Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
De laatste, op Kate ben ik uitgekekenquote:
Dat wordt nog wat in jouw toekomstige huwelijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De laatste, op Kate ben ik uitgekeken
Missy Peregrymquote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef marcie216 het volgende:
dat is echt een Chick hoe heet zij?
zet Victoria Justice er ook is in
Irritante dansje doet het hemquote:Op zondag 6 mei 2012 19:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat in jouw toekomstige huwelijk.
WAUW JULLIE HEBBEN VAST WEER RUZIE OVER DE EREDIVISIE GEMAAKTquote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Kan iedereen even kappen met dat nog iets gemist vandaag?
JA JE HEBT IETS GEMIST! IK HEB EEN FUCKING SIF UIT EEN PAKJE GETROKKEN EN VERKOCHT ALS EEN IF!
Nee hoor, ik heb heel beleefd de Ajacieden en Feyenoorders gefeliciteerd, en Marcie de PSV'er heeft mij gefeliciteerd. FUT Topicquote:Op zondag 6 mei 2012 19:51 schreef Walxie het volgende:
[..]
WAUW JULLIE HEBBEN VAST WEER RUZIE OVER DE EREDIVISIE GEMAAKT![]()
Jij overigens ook gefeliciteerd met AZ, nu we het er toch over hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb heel beleefd de Ajacieden en Feyenoorders gefeliciteerd, en Marcie de PSV'er heeft mij gefeliciteerd. FUT Topic
Dank jequote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Jij overigens ook gefeliciteerd met AZ, nu we het er toch over hebben
Ik kon wel janken over PSV, maar Excelsior ben ik nog niet helemaal overheen.. als Excelsior in Europa komt dan wil ik er echt heenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank jeWel bedroefd over Excelsior, mn 2e cluppie, maar dat komt niet onverwacht. Ze kunnen zelfs nog europees voetbal halen, als FC Twente de Play offs wint
Doe mij maar tieten ipv een strijkplankquote:Op zondag 6 mei 2012 20:05 schreef marcie216 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen diezullen nooit een vrouw krijgen
Niet voor mij, vriendquote:
Oh je bent zo'n mongooltjequote:Op zondag 6 mei 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe mij maar tieten ipv een strijkplank
Blijkbaarquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Blond dikke tieten dikke reet? Ongeveer jouw beeld toch?
Nee hoor, totaal niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Blond dikke tieten dikke reet? Ongeveer jouw beeld toch?
Lekker jong vlees welquote:
Maatje B of C is blijkbaar tegenwoordig geen tietenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef marcie216 het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft wel tieten, niet joekels maar gewoon normale hoor, bovendien is ze 18 en kijk dat gezicht
gastquote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef Walxie het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon iets in die richting, niet dat niettiet gezeik![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef Walxie het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon iets in die richting, niet dat niettiet gezeik![]()
Nee, weet ik veelquote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef marcie216 het volgende:
Hahah ik ook vandermar.
Die laatste foto is toch gewoon perfect. gewoon tieten enzo.
heb je die aflevering gezien dat ze in bikini zit ?
Iddquote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maatje B of C is blijkbaar tegenwoordig geen tieten
of niet, ik vind die grootte van tieten genoeg hoor, hoeft niet van die grote, gaat later alleen maar hangen, die dingen hangen nog erger als de hangjongeren van tegenwoordigquote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maatje B of C is blijkbaar tegenwoordig geen tieten
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, weet ik veel
Dit heeft GJE liever
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, weet ik veel
Dit heeft GJE liever
[ afbeelding ]
Ik wist dat het erg was maar dit is wel heel erg. GJE, wil je erover praten?quote:
GJE hou je moeders foto's bij..quote:
Handje vol is het beste joh. En grote tieten betekent ook het formaat stroopwafels van tepels. Is echt niet mooi.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
of niet, ik vind die grootte van tieten genoeg hoor, hoeft niet van die grote, gaat later alleen maar hangen, die dingen hangen nog erger als de hangjongeren van tegenwoordig
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wist dat het erg was maar dit is wel heel erg. GJE, wil je erover praten?
De grootte van Victoria is genoeg vind ik, mag meer maar is zeker niet te weinig.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Handje vol is het beste joh. En grote tieten betekent ook het formaat stroopwafels van tepels. Is echt niet mooi.
Zal ik even een foto van jouw madre erbij doen?quote:
Iets met twee vadersquote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal ik even een foto van jouw madre erbij doen?
He isn't really coming out of the paint for me on CM. Denk dat hij als CAM of CF wat beter isquote:Op zondag 6 mei 2012 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier gespeeld met TOTY Dembélé? Zijn NIF is al fantastisch, dus wil 'm wel hebben.
quote:
Ja Victoriaquote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
De kleuters van het topic weten wel wat ze willen hoor
Staan al in de OPquote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal ik even een foto van jouw madre erbij doen?
Ik denk dat ik 'm als CF neem.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
He isn't really coming out of the paint for me on CM. Denk dat hij als CAM of CF wat beter is
Je hebt 2 vaders las ik net hoorquote:
Dat plaatje van netquote:
Oh, en:quote:Op zondag 6 mei 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
He isn't really coming out of the paint for me on CM. Denk dat hij als CAM of CF wat beter is
I saw what you posted there and i laughed hardop and my father said wat er aan de hand was.quote:
Op verzoek weer terug.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
I saw what you posted there and i laughed hardop and my father said wat er aan de hand was.
Vandermar ik zag jou moeder gisterquote:
HAHAHA godver, ik lachte vies hardquote:
Bok op. Je voegt niets toe.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vandermar ik zag jou moeder gister
[ afbeelding ]
Vaginaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHAHA godver, ik lachte vies hard
Hoe zou TOTY Dembele zijn op CDM?
oke dankjequote:
Nee, ik heb twee vaders....quote:Op zondag 6 mei 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vandermar ik zag jou moeder gister
[ afbeelding ]
helemaal wel, ik zorg dat de oudjes hier iets te fappen hebbenquote:
Wat wil je dan? Moet ik verder offtopic gaan?quote:
Strijkijzery?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Strijkijzery?Maakte je die garp de vorige keer niet ook al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja maar toen reageerde niemand eropquote:Op zondag 6 mei 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakte je die garp de vorige keer niet ook al?
Misschien heeft dat een reden.quote:
Dembele moet je als CM aan de rechterkant hebben omdat hij een goed schot heeft.quote:
Ik vond hem anders wel goed.quote:
Wel lekker als RCM met zijn linkerbeen toch? Naingolan dus beter?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
15K posts maarquote:Op zondag 6 mei 2012 20:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Stel je voor dat er op elke post van jou gereageerd moest worden____!
Daar heb ik hem staan, maar de balans in het elftal is echt weg zonder Naingolan. Wel pas iets van 10 wedstrijden, dus geef hem nog wel langer de kans.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel lekker als RCM met zijn linkerbeen toch? Naingolan dus beter?
Dat is sowieso kutquote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Misschien ligt het er bij mij aan dat ik gewoon niet graag met linksbenige middenvelders speel
haha ja idd, met Lukaku is het ook prima voorin..die verwar ik niet met de restquote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is sowieso kutTenzij het een grote neger met een afro is, dan haal je hem er nog wel uit.
Ik heb de NIF op CF en hij speelt fantastisch..quote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Misschien ligt het er bij mij aan dat ik gewoon niet graag met linksbenige middenvelders speel
Zijn defending is belachelijk laag..hij speelt tegenwoordig erg verdedigend en is een van de koplopers in de EPL qua aantal tackles..Maar dat ziet EA dus niet..die geven hem een shooting boost terwijl hij nooit scoortquote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
TOTY Dembele 71 passingwat is dat dan lol.
Ik heb liever shooting dan defendingquote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn defending is belachelijk laag..hij speelt tegenwoordig erg verdedigend en is een van de koplopers in de EPL qua aantal tackles..Maar dat ziet EA dus niet..die geven hem een shooting boost terwijl hij nooit scoort
Heb ik ook hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Dat is mijn punt niet. Zelfde als bij Eriksen..dikke shooting boost en amper iets aan zijn passing..IRL is die shooting gewoon matig (vooral finishing) en is zijn passing goed..quote:
Post is wat plaatjes van al je teams, wel benieuwd wat je nu allemaal hebt?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja idd, met Lukaku is het ook prima voorin..die verwar ik niet met de rest
Ach, EA kijkt alleen naar scoreborden.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Zelfde als bij Eriksen..dikke shooting boost en amper iets aan zijn passing..IRL is die shooting gewoon matig (vooral finishing) en is zijn passing goed..
Doe ik morgen wel ff ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 20:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Post is wat plaatjes van al je teams, wel benieuwd wat je nu allemaal hebt?
Ook dan zie je dat hij meer assists heeft dan doelpunten...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, EA kijkt alleen naar scoreborden.
Steek.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:29 schreef BDIL het volgende:
Beste Gold keeper Serie A ? Ik had altijd buffon en julio cesar is slecht
steekquote:Op zondag 6 mei 2012 20:29 schreef BDIL het volgende:
Beste Gold keeper Serie A ? Ik had altijd buffon en julio cesar is slecht
Ik zie nooit wie de assist heeft gemaakt, alleen de doelpuntenmaker.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ook dan zie je dat hij meer assists heeft dan doelpunten...
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
SUGGESTIONS
CB-Ooijer-Ajax-(scored in 3-1 win)
Saai spel dat skyrimquote:
Al krijgt hij een IF, dan nog krijgt hij maar 40 pace ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
SUGGESTIONS
afscheids IFquote:Op zondag 6 mei 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
SUGGESTIONS
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Dudeweiser is online zag ik net in rijst zijn stream van skyrim
Belgen moet je imo in 4321 spelen. Al kan 4222/4231 zo langzamerhand ook!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:26 schreef koenie95 het volgende:
Ik houd het wel lekker bij IF Fellaini en IF Witsel op cm
Heb het je nog nooit zien spelenquote:
Ik speel 3-4-2-1 met de belgenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Belgen moet je imo in 4321 spelen. Al kan 4222/4231 zo langzamerhand ook!
SIF Hazard Lukaku
Naingolan TOTY Dembele
IF Witsel IF Fellaini
Tshimanga SIF Verto Kompany Odoi
IF Mignolet
harharharhar leuk hjequote:Op zondag 6 mei 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
HAHAHA< DUDEWIEZZER ZENTDET EEN MASSAGE NAAR RIJTSDT XD
Was het zo sweatyquote:Op zondag 6 mei 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Kan ondertussen wel even douchen.Duurt toch nog wel 10 minuten dit. GRGRGR.
Geil wijfjequote:Op zondag 6 mei 2012 20:40 schreef Fuszy het volgende:
geen idee
ik moest even wat nuttigs posten terwijl ik op mijn trades aan het wachten ben
quote:
heb je nog niet gedoucht vandaag?! GATVERDAMME LINDGREN GAT VER DAMME JE KAN TOCH WEL EVEN DOUCHEN VIEZE RANSAAPquote:Op zondag 6 mei 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Kan ondertussen wel even douchen.Duurt toch nog wel 10 minuten dit. GRGRGR.
Ik heb gister voor het laatst gedocuht en ga morgen pas weerquote:Op zondag 6 mei 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je nog niet gedoucht vandaag?! GATVERDAMME LINDGREN GAT VER DAMME JE KAN TOCH WEL EVEN DOUCHEN VIEZE RANSAAP![]()
Nee ik zeg dat het een geil wijf is...quote:
GATVERDAMME STEEFIE GATVERDAMMEquote:Op zondag 6 mei 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het laatst gedocuht en ga morgen pas weeriets met lui en zondag en morgen fitness.
JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOMMA IK zIT NOG STEETS IN MIJN PIEJAAAAMA BROECK HUHUHUHUHUquote:
lol ik ook hoor, zondag, pyjamadag.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOMMA IK zIT NOG STEETS IN MIJN PIEJAAAAMA BROECK HUHUHUHUHU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |