quote:
Op vrijdag 8 juni 2012 21:53 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Het is dat dit topic nog open stond van een tijd geleden, anders had ik hem gesloten. Ik heb je dus nog gematst want we gaan het niet meer doen. Te veel gezeur.
Sorry hoor maar ik snap echt niet waarom je zo moeilijk doet.
Je hebt je zin gekregen en heb het product voor hetzelfde bedrag verkocht als de box (verzendkosten meegerekend zelfs minder als de box) en NOG klaag je dat ik iets niet goed doe.
Omdat er juist gezeur was heb ik het nu direct verkocht aan PetervdK.
Je had ook kunnen reageren met "ok goed opgelost, slotje" of iets in die trant.
Maar goed, omdat je er nu om vraagt.
[TK] Netgear Digital Entertainer Live EVA2000 (Media Player) mod: blup (geen commentaar)
[TK] Digital OXX Tube Wireless Music Center NIEUWmod: renesite (geen commentaar)
[TK] Panasonic DMC-ZX1EG-A Blauw NIEUWGeen mod die is komen klagen, kreeg daar een bod van 150, later 75, heb het nu verkocht voor 57,50 incl
[TK] Panasonic DMC-ZX1 Blauw (Nieuw in doos)Meneer de mod die het niet met me eens is.
Als je kijkt uit me 1e topic van de camera, zie je dat ik ECHT winst had kunnen maken, maar op dat moment was ik misschien te gierig en heb nee gezegd.
Nu omdat jij het er niet mee eens was, en ik niet echt het geld nodig heb ofzo dacht ik, ok ik verkoop hem nu voor het hoogste bod en dan is het klaar. Maar nog moet er zo'n reactie komen.
Ik vind dit echt jammer.
Ik ben hier nu ruim 8 jaar lid maar ik kan me nog steeds verbazen over sommige mensen.
Ik ga er van uit dat PetervdK het geld heeft overgemaakt, dus ik zou gaarne een slotje willen.
Ik zal dit via TR doen zodat een andere mod het kan doen dan hoef ik jou niet verder te storen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.