Steffi gaat met die van Edmee let maar opquote:
ik krijg juist heel veel respect voor drquote:
Playing hard to get?quote:
het blijven mensen hequote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OMG deze aflevering is al bijna net zo erg als die van vorige week. Ik zie zelf ook wel dat Italiaanse mannen tot de knapste mannen van de wereld behoren. Toen ik in Rome was keek ik mijn ogen uit.
Maar iiieeeew, wat een gladjakkers. Ik zal NOOIT NOOIT NOOIT van mijn leven met een Italiaanse man gaan, bah
ze heeft er gewoondquote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef Nielsch het volgende:
Nina spreekt wel aardig Italiaans. Dat is mooi want hij spreekt geen Engels.
Nee, ze wilde ene lekkere italiaanquote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef Nielsch het volgende:
Steffi, jij wilde zelf voor die jongen die geen Engels sprak.
Dat idee heb ik constant bij haar, dat ze het nooit als dates zietquote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef hexje het volgende:
Lijkt ook alsof ze niet haar best doet om er iets van te maken.
kan heel leuk zijn hoorquote:
bakken/koken is leuk, maar niet echt op de eerste datequote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kan heel leuk zijn hooral is dit meer een bakdate
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Starlie het volgende:
O tjeeez Steffi je kan ook wel anders reageren! Dit is wat puberaal!
Ieeeeuuuuuwwwww jongetjes zijn viessssquote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Starlie het volgende:
O tjeeez Steffi je kan ook wel anders reageren! Dit is wat puberaal!
ze is verliefd op het eerste gezicht maar dr geweten roept neeeee?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ze vind hem dus wel leuk, maar alles wat hij voorstelt om te doen vind ze dan weer stom.
Ze is echt een puber!
zou ie een lolly bij hebben?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef zoem het volgende:
Nu likt ze nog aan een ijsje, maar zo meteen...
hij lijkt me niet het type die nee zegt tegen 1 nachtje nina hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef Starlie het volgende:
Mag aannemen dat Nina wel begrijpt dat deze gozer wel lekkerder en frissere typjes kan krijgen?!
Zouden Italianen uberhaupt nee zeggen tegen een nacht met een vrouw?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij lijkt me niet het type die nee zegt tegen 1 nachtje nina hoor
Ja, omdat Sabeauquote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zouden Italianen uberhaupt nee zeggen tegen een nacht met een vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |