Nee, ik heb gister een mooie glazen syringe gekocht en dan maar wat naalden erbij maarje dan wil je toch even kijken of dat fijn voelt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten? Wil je gaan Chinezen ?
Kleur? Ze hebben dezelfde kleur als de 0.8.quote:
Scalpels.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb gister een mooie glazen syringe gekocht en dan maar wat naalden erbij maarje dan wil je toch even kijken of dat fijn voelt.
Heb ook nog wat bazenscalpels erbij
Watquote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb gister een mooie glazen syringe gekocht en dan maar wat naalden erbij maarje dan wil je toch even kijken of dat fijn voelt.
Heb ook nog wat bazenscalpels erbij
Nee naaldenquote:
Het is nu een paar maanden uit met mijn vriendin van 1,5 jaar (we zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan). Vorige maand heb ik een meisje uit Estland ontmoet en versierd en een paar weken wat mee zitten rommelen en 1 keer seks met haar gehad, maar ze moest terug naar Estland. Nu heb ik even niks, ben wel met wat meisjes aan het flirten op whatsapp.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe zit het met je eigen liefdesleven dan?
Hm, hier hebben ze allemaal een kleurcodering. Ik heb lichtblauw maar je hebt veel kleuren vor de maat. Maar die ik gebruik voor lijmen zijn veel dunner dan was ik hier heb. Maar die hebben geen afgeschuinde punt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleur? Ze hebben dezelfde kleur als de 0.8.
Gewoon doorzichtig met een metalen naald.
Gister deze erbij gescoordquote:[..]
Scalpels.
Altijd handig om in huis te hebben toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
waarom koop je naalden WT als ik vragen mag ?
Ja ik wilde die injectiespuit hebben maar zonder naald vond ik hem zo naakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
waarom koop je naalden WT als ik vragen mag ?
Hoi tijnquote:Op zondag 6 mei 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee naalden
Hoi koffiedat is wel drugs trouwens koffie
ok ok jij doet het wel goed dusquote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is nu een paar maanden uit met mijn vriendin van 1,5 jaar (we zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan). Vorige maand heb ik een meisje uit Estland ontmoet en versierd en een paar weken wat mee zitten rommelen en 1 keer seks met haar gehad, maar ze moest terug naar Estland. Nu heb ik even niks, ben wel met wat meisjes aan het flirten op whatsapp.
met dropsmaak ^^quote:Op zondag 6 mei 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi tijn
Ik ben aan de stroh 80 trouwens, sterk spul man
Hoezo ?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Keep walking: Ik val denk ik in de categorie "moet nog aan mezelf werken"
Lekker maar niet puurquote:Op zondag 6 mei 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi tijn
Ik ben aan de stroh 80 trouwens, sterk spul man
Het erkennen is een goede stapquote:Op zondag 6 mei 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik nog aan mezelf moet werken, anders gaat een relatie wsl falen. Lang verhaal
Ja, wilde het eigenlijk hebben voor het doseren van water in mijn whisky.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd handig om in huis te hebben toch?
Jaja, ondertussen zit je met elastiek om je arm op de WC jezelf vol te trappen met drugsquote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, wilde het eigenlijk hebben voor het doseren van water in mijn whisky.
Alleen lijkt daar maar geen end aan te komen. Draai al bijna 10 jaar in die ggz molen, wordt nu wel hoog tijd dat er dingen gaan veranderen, maar ben daar ook druk mee bezig en staat nog wel het 1 en ander op stapelquote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het erkennen is een goede stapDe rest komt wel als jij er zelf ook klaar voor bent
Houdt vertrouwen, kop omhoog en zie de mooie dingen van het leven! Blijf glimlachen naar de hele wereld. Hoe lastig het soms ook is.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen lijkt daar maar geen end aan te komen. Draai al bijna 10 jaar in die ggz molen, wordt nu wel hoog tijd dat er dingen gaan veranderen, maar ben daar ook druk mee bezig en staat nog wel het 1 en ander op stapel
Precies.En dan heeft zo'n glazen spuit met metalen drukstuk toch net effe wat meer klasse dan zo'n plasitc ding.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaja, ondertussen zit je met elastiek om je arm op de WC jezelf vol te trappen met drugs
Als je gaat, dan ga je hard in stijlquote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies.En dan heeft zo'n glazen spuit met metalen drukstuk toch net effe wat meer klasse dan zo'n plasitc ding.
Niet andersom alcoholistquote:
ja sorry hoor, maar je bent wel makkelijk met vragen naar dit soort dingen terwijl je zelf stijf je mond dicht houd daarover...?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe zit het met je eigen liefdesleven dan?
Soms wel, soms niet. Ik heb geen magische krachten ofzo, ik heb wel veel durf en ik ben spontaan uit nature. Soms kan ik ook maanden gaan zonder een meisje en ik ben wel vaak genoeg afgewezen (zoals alle andere jongens).quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry hoor, maar je bent wel makkelijk met vragen naar dit soort dingen terwijl je zelf stijf je mond dicht houd daarover...?
Ow ik zie ook wel de mooie dingen van het leven. Alleen mag mijn leven wel ietsje meer "spicey" zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Houdt vertrouwen, kop omhoog en zie de mooie dingen van het leven! Blijf glimlachen naar de hele wereld. Hoe lastig het soms ook is.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ik zie ook wel de mooie dingen van het leven. Alleen mag mijn leven wel ietsje meer "spicey" zijn
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen hierover maar het valt op.
Zoek de spice opquote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ik zie ook wel de mooie dingen van het leven. Alleen mag mijn leven wel ietsje meer "spicey" zijn
Ik vind fok meets al spannend genoeg voor nu lolquote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek de spice op
Ga lekker naar feesten, drink een keer bier tot je lazerus word oid, zoek de grens op en ga er een keer over heen en beleef avonturen
EXCUSE YOU?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry hoor, maar je bent wel makkelijk met vragen naar dit soort dingen terwijl je zelf stijf je mond dicht houd daarover...?
Neem hem een keer meequote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek de spice op
Ga lekker naar feesten, drink een keer bier tot je lazerus word oid, zoek de grens op en ga er een keer over heen en beleef avonturen
Over je liefdesleven ook?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
EXCUSE YOU?
ik ben heel erg open over de ins en outs in meerdere topics! beter lezen
Als je hulp daarbij nodig hebt wil ik je ook daarmee helpen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Keep walking: Ik val denk ik in de categorie "moet nog aan mezelf werken"
O ik wil je best wel meeten hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 19:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je hulp daarbij nodig hebt wil ik je ook daarmee helpen.
omdat ik GEEN liefdesleven hebquote:Op zondag 6 mei 2012 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Over je liefdesleven ook?
Heb ik gemist dan. np.
Je moet wel de eerste stap zetten, he? Mij PMen of DMen ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik wil je best wel meeten hoor
Ja maar ook daarover moet je verantwoording afleggen bij kree uiteraard, liefst in pm kan hij het nog eens rustig nalezen als hij niets te doen heeft.quote:
Ze heeft de meesten al ontmoetquote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben hier nog wel wat leuke gasten voor je in het topic om mee te daten
Ga je nog in het serieuze topic posten? Vind het persoonlijk leuker als er meerdere mensen bij zijn (denk ik).quote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je moet wel de eerste stap zetten, he? Mij PMen of DMen ofzo.
Wil je er over praten?quote:
Ze heeft mij nog niet ontmoet dan komt ze daar wel op terugquote:
ach mfn toch.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar ook daarover moet je verantwoording afleggen bij kree uiteraard, liefst in pm kan hij het nog eens rustig nalezen als hij niets te doen heeft.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:17 schreef strawberry_hill het volgende:
zoals ik al zei probeer het wel weer in de zomervakantie
Ok, maar daar was ik niet bij. Ben er nog maar net hequote:Op zondag 6 mei 2012 19:17 schreef strawberry_hill het volgende:
zoals ik al zei probeer het wel weer in de zomervakantie
Ik zeg doenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Nou strawberry, ik wil wel een keer chillen hoor met je.
Het is niet raar om dingen niet te willen vertellen hoor, niet iedereen gooit bij de eerste de beste vreemde zijn hele levensverhaal op tafel. Is haar goed recht.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
ach mfn toch.
Niemand hoeft tegen mij verantwoording af te leggen.
Maar als je zelf zo moeilijk gaat doen over een vraag over liefdesleven of noem het seks.
Dan vraagt het om antwoorden.
Ze zegt dat ze het niet heeft nou prima hoor, ik ook niet.
Maar het rare is waarom ze dan zo opstandig doet als er een vraag over gesteld wordt?
Dat is raar.
nee kree jij bent raar en perversquote:Op zondag 6 mei 2012 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
ach mfn toch.
Niemand hoeft tegen mij verantwoording af te leggen.
Maar als je zelf zo moeilijk gaat doen over een vraag over liefdesleven of noem het seks.
Dan vraagt het om antwoorden.
Ze zegt dat ze het niet heeft nou prima hoor, ik ook niet.
Maar het rare is waarom ze dan zo opstandig doet als er een vraag over gesteld wordt?
Dat is raar.
Heb ik al gedaan! Kijk maar. Meerdere mensen kan ook, maar ik heb geen ervaring met meerdere mensen te ontmoeten tegelijkertijd. Ik zie niet waarom dat niet zou kunnen, maar mijn aanpak werkt toch beter 1 op 1.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je nog in het serieuze topic posten? Vind het persoonlijk leuker als er meerdere mensen bij zijn (denk ik).
Heb ik niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
Kaneelstokje laat jouw scalpelcollectie eens zien?
Meh, zonde. Het snijdt aanmerkelijk lekkerder dan stanleymesjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Heb er nog maar 1 en die zit verpakt in een stuk perkament.
Ja, maar verwacht ze wel van anderen?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is niet raar om dingen niet te willen vertellen hoor, niet iedereen gooit bij de eerste de beste vreemde zijn hele levensverhaal op tafel. Is haar goed recht.
En anderen hoeven haar vragen niet te beantwoorden als ze vinden dat zij eerst wat moet vertellen. Wat ze trouwens al wel gedaan heeft maar dat terzijde.
waarom denk je dat?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee kree jij bent raar en pervers
Ja, das waarquote:Op zondag 6 mei 2012 19:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan! Kijk maar. Meerdere mensen kan ook, maar ik heb geen ervaring met meerdere mensen te ontmoeten tegelijkertijd. Ik zie niet waarom dat niet zou kunnen, maar mijn aanpak werkt toch beter 1 op 1.
Ik wil je liever eerst beter leren kennen en idee hebben van je wie bent en dat kan het beste 1 op 1, in plaats van in een groep. Bovendien merk ik dat mensen sneller klikken als ze 1 op 1 zijn in plaats van in een groep.
Ik heb nog nooit met een stanleymes in vlees gesneden. Ik kan het dus niet vergelijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, zonde. Het snijdt aanmerkelijk lekkerder dan stanleymesjes.
vertel welke mening wie wat waar?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, maar verwacht ze wel van anderen?
Ik heb trouwens niks tegen haar hoor, heb echt gezellig gepraat met haar.
Maar op 1 of andere manier komt het raar over.
Weet niet wat het nou is eigenlijk (En deze mening delen meerdere hier) nee ga geen namen noemen.
Ik zie haar nergens antwoorden eisen hoor, ze stelt gewoon vragen en dan is het aan de ander om te antwoorden. Dat is heel wat anders.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, maar verwacht ze wel van anderen?
Ik heb trouwens niks tegen haar hoor, heb echt gezellig gepraat met haar.
Maar op 1 of andere manier komt het raar over.
Weet niet wat het nou is eigenlijk (En deze mening delen meerdere hier) nee ga geen namen noemen.
Zo gaat het gewoon ik ga dat niet vertellen, moeten de mensen zelf maar doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
vertel welke mening wie wat waar?
als er achter mijn rug m wordt geluld wil ik het weten ook
omdat je je zo gedraagt en nu een week of 2 over mijn niet bestaande sex/liefdesleven zit door te drammenquote:
Vind je mij ook raar ?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie haar nergens antwoorden eisen hoor, ze stelt gewoon vragen en dan is het aan de ander om te antwoorden. Dat is heel wat anders.
Ik vind ook wel eens mensen raar, boeiend.
Wie had het over vlees dan? Bijvoorbeeld bij het ontdoen van een rubberen mantel van een kabel. Geweldig.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een stanleymes in vlees gesneden. Ik kan het dus niet vergelijken.
Dat helpt je uiteindelijk ook niet verder.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek de spice op
Niet te veel denken dat is het antwoord.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
omdat je je zo gedraagt en nu een week of 2 over mijn niet bestaande sex/liefdesleven zit door te drammen
Soms wel, het kan je helpen jezelf goed tegen te komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat helpt je uiteindelijk ook niet verder.
ok.. tjah dat eisen om antwoorden doe JIJ niet ikquote:Op zondag 6 mei 2012 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Zo gaat het gewoon ik ga dat niet vertellen, moeten de mensen zelf maar doen.
Ik ben eerlijk tegen je ook al denk je van niet.
Mwah, ik vond het wel een hele directe vraag, maar ik kan wel snappen waarom ze zoiets zou vragen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie haar nergens antwoorden eisen hoor, ze stelt gewoon vragen en dan is het aan de ander om te antwoorden. Dat is heel wat anders.
Ik vind ook wel eens mensen raar, boeiend.
Nee, ik wil jou juist beter leren kennen. Moet even voorwerk doen om te weten of je me wel oké vindquote:
Nee ik weet dat je er niet over wil vertellen nou prima hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok.. tjah dat eisen om antwoorden doe JIJ niet ik
Omdat ik daar scalpels voor gebruikte.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie had het over vlees dan? Bijvoorbeeld bij het ontdoen van een rubberen mantel van een kabel. Geweldig.
Ach, je wil niet weten wat kree zelf zoal vraagt.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het wel een hele directe vraag, maar ik kan wel snappen waarom ze zoiets zou vragen.
Fucking mainstream.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik daar scalpels voor gebruikte.
Nee. Mensen kunnen er altijd nog voor kiezen geen antwoord te geven.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik weet dat je er niet over wil vertellen nou prima hoor.
Zoals ik al veel eerder zei het maakt me echt niet uit wat je doet (of laat)
Maar je bent wel een beetje oneerlijk als je wel de diepste details van anderen vraagt over liefdesleven etc, maar er zelf niks over wil zeggen.
Nouja, ik heb eigenlijk helemaal geen beeld van je.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik wil jou juist beter leren kennen. Moet even voorwerk doen om te weten of je me wel oké vind
sure daarom vraag je er constant naar en blijft dagen/weken zeuren als ik niet wilt toegeven,je manipuleert,treitert en eist om aan een antwoord te komen over dit onderwerpquote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
Niet te veel denken dat is het antwoord.
Je denkt verder als dat ik doe
vertel mfn? ik ben wel eerlijk altijdquote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, je wil niet weten wat kree zelf zoal vraagt.
En in principe kan je ook gewoon niet antwoorden, of in dm vertellen als je het niet hier nee zou willen gooien toch, en er worden wel raardere dingen gevraagd en geroepen op fok.
5 minuten stilte? Moeilijk moeilijk...:Pquote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!
als jullie allemaal 5 minuten niet kletsen, kan ik ff bijlezen
Wat wil je van mij wetenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja, ik heb eigenlijk helemaal geen beeld van je.
Ik zeg niet dat je niet eerlijk bent, ik zeg alleen dat je wel eens rare dingen vraagt. En als er iemand hier goed in doordrammen is ben jij het wel, maar dat weet je onderhand wel lijkt me.quote:
Ja dat kan, maar dan is het raar dat je zelf wel alles wil weten.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Mensen kunnen er altijd nog voor kiezen geen antwoord te geven.
Leeftijd?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat wil je van mij wetenMijn leven is een open boek
Ik maak me er niet druk om hoor. Ik vind het niet erg om een antwoord op te geven, maar het is net zo'n rare vraag als wat Kree heeft gevraagd daarnet. Zo'n vraag zou ik ook asociaal vinden als het in een ander context werd gevraagd. Maar goed, ik weet verder niet wat Kree wel of niet heeft uitgespookt de laatste twee weken dus ik blijf er buiten.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, je wil niet weten wat kree zelf zoal vraagt.
En in principe kan je ook gewoon niet antwoorden, of in dm vertellen als je het niet hier nee zou willen gooien toch, en er worden wel raardere dingen gevraagd en geroepen op fok.
Dat laatste is gewoon niet waar, ze vertelt wel vaker over zichzelf hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan is het raar dat je zelf wel alles wil weten.
Waarom gaat iemand dat vertellen tegen iemand die niks prijsgeeft over zich zelf?
hoiquote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!
Gast, het is geen ruilhandelquote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan is het raar dat je zelf wel alles wil weten.
Waarom gaat iemand dat vertellen tegen iemand die niks prijsgeeft over zich zelf?
sh kom nou toch, denk je dat ik je wil ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
sure daarom vraag je er constant naar en blijft dagen/weken zeuren als ik niet wilt toegeven,je manipuleert,treitert en eist om aan een antwoord te komen over dit onderwerp
ga porno kijken of koop een fleshlight maar hou op me ermee lastig te vallen
wat was er mis met mijn vraag dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om hoor. Ik vind het niet erg om een antwoord op te geven, maar het is net zo'n rare vraag als wat Kree heeft gevraagd daarnet. Zo'n vraag zou ik ook asociaal vinden als het in een ander context werd gevraagd. Maar goed, ik weet verder niet wat Kree wel of niet heeft uitgespookt de laatste twee weken dus ik blijf er buiten.
De waarheid doet pijn hè?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
sh kom nou toch, denk je dat ik je wil ofzo?
Denk dan nog maar een keer.
Gaat hem niet worden ben ik bangquote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!
Zekers!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan welBazenspel overigens!
HOU ER DAN EEENS EEN KEER OVER OP KANKERMONGOOLquote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
sh kom nou toch, denk je dat ik je wil ofzo?
Denk dan nog maar een keer.
was heel lang 1.98m , ben laatst op 2.00m gemetenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmmm okay, en je lichaamslengte?
Popcorn erbijquote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
HOU ER DAN EEENS EEN KEER OVER OP KANKERMONGOOL
Nee joh, zo reageren wij vrouwen altijd op hem.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Oke oke , even afkoelen... dit loopt uit de hand.
Herkenbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
was heel lang 1.98m , ben laatst op 2.00m gemeten
Dat bedoelt ze nietquote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel lang ja, wat is je lichaamsbouw dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, is gewoon een standaard rel, niks aan de handquote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Oke oke , even afkoelen... dit loopt uit de hand.
Slank wel. Niet mager, gewoon normaal eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel lang ja, wat is je lichaamsbouw dan?
Tijd voor een spellen meetquote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan welBazenspel overigens!
en ik moest daarom lachenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, ik zei nog expres lichaamslengte.
Geen lange slungel dus, mooi.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slank wel. Niet mager, gewoon normaal eigenlijk.
Laat je door hem toch niet op de kast jagen joh. Hij weet gewoon echt niet beter, althans, daar komen we de laatste weken langzaam maar zeker achter...quote:
jawel maar ik heb niet erover doorgedramd heb het 2 keer gevraagd aan sh denk?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niet eerlijk bent, ik zeg alleen dat je wel eens rare dingen vraagt. En als er iemand hier goed in doordrammen is ben jij het wel, maar dat weet je onderhand wel lijkt me.
kree is het niet handiger om af en toe niets te zeggen?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar ik heb niet erover doorgedramd heb het 2 keer gevraagd aan sh denk?
1e keer wist ik niks over haar
2e keer via dm dacht ik dat er wat achter haar gedrag zat.
Nou was niet om lelijk te doen maar meer om nou eens te weten te komen waarom ze er zo moeilijk over doet.
Daarna heb ik er niet meer over gevraagd, maar ze noemt me manipulatief. OK
Ik vrees het ook ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat je door hem toch niet op de kast jagen joh. Hij weet gewoon echt niet beter, althans, daar komen we de laatste weken langzaam maar zeker achter...
Tja, heel direct en to the point. Draai het eens om.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat was er mis met mijn vraag dan?
Meer info nodig? De PM staat altijd open.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mwoa, dat is wel wat snel gezegd.
ja natuulijk je moet zelf goed zijn in relaties wil je de ander daarmee helpen toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, heel direct en to the point. Draai het eens om.
Ik ging er vanuit dat je wilde weten of ik de juiste "credentials" had of zoiets.
Ik heb het vorig jaar een keer gekocht op Marktplaats.quote:
Ligt eraan in wat voor profiel je wil passen, sommige rollen zijn al vervult.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meer info nodig? De PM staat altijd open.
Je doet het zelf, ik vraag nergens meer naar.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
HOU ER DAN EEENS EEN KEER OVER OP KANKERMONGOOL
Je zei niet welk lichaamquote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, ik zei nog expres lichaamslengte.
Ik ook. Maar MFN is dan ookquote:
Met jou altijdquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Bartje ik heb nog een aardbeien coupe voor op de mail
Risk is zo'n klotespel. Als je als 1e uitgeroeid wordt, kun je 2 uur wachten tot de rest klaar isquote:
Ik deedquote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Je doet het zelf, ik vraag nergens meer naar.
Vraag me alleen af waarom.
Maargoed schelden kun je wel, beetje jammer wel.
Heb ik je ooit voor iets uitgemaakt?
Dankje hoor ik ga wel kanker krijgen![]()
ben je van me af ook.
De rol van een lieve jongeman die graag een keer een kopje koffie met je wilt drinken en praten over koetjes en kalfjes, ondanks dat die jongeman helemaal geen koffie lust, dus thee drinktquote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan in wat voor profiel je wil passen, sommige rollen zijn al vervult.
Hoeveel lichamen heb jij dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je zei niet welk lichaam
[..]
Ik ook. Maar MFN is dan ook
[..]
Met jou altijd
[..]
Njomnjomnjomnjom
Daarvoor heeft god porno en bier uitgevonden.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Risk is zo'n klotespel. Als je als 1e uitgeroeid wordt, kun je 2 uur wachten tot de rest klaar is
Ik ook vroeger. Maar toen was ik slank en soepel.quote:
Ik drink geen koffie en geen thee, dat koffie drinken gaat dus nog lastig worden ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De rol van een lieve jongeman die graag een keer een kopje koffie met je wilt drinken en praten over koetjes en kalfjes, ondanks dat die jongeman helemaal geen koffie lust, dus thee drinkt
monopoly (t spel0 haat ik echt...beetje rondjeslopen tot je geld op is.... en t duuuuuurt zooooo laaaaaaaangquote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds ik mono ken heeft de zin monopoly doen iets vies
Ik ben nog steeds slank en soepel, maar ook klein. Vroeger waren mijn tegenstanders ook klein, geen idee of ik van de ene kant naar de andere kant kan komen als ik daarvoor over een volgroeide volwassene heen moet reiken.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvoor heeft god porno en bier uitgevonden.
[..]
Ik ook vroeger. Maar toen was ik slank en soepel.
Nu ben ik minder slank en minder soepel.
Doe je mee dan?
Je kunt het gewoon nietquote:Op zondag 6 mei 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
monopoly (t spel0 haat ik echt...beetje rondjeslopen tot je geld op is.... en t duuuuuurt zooooo laaaaaaaang
Hahahaha!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet als je met m'n moeder speelt, die kleed je zo uit!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
monopoly (t spel0 haat ik echt...beetje rondjeslopen tot je geld op is.... en t duuuuuurt zooooo laaaaaaaang
of je speelde vroeger altijd met kleuters...?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds slank en soepel, maar ook klein. Vroeger waren mijn tegenstanders ook klein, geen idee of ik van de ene kant naar de andere kant kan komen als ik daarvoor over een volgroeide volwassene heen moet reiken.
Biertje dan ?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie en geen thee, dat koffie drinken gaat dus nog lastig worden ja.
quote:
quote:
Ja, daarom gaf ik ook gewoon een antwoord, maar dat veranderd niet dat het een beetje asociaal en te direct is om dat op dat manier te vragen in een groep. Niet dat het mij verder boeit, maar als je boos gaat worden op Kree omdat hij asociale vragen stelt...quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja natuulijk je moet zelf goed zijn in relaties wil je de ander daarmee helpen toch?
er valt toch niets op te kunnen... je moet dobbelen en dan lopen en daarna flink dokken....quote:
Slank soepel en kleinquote:Op zondag 6 mei 2012 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds slank en soepel, maar ook klein. Vroeger waren mijn tegenstanders ook klein, geen idee of ik van de ene kant naar de andere kant kan komen als ik daarvoor over een volgroeide volwassene heen moet reiken.
Ik ben de echte held hier in. Mensen financieel uitkledenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er valt toch niets op te kunnen... je moet dobbelen en dan lopen en daarna flink dokken....
We gaan het wel een keer spelen en dan zal ik het je voor doenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er valt toch niets op te kunnen... je moet dobbelen en dan lopen en daarna flink dokken....
Dit is één eer. Op de biljart tafel van de kroeg ?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik homo was zou ik je uiteraardwel doen he
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wat erg.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet als je met m'n moeder speelt, die kleed je zo uit!
nee wordt daar echt zwaar shaggo van ghehequote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan het wel een keer spelen en dan zal ik het je voor doen
En gewoon tóch nog even je plasje eroverheen doen hèquote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef kree het volgende:
Laat maar gaan ook sh, ga steeds meer begrijpen waarom er geen jongens naar je kijken.
Probeer maar te helpen maargoed.
MFN doet lelijk maar dat komt omdat we gewoon keihard botsen, haar gedachtegang kan ik nog wel begrijpen, die van jou niet.
Gewoon meedoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
ghehehehequote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is één eer. Op de biljart tafel van de kroeg ?
Nee, ik was zelf in die tijd ook nog een kind. Sindsdien nooit meer gespeeld.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of je speelde vroeger altijd met kleuters...?
Uiteraardquote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is één eer. Op de biljart tafel van de kroeg ?
ja zo ben ik en toch wil een meid me meevragen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En gewoon tóch nog even je plasje eroverheen doen hè
zoals een hond betaamdquote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde had ik wel 'wat is je zwellichaamslengte?' gezegd.quote:
Triviant danquote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee wordt daar echt zwaar shaggo van ghehe
ik met oud en nieuw nog (met CA) waren vet goed ... (soort van... hadden sappie op, dus evenwicht was vrij lastig )quote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, ik was zelf in die tijd ook nog een kind. Sindsdien nooit meer gespeeld.
Ik doe helemaal niet lelijk nu, ik was je wat aan het uitleggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef kree het volgende:
Laat maar gaan ook sh, ga steeds meer begrijpen waarom er geen jongens naar je kijken.
MFN doet lelijk maar dat komt omdat we gewoon keihard botsen, haar gedachtegang kan ik nog wel begrijpen, die van jou niet.
je bent de moeite niet waardquote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef kree het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
je hebt me niet weggepoetst 9of t lukte niet??) ghehe COOWLquote:
Het is uitquote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde had ik wel 'wat is je zwellichaamslengte?' gezegd.
Dus nee, die vlieger gaat niet op.![]()
Vooral niet zolang zwellichaam één woord is.
Niet nu, ik kan wel praten met je denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet lelijk nu, ik was je wat aan het uitleggen.
en ben je ontmaagd op je 28e..quote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja zo ben ik en toch wil een meid me meevragen.
Grappig toch
Lijkt me wel tof weer een keertje twisteren.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon meedoen.![]()
Ik heb een paar weken geleden nog meegedaan aan een limbo.
Ik lach me kapot ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja zo ben ik en toch wil een meid me meevragen.
Grappig toch
Als jij en C_M meedoen, kan de rest aan de kant blijven.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het enige spel dat ik wel een beetje kan.
Ik zou niet durven, harde teksten op mijn muuquote:Op zondag 6 mei 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt me niet weggepoetst 9of t lukte niet??) ghehe COOWL
ja... of terretoriaal gedrag ( MIJN! )quote:Op zondag 6 mei 2012 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe is het dominantie dan snarf? denk je?
Begin er dan ook niet over, slaat nergens op.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Niet nu, ik kan wel praten met je denk ik.
Had het over de vorige relletjes.
wel zon gebald vuistje de lucht in toch * schorem!*quote:
edit laat maarquote:Op zondag 6 mei 2012 19:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over, slaat nergens op.
Nou wij waren toch een foksetje?quote:
Nee joh, stampvoetendquote:Op zondag 6 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel zon gebald vuistje de lucht in toch * schorem!*
en met een ander een trio, toe maarquote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou wij waren toch een foksetje?
[..]
Nee joh, stampvoetend
Dat was IRLquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ik deze dag nog mag meemaken.
Wil je zeggen dat je me aan het virtueel dumpen bent, nog voordat we onze e-relatie geconsumeerd hebben?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou wij waren toch een foksetje?
[..]
Nee joh, stampvoetend
vandaar edit dus.quote:
blij dat je het begrijpt dat ik het niet doe om te rellen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ik deze dag nog mag meemaken.
Hell yeahquote:Op zondag 6 mei 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je me aan het virtueel dumpen bent, nog voordat we onze e-relatie geconsumeerd hebben?
Mwah, voor 't eerst op een ander was voor mij toch even wennenquote:
Je begrijpt het dus niet hè.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
blij dat je het begrijpt dat ik het niet doe om te rellen.
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #344 Strawberry gaat scoren ;)quote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat!?
Maar Barth, dat was niet de deal hè.
Okay, dan kies ik wel een ander uit hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hell yeah
[..]
Mwah, voor 't eerst op een ander was voor mij toch even wennen
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, voor 't eerst op een ander was voor mij toch even wennen
OHHHHquote:Op zondag 6 mei 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #344 Strawberry gaat scoren ;)
je lult ziezo slapquote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
vandaar edit dus.
Hoeft namelijk niet van mij.
Ik kan echt gewoon nergens meer op reageren zonder dat ik het weer tegen me krijg.
Kan ook gewoon wel slap in de lucht gaan lullen hoor, ook leuk.
Maar als niemand tegen een vraag kan dan houdt het snel op.
stop er dan over relnichtquote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
blij dat je het begrijpt dat ik het niet doe om te rellen.
Schaken met shotjesquote:Op zondag 6 mei 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Triviant it is then.
En dan met shotjes er bij
de een heeft t over zwellichamen, de ander over een slappe lul.... goed gesprek damesquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de een heeft t over zwellichamen, de ander over een slappe lul.... goed gesmprek dames
het volgt elkaar op hequote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de een heeft t over zwellichamen, de ander over een slappe lul.... goed gesprek dames
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat het weer over piemels?
Altijd hetzelfde met jullie vrouwen.
En jij verborg 'sm' in je reactie, voor je ninja-edit.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de een heeft t over zwellichamen, de ander over een slappe lul.... goed gesprek dames
Zal nog lastig worden om iemand te vinden die mij kan evenarenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay, dan kies ik wel een ander uit hoor.
Ja wat, we hadden toch een open relatie? Jij zat ook de hele tijd met kree je vuige RPG-fetish te voerenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
OHHHH
Ja barth, je hebt jezelf al gedumpt bij mij door die post toen hoor. Triest dat ik het achteraf van een ander moet horen, ik had je hoger ingeschat.
goed gezienquote:Op zondag 6 mei 2012 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En jij verborg 'sm' in je reactie, voor je ninja-edit.
Wij delen dezelfde dame hequote:Op zondag 6 mei 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zal nog lastig worden om iemand te vinden die mij kan evenaren
[..]
Ja wat, we hadden toch een open relatie? Jij zat ook de hele tijd met kree je vuige RPG-fetish te voeren![]()
Dat is wederzijds kerel.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zal nog lastig worden om iemand te vinden die mij kan evenaren
[..]
Ja wat, we hadden toch een open relatie? Jij zat ook de hele tijd met kree je vuige RPG-fetish te voeren![]()
wij begrijpen elkaar niet.quote:
Mijn nachtrust, wat doe je.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
Met jou kan ik uren doorgaan. (weet je toch)
voorzichtig, weet je hoe duur dat is in liter flesjes !quote:
Mooi gedichtje weerquote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar niet.
Prima. maar wie wil nu weer het laatste woord hebben?
Met jou kan ik uren doorgaan. (weet je toch)
SH is heel anders, ik wil niet tegen haar zeuren, maar ze is gewoon vaag.
En ze is wel gezellig maar ze slaat om van het ene op het andere moment.
Dit zeg ik niet om haar te kwetsen, helemaal niet, maar wel een punt waar ze aan kan werken (mijn mening)
Nou daar was dit topic toch voor?
Net zoals jullie mogen zeggen wat ik verkeerd doe, ik ga in ieder geval niemand uitschelden en dan nog wel met kanker blabla.
1,25 exclusief statiegeld.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
voorzichtig, weet je hoe duur dat is in liter flesjes !
Dan zet je wat anders opquote:Op zondag 6 mei 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
Ik moet nu kijken naar de huldiging van Feyenoord. Ik wil dit helemaal niet zien.
Goed voor je, Joodquote:Op zondag 6 mei 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
Ik moet nu kijken naar de huldiging van Feyenoord. Ik wil dit helemaal niet zien.
Ik ga straks naar de huldiging van Heracles kijken. Iets van 13e gewordenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
Godver, ik zou zweren...quote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is wederzijds kerel.![]()
Nee dat is gewoon oprechte walging, dat is heel wat anders dan met jou hoor.![]()
Dat weet je toch.
Mijn moeder heeft de afstandsbediening.quote:
Ja en?quote:
Nu al jaloers, dat wordt watquote:Op zondag 6 mei 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Godver, ik zou zweren...![]()
Nouja, je zit nou evengoed met een ander te sjansen, nog waar ik bij ben ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |