Best vreemd dat ik niet beboet ben vorige week dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wist je dat je een boete kunt krijgen als je je schoenen op een lege stoel "laat rusten" in 't OV ?
50 euro
Ik wist wel dat ik je blij zou maken!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Complimenten voor de TT. Ik trek er ook maar weer eentje open.
Aan de mijnen heeft al vanalles gezeten, van chemische shit naar vertrapte bonenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijn werkschoenen onder kolengruis zitten en smeer altijd
Chemische shit ?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aan de mijnen heeft al vanalles gezeten, van chemische shit naar vertrapte bonen
Als je leeg blikje op de grond gooit en de politie ziet dat, ga je toch ook niet zeggen; "Ja maar er is niets vies geworden want ik of iemand anders kan het zo oprapen is niets aan de hand."quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Ja klopt, maar niet iedereen heeft vieze schoenen, dus als er de metrostoeltjes niet vuil zijn geworden, waarom dan niet laten bij een waarschuwing
Booh, ik heb die link niet meer in mijn bladwijzers staanquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Kan iemand zien hoeveel posts ik heb gemaakt vandaag ?
Ja pa is baasquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef Trollscience het volgende:
"Is deze Ice-Tea nou over datum?" blijkt dus dat mijn pa er bier in heeft gedaan
Arcee straks om 12 uurquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef Monopoly het volgende:
Zoiets jaquote:Op zondag 6 mei 2012 21:10 schreef Monopoly het volgende:
Dagrecord is 2700 toch?
Nectar had die geloof ik.
Maar waar trek je de grens dan? Wanneer is iets echt vies? Als je de een toelaat, moet je de ander weer toelaat en dan krijg je nog raardere praktijken als het aankomt op wetgeving.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Ja klopt, maar niet iedereen heeft vieze schoenen, dus als er de metrostoeltjes niet vuil zijn geworden, waarom dan niet laten bij een waarschuwing
http://www.thuisserver.ne(...)5-2012&c_max_res=100quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef Monopoly het volgende:
grijs gebied vermijden at all costs en gewoon iedereen AFSTRAFFENquote:Op zondag 6 mei 2012 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar waar trek je de grens dan? Wanneer is iets echt vies? Als je de een toelaat, moet je de ander weer toelaat en dan krijg je nog raardere praktijken als het aankomt op wetgeving.
Ja, maar hij had ook andere mensen op z'n account gelaten, dacht ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:10 schreef Monopoly het volgende:
Dagrecord is 2700 toch?
Nectar had die geloof ik.
Gaat vast niet meer lukken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Eens proberen of ik hier over heen ga vandaag
Vrachtwagenchauffeur, zeeschepen provianderenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chemische shit ?Wat voor werk doe/deed je als ik vragen mag ?
Je hebt er tot nu toe nog maar 403quote:Op zondag 6 mei 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Eens proberen of ik hier over heen ga vandaag
Inderdaad, iedereen naar hetzelfde werkkamp en droog brood kauwen. WERKEN ZUL JE GODVERDOMMEquote:Op zondag 6 mei 2012 21:11 schreef Bieks het volgende:
[..]
grijs gebied vermijden at all costs en gewoon iedereen AFSTRAFFEN
Baasquote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Snuf. het volgende:
Ik vroeg in de trein aan een oostblokker hoe laat het was, laat hij zijn telefoon zien. Als achtergrond had hij een vrouwelijk geslachtsdeel
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Snuf. het volgende:
Ik vroeg in de trein aan een oostblokker hoe laat het was, laat hij zijn telefoon zien. Als achtergrond had hij een vrouwelijk geslachtsdeel
Ik heb deze;quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Snuf. het volgende:
Er was een topic gemaakt vanmorgen door Ajaxied442 , even erbij pakken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
vanaf 00:00 gaan de posts toch in?
laatste update was vanaf 16:32
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Snuf. het volgende:
Had ik al gezegd dat ik werd gehosseld door een Antiliaanse homo?quote:
Wat de neuk.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik werd gehosseld door een Antiliaanse homo?Eerst wilde hij mijn ping, toen mijn nummer en toen vroeg hij of ik mee wilde gaan stappen
Was dat die vent die je vroeg om mee te gaan stappen?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Nu denken jullie natuurlijk, Snuf, waarom keek je niet op je eigen telefoon?
Die was leeg
Gewoon even andere accu erin doen toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Die was leeg
Het waren 2 Antiliaanse jongens en een Aziatisch ogende gozer. Ze kwamen ook uit Rotterdam en ze gingen naast me zitten. Toen de trein stuk ging moesten we naar een andere trein. Zat ik daar rustig, komen ze opeens weer naar me zittenquote:
die vent was toch een neger?, en oostblokker is geen negerquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was dat die vent die je vroeg om mee te gaan stappen?
Nee dat was even laterquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was dat die vent die je vroeg om mee te gaan stappen?
Herkenbaar, die van mij was vannacht ook weer leegquote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Die was leeg
en daarna door gaan slapen?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik lag er ook pas om 4 uur in en om 9 uur weer wakker, want ik was vergeten de wekker uit te zetten. Godvergeten kankerding.
Zou kunnen, maar doe ik niet, ik heb geen aidsquote:Op zondag 6 mei 2012 21:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Dan post je gewoon elke keer maar 1 letter ofzo.
Nope, beetje internetten in mijn nest met m;n mobiel. Tot een uur of 12 ofzoquote:
Je hebt ook homo's die maar door blijven gaan, ook al zeg je dat je geen homo bent.quote:
oh, ik was gelijk klaar wakker, maar daarna maar weer inslapen en werd rond 4 uur wakker gemaaktquote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, beetje internetten in mijn nest met m;n mobiel. Tot een uur of 12 ofzo
Ja als je een paar uur in de trein zit gaat het hardquote:Op zondag 6 mei 2012 21:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Herkenbaar, die van mij was vannacht ook weer leeg
Je kan toch bi zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt ook homo's die maar door blijven gaan, ook al zeg je dat je geen homo bent.
gezien je ondertitel ben je duidelijk homo. ontkenningsfase nog huh? ze probeerden je te helpen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt ook homo's die maar door blijven gaan, ook al zeg je dat je geen homo bent.
Ja ach, het was vrijdagavond 23:30 en ik was in de trein aan het leren dus dan is het wel tof als je wat kan lullen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, als ik eenmaal wakker ben, kom ik vrij moeilijk weer in slaap. Kan uberhaupt ontzettend slecht slapen. Insomnia ftwquote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh, ik was gelijk klaar wakker, maar daarna maar weer inslapen en werd rond 4 uur wakker gemaakt
Ik zat laatst in het midden van een coupe achter me Ajacieden voor mij Feyenoorders. Wat doen ze om 4 uur s'nachts? Precies zingen door de coupe.:') Vervolgens kwamen er een groepje jongens uit Alphen aan de Rijn die deden alsof ze uit Antwerpen kwamen die op de foto gingen met een vriend van mij die in slaap was geflikkerd.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het waren 2 Antiliaanse jongens en een Aziatisch ogende gozer. Ze kwamen ook uit Rotterdam en ze gingen naast me zitten. Toen de trein stuk ging moesten we naar een andere trein. Zat ik daar rustig, komen ze opeens weer naar me zitten
Toen ging ik maar met ze praten, je moet wat
Smoofie valt onder de categorie: Monopoly, Spouwer.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezien je ondertitel ben je duidelijk homo. ontkenningsfase nog huh? ze probeerden je te helpen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezien je ondertitel ben je duidelijk homo. ontkenningsfase nog huh? ze probeerden je te helpen.
Groningen*quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ach, het was vrijdagavond 23:30 en ik was in de trein aan het leren dus dan is het wel tof als je wat kan lullen.
Ik kan goed leren in de trein trouwens, misschien ga ik gewoon heen en weer naar Zwolle ofzo voor mijn tentamen en dan gewoon leren
Zelfs op fok kwam ie contactgestoord over en dan doe je het goedquote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Dimens het volgende:
Ik ben wel blij dat Socios is opgerot. Wat een debiel was dat eigenlijk wel.
Eens.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Dimens het volgende:
Ik ben wel blij dat Socios is opgerot. Wat een debiel was dat eigenlijk wel.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Smoofie valt onder de categorie: Monopoly, Spouwer.
Hosselbazen mang.
Ik zat ook pas bij een groep Limburgers die probeerden te lullen met een Haags accent. Tergend was het.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat laatst in het midden van een coupe achter me Ajacieden voor mij Feyenoorders. Wat doen ze om 4 uur s'nachts? Precies zingen door de coupe.:') Vervolgens kwamen er een groepje jongens uit Alphen aan de Rijn die deden alsof ze uit Antwerpen kwamen die op de foto gingen met een vriend van mij die in slaap was geflikkerd.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Das klote manquote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, als ik eenmaal wakker ben, kom ik vrij moeilijk weer in slaap. Kan uberhaupt ontzettend slecht slapen. Insomnia ftw
je hebt ook mannen die door blijven gaan wanneer een vrouw duidelijk laat merken dat ze geen interesse heeftquote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
pz?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt ook mannen die door blijven gaan wanneer een vrouw duidelijk laat merken dat ze geen interesse heeft
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt ook mannen die door blijven gaan wanneer een vrouw duidelijk laat merken dat ze geen interesse heeft
ja dat ookquote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe vrij weinig last van gehad, gelukkig. Kan soms wat minder hebben dan anderen, maar ach.quote:
Ik ben ook niet op jou verliefde gekkie.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil onze vriendschap niet verpesten met een relatie
Je hebt ook vrouwen die dat doenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
toen die dronken was, kwam die losquote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Pz is een verlegen autist die nog niet eens durft te hoesten in het bijzijn van een vreemde.
Dat ik hem vorig jaar nog verdedigd heb in zo'n topic.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfs op fok kwam ie contactgestoord over en dan doe je het goed
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op jou verliefde gekkie.
Sararaats is de gelukkige
ok sorry wist ik nietquote:
FOK!rarquote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
sararaats2.jpgquote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je leert ermee levenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe vrij weinig last van gehad, gelukkig. Kan soms wat minder hebben dan anderen, maar ach.
Heb je nieuwe baanquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
Werken was briljant gisteren zoveel dronken mensen, je ziet pas hoe dom ze zijn als je nuchter bent.
En allemaal geile hertjes aan mijn kassa.
Geile hertjes?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
Werken was briljant gisteren zoveel dronken mensen, je ziet pas hoe dom ze zijn als je nuchter bent.
En allemaal geile hertjes aan mijn kassa.
Dat is iedereen toch?quote:
dankjequote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok sorry wist ik nietwat naar voor je. ik zou willen dat ik je kon helpen maar ja, life sucks nu eenmaal soms. kut man. ik voel je. no homo. kusje
Ja op evenementen.quote:
Synoniem voor lekkere meisjes.quote:
Ik krijg er een slappe worst van.quote:
Wacht, ik stuur je welquote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit sararaats.rar mogen aanschouwen? Is dat erg?
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Wees blijquote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Nee, wees blij.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn leven is dadelijk compleet.quote:
quote:
Is ze erger van Knetter?quote:
Awwquote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig voor jouw lieve oogjes.
Dat beeld krijg je zelfs met heet water niet weg.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga even water aan de kook brengen. Mijn ogen, wat doe je.
Kaneeeeeeeeeel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk, ik kom eens buurten in deze SC.
Gaat het weer eens over boner repellent material.
Schenkstroop?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
Dimens die eng doet met achterhalen van plaatjes gegevens
Laatst kwam ik haar weer tegen in de grabbelton. Weer één uur hard lopen beren, man.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Check die fobo van Kore, ik plaatste een tijdje graag reacties
De grabbelton: Garanties voor urenlang orgasmesquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatst kwam ik haar weer tegen in de grabbelton. Weer één uur hard lopen beren, man.
Gast, echte kerels fappen op alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk, ik kom eens buurten in deze SC.
Gaat het weer eens over boner repellent material.
Deze manquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De grabbelton: Garanties voor urenlang orgasmes
niets mis met vmbo meisjesquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Snuf. het volgende:
14-jarige vmbo meisjes op TV. Wat een programma.
Welke zender? Faptijdquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Snuf. het volgende:
Niets mis mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Snuf. het volgende:
Ik ken die wortelfoto's nog wel uit mijn eerste periode op FOK!quote:
Ik ben dan ook geen echte kerel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast, echte kerels fappen op alles.
Ben ik eigenlijk ooit al user v/d dag geweest?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer een user v/d dag topicEen hele speciale
Jij bent toch maker van die topics?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer een user v/d dag topicEen hele speciale
NOG niet!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk ooit al user v/d dag geweest?
JAquote:
HET ZIJN NET BAVIANENquote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Er wordt hier niet geschuurd!Wat een laffe theemuts, zeg. Ga je dochter irriteren met je rare opvattingen, maar niet andere kinderen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken die wortelfoto's nog wel uit mijn eerste periode op FOK!
Mijn vriendin is een week lang boos geweest omdat ik geen boners kon krijgen.
[..]
Ik ben dan ook geen echte kerel.
Dat ja. Dat is eng.quote:
Ik PM je zo.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Enkel in ruil voor naaktpics, je weet hoe ik rol.
Waarom is dat eng?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Arme vriendin. Zoveel lust dat bleef liggen.
[..]
Dat ja. Dat is eng.
Laat maar dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen voor echte bazen dusquote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een eer die je verdiend, onder het alwetende oog van dhr Monopoly.
Dus als ik mijn onschuldigheid verpest verdien ik eer?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn tieten heb je al een keer gezien. Dus waar is mijn uitnodiging?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met tinypic geupload.quote:
Meisje toch, bij ome Monopoly is het veiligquote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus als ik mijn onschuldigheid verpest verdien ik eer?
Dat is waar. Eerst pyjama party, dan ben je user van de dag!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn tieten heb je al een keer gezien. Dus waar is mijn uitnodiging?
[..]
Ik heb ook wel eens met tinypic geupload.
Niet meer doen dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn tieten heb je al een keer gezien. Dus waar is mijn uitnodiging?
[..]
Ik heb ook wel eens met tinypic geupload.
Potverdorie.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is waar. Eerst pyjama party, dan ben je user van de dag!
Allang niet meer.quote:
Ben jij zo'n breezersletjequote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Monopoly het volgende:
Maar pyjama party is gezellig tochSamen breezers drinken stiekem
Dikke haat daaraan ook op Koniginnenacht alsof ik op het schoolfeestje was van de brugklas van de middelbare school.quote:
is dit live te volgen op internet ergensquote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Dimens het volgende:
"Een meisje heeft een kont en daar ga je dan achter staan met je ding." "Je ding?" "Ja, je lul."
Ziggo appquote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is dit live te volgen op internet ergens
Dit dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is dit live te volgen op internet ergens
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ze hebben het in dat programma over Sabine die geschuurd wordt
Oh myquote:
Ik kreeg wel een beetje rillingen over mijn rug op de manier waarop die vent dat zei. Vieze pedo.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
"Wat heb jij toch een lekkere tieten"
Raap me op
vindt ze eng.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Snuf. het volgende:
Ze wil wonen in de nieuwbouw, want ze houdt niet van oude huizen
Ik regel het, laat het aan opa over.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
No shit. Maar met 'raar' bedoelde ik ook iets anders.
Mja, kom maar op.
Laat maar weten als je het hebt dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik regel het, laat het aan opa over.
Heb wel een paar gouden regels hier voor het gebruik, dan word het alleen maar chill.
Oh, dat heb ik gemist. Ik zat de hele tijd naar dat blonde meisje te kijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee dat was geen meisje, maar daar had die leraar het over. Als opdracht.
U kunt één PM verwachten binnenkortquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laat maar weten als je het hebt dan.
Omdat AJAXquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Snuf. het volgende:
Hoe kan Jan Vertonghen zo'n leuke vriendin hebben?
Hij heeft moneyquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Snuf. het volgende:
Hoe kan Jan Vertonghen zo'n leuke vriendin hebben?
mij heb je overgeslagen terwijl ik verkozen was, dit zal ik je nimmer vergevenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |