Geen idee hoe dat komt eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
MFN kent niet zoveel junkfood. Wat schattig.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb vandaag gezondigd en 2 nuggets gejat
Of een kookboek.quote:
Wel een lahmacun?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat komt eigenlijk.![]()
Ook nog nooit kebab gegeten nu ik erover nadenk.
dan leef je vast gezond..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat komt eigenlijk.![]()
Ook nog nooit kebab gegeten nu ik erover nadenk.
of een pan.... waarom zitten de aardappels en eh.. iets... in dezelfde pan...?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of een pan.... waarom zitten de aardappels en eh.. iets... in dezelfde pan...?
wat is het?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef kree het volgende:
hahaha ik moet er een beetje om lachen allemaal
Hoe het gaat smaken nog geen idee
Nee ook niet, alleen een keer de komkommers eruit van iemand anders want die vond dat er teveel groen in zat.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of een kookboek.
[..]
Wel een lahmacun?
nee de aardappels zijn voorgekookt dus alleen opwarmen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:01 schreef Myraela het volgende:
Kook je aardappels eens apart man. Dat is nasty. Waarschijnlijk is het weer soep en dat moet al helemaal niet zo lang koken en sowieso is het gewoon smerig.
Ja ben wel slank, maar echt gezond leven valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dan leef je vast gezond..
jij bent erg slank dan..
toch?
mmhquote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ben wel slank, maar echt gezond leven valt ook wel weer mee.
zeg toch ook niet dat dat niet zo is.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:03 schreef Myraela het volgende:
Koken is gewoon niet lastig, dit is gewoon luiheid.
Ja echt, wat een rotzooi weer zeg.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of een pan.... waarom zitten de aardappels en eh.. iets... in dezelfde pan...?
Pics van je koelkastquote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
zeg toch ook niet dat dat niet zo is.
Je hebt gelijk myr.
En m'n voornemen om gezond te eten is weggerot in de koelkast onderhand
nee dat trek in niet hoorquote:
hahaha hmmm even kijken, moet het pakje kaas erbij wat er al 3 weken in staat?quote:
3.weken..really?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha hmmm even kijken, moet het pakje kaas erbij wat er al 3 weken in staat?
Newb ziet er goed uit. Of komt hij niet in je pannen?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zelfs wat er bij mij uit pannen komt ziet er smakelijker uit
maar dan ben ik weer nieusgierigquote:
ik dacht aan het laatstequote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
3 weken of 3 weken over datum is nog een verschil
Is pannen een voor mij onbekend synoniem voor iets anders of wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newb ziet er goed uit. Of komt hij niet in je pannen?
ooooh dan kun je t nog prima etenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef kree het volgende:
De koelkast kan er nog mee door er groeien nog geen struikjes op de kaas.
Gooi weg dan als het oud is.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef kree het volgende:
De koelkast kan er nog mee door er groeien nog geen struikjes op de kaas.
Nou dat durf ik nou ook weer niet aan.quote:
Nee. Ik wilde een flauwe grap maken maar was hem vergeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is pannen een voor mij onbekend synoniem voor iets anders of wat?
Gooi het weg dan! Jezus.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat durf ik nou ook weer niet aan.
Maak wel een pic, het zal jullie meevallen denk
misschien wacht hij totdat de kaas naar de vuilnisbak looptquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
misschien wacht hij totdat de kaas naar de vuilnisbak loopt
Zo zijn broodje op, scheelt weer moeite.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
misschien wacht hij totdat de kaas naar de vuilnisbak loopt
ahja maak er een experiment van.. gewoon kijken hoeveel haar er daadwerkelijk op kaas kan groeien voor t echt wegrot!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo zijn broodje op, scheelt weer moeite.
Precies, en kijken hoeveel hij ervan kan eten voor hij ziek wordt!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahja maak er een experiment van.. gewoon kijken hoeveel haar er daadwerkelijk op kaas kan groeien voor t echt wegrot!
haters gonna hate!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
ik snap dus niet dat kree nog vrijgezel is. Een echte catch!
Inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
ik snap dus niet dat heloef nog vrijgezel is. Een echte catch!
Onbegrijpelijk ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
ja das dan experiment 2!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, en kijken hoeveel hij ervan kan eten voor hij ziek wordt!
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zeg je van mij ookquote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
is dit niet typisch vrijgezelle mannen gedrag?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Neequote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
is dit niet typisch vrijgezelle mannen gedrag?
Als dat het geval was denk ik niet dat ik ooit nog zou kunnen daten met iemand.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee want ik ga binnenkort bij een vrijgezelle man eten en die gaat koken voor mequote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, leermomentje wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, en kijken hoeveel hij ervan kan eten voor hij ziek wordt!
Mijne werkte in een restaurant toen hij nog vrijgezel was.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee want ik ga binnenkort bij een vrijgezelle man eten en die gaat koken voor me(mag hopen dak geen kree-acties aantref
)
daar dacht ik al aan,jaquote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als dat het geval was denk ik niet dat ik ooit nog zou kunnen daten met iemand.
hooguit misselijkmakendquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, leermomentje wel.
Wat ik nu maak is gegarandeerd niet ziekmakend
Misselijk is ook een soort ziek.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, leermomentje wel.
Wat ik nu maak is gegarandeerd niet ziekmakend
wel vragen om een kaastosti dan hequote:Op zondag 6 mei 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Als ik het leven niet meer zie zitten ga ik eenmaal eten bij kree
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Als ik het leven niet meer zie zitten ga ik eenmaal eten bij kree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat viel toch best mee?Do what you love, love what you do!
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef kree het volgende:
ok 3 2 1
Daar komen de pics.Waar staat het bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat viel toch best mee?
Same herequote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne werkte in een restaurant toen hij nog vrijgezel was.
Die kan vet lekker koken.
Zo erg is het toch ook weer niet? Heb ook een keer een brood te lang laten liggenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
In mijn oude studentenhuis vond ik regelmatig beschimmeld eten in de koelkasten. Jammer altijd, die ranzigheid.
Een kerel had 8 potjes sandwichspread met een klein laagje er nog maar in laten staan. Luiwammes. Dit soort dingen hadden we altijd.
Blij dat ik er weg ben.
Word je dan niet veel te dik?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zo 1 wil ik er ook wel
hij kookt,ik eet goeie deal
Het was niet "een keer". Het was iedere week.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook weer niet? Heb ook een keer een brood te lang laten liggen
Dus liefde van de vrouw gaat toch door de maagquote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zo 1 wil ik er ook wel
hij kookt,ik eet goeie deal
Je zal ook eens wat anders beweren.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
hmmm het smaakt nog lekker ook.
Top creatie weer.
Mag ik het recept?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
hmmm het smaakt nog lekker ook.
Top creatie weer.
Yup en de persoon die zei dat de liefde van de man door zijn maag gaat mikte te hoog.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus liefde van de vrouw gaat toch door de maag
Kom maar proeven andersquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zal ook eens wat anders beweren.
Echt he. Mensen die van hun eigen matige vreten beweren dat het lekker isquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zal ook eens wat anders beweren.
ja hoor tief alles wat je nog hebt in een pan en warm het opquote:
Kut te laatquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
alles wat in huis nog houdbaar is in een pan dumpen
Kan alleen als je echt geen smaak hebt.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt he. Mensen die van hun eigen matige vreten beweren dat het lekker is![]()
naast mij op de bank. En nee hij kan niet koken maar ik hou toch van hemquote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat wordt er hier toch veel afgegeven op de mannen in dit topic, waar is jullie eigen man eigenlijk? Want als jullie ass zo perfect was zou hij vast nu wel bij jullie zijn.
Dank jequote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee jij hd het over álles dus incl je bedorven kaas. Dan is mijn recept beter
simpele ziel...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat wordt er hier toch veel afgegeven op de mannen in dit topic, waar is jullie eigen man eigenlijk? Want als jullie ass zo perfect was zou hij vast nu wel bij jullie zijn.
Het is niet dodelijk.quote:
dat is een delicatesse daar denk ik weet je zeker dat het geen schildpadden ei is?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
ieuwwww..... pekingexpres.... moeten een kippenei eten, maar dan een bevrucht ei met een embryo vogel erin.... comp[leet met haartjes en nog vocht en half ontwikkelde botjes.... zag er zo vies uit...!
Dan nog hoef ik die zooi niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
Het is niet dodelijk.
Oowh als ik er van de week niet meer ben in dit topic dan wel dus, houden jullie me een beetje in de gaten?
Vind dat eerste anders niet eens zo van toepassing hier. Zal vast wel voorkomen maar zeker geen vast patroon.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Schildpadden hebben geen veren.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat is een delicatesse daar denk ik weet je zeker dat het geen schildpadden ei is?
nah die kaas zit er niet bij, die ga ik nu aan de meeuwen voeren, pics als het lukt, of meer als de meeuwen het nog lustenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee jij hd het over álles dus incl je bedorven kaas. Dan is mijn recept beter
Ik vind het het kutste om gasten minder geslaagd vreten voor te zetten. Toch al een paar keer geluktquote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan alleen als je echt geen smaak hebt.
ja, want t had haar en t embry zag er ook al uit al vogel... snavel en kleine vleugeltjes enzoquote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat is een delicatesse daar denk ik weet je zeker dat het geen schildpadden ei is?
ok..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, want t had haar en t embry zag er ook al uit al vogel... snavel en kleine vleugeltjes enzo
Goh, gelijk kree dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
naast mij op de bank. En nee hij kan niet koken maar ik hou toch van hem
Meeste mannen hebben wel meer eigenschappen dan dat.quote:
Sommige mensen zijn niet wijzer die moet je gewoon eventjes laten.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Meeste mannen hebben wel meer eigenschappen dan dat.
Misschien wat lastig voor te stellen met die oogkleppen van je.
Als jij zo'n toffe vent was lag je nu naast hen...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Goed punt, hij kan er vast niets aan doen verder.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet wijzer die moet je gewoon eventjes laten.
Vooral benzin is een vervelend ventje niet?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mannen tof hoor, alleen niet allemaal.
De rest is dus ook niet tof?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als jij zo'n toffe vent was lag je nu naast hen...
of misschien heeft hij momenteel een psychose en gaat t vanzelf over...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed punt, hij kan er vast niets aan doen verder.
Wie weet ziet hij ooit het licht, en dan niet een Russisch lichtje.
Benzin is liev.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Vooral benzin is een vervelend ventje niet?
Zou het?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of misschien heeft hij momenteel een psychose en gaat t vanzelf over...
namen?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Raggingbull het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat het altijd dezelfde personen zijn die snel en heftig reageren op helemaal niks btw.
ff vissenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Vooral benzin is een vervelend ventje niet?
Iets groter asjeblieft.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef kree het volgende:
gheheh ok jongens geen zorgen ik blijf leven, de kaas is weg.
Hier het bewijs.
[ afbeelding ]
Waarom zou ik? Als je een beetje leest zie je vanzelf wie snel in zijn wiek geschoten is om het minste of geringstequote:
drukke week...?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef debeterebob het volgende:
Eerlijk te zijn voel ik me ook wel behoorlijk kut. Eigenlijk best een pauperweekend gehad. Hopelijk is het snel weer beter. Maar zie erg op tegen deze week.
Einde klacht.
Tering, hoezo reageer jij ineens zo scherp de laatste tijdquote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
zolang die meeuw niet dood op zn rug ligt is t geen bewijs dat ze de kaas gegeten hebben
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef debeterebob het volgende:
Eerlijk te zijn voel ik me ook wel behoorlijk kut. Eigenlijk best een pauperweekend gehad. Hopelijk is het snel weer beter. Maar zie erg op tegen deze week.
Einde klacht.
En hoe lang lees jij al mee?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Als je een beetje leest zie je vanzelf wie snel in zijn wiek geschoten is om het minste of geringste
ach geconserveerde zooi uit een pakje, had het haast zelf nog durven eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
zolang die meeuw niet dood op zn rug ligt is t geen bewijs dat ze de kaas gegeten hebben
net of vrouwen niets beters te bieden hebben dan een perfecte ass...... en net of er geen mannen bestaan die meer zoeken dan een goede kontquote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom ben je het er dan niet mee eens??
Wat dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens kei veel zin in komende nieuwe week.
zit weer goed in mn vel (meeste tijd)quote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tering, hoezo reageer jij ineens zo scherp de laatste tijd
lang ben alleen vaak stil en lees alleen soms een paar maand langquote:
Gewoon, leuke dingen.quote:
Wat was je van plan dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verslapen op bevrijdingsdag ook nog...
Je wil niet weten hoe het hier gaat.quote:
Ah, lurker.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
lang ben alleen vaak stil en lees alleen soms een paar maand lang
anders muurtje verven in huis....? is best snel gedaan en snel resultaat en geeft meteen een lekker gevoel (tenm bij mij.. je kan elke keer als je langsloopt genoeten van je productiviteit)quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook ja. Maar ik heb afgelopen 2 weken niks substantieels gedaan...
Je hebt gelijk, ik wilde het niet weten.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe het hier gaat.
Loop hier in het dorp, en ik heb nu al 10 keer gezien dat de meeuwen broodjes en ijsjes etc gewoon uit de handen van mensen pakken die door de straat lopen.
Moet het eens filmen eigenlijk, 10 min staan en het is raak
Ik hou ook van jou.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik het gevoel dat ik niks mis.
lees niet alles alleen af en toe eens wat xD en als ik me down voel begin ik automatisch weer te reageren xDquote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, lurker.
Is het niet enorm saai om te lezen allemaal?
Ik ben gewoon facking labiel, maar komt wel weer goed. Zomervakantie wordt wel weer leuk. Maar ik denk dat twee grootste problemen hier zijn dat ik geen discipline/ritme heb en dat ik nu mijn studiepunten voor deze periode vergooi.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zit weer goed in mn vel (meeste tijd)
mfn je bent echt op kreef.. eh dreef hequote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik wilde het niet weten.
Waarom vertel je het dan toch!
Veel plezier danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je bent down...?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
lees niet alles alleen af en toe eens wat xD en als ik me down voel begin ik automatisch weer te reageren xD
Zwolliewood met vriendenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon, leuke dingen.
[..]
Wat was je van plan dan?
just like always aan het einde van het weekendquote:
Ik verveel me een beetje ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mfn je bent echt op kreef.. eh dreef he
Ik weet het. Gelukkig heb ik volgende week veel college en ga ik 's avonds veel afzeggen om wat tot rust te komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders muurtje verven in huis....? is best snel gedaan en snel resultaat en geeft meteen een lekker gevoel (tenm bij mij.. je kan elke keer als je langsloopt genoeten van je productiviteit)
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Veel plezier danWelke jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zou ik me ook maar nog een keer omdraaien ja.quote:![]()
Je begrijpt dat je ass niet letterlijk moet nemen heh???quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
net of vrouwen niets beters te bieden hebben dan een perfecte ass...... en net of er geen mannen bestaan die meer zoeken dan een goede kont
Ze wil het gewoon dat ik er op in ga, maar dat was altijd al zo.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mfn je bent echt op kreef.. eh dreef he
nee.... met jouw opmerkingen vond ik t niet eens shockerend dat je zoiets zei...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je ass niet letterlijk moet nemen heh???
Anticlimax he. Jij en Twi dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
Hebben mfn en kree nou nog steeds niet geneukt???
Jammer joh kree, je zit ernaast.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ze wil het gewoon dat ik er op in ga, maar dat was altijd al zo.
En dan daarna zeuren dat ik erop in ga
Hehehe jammer joh mfn, kree heeft je door
Ze heeft al een vriendje.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga die kerel echt niet ontmaagden hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
Haha, echt weer iets voor jouw om het letterlijk te lezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee.... met jouw opmerkingen vond ik t niet eens shockerend dat je zoiets zei...
Nee, net als jij en ikquote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
Nee joh daar moet je een psycho voor hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga die kerel echt niet ontmaagden hoor.
Ben je al te laat mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga die kerel echt niet ontmaagden hoor.
Als ik goed gegokt had dat het om een jongen ging dan had het net geleken of ik badass ben in dingen aanvoelen en voorspellen.quote:
quote:
Kan nooit veel zijn qua relatie, anders zit ze hier niet voortdurend op fok.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriendje.
Tering, dik respect voor hem
Gelukkig kan ik niet alles hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee joh daar moet je een psycho voor hebben
Ik post hier al langer dan jij, faaaaaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ben je al te laat mee.
Maar je bent newbie in dit topic ook
Kut reageer ik toch weer op je![]()
Ben ik bang dat ik er nog langer ben hoor uiteindelijk xDquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik post hier al langer dan jij, faaaaaal.
Niet hier dan of je was een lurkerquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik post hier al langer dan jij, faaaaaal.
Niet slecht, niet slecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik goed gegokt had dat het om een jongen ging dan had het net geleken of ik badass ben in dingen aanvoelen en voorspellen.
Ohhhh wat een burn, ik ben diep onder de indruk.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kan nooit veel zijn qua relatie, anders zit ze hier niet voortdurend op fok.
Nou nee.quote:
Ja, meester.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed jongens, nu is het over he?
Ik ga even douchen en als ik terug ben, is het hier stil ja?
dat zou wel hylarische tv opleveren! ik zou t volgenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef debeterebob het volgende:
Wat zou er gebeuren als je mfn en kree opsluit in een ruimte. Ik denk dat ik dit concept ga verkopen aan John de Mol
Ohja, vertel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ben ik bang dat ik er nog langer ben hoor uiteindelijk xD
Ik heb ook zo'n slechte relatiequote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohhhh wat een burn, ik ben diep onder de indruk.
Gelukkig hou je mijn facebook in de gaten en weet je stiekem wel dat we geen 'it's complicated' stelletje zijn.
ja papaquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij best kga zo ff wat bier hale denk ik zal daarna wel weer vrij stil achter me spelletje kruipen zoals ieder weekend bij gebrek aan iets betersquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Och wat hebben wij het toch slecht hè.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n slechte relatievolgens die normen
Ja ik heb dat gezeur van je over die 15jarige allemaal meegekregen, jammer joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef kree het volgende:
Maar MFN je had me mogen ontmaagden hoor ware het niet dat het al gebeurd is.
Maar dat *weet* je vast want je post hier al langer
Ok rustig aan nu he
Maar je wil wel rellen ook dus ik doe lekker mee, maar niet achteraf gaan zeuren dan.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Och wat hebben wij het toch slecht hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt wel!
Ik heb je nooit gezien hier sinds zomer vorig jaar, of je zal wel geen indruk hebben achter gelaten dan.quote:
Sinds nummer 4 toen het nog "is versieren op latere leeftijd mogelijk" ofzoiets heettequote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja, vertel.
Ik sinds nr 18 geloof ik, zou het even moeten checken.
En dat was dus voordat het een tc werd en de telling overnieuw begon.
Ging toch wel goed met jou laatste tijd?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mij best kga zo ff wat bier hale denk ik zal daarna wel weer vrij stil achter me spelletje kruipen zoals ieder weekend bij gebrek aan iets beters
Nou, van dat latere leeftijd is weinig meer overquote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sinds nummer 4 toen het nog "is versieren op latere leeftijd mogelijk" ofzoiets heette
Ja in de liefde wel de rest is vrij naja.. klote is nie het juiste woord eentonig zegmaarquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ging toch wel goed met jou laatste tijd?
Dus toch... jij vuile meelezerquote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik heb dat gezeur van je over die 15jarige allemaal meegekregen, jammer joh.
Dat is jouw gebrek hè, niet kunnen lezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien hier sinds zomer vorig jaar, of je zal wel geen indruk hebben achter gelaten dan.
Maar mfn? facebook?
aww FA hey heb je die FA meet op 4chan gezien?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mij best kga zo ff wat bier hale denk ik zal daarna wel weer vrij stil achter me spelletje kruipen zoals ieder weekend bij gebrek aan iets beters
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Mijne deed mij vanmiddag masseren, vreselijk joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt wel!![]()
Goh nou je bent me niet opgevallen sinds nu.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is jouw gebrek hè, niet kunnen lezen.
Post hier sinds deel 18 ergens in maart 2011.
ken ik nie da wattes?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
aww FA hey heb je die FA meet op 4chan gezien?
Niks meelezer, postte toen ook gewoon hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
Dus toch... jij vuile meelezer
Waarom herinner ik me je naam helemaal niet daartussen?
Dat is helemaal vroeg ja, herinner je username ook wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sinds nummer 4 toen het nog "is versieren op latere leeftijd mogelijk" ofzoiets heette
Je constante aanwezigheid hier verteld toch een ander verhaal, waar is die man van je??quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohhhh wat een burn, ik ben diep onder de indruk.
Gelukkig hou je mijn facebook in de gaten en weet je stiekem wel dat we geen 'it's complicated' stelletje zijn.
Weet ik veel, waarom vraag je dat aan mij.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
Goh nou je bent me niet opgevallen sinds nu.
Hoe komt dat denk?
Ja klopt in de tijd van richard_rpf ofzo was da nog xDquote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is helemaal vroeg ja, herinner je username ook wel.
Onderbouw dat constante aanwezigheid maar eens, moet lukken aangezien je alles noteert.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je constante aanwezigheid hier verteld toch een ander verhaal, waar is die man van je??
Ja inderdaad!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja klopt in de tijd van richard_rpf ofzo was da nog xD
Omdat je nu heeeeel erg opvalt bij mij dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom vraag je dat aan mij.
beetje narsistisch.... alleen je eigen naam met hoofdlettersquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Pfff, de enige oude users die hier posten zijn twi, ca en DG.
zo rond de 50 dus?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Jij bent gewoon lief, schatjequote:
Bijvoorbeeld elke zondagavond ga je nooit eens iets leuks doen samen met je vriend op deze avond??quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onderbouw dat constante aanwezigheid maar eens, moet lukken aangezien je alles noteert.
Dan praten we verder.
Dat ligt gewoon aan jezelf hoor, boeiend.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat je nu heeeeel erg opvalt bij mij dan.
En het hele half jaar hiervoor niet, terwijl je er wel zat.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan jezelf hoor, boeiend.
Maybe heeft ze een dipje lekker boeiendquote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld elke zondagavond ga je nooit eens iets leuks doen samen met je vriend op deze avond??
Je zit er behoorlijk naastquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef DigitalGirl het volgende:
gramaticaal incorrect....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld elke zondagavond ga je nooit eens iets leuks doen samen met je vriend op deze avond??
Die van mij ging naar de manege terwijl hij daar niets mee heeft. Opofferingquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne deed mij vanmiddag masseren, vreselijk joh.
Het is een zondagavond, niets te doen hier dus dan blijf ik thuis.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijne bakte vanmorgen een eitje voor me. Met afbakbroodjes erbij.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die van mij ging naar de manege terwijl hij daar niets mee heeft. Opoffering
The merry pranksters of 4chan and Reddit have devised a foolproof plan: Dupe as many desperately lonely men on dating sites as possible into holding an "involuntary flashmob" in Times Square by making them think they're meeting up with (fake) interested girls.quote:
Omdat?quote:
Mijne mag de keuken niet inquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne bakte vanmorgen een eitje voor me. Met afbakbroodjes erbij.
ach ik zal min of meer 1 van de jongste zijn denk ikquote:
En met Strawberry, deelnemer, former en dat soort figurenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja klopt in de tijd van richard_rpf ofzo was da nog xD
ja en MLIGquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En met Strawberry, deelnemer, former en dat soort figuren
Omdat ik gewoon aanwezig was in het topic, en jij degene ben die dat niet opviel. Dus dan ligt het aan jou, niet aan of ik hier wel of niet postte toen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat?
Geef nu maar toe dat je gewoon geniet van dit soort relletjes tussen ons.
Als ik geen gelijk heb dan mogen ze me aan de katwijkse meeuwen voeren.
die meeuwen eten ook bedorven kaas, dus zou t er niet zo snel op gokken.... enge mutantenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon aanwezig was in het topic, en jij degene ben die dat niet opviel. Dus dan ligt het aan jou, niet aan of ik hier wel of niet postte toen.
Lijkt me duidelijk.
Makkelijk gezegd weer, alsof die meeuwen jou willen.
Hoe jong is dat?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
ach ik zal min of meer 1 van de jongste zijn denk ik
Daar is ook geen bewijs voor hè.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die meeuwen eten ook bedorven kaas, dus zou t er niet zo snel op gokken.... enge mutanten
bijna 1 maand 18quote:
nee das waar....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar is ook geen bewijs voor hè.
bullshit en je weet het.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon aanwezig was in het topic, en jij degene ben die dat niet opviel. Dus dan ligt het aan jou, niet aan of ik hier wel of niet postte toen.
Lijkt me duidelijk.
Makkelijk gezegd weer, alsof die meeuwen jou willen.
stfu!!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
bullshit en je weet het.
Ik had best heel gevoelige onderwerpen waar ik door iedereen over werd aangesproken maar de naam MFN zegt me geen reet.
Bovendien antwoord je nu weeeer niet op het eerste stukje van wat ik zei.
Of wel? ;P
Kijk, jij weet het tenminste wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef debeterebob het volgende:
Money was er inderdaad ook al lang. Heb nog heel oude dm's van dr![]()
aawh snarfquote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die meeuwen eten ook bedorven kaas, dus zou t er niet zo snel op gokken.... enge mutanten
Littekens in je geheugen waarschijnlijk?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik lachte je toen ook al uit met die 15-jarige van je en dat gedram eromheen. Dat jij dat nou verdrongen hebt ligt aan jou.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
bullshit en je weet het.
Ik had best heel gevoelige onderwerpen waar ik door iedereen over werd aangesproken maar de naam MFN zegt me geen reet.
Bovendien antwoord je nu weeeer niet op het eerste stukje van wat ik zei.
Of wel? ;P
terwijl ik toch best gemene grapjes maak, goed dat iedereen weet dat t niet gemeen bedoelt isquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
aawh snarf![]()
Als ik zou moeten kiezen uit alle meiden uit dit topic dan was jij het wel.
Je blijft gewoon lief.
Je viel wel positief opquote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef debeterebob het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je was waarschijnlijk niet bijzonder genoeg om op te reageren schatquote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik lachte je toen ook al uit met die 15-jarige van je en dat gedram eromheen. Dat jij dat nou verdrongen hebt ligt aan jou.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je viel wel positief opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je nagaan.![]()
![]()
nu wel (ik maak m maar)quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk niet bijzonder genoeg om op te reageren schatThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Da's nu wel heel anders dan hequote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk niet bijzonder genoeg om op te reageren schat![]()
![]()
Ik weet dat je wel lief bent, daarom juistquote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
terwijl ik toch best gemene grapjes maak, goed dat iedereen weet dat t niet gemeen bedoelt is
Do what you love, love what you do!![]()
15(!)damnquote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik lachte je toen ook al uit met die 15-jarige van je en dat gedram eromheen. Dat jij dat nou verdrongen hebt ligt aan jou.
i'm just a figment of your imagination![]()
Je hebt toen al zo vaak gehapt tot je scheel zag.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk niet bijzonder genoeg om op te reageren schat
Die meid van je heeft gewoon wat hersencellen kapot gemaakt toen je voor het eerst blote tietjes mocht aanschouwen.![]()
![]()
Welke hersencellen?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt toen al zo vaak gehapt tot je scheel zag.
Die meid van je heeft gewoon wat hersencellen kapot gemaakt toen je voor het eerst blote tietjes mocht aanschouwen.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
aaaaaaahw laat die arme jongen toch...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die meid van je heeft gewoon wat hersencellen kapot gemaakt toen je voor het eerst blote tietjes mocht aanschouwen.
was vast n mooie ervaring
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Jaa omdat ik MFN gewoon zo hoog mogelijk op de kast wil hebbenquote:
Maar dat was duidelijk toch?Do what you love, love what you do!![]()
Iets gebeurd toen je zelf 15 was?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik heb dat gezeur van je over die 15jarige allemaal meegekregen, jammer joh.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Waarom geef je hem dan zo veel aandacht?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga die kerel echt niet ontmaagden hoor.Heaven is a place on earth with you![]()
hoho jij weet het verhaal niet, dus ga niet gelijk raar denken zonder het te weten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
't Lijkt eerder andersom...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Jaa omdat ik MFN gewoon zo hoog mogelijk op de kast wil hebben
Maar dat was duidelijk toch?![]()
![]()
FIREFLY Epic FIREFLYquote:Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.![]()
Dat moet jij toch snappen, rellertje.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom geef je hem dan zo veel aandacht?![]()
![]()
ben ff hondjes uitlaten tozzo!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Jij en gemene grapjesquote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
terwijl ik toch best gemene grapjes maak, goed dat iedereen weet dat t niet gemeen bedoelt iswanneer
.
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Het waren wel lekkere tietjes, maar heb die van jou nog niet gezien natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die meid van je heeft gewoon wat hersencellen kapot gemaakt toen je voor het eerst blote tietjes mocht aanschouwen.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: