om hoog elo te worden moet je consistent veel spelen, als je daar door een outdoor rl al niet super veel tijd voor hebt, tevens enkel sochtens even en savonds kunt spelen, dan maakt het dat alleen maar moeilijker. En waar doe je het eigenlijk voor, aan wie moet je je bewijzen? Je kunt dan gewoon op even hoog niveau met hoge elo teams tegen andere hoge elo teams gaan spelen, of door lage niveaus heenworstelen om dat nummertje achter je naam te krijgen, ik zie niet in hoe dat laatste goed voor de gezondheid is.
Ik vind zelf Ranked games leuker om te spelen. Duidelijk waar je bij zit en wie tegen je spelen en over het algemeen wordt er serieuzer gespeeld, wat ook een pluspunt is voor mij.
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:04:47 #193
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111343113
Vind verliezen minder erg dan met mongolen spelen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:13:18 #194
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_111343350
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:27 schreef Jajong het volgende:
deze video geeft een paar algmene runepages aan maar als je vrijwel alleen maar een champ speelt kun je beter een specifieke page pakken

Wat doe ik hier?
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:16:58 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111343451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:39 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ik vind zelf Ranked games leuker om te spelen. Duidelijk waar je bij zit en wie tegen je spelen en over het algemeen wordt er serieuzer gespeeld, wat ook een pluspunt is voor mij.
mwa, ik speel voornamelijk draft als ik al normal speel, dat is al een stuk serieuzer en anders is elk potje toch fotm.
pi_111344987
7 games op rij gewonnen nu als Zilean, had die zo lang niet meer gespeeld en het blijft echt een gruwelijke champion. Mensen weten gewoon niet wat ze er tegen moeten. Tevens nog 1 game verwijderd van een nieuwe top rating :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:55:55 #197
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111345038
Pick support. Laned with autoattacking Graves. ????? Profit
pi_111345071
quote:
13s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef Jajong het volgende:
Pick support. Laned with autoattacking Graves. ????? Profit
Daarom speel ik dus ranked, kom ik in ieder geval niet bij dat soort volk :')
pi_111345740
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:04 schreef Jajong het volgende:
Vind verliezen minder erg dan met mongolen spelen.
Idem, de meest legendarische en entertainende potjes die ik speelde heb ik verloren. Maar dan wel met een brede grijns op mijn smoel, wat heel wat waard is.
pi_111346362
Grappig is dat, dat als je wat langer speelt en regelmatig fora leest etc. dat je steeds dezelfde discussies terug ziet komen. En dezelfde ervaringen voorbij ziet komen. Ik zal het even op een rijtje zetten:

- Er is geen Elo hell. Na voldoende games sta je waar je hoort te staan. De tegenstander krijgt ook leavers/feeders en met een beetje kansberekening snap je dat de kans hoger is dat het bij de tegenstander gebeurt omdat er in jouw team maar 4 slots zijn om een feeder/leaver te krijgen en bij de tegenstander 5
- Ja, soms speel je met prutsers. En mongolen. En soms allebei. En ja, vaak verlies je dan, zelfs als je zelf heel mans 19/2/10 gaat. Deal with it, anders moet je alleen premade spelen
- Nee, die champ is niet OP omdat je er toevallig net een potje hard mee hebt gewonnen of er in lane keihard door bent ingemaakt door de tegenstander. De game is behoorlijk balanced en heeft alleen hier en daar nog wat kleine tweakjes nodig op sommige champions.
- Nee, voorlopig komt er geen nieuwe map. Wel lijkt er een nieuwe game mode in ontwikkeling, ik vermoed een soort ARAM.

Aanvullingen zijn welkom. In de OP gaarne. Hebben we dat ook weer gehad.
pi_111346441
Jammer dat ze toen die Magma Chambers map cancelden.
pi_111347165
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eens, leek me wel errug leuk
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:44:37 #203
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111347235
Iemand hier rond zelfde lvl als ik (20) die premades wil doen lol? nick @ LoL is ook Jajong ben wel een n00b bye
pi_111347445
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef Jajong het volgende:
Iemand hier rond zelfde lvl als ik (20) die premades wil doen lol? nick @ LoL is ook Jajong ben wel een n00b bye
Ik wil best spelen, maar realm staat bij mij op unavailable.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:28:33 #205
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111349676
Ik speel atm no problemz. Maar misschien als ik probeer te reloggen dat t dan niet werkt.
pi_111351849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef Jajong het volgende:
Gevoegd. Ik ben level 22. Patrick SwayC is de naam.
Extremistisch gematigd.
pi_111355725
er is echt elke dag wel iets anders mis met de client, het kan nooit fatsoenlijk werken. en dan je game esports willen noemen :/
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:13:07 #208
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111355903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neuh, vind het niet zo erg. 10 mensen die op 1 iemand duiken lijkt me niet echt een succes.
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:14:02 #209
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111355960
Of is dat niet die 10 vs 10 map?
pi_111356076
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Of is dat niet die 10 vs 10 map?
7 vs 7 of 8 vs 8 was het idee geloof ik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:21:14 #211
148823 znarch
ondertitel
pi_111356384
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef Xetran het volgende:
er is echt elke dag wel iets anders mis met de client, het kan nooit fatsoenlijk werken. en dan je game esports willen noemen :/
Jup, ze zijn laatste tijd flink aan het kloten daaro.
pi_111356628
quote:
The map will be optimized for 5v5 play, similar to the original Summoner's Rift map, but is intended to have a different feel and strategic approach. Unlike Summoner’s Rift, which focuses on larger team fights in the mid and late game, Magma Chamber emphasizes smaller, more tactical fights, map awareness and victory in specific lanes.

Features
• Biggest of the Classic mode maps with longer lanes.
• New monsters with different buffs.
• New gamestyle towards smaller 1v1 and 2v2 fights.
• Static teleportation pads for easier map traversing.
• Less gankability.
Bron

Geduldiger gameplay, met minder hectische fights had dat moeten worden denk ik. W.m.b. geen slecht idee, klinkt beter dan de chaos die Dominion is.
pi_111359311
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Bron

Geduldiger gameplay, met minder hectische fights had dat moeten worden denk ik. W.m.b. geen slecht idee, klinkt beter dan de chaos die Dominion is.
Waarom is die gecancelled dan? Of komt die nog?
pi_111359614
quote:
The original "Magma Chamber" concept essentially turned into Dominion. We were trying to find really fun ways to evolve the genre and in our thousands of hours of gameplay testing, we discovered that capture and hold was way more fun than a "bigger" map design we were gunning for with Magma Chamber.
Bron: Tryndamere

quote:
The goal with Dominion is the same as League of Legends as a whole; more accessible than other MOBA games, but also retaining competitive depth.

We do know it won't be for everyone, nothing we make ever will be (and if it tries to be, it will usually fail). We talked a lot about why we wanted to do this instead of the original Magma Chamber;

In a game like this, we felt that making another 5v5 classic map had less advantages and more disadvantages. For example, it's quite likely one becomes the "noob map" if the game mode is the same, and it's also more likely that a new map, even if superior, can't dislodge the inertia created by the 7+ years of the classic map we've all utilized up to this point. Additionally, how the map is chosen, what is used in Ranked and tournaments further confounded the issue.
Bron: Morello

Dus ja, een alternatief voor Summoners Rift zou al wel aangenaam zijn, w.m.b.

Desnoods kantel je de kaart een kwartslag, als het maar anders is :')

[ Bericht 11% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 10-05-2012 08:28:41 ]
pi_111368213
Tja, moba games zijn niet bepaald goed in map innovatie. Zie ook de map van Dota 2. Dezelfde opzet als summoner's rift, de map van HoN en Dota 1.

Riot geeft zo te lezen aan dat, als ze werken aan nieuwe maps, ze ook echt iets nieuws willen maken zoals dominion. Niet één of andere variatie op SR die dan toch niemand gaat spelen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:30:17 #216
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111368751
CTF zou volgens mij wel extreem leuk zijn, alleen heb je met nieuwe gamemodes / maps altijd balance issues, ik bedoel ctf + teemo/rammus/kassadin/eve/twitch/shaco/etc
werkt gewoon niet.
pi_111369050
CTF zal dan wel op een onderonsje van bruisers uitlopen, bedankt maar nee bedankt. :{w

W.m.b. gameplay wise gewoon een alternatief voor SR, identieke gameplay met nieuwe lanes en een nieuwe jungle. Je hoeft het wiel er echt niet opnieuw voor uit te vinden. 3 Lanes met andere bochtjes, desnoods dezelfde jungle op nieuwe locaties en klaar.

Vanzelf, om te programmeren zal het een poos duren, maar niet half zo lang als Dominion.

En tsja, dat het eventueel minder populair zou zijn dan SR hoeft toch echt niks uit te maken? Als 30% tot 40% van de spelers het regelmatig zou spelen is het al dik de moeite waard.
pi_111370141
Als de nieuwe 5 vs 5 qua gameplay hetzelfde is als SR maar gewoon anders ingericht, dan de speler geen keuze geven. Gewoon in een solo queue/team queue random beslissen op welke map ze terecht komen.
pi_111372765
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Gewoon in een solo queue/team queue random beslissen op welke map ze terecht komen.
Nee.
Conscience do cost.
pi_111375970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Als de nieuwe 5 vs 5 qua gameplay hetzelfde is als SR maar gewoon anders ingericht, dan de speler geen keuze geven. Gewoon in een solo queue/team queue random beslissen op welke map ze terecht komen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:16:54 #221
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111383806
quote:
Certain in-game activity on your account has been found to be in violation of the Summoner’s Code by the Tribunal.

As such, your account and forum posting privileges will be temporarily suspended until 2012-05-13 04:46:00.

pi_111384004
Waarvoor? En smurf.
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:21:48 #223
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111384041
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarvoor? En smurf.
Geen idee dat staat er niet bij... Heb een supportmail gestuurd vragend waarom. Zal wel komen omdat ik noobs altijd abuse.
pi_111384342
"/all pls report my dumb retard cancer team only feed never call ss play gud or i feed i hope dey die"?
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:29:20 #225
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111384380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"/all pls report my dumb retard cancer team only feed never call ss play gud or i feed i hope dey die"?
Zoiets.
pi_111384610
Tsja, ik denk dat je eerste kennismaking met de tribunal toch 11 lvls later had willen hebben :P En op een andere manier :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:37:41 #227
370366 smitjew
pi_111384716
Sion is pro had laatst 138 % lifesteal met ulti , niemand kon mij aan
0906-090SEX
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2012 @ 17:47:57 #228
230491 Zith
pls tip
pi_111385158
quote:
8s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:16 schreef Jajong het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je bent dan ook een agressief ventje :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:50:34 #229
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111385250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Je bent dan ook een agressief ventje :P
DEM ROIDZ
pi_111389523
quote:
goed bezig! Wie ben jij?
pi_111390616
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

DEM ROIDZ
Damn endo's :D
pi_111403357
quote:
Nice!! :D
pi_111407105
Vandaag begonnen met dit spel. Leuk spel tot nu toe. Vooral bezig met Kayle en Olaf.
Wil sparen voor een goede tank of assasin, wie raden jullie aan?
pi_111407283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 02:42 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vandaag begonnen met dit spel. Leuk spel tot nu toe. Vooral bezig met Kayle en Olaf.
Wil sparen voor een goede tank of assasin, wie raden jullie aan?
haal eerst de goedkoopste, zit genoeg goed spul tussen.

of zoals ik een aantal topics eerder tegen iemand zei die graag Caitlyn wilde kopen (6300ip AD carry)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Adames het volgende:

[..]

dat niet zo, maar is wel een makkelijke AD die eigenlijk niet echt wordt gecounterd. Alleen is ze minder late game.
Verder weet ik niet hoe veel champs je nu hebt, maar ik zou gewoon eerst alle champions afwerken van laag naar hoog ip. Ashe, soraka, annie, kayle, nunu, ryze, sivir, chogath, fiddlesticks, garen, janna, morgana, nasus, singed, sion, taric, tristana, tryndamere, twisted fate, veigar en warwick zijn stuk voor stuk zeer goede champions waar ik veel liever daar 4-5 van aanschaf dan 1 caitlyn.
Tank/Assassin is dan een AP Sion, Garen early game en Warwick. Singed is ook leuk, maar zal hulp nodig hebben met kills tegen goede tegenstanders. Als je net speelt raped Singed wel hard tegen iedereen die zijn poison niet kent. Tryndamere is ook mooi en eenmaal fed een idioot sterke carry die niet dood te krijgen is.
Guides vind je op mobafire of solomid

[ Bericht 24% gewijzigd door Adames op 11-05-2012 03:08:45 ]
pi_111407563
Ik ben de leider, chau the pua :)
pi_111408542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 03:00 schreef Adames het volgende:

brrr mobafire. Daar staat ook zeer veel slechte shit tussen. Probeer liever de approved/featured guides van Solomid of de guides op lolpro.com. Tuurlijk, zijn high elo guides, maar het zijn vaak wel de guides met de ideale item- en skillbuilds.

Ik zou zeggen: probeer regelmatig de free champs als je net begint en kijk vooral welke characters je aanspreken. Bijna elke character is viable.
pi_111408979
clgaming.net heeft tegenwoordig uit guides uit eigen koker
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:29:11 #239
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111411223
leaguecraft

all you need.
pi_111413481
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 03:00 schreef Adames het volgende:

[..]

haal eerst de goedkoopste, zit genoeg goed spul tussen.

of zoals ik een aantal topics eerder tegen iemand zei die graag Caitlyn wilde kopen (6300ip AD carry)

[..]

Tank/Assassin is dan een AP Sion, Garen early game en Warwick. Singed is ook leuk, maar zal hulp nodig hebben met kills tegen goede tegenstanders. Als je net speelt raped Singed wel hard tegen iedereen die zijn poison niet kent. Tryndamere is ook mooi en eenmaal fed een idioot sterke carry die niet dood te krijgen is.
Leuk lijstje waarvan ik er een paar zeker in overweging neem. Kan ik met runes beter wachten voor tier 2/3 of is het verstandig om al tier 1 te kopen?
pi_111413751
Wachten tot tier 3 zelfs, vanaf level twintig pas runes kopen.
pi_111413943
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:29 schreef BaajGuardian het volgende:
leaguecraft

all you need.
Oude poep guides
hebben ze na een half jaar nu al de nieuwe mastery tree ingevoerd :')?

tegenwoordig: http://solomid.net
pi_111415579
Niks mis met mobafire imo, grootste deel van de top rated guides zijn gewoon goed
pi_111415610
mobafire is echt een kutsite 13.gif

mijn tanky caitlyn guide gedownvote naar oblivion
pi_111415699
guides ahh
what are they good for?
absolutely nothing!
Conscience do cost.
pi_111415788
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mobafire is echt een kutsite [ afbeelding ]

mijn tanky caitlyn guide gedownvote naar oblivion
Het zou natuurlijk ook wat over jouw guide kunnen zeggen...
Extremistisch gematigd.
pi_111415790
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef ems. het volgende:
guides ahh
what are they good for?
absolutely nothing!
Nouja tegenwoordig gebruik ik ze nog wel eens als naslagwerk om even te kijken wat anderen doen in vergelijking met mijn eigen build, maar zeker als je net begint of als een character nieuw voor je is kan het best makkelijk zijn.
pi_111415845
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef P8 het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk ook wat over jouw guide kunnen zeggen...
Ik heb toch niet echt zo'n guide gemaakt, mafklapper :')

Maar dat soort kutguides kom je er wel errug veel tegen, een beetje jammer. Het voegt niks toe en brengt nieuwe spelers alleen maar in verwarring.
pi_111416004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik heb toch niet echt zo'n guide gemaakt, mafklapper :')
Zeg dan niet:
quote:
mijn tanky caitlyn guide
Extremistisch gematigd.
pi_111416052
Dat 'tanky' gecombineerd met 'caitlyn' deed ook mij vermoeden dat het om een grolletje ging.
Conscience do cost.
pi_111416145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef P8 het volgende:

[..]

Zeg dan niet:

[..]

Ik ging ervan uit dat iedereen zou begrijpen dat dat een kutguide zou zijn die ik dan dus naar alle waarschijnlijkheid niet daadwerkelijk had gemaakt.
pi_111416216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik ging ervan uit dat iedereen zou begrijpen dat dat een kutguide zou zijn die ik dan dus naar alle waarschijnlijkheid niet daadwerkelijk had gemaakt.
Volgens BG zat je in de ELO-hell, dus het verbaasde me niet echt.
Extremistisch gematigd.
pi_111416365
Met mijn tien gespeelde ranked games zit ik dan inderdaad precies goed.

Ik ga er in alle bescheidenheid van uit dat ik voor de meesten hier niet veel onder doe.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:02:54 #254
358179 jeweggegooideleven
voelt slecht he
pi_111423700
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef Cornelis83 het volgende:
Tsja, ik denk dat je eerste kennismaking met de tribunal toch 11 lvls later had willen hebben :P En op een andere manier :P
ik ben een halfjaar gestopt met LoL kreeg een week geleden een email binnen "You made League of Legends a beter game" terug gestuurd. Thanks way to late. just as with my other 20 emails i personaly wrote to you about games with 9 trolls in them. and the millions of reports i made. die support is waardeloos.

het punishen en pardon slaat nergens op heeft 0% effect. Community is gemiddeld 12 jaar oud. En teammates denken nergens bij na. bij elkaar 2.5k games gespeeld. laatst 10 potjes gedaan. alles op 1 na verloren. games met leavers. mensen die gewoon nog steeds na 800 wins nog steeds niet weten waar ze mee bezig zijn. verdomd arrogant denken dat je met 3 levels verschil eventjes een mid kan gaan ganken en zijn dmg wel eventjes tanked ( als een shaco tower diven op lvl 5 zonder flash en je decieve op cooldown. good job.". als ik je 20 keer vertel, 20 keer een retreat ping met het pad waar ik 3 enemy's de jungle in zag gaan op een ward location ( die ik moest plaatsen als side carry ) en dan gewoon vol loopt te auto attacken op een mob die je nooit kapot krijgt voordat ze bij jou zijn, ga dan niet roepen OMG Y U NO HELP.

ben ik dan de enige die zoiets heeft van waarom moet Riot altijd mij hebben met die klote matchmaking ?
― Steven Wright
pi_111424214
Daarom is premade teams zoveel minder frustrerend.
Extremistisch gematigd.
pi_111424777
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef jeweggegooideleven het volgende:

[..]

ik ben een halfjaar gestopt met LoL kreeg een week geleden een email binnen "You made League of Legends a beter game" terug gestuurd. Thanks way to late. just as with my other 20 emails i personaly wrote to you about games with 9 trolls in them. and the millions of reports i made. die support is waardeloos.

het punishen en pardon slaat nergens op heeft 0% effect. Community is gemiddeld 12 jaar oud. En teammates denken nergens bij na. bij elkaar 2.5k games gespeeld. laatst 10 potjes gedaan. alles op 1 na verloren. games met leavers. mensen die gewoon nog steeds na 800 wins nog steeds niet weten waar ze mee bezig zijn. verdomd arrogant denken dat je met 3 levels verschil eventjes een mid kan gaan ganken en zijn dmg wel eventjes tanked ( als een shaco tower diven op lvl 5 zonder flash en je decieve op cooldown. good job.". als ik je 20 keer vertel, 20 keer een retreat ping met het pad waar ik 3 enemy's de jungle in zag gaan op een ward location ( die ik moest plaatsen als side carry ) en dan gewoon vol loopt te auto attacken op een mob die je nooit kapot krijgt voordat ze bij jou zijn, ga dan niet roepen OMG Y U NO HELP.

ben ik dan de enige die zoiets heeft van waarom moet Riot altijd mij hebben met die klote matchmaking ?
Nee hoor, zulke retards kom je zat tegen. Net ook weer in een ranked game. Tegenstanders geven het op, zie je een surrender vote passen met 2! stemmen. Gezien het feit dat 70% van de stemmen voor moet zijn om een vote te laten passen betekent dat dus dat er 3 leavers zijn. Tsja, jammer voor de tegenstanders. Maar voor hetzelfde geld zaten die lui in mijn team.

Oh en de tribunal werkt wel, vraag Jajong hier maar :P
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:43:35 #257
voelt slecht he
pi_111425373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:28 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Nee hoor, zulke retards kom je zat tegen. Net ook weer in een ranked game. Tegenstanders geven het op, zie je een surrender vote passen met 2! stemmen. Gezien het feit dat 70% van de stemmen voor moet zijn om een vote te laten passen betekent dat dus dat er 3 leavers zijn. Tsja, jammer voor de tegenstanders. Maar voor hetzelfde geld zaten die lui in mijn team.

Oh en de tribunal werkt wel, vraag Jajong hier maar :P
bedankt voor het inpraten van hoop. vanaaf 1 potje met ashe proberen(mits over9000 en mits updaten weer eeuwen duurt). die onmogelijke arrows blijven gewoon leuk om te hitten.

OMFG MAPHACK.
― Steven Wright
pi_111425981
Graag gedaan :P Maar goed, je moet tegen de community kunnen (lees: je er niks van aan kunnen trekken) of je ergert je je kapot aan. In het eerste geval zal je dit een leuk spel blijven vinden, in het tweede geval, tsja... niet echt :P Maar idioten hou je altijd en overal.
pi_111426328
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef jeweggegooideleven het volgende:

Speel met vrienden :?

Als je je zo erg irriteert aan randoms dan begrijp ik niet dat je het überhaupt nog doet. Als ik geen zin heb om met randoms te spelen, ik kom online en er zijn geen friends dan speel ik gewoon niet. Soms speel ik een week niet omdat ik er geen zin in heb. Dan hoef je toch niet meteen te stoppen?

Ik snap het probleem niet zo :P
Conscience do cost.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 18:51:44 #260
voelt slecht he
pi_111430413

annie en die ashe stonden tegen mij. 4/0/2. einde van de match dit.
gehandicapte op top feed een noskill faceroll character. teamfights. 4 op mij team verspilt alle ulti op 1 persoon. en ik ben binnen 0.1sec met de grond gelijk gemaakt.

@ems.1 zie ik eruit alsof ik vrienden heb ? 2 ik stop, kom hier niet meer veel plezier.
was weer heel even geïnteresseerd omdat ik wel redelijk me draai had gevonden in dit spel. maar blijkbaar mag dat niks baten met deze community en matchmaking dat mensen met 2.5k game ervaring naast mensen zet die net level 30 zijn.

eerste keer plaatje uploaden dus hoop dat ie het doet.
― Steven Wright
pi_111430716
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:51 schreef jeweggegooideleven het volgende:
[ afbeelding ]

@ems.1 zie ik eruit alsof ik vrienden heb ?
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet? En wat heeft je uiterlijk er nou weer mee te maken. De meeste mensen die het goed doen in LoL zijn nou niet bepaald chick-magnets hoor. Ik ben één van de gelukkige uitzonderingen wat dat betreft durrhurr. :P
quote:
2 ik stop, kom hier niet meer veel plezier.
was weer heel even geïnteresseerd omdat ik wel redelijk me draai had gevonden in dit spel. maar blijkbaar mag dat niks baten met deze community en matchmaking dat mensen met 2.5k game ervaring naast mensen zet die net level 30 zijn.
Dat ligt toch echt aan jou. Ik heb nog nooit het geluk gehad om tegen iemand te spelen met die rating. Zou het wel graag willen.

En wat dan nog als dat een keertje gebeurt? Het gaat om de game. Als je de community zo kut vindt dan zoek je je eigen community. Je kan wel lekker de hele tijd klagen en dreigen dat je gaat stoppen maar die mensen maken het alleen maar voor zichzelf zo moeilijk.

Als je je irriteert speel je het een tijd niet. Als je de mensen kut vindt negeer je ze. Als je moeite hebt tegen betere gasten ga je oefenen zodat je beter wordt.

Wat betreft die screenshot; Jijzelf hebt er ook vrij weinig van gebakken. Als je je wat meer focust op creepkills zal je zien hoe je winkansen omhoog schieten.
Conscience do cost.
pi_111430740
Probeer draft mode, niveau scheelt dan echt veel
pi_111430890
Je wordt grotendeels ook gematched met mensen van vergelijkbare hidden ELO, of iig zijn de teams in theorie gelijkwaardig (lukt niet altijd, maar geluk en andere factoren kunnen ook heel spelbepalend zijn).

Als jij met mensen gematched wordt die net level 30 zijn dan is je hidden ELO dus blijkbaar ook van die hoogte, want dat heb ik zelf iig nooit.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:15:57 #264
voelt slecht he
pi_111431350
quote:
Als je je irriteert speel je het een tijd niet. Als je de mensen kut vindt negeer je ze. Als je moeite hebt tegen betere gasten ga je oefenen zodat je beter wordt.
kom net terug niks veranderd van toen ik weg ging. 't is eigenlijk alleen maar verder berg afwaarts gegaan.

quote:
Wat betreft die screenshot; Jijzelf hebt er ook vrij weinig van gebakken. Als je je wat meer focust op creepkills zal je zien hoe je winkansen omhoog schieten.
had 70 cs tot dat hele team het grappig vond elke kans die ze hadden grepen om mij op te zoeken.

nadat ze continue mij moesten hebben ben ik passief achter me teammates aan gaan hollen als ulti support en niks meer. en zelfs dan nog kon talon het niet laten om door me team heen te rennen te flashen te dashen en me in 2 klappen te killen. terwijl ali kennen talon hem niet eventjes wilden silencen of stunnen.

maar goed ik snap wel wat je bedoelt hoor. ik ben al weg want dat is wat je wilt.
― Steven Wright
pi_111447552
Ga dan ook geen carry spelen, dan ben je te afhankelijk van je team. De vraag is maar of je dan een goede support/ganks krijgt.

Met soloque claim ik altijd meteen jungle mid of top :@

De kans dat je mogolen in je eigen team hebt is even groot als dat ze bij de tegenstander zitten, dus je zal nooit al je games kunnen winnen. Het moet ook wel leuk blijven, als je niet tegen verliezen kan moet je dit spel niet spelen.

En wat de andere zeiden: ga premade spelen, er zijn genoeg mensen die je als buddy willen hebben als ze zien dat je goed speelt. TS erbij maakt het spel een stuk leuker.
pi_111452747
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:39 schreef kensei het volgende:
Ga dan ook geen carry spelen, dan ben je te afhankelijk van je team. De vraag is maar of je dan een goede support/ganks krijgt.

Met soloque claim ik altijd meteen jungle mid of top :@

De kans dat je mogolen in je eigen team hebt is even groot als dat ze bij de tegenstander zitten, dus je zal nooit al je games kunnen winnen. Het moet ook wel leuk blijven, als je niet tegen verliezen kan moet je dit spel niet spelen.

En wat de andere zeiden: ga premade spelen, er zijn genoeg mensen die je als buddy willen hebben als ze zien dat je goed speelt. TS erbij maakt het spel een stuk leuker.
Zo kun je altijd redeneren ;) Ik ga zelf redelijk vaak support, maar dan heb je kans op een slechte ad carry. Zelfde als je jungle pikt, je kunt wel ganken, maar als je lane waar je gankt niet op let of er niks van kan, dan heb je er nog niks aan.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:42:42 #267
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_111453286
Okee later, ik helemaal zoeken naar een LoL topic, is tie er gewoon!
Goud :)
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:03:34 #268
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111453553
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef P8 het volgende:

[..]

Volgens BG zat je in de ELO-hell, dus het verbaasde me niet echt.
:?

Ik geloof nieteens in elo hell, imo is het hele ranked systeem hell en maakt niet niet uit in welk elo je zit, je hebt wel elo ranges waar je in thuis kunt horen maar dat is niet iets vaststaands.

Overigens nog iets om over na te denken voor mensen die vinden dat hun teammaten feeden terwijl ze zelf hard carryen, dat gaat voor beiden teams op, jij carried jezelf hard vs 2 anderen, hoe denk je dat hun team daarop reageerd? die gaat juist op hun vitten dat ze zitten te feeden, in datzelfde andere team is iemand anders bezig met carryen. Je hebt in beide teams mensen zitten die om wat voor reden dan ook (slechte skills of een slechte game) feeden.
pi_111454035
Huh? Ik kan mij bij die hele post aansluiten en het er alleen maar mee eens zijn
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:05:23 #270
148823 znarch
ondertitel
pi_111456515
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:39 schreef kensei het volgende:

De kans dat je mogolen in je eigen team hebt is even groot kleiner als dat ze bij de tegenstander zitten, dus je zal nooit al je games kunnen winnen.
pi_111457171
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:05 schreef znarch het volgende:

De kans dat je mogoloen in je eigen team hebt is even groot kleiner als dat ze bij de tegenstander zitten, dus je zal nooit al je games kunnen winnen

Hangt er van af of je er zelf een bent :+
pi_111457425
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef jeweggegooideleven het volgende:
ik ben al weg want dat is wat je wilt.
...wat :')
Conscience do cost.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:00:47 #273
148823 znarch
ondertitel
pi_111457821
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:33 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Hangt er van af of je er zelf een bent :+
Ik zie het nu pas maar aangezien hij het woord mongolen niet gespeld krijgt is de kans dat hij daarom 50/50 pakt best mogelijk :D
pi_111458482
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:00 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik zie het nu pas maar aangezien hij het woord mongolen niet gespeld krijgt is de kans dat hij daarom 50/50 pakt best mogelijk :D
;(
pi_111461247
Gisteren met een vriend Tiamat stack bot gegaan (ik Jax, hij Xin Zhao). Na 50 minuten aan goede teamgevechten (wij gingen iedere fight binnen een seconde neer, Irelia, Ryze en Skarner waren enorm tanky), konden we pushen. Tegenstander was blijkbaar dragon of iets dergelijks aan het doen en kwamen plots van achter ons vandaan. Terwijl mijn team het gevecht aangaat push ik met 1 superminion hun 2 nexus towers + nexus down (met armor boots en 5 tiamats). Zelden zo gelachen.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 18:08:46 #276
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111465237
Ugh nieuw record. 2 leavers en 1 afk. Dus surrenderen wou niet, en purple deed er nog 20 minuten over om te finishen. Kon ze gewoon afhouden met mn soraka mid :'). Triest
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:09:16 #277
148823 znarch
ondertitel
pi_111469356
Na'Vi lijkt TSM's kontje te schoppen :D
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:10:34 #278
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111469410
M5 doet het ook prima in 4PL, niet tegen grote teams, maar Genja opeens mid, Alex bot en Xin Zhao jungle lijkt allemaal prima te werken. Heb de laatste tijd Xin Zhao sowieso veel jungle gezien door Diamond, hij maxt zijn E als eerste en lijkt vrij makkelijk te winnen met hem.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:47:30 #279
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111473352
alexich tugud, kan mezelf niet fan noemen oid maar ik r00t wel voor em en de rest van zn team natuurlijk.
pi_111482624
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:10 schreef Zeroku het volgende:
M5 doet het ook prima in 4PL, niet tegen grote teams, maar Genja opeens mid, Alex bot en Xin Zhao jungle lijkt allemaal prima te werken. Heb de laatste tijd Xin Zhao sowieso veel jungle gezien door Diamond, hij maxt zijn E als eerste en lijkt vrij makkelijk te winnen met hem.
Welke game was dit?
pi_111483585
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:08 schreef Jajong het volgende:
Ugh nieuw record. 2 leavers en 1 afk. Dus surrenderen wou niet, en purple deed er nog 20 minuten over om te finishen. Kon ze gewoon afhouden met mn soraka mid :'). Triest
Daarom premade
  zondag 13 mei 2012 @ 09:05:12 #282
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111483600
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 04:31 schreef Keselo het volgende:

[..]

Welke game was dit?
Twee games voordat ze in de halve finale verloren. Geen idee tegen wie.
  zondag 13 mei 2012 @ 09:54:28 #283
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111484130
zelfs in arabs heb ik newbies lately, was de enige die fatsoenlijk ss kite, de rest bleef letterlijk stil staan en at morgana snares, brand en swain fields etc. Zucht.

Daarna ff met trundle een dominion vs ai intermediate gedaan voor wotd want die had ik nog niet :[]
Imo makkelijkste champ om dominion vs ai intermediate snel te winnen.
pi_111486919
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:09 schreef znarch het volgende:
Na'Vi lijkt TSM's kontje te schoppen :D
TSM speelde ook echt wack trouwens. Met name Chaox. Dyrus probeerde hier en daar nog een beetje te carryen maar het mocht niet baten :P
Conscience do cost.
pi_111487086
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:17 schreef ems. het volgende:

[..]

TSM speelde ook echt wack trouwens. Met name Chaox. Dyrus probeerde hier en daar nog een beetje te carryen maar het mocht niet baten :P
Chaox is (een enkele game waarin hij goed is daargelaten) de laatste tijd gewoon erg matig bezig. Dyrus doet het over het algemeen prima, TheOddOne is ook weer een stuk beter geworden en Xpecial doet het eigenlijk altijd goed, maar Chaox en Regi zijn momenteel gewoon erg matig in vorm. Denk dat ze het spelletje gewoon een beetje moe zijn. Misschien even vakantie nemen?
  zondag 13 mei 2012 @ 12:25:30 #286
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111487140
Reginald stopt waarschijnlijk sowieso na finale s2 met spelen voor TSM.
pi_111487689
quote:
7s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:25 schreef Zeroku het volgende:
Hebben ze eindelijk mijn Talon gescout?
Conscience do cost.
pi_111489317
Nog niks over Epik -> TSM2 hier? Ben benieuwd of het echt een apart team wordt of dat ze ook spelers wisselen tussen de teams om te kijken wie er bij elkaar passen.
  zondag 13 mei 2012 @ 13:57:48 #289
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111489967
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:40 schreef Tjado het volgende:
Nog niks over Epik -> TSM2 hier? Ben benieuwd of het echt een apart team wordt of dat ze ook spelers wisselen tussen de teams om te kijken wie er bij elkaar passen.
Epik wordt geen TSM2.
  zondag 13 mei 2012 @ 14:38:30 #290
148823 znarch
ondertitel
pi_111491448
quote:
Gaat ie doen dan?
  zondag 13 mei 2012 @ 14:43:01 #291
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111491631
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:38 schreef znarch het volgende:

[..]

Gaat ie doen dan?
TSM managen, samen met Dan die site runnen, sponsoren binnenhalen etc.
  zondag 13 mei 2012 @ 15:00:18 #292
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111492262
quote:
Werd tijd ook. Die gast faalt elke game.
  zondag 13 mei 2012 @ 15:10:58 #293
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111492666
quote:
7s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:57 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Epik wordt geen TSM2.
Ehhhh

http://www.solomid.net/blog.php?v=25937
  zondag 13 mei 2012 @ 15:12:44 #294
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111492717
quote:
Oh, op die manier. Had dat sowieso gemist, maar ik had een ander idee bij TSM2.
pi_111493405
Nyny! Ik heb vanavond #1 support nodig om #1 varus te oefenen! :(
Conscience do cost.
  zondag 13 mei 2012 @ 15:44:34 #296
148823 znarch
ondertitel
pi_111493882
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:00 schreef Jajong het volgende:

[..]

Werd tijd ook. Die gast faalt elke game.
+ het is een enorme douche/drol/wigger.
pi_111494970
20 potjes ranked gespeeld nu, begon op 1400 elo, nu afgezakt naar 1150 :')

Niet-echt geluk met matchmaking, 75% van de tijd snapt mijn team er niks van. Ik kan meestal mn lane winnen, maar dan hebben de andere van het team al zoveel gefeed dat ik geen verschil meer kan maken.

Eerder de lane verlaten om het team te helpen is ook nietecht een optie omdat je towers dan gelijk weg zijn :'(
pi_111497332
1/7 mensen met 650 wins. Hoe !?!?!
kut machmaking.
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 17:27:35 #299
230491 Zith
pls tip
pi_111497526
ongelovelijk , 1/7!! OMG dat moet wel een total noob zijn

Heb je hem nog lekker uitgescholden?
pi_111497558
Toch geruststellend om te zien dat iedereen hier exclusief verliest door de matchmaking :P
Conscience do cost.
pi_111497861
De helft van de tijd wel ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')