Ze was al een minuut of 7 offline.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg de indruk dat B. niet doorhad dat ze het topic sloot
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuitquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
En Etc, ik zou mooi de woningstichting die deuren laten afvijlen hoordat is ook een rotklus, en het zijn hun deuren en vloeren....
Laminaat leggen zou ik echt op besparen en dat mooi zelf leggen. Is echt niet moeilijk.
met goed gereedschap is het idd niet moeilijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuit
Sorry, benquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg de indruk dat B. niet doorhad dat ze het topic sloot
Ik zou bang zijn dat ik het onregelmatig afschuur, en dat de deur dan scheef is, en dat vinden ze vast niet tof als je weer weggaat en ze bekijken het huis op schade enzo. Daarom zou ik het door hun laten doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuit
En laminaat leggen kan ik ook hoor, maar als zij alles kunnen doen in een halve dag tijd, tegen een beetje een mooi bedrag, dan gaan we niet moeilijk doen natuurlijk
oh, die heb ik nog in de koelkast liggen van gister! ik ga er nog een opeten denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sorry, benaan het leren spekpannekoeken te bakken
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een elektrische schaaf (quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik het onregelmatig afschuur, en dat de deur dan scheef is, en dat vinden ze vast niet tof als je weer weggaat en ze bekijken het huis op schade enzo. Daarom zou ik het door hun laten doen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
goed gereedschap is er dus! dat moet lukkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een elektrische schaaf () is die we kunnen gebruiken. En we willen het niet voor niks zwart op wit hebben dat we de deuren mogen schaven zonder gezeik omdat het laminaat anders niet past
Ik heb deze al sinds 2010quote:
Ook geen geloof in Windows Phone?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik, Nokia gaat het toch niet redden, dus daar ga ik niet aan beginnen
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIIIquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik, Nokia gaat het toch niet redden, dus daar ga ik niet aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |