Eigenlijk geen type voor ajaxquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, hij past meer bij een Twente, Heerenveen of Groningen Feyenoord ofzo
volgensmij stond hij daar gwn te plassenquote:
Wie niet? Altijd een leuke belevenis de transferperiodequote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Sowieso ben ik heel benieuwd naar alle transfers.
Gelukkig dit jaar met een bomvolle sportagendaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie niet? Altijd een leuke belevenis de transferperiode
Dat ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
Gelukkig dit jaar met een bomvolle sportagenda
Narsinghquote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Ooooh wtf die neger is Ajacied![]()
kerel verander je UI is niet zo vaak
Weet het wel zeker, kwam hem geregeld tegen in Enschede tijdens het uitgaanquote:
Komt van Zwolle af hequote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd waar Wildschut heengaatBaas in wording
Wat heb jij met Zwolle?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt van Zwolle af heIk zie hem wel bij Feyenoord terecht komen. Sterker nog, ik hoop dit.
hij heeft ajax jeugdopleiding doorlopenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt van Zwolle af heIk zie hem wel bij Feyenoord terecht komen. Sterker nog, ik hoop dit.
Kommst du aus Zwolle?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb een tijd in Zwolle gewoond, en ging elke thuiswedstrijd heenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb jij met Zwolle?![]()
Je woont in Rotterdam toch?
Ken je Tjeerd korf?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb een tijd in Zwolle gewoond, en ging elke thuiswedstrijd heen
Nu woon ik in Rotterdam, maar mijn hart ligt echt bij Zwolle
AZ maakt wel een goede kansquote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd waar Wildschut heengaatBaas in wording
Dat klopt, ik zat thuisquote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mono, heb jou gisteren niet gezien in Zwollywood man!
Hij komt uit de ajax jeugd man gekquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah oke.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die speelde niet meer toen ik er kwam wonen. Toen zat hij al bij Excelsior
jawel, daar heb je wel wat mee te makenquote:
Bedelen bij de gemeente Helmond.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de aankopen van PSV. Die zullen nu toch wel wat verdedigers op het lijstje hebben
quote:
Ik zit ook te switchen tussen studio voetbal en ditquote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Jezuseen loodgieter gaat rijk worden bij miljoenenjacht
565.000
Ik kijk de herhaling straks wel van SVquote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit ook te switchen tussen studio voetbal en ditgaat gewoon door.
811k?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
1 miljoen in de koffermaarja dat risico neem je niet .. 811k is tyfus veel geld
Ik zou Pavert kopen.quote:
020 heeft geen directeurquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan had die directeur van 020 daar moeten staan ipv die loodgieter
Te duur man, gaat niet lukken met 811.000.quote:
50% dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
020 heeft geen directeur
[..]
Te duur man, gaat niet lukken met 811.000.
Nerdquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Nog 1 uur om er nog 300 te maken, dan ga ik over de 2000 heen
gewoon, omdat het kanquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nerd
Je opent ook achterlijk veel nieuwe topics
Allemaal VBL en ONZ users volgens mij.quote:1 785 Monopoly 2.36%
2 411 Dromenvangertje 1.24%
3 392 Geo4kant 1.18%
4 279 Spouwerranger 0.84%
5 263 ajacied4lf 0.79%
6 254 Ajacied422 0.76%
7 244 Dj_Day-V 0.73%
8 227 Dientje12 0.68%
8 227 Smoofie 0.68%
10 218 Trollscience 0.66%
11 215 mrstylo 0.65%
12 214 GGMM 0.64%
13 213 napoleonfour 0.64%
Ik ben mn vorm kwijtquote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allemaal VBL en ONZ users volgens mij.
Nu snap ik het pasquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Nog 1 uur om er nog 300 te maken, dan ga ik over de 2000 heen
Wat?quote:
Hij heeft er 785 tochquote:Op zondag 6 mei 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu snap ik het pas
Jij dacht dat je 1785 posts had?
Ik snap 'm niet. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Liset HartjJeff Saaaa dat meisje boft met zo een lekkerding!!
6 april om 18:05
Jeff Love Lies die gozer helemaal met zon mooie meid
Dit soort mensen
Dit is een stelletje, en die namen zijn zo fucking triest en ze reageren op hun eigen fotoquote:Op zondag 6 mei 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Maar zal wel aan mij liggen.
Nimmer. Ik ga nooit door een rooie heen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik voorspel een genegeerd rood sein in jouw toekomst.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nimmer. Ik ga nooit door een rooie heen.
Tenzij het een ongestelde vrouw is .
Dat is wel heel triest jaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is een stelletje, en die namen zijn zo fucking triest en ze reageren op hun eigen foto
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nimmer. Ik ga nooit door een rooie heen.
Tenzij het een ongestelde vrouw is .
Aardbeien zijn ook rood,quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis relevantie, maar aardbeien zijn best lekker.
Ajax wordt volgend seizoen ongeslagen kampioen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef PizzaGeit het volgende:
FEY - AJA volgend seizoen
JAAAAH HET GRAS IS GROEN ROOD VOOR MULDER![]()
![]()
![]()
![]()
Zou leuk zijn als de lijn van de 2e seizoenshelft een keertje doorgezet wordt in de 1e van het volgende seizoenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wordt volgend seizoen ongeslagen kampioen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef GGMM het volgende:
Dankzij Pizzageit ben ik die smilies nu al zat.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Rozen zijn
Bananen zijn
Ik mis relevantie
Wat kijk je toch scheel
Je blijft maar doorgaan he?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Bloed is
Een ajacied is een jood
Dat is niet leuk
Van dit gedicht lig ik in een deuk
Meoowh, ogen dicht
onze?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rustig hier zonder onze chicks en chickposter
Thanksquote:
Nee dat was mijn trademarkquote:
Nigel gaat bij VVV spelen heb ik gehoord., vanwege het gemak voor zijn bijverdiensten .,quote:
spytool tochquote:
Ik heb haar naam niet genoemd.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
spytool toch
Ik noemde haar vorige keer een hoer en dat wist ze ook
niet jojoortje dan he, die dv
Iemand anders welquote:
Waarom noem je dat lieve meisje een hoer?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
spytool toch
Ik noemde haar vorige keer een hoer en dat wist ze ook
niet jojoortje dan he, die dv
Welk lieve meisje?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom noem je dat lieve meisje een hoer?
Noem je haar nou gewoon een hoer?quote:
Nee, 100% ajaxquote:Op maandag 7 mei 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik me afvraag he. Bijna alle Ajacieden kozen vandaag voor Feyenoord, tegen PSV. Maar zou Feyenoord voor Ajax kiezen of voor PSV?![]()
Denk PSV...
Na de viering van de bekerwinst denk ik. Gaat hij naar de A1quote:Op maandag 7 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die beelden bij de HerdgangIs Cocu alweer weg?
Lekker boeiend of andere clubs voor Ajax gaan kiezenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik me afvraag he. Bijna alle Ajacieden kozen vandaag voor Feyenoord, tegen PSV. Maar zou Feyenoord voor Ajax kiezen of voor PSV?![]()
Denk PSV...
Ah jij bent zeker zo'n voetbalfans figuur?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend of andere clubs voor Ajax gaan kiezen
Psv is een kankerclub
Feyenoord is een kankerclub, alleen die gunde ik het meer dan die andere kankerclub
Ajax is de enige dat telt voor mij
Is 'ie weer mooi op z'n plek. Faalhaas.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Na de viering van de bekerwinst denk ik. Gaat hij naar de A1
Omdat alleen Ajax voor mij telt?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah jij bent zeker zo'n voetbalfans figuur?
Die jongen kent z'n club alleen maar van zijn beeldscherm. Laat gaan.quote:
Eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend of andere clubs voor Ajax gaan kiezen
Psv is een kankerclub
Feyenoord is een kankerclub, alleen die gunde ik het meer dan die andere kankerclub
Ajax is de enige dat telt voor mij
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die jongen kent z'n club alleen maar van zijn beeldscherm. Laat gaan.
Ja toevallig heb ik dat jaquote:
Vind ik ook, heerlijk die haatquote:Op maandag 7 mei 2012 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.
Maar Ik wil wel dat Ajax de meest gehate club blijft.
Het is geen toeval hoorquote:
Van elke club vind ik het prachtigquote:
Jawel hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Vitesse haat ons iig niet zo, NAC ook niet.
No spang, PSV wordt niet gehaat, maar uitgelachen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.
Maar Ik wil wel dat Ajax de meest gehate club blijft.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No spang, PSV wordt niet gehaat, maar uitgelachen.
Sparta ook niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
NAC: Sarpong, Schilder, Jozefzoon.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Kloptquote:Op maandag 7 mei 2012 00:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No spang, PSV wordt niet gehaat, maar uitgelachen.
Sparta is de enige club in Nederland dat niet echt een hekel aan Ajax heeftquote:
NAC wil zo graag dat wij ze hatenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Zal vast niks met hun geweldige spel te maken hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:25 schreef Cara het volgende:
Fc utrecht was dit jaar ook heel erg bitter om een of andere reden
Laten we het dan maar over PSV hebben....quote:Op maandag 7 mei 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Niet over voetbal praten hier! Is niet leuk.
Valt wel mee. Vitesse ook niet echt, zoals al werd gezegd.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sparta is de enige club in Nederland dat niet echt een hekel aan Ajax heeft
De rest allemaal wel
nee was begin van t seizoen geloof ik de anti-Feyenoord liederen sloegen je om je orenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal vast niks met hun geweldige spel te maken hebben
Ehh ik was vorig jaar bij Vitesse-Ajax en zat niet in het uitvak, maar wat ik daar allemaal hoorde was nou niet echt vriendelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vitesse ook niet echt, zoals al werd gezegd.
Dat is gewoon omdat feyenoord een kenkerclub isquote:Op maandag 7 mei 2012 00:25 schreef Cara het volgende:
[..]
nee was begin van t seizoen geloof ik de anti-Feyenoord liederen sloegen je om je oren
De ene kenkerclub over de anderquote:Op maandag 7 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat feyenoord een kenkerclub is
nee volgens mij een minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 7 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat feyenoord een kenkerclub is
quote:
Mertens, Strootman, Van Wolfswinkel, Silberbauer, Vorm weg en life-of-the-party Jan Wouters op de bank...quote:Op maandag 7 mei 2012 00:25 schreef Cara het volgende:
Fc utrecht was dit jaar ook heel erg bitter om een of andere reden
Ja, gewoon die kneuzen naast het uitvak. Doen dat bij iedere club.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ik was vorig jaar bij Vitesse-Ajax en zat niet in het uitvak, maar wat ik daar allemaal hoorde was nou niet echt vriendelijk
Ja maarja wat moeten ze anders daarquote:Op maandag 7 mei 2012 00:27 schreef Cara het volgende:
[..]
nee volgens mij een minderwaardigheidscomplex
Enige wat ik weet is dat Ajax opzich een redelijke goede band heeft met de harde kern van twente, vitesse is echt nieuw voor mijquote:Op maandag 7 mei 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, gewoon die kneuzen naast het uitvak. Doen dat bij iedere club.
Vitesse en Ajax ligt elkaar opzich wel. Ook vanuit de harde kern.
Jawel, ze haten Groningenquote:
Eriksen heeft bronzen schoenquote:Vertonghen volgt Janssen op als Voetballer van het Jaar
Zondag, 6 mei 2012 om 21:30
Jan Vertonghen mag zich niet alleen de beste Ajacied, maar ook de beste speler van de gehele Eredivisie noemen. De Telegraaf maakte zondagavond bij het programma 90 minutes van Eredivisie Live bekend dat de verdediger van Ajax de verkiezing voor Voetballer van het Jaar heeft gewonnen en dat hij in augustus de Gouden Schoen in ontvangst zal nemen.
Hetacles ?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat Ajax opzich een redelijke goede band heeft met de harde kern van twente, vitesse is echt nieuw voor mij
niet echt een band. Maar Vitesse heeft wat meer een hekel aan Feyenoord, nec aan ajax.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat Ajax opzich een redelijke goede band heeft met de harde kern van twente, vitesse is echt nieuw voor mij
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft bronzen schoenen Clasie zilveren
Dat valt reuze mee, echt geforceerde haat/concurrentie is dat, enkel omdat ze beiden uit het Noorden komenquote:
Ja oke, als je het zo bekijkt dan is dat wel zoquote:Op maandag 7 mei 2012 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
niet echt een band. Maar Vitesse heeft wat meer een hekel aan Feyenoord, nec aan ajax.
heracles?quote:
nee joh gek.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haat?
Is dat niet meer Feyenoord <> Excelsior?
Geen idee, ik heb wel eens vaker vriendschappelijke tifo acties gezien over Griekse goden o.i.d.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja oke, als je het zo bekijkt dan is dat wel zo
[..]
heracles?
Heeft die een harde kern dan?
Nee manquote:Op maandag 7 mei 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haat?
Niks qua vrienden iigquote:Op maandag 7 mei 2012 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb wel eens vaker vriendschappelijke tifo acties gezien over Griekse goden o.i.d.
Was voor jou bedoeldquote:Op maandag 7 mei 2012 00:32 schreef Tyron het volgende:
[..]< doen bij een quote dat over vertonghen en eriksen gaat
!!
Volgens mij niet hoor. Maar het ligt te ver weg om me echt te interesseren eerlijk gezegd. Met dat tyfusvolksliedquote:Op maandag 7 mei 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haat?
Dat is iets van 20jaar terug ofzo man met die van die dodequote:Op maandag 7 mei 2012 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Harde kern Ajax is ook niet meer wat het was met die van FCT. Maar het kwam vooral door de problemen die FCT toen had met Feyenoord ook. Was nog een duitser omgekomen toen toch
In Leeuwarden hebben ze écht een hekel aan Heerenveen hoor, alsmede Friesland.quote:
Oki.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
In Leeuwarden hebben ze écht een hekel aan Heerenveen hoor, alsmede Friesland.
Dat weet ik, maar daarom is het nu niet meer zo sterk. Ook omdat FCT nu zogenaamd meedoet.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is iets van 20jaar terug ofzo man met die van die dode
En toen voor Nederland-Engeland was er een grote groep tukkers mee hoor
Ook voor Ajax-Juve
Dat sterke is juist iets van de afgelopen 5jaar manquote:Op maandag 7 mei 2012 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daarom is het nu niet meer zo sterk. Ook omdat FCT nu zogenaamd meedoet.
Ik merk er niets vanquote:Op maandag 7 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat sterke is juist iets van de afgelopen 5jaar man
Waar heeft hij dit gezegd?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:35 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens wel mooi van FDB. "De 2 grootste clubs van Nederland 1 en 2 met de "provincieclubs" PSV, AZ en FCt erachter
Ben je relschopper danquote:Op maandag 7 mei 2012 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik merk er niets van. En in '90 was hte ook sterk
Nee, maar wat mensen van VAK - P noemen ons kankerjoden, niet echt sterke band dan denk ikquote:
hamas hamas hoorde ik ook vorig weekendquote:Op maandag 7 mei 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar wat mensen van VAK - P noemen ons kankerjoden, niet echt sterke band dan denk ik
Nogmaals, groepje tukkers van zo'n 75 personen heeft een paar keer mee gedaan met rellen in Amsterdamquote:Op maandag 7 mei 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar wat mensen van VAK - P noemen ons kankerjoden, niet echt sterke band dan denk ik
Niet echt in die bewoording.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga slapen.
later boelers
boelerskapiteintje
quote:
Ik ga dromen over het CL geld wat we krijgen als enigste NL club.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:46 schreef Caland het volgende:
Ik ga dromen over die trip naar Motherwell/Panathinaikos/Spurs
jullie hebben geldquote:Op maandag 7 mei 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
Zij hebben CL en wij niet.. dat is niet eerlijk!
Alsof dat iets tastbaars is als supporter.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga dromen over het CL geld wat we krijgen als enigste NL club.
Ik fokte je wat man.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof dat iets tastbaars is als supporter.
Uiteindelijk wel, zeker als het er niet isquote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof dat iets tastbaars is als supporter.
Ook mooi toch. In augustus. 30 graden.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik fokte je wat man.
Maar jullie kunnen ook Braga loten ofzo.
vakantiequote:
nee, amerika, weg, vakantiequote:Op maandag 7 mei 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja toch. Zonnetje, duizenden Feyenoorders op pad
Tsja, prioriteiten enzulks.quote:
wist ik veel dat we vCL gingen halenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, prioriteiten enzulks.
Stiekem blij dat ik nog niet geboekt heb
whehehequote:
jij ben de enige psvert met een beetje zelfspotquote:Op maandag 7 mei 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee.
Ja.. wel een beetje..
Motherwell? Schotland ?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
Maar echt, als het Motherwell wordt breek ik de tent af. Wat zou dat geil zijn.
kan niet, die gaat dan naar de unseeded. komt brugge op de plek van seeded. sorry broederquote:Op maandag 7 mei 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
Maar echt, als het Motherwell wordt breek ik de tent af. Wat zou dat geil zijn.
Veel lelijker dan het uitshirt kan ook niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Nieuwe thuisshirt van Ajax, met de goede positie van de drie sterren, gaat echt fucking mooi worden.
Ons uitshirt is prachtig.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel lelijker dan het uitshirt kan ook niet.
Brugge zou echt kenker zijn. Krijg je weer zo'n reisverbod/combi.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:58 schreef Cara het volgende:
[..]
kan niet, die gaat dan naar de unseeded. komt brugge op de plek van seeded. sorry broeder
Ik vind het uitshirt best wel mooi tbh.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel lelijker dan het uitshirt kan ook niet.
en toch is het wel de beste optie qua doorgaan of nietquote:Op maandag 7 mei 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Brugge zou echt kenker zijn. Krijg je weer zo'n reisverbod/combi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |