Dat idee heb ik constant bij haar, dat ze het nooit als dates zietquote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef hexje het volgende:
Lijkt ook alsof ze niet haar best doet om er iets van te maken.
kan heel leuk zijn hoorquote:
bakken/koken is leuk, maar niet echt op de eerste datequote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kan heel leuk zijn hooral is dit meer een bakdate
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Starlie het volgende:
O tjeeez Steffi je kan ook wel anders reageren! Dit is wat puberaal!
Ieeeeuuuuuwwwww jongetjes zijn viessssquote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Starlie het volgende:
O tjeeez Steffi je kan ook wel anders reageren! Dit is wat puberaal!
ze is verliefd op het eerste gezicht maar dr geweten roept neeeee?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ze vind hem dus wel leuk, maar alles wat hij voorstelt om te doen vind ze dan weer stom.
Ze is echt een puber!
zou ie een lolly bij hebben?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef zoem het volgende:
Nu likt ze nog aan een ijsje, maar zo meteen...
hij lijkt me niet het type die nee zegt tegen 1 nachtje nina hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef Starlie het volgende:
Mag aannemen dat Nina wel begrijpt dat deze gozer wel lekkerder en frissere typjes kan krijgen?!
Zouden Italianen uberhaupt nee zeggen tegen een nacht met een vrouw?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij lijkt me niet het type die nee zegt tegen 1 nachtje nina hoor
Ja, omdat Sabeauquote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zouden Italianen uberhaupt nee zeggen tegen een nacht met een vrouw?
ditquote:
Ik zeg geen nee in ieder gevalquote:Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef Frag_adder het volgende:
Duidelijk, de volgende fok vrouwen meet is in Napels
ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |