1. Wat ik er voor betaald heb is niet relevant.quote:
Als hij een 42" TV had gekregen in zijn box (ja, dat gebeurde vroeger wel eens), kan hij dan ook maar ¤50 voor vragen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef mark_dabomb het volgende:
zet hem dan op marktplaats of had niet gezegd dat ie uit de ibood box komt
Dit geld niet voor producten van de iBood box.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
Fok! V&A is niet bedoeld om winst te maken, dus wil je winst maken op je item ga je naar Marktplaats of eBay of wat dan ook. Fok! V&A is bedoeld voor het onderling verkopen van 2e hands goederen (of af en toe eens een nieuw product), maar zéker niet om te handelen of om winst te maken, daar zijn andere kanalen voor.
Een vraagprijs van ¤50 voor dit product vind ik nog acceptabel, een vraagprijs van ¤100 niet, want dan praten we over winst maken (= handel) en dat staat de policy niet toe.
Er zijn te veel mensen die een box kopen alleen om winst te maken (de producten direct allemaal verkopen voor net onder de nieuwprijs) en daarom bekijken we per geval wat redelijk is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit geld niet voor producten van de iBood box.
Kijk maar terug in VA na de hunt. Iedereen die een box had verkocht het voor de waarde van dat product, including me. Dit is geen handel.
Je weet niet wat je krijgt bij een box.
Als de policy wel zo zou zijn dan zou ik dit moeten verkopen voor 25-30 euro aangezien ik meerdere producten in de box had zitten. Er zat ook een media player in en nog een paar dingen. Ook verkocht via Fok.
Ik probeer geen winst te maken. Ik heb een goede camera dus heb niks aan deze.
50 euro is laag voor een digi cam die nieuw is.
Ok dat kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn te veel mensen die een box kopen alleen om winst te maken (de producten direct allemaal verkopen voor net onder de nieuwprijs) en daarom bekijken we per geval wat redelijk is.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:02 schreef PetervdK het volgende:
Beetje jammer dat Bambino dit over zich heen krijgt. Hij vraagt niet de hoofdprijs en zeikt ook niet af als er lager wordt geboden. Zie er veel die dat wel degelijk doen omdat ze vinden dat ze maar 10 euro onder de nwprijs hoeven te gaan zitten. Daarnaast: ja er zijn veel mensen die een box scoren om met winst door te verkopen, maar uit dit topic blijkt daar niets van, hij vermeldt het zelfs eerlijk.
Maar goed, als het goed is hebben we een deal dus dan is het probleem ook uit de wereld...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |