Ik zou eerst veel drugs tot mij nemen waarna ik haar dan helemaal uit elkaar scheur.quote:
Je hebt gelijk, ze is wat knapper dan de gemiddelde vrouw op leeftijdquote:
gefeliciteerd, hoe oud word je?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Compliment het volgende:
Morgen jarig![]()
Samen met balki![]()
[ afbeelding ]
de vrouw van mijn dromen. jij en monkyyyyyy staan niet meer op de eerste plaatsquote:
Dan doe je toch echt iets verkeerd, broeder.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Dimens het volgende:
Spuiten en slikken over de G-spot. "Bestaat het"?
Nee natuurlijk niet stom wijf. Vrouwen kunnen sowieso al geen orgasme krijgen.
Ze faken gewoon man.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd, broeder.
in 1500 was alles beterquote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Dimens het volgende:
Spuiten en slikken over de G-spot. "Bestaat het"?
Nee natuurlijk niet stom wijf. Vrouwen kunnen sowieso al geen orgasme krijgen.
Of je kiest de verkeerde dames uit, maar je doet wel iets fout in ieder geval.quote:
Ze konden best goed faken.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of je kiest de verkeerde dames uit, maar je doet wel iets fout in ieder geval.
Alsof het vrouwelijk orgasme echt is.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat ze fakete?
quote:
Proost man.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Booh, ik krijg een droge keel van al dat aftrekken. Even een biertje pakken.
Nogmaals, het is te doen. Bij sommige vrouwen lukt het nooit, maar bij de meesten moet het gewoon lukken, hoor.quote:
Die eerste slok is toch altijd het lekkerste als je dorst hebtquote:
gewoon lang genoeg figuurtjes maken en het komt welquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nogmaals, het is te doen. Bij sommige vrouwen lukt het nooit, maar bij de meesten moet het gewoon lukken, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |