Er was een topic gemaakt vanmorgen door Ajaxied442 , even erbij pakken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
vanaf 00:00 gaan de posts toch in?
laatste update was vanaf 16:32
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Snuf. het volgende:
Ik vroeg in de trein aan een oostblokker hoe laat het was, laat hij zijn telefoon zien. Als achtergrond had hij een vrouwelijk geslachtsdeel
Had ik al gezegd dat ik werd gehosseld door een Antiliaanse homo?quote:
Wat de neuk.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik werd gehosseld door een Antiliaanse homo?Eerst wilde hij mijn ping, toen mijn nummer en toen vroeg hij of ik mee wilde gaan stappen
Was dat die vent die je vroeg om mee te gaan stappen?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Nu denken jullie natuurlijk, Snuf, waarom keek je niet op je eigen telefoon?
Die was leeg
Gewoon even andere accu erin doen toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Die was leeg
Het waren 2 Antiliaanse jongens en een Aziatisch ogende gozer. Ze kwamen ook uit Rotterdam en ze gingen naast me zitten. Toen de trein stuk ging moesten we naar een andere trein. Zat ik daar rustig, komen ze opeens weer naar me zittenquote:
die vent was toch een neger?, en oostblokker is geen negerquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was dat die vent die je vroeg om mee te gaan stappen?
Nee dat was even laterquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was dat die vent die je vroeg om mee te gaan stappen?
Herkenbaar, die van mij was vannacht ook weer leegquote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Die was leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |