Nee, ik heb gister een mooie glazen syringe gekocht en dan maar wat naalden erbij maarje dan wil je toch even kijken of dat fijn voelt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten? Wil je gaan Chinezen ?
Kleur? Ze hebben dezelfde kleur als de 0.8.quote:
Scalpels.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb gister een mooie glazen syringe gekocht en dan maar wat naalden erbij maarje dan wil je toch even kijken of dat fijn voelt.
Heb ook nog wat bazenscalpels erbij
Watquote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb gister een mooie glazen syringe gekocht en dan maar wat naalden erbij maarje dan wil je toch even kijken of dat fijn voelt.
Heb ook nog wat bazenscalpels erbij
Nee naaldenquote:
Het is nu een paar maanden uit met mijn vriendin van 1,5 jaar (we zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan). Vorige maand heb ik een meisje uit Estland ontmoet en versierd en een paar weken wat mee zitten rommelen en 1 keer seks met haar gehad, maar ze moest terug naar Estland. Nu heb ik even niks, ben wel met wat meisjes aan het flirten op whatsapp.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe zit het met je eigen liefdesleven dan?
Hm, hier hebben ze allemaal een kleurcodering. Ik heb lichtblauw maar je hebt veel kleuren vor de maat. Maar die ik gebruik voor lijmen zijn veel dunner dan was ik hier heb. Maar die hebben geen afgeschuinde punt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleur? Ze hebben dezelfde kleur als de 0.8.
Gewoon doorzichtig met een metalen naald.
Gister deze erbij gescoordquote:[..]
Scalpels.
Altijd handig om in huis te hebben toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
waarom koop je naalden WT als ik vragen mag ?
Ja ik wilde die injectiespuit hebben maar zonder naald vond ik hem zo naakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
waarom koop je naalden WT als ik vragen mag ?
Hoi tijnquote:Op zondag 6 mei 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee naalden
Hoi koffiedat is wel drugs trouwens koffie
ok ok jij doet het wel goed dusquote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is nu een paar maanden uit met mijn vriendin van 1,5 jaar (we zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan). Vorige maand heb ik een meisje uit Estland ontmoet en versierd en een paar weken wat mee zitten rommelen en 1 keer seks met haar gehad, maar ze moest terug naar Estland. Nu heb ik even niks, ben wel met wat meisjes aan het flirten op whatsapp.
met dropsmaak ^^quote:Op zondag 6 mei 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi tijn
Ik ben aan de stroh 80 trouwens, sterk spul man
Hoezo ?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Keep walking: Ik val denk ik in de categorie "moet nog aan mezelf werken"
Lekker maar niet puurquote:Op zondag 6 mei 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi tijn
Ik ben aan de stroh 80 trouwens, sterk spul man
Het erkennen is een goede stapquote:Op zondag 6 mei 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik nog aan mezelf moet werken, anders gaat een relatie wsl falen. Lang verhaal
Ja, wilde het eigenlijk hebben voor het doseren van water in mijn whisky.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd handig om in huis te hebben toch?
Jaja, ondertussen zit je met elastiek om je arm op de WC jezelf vol te trappen met drugsquote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, wilde het eigenlijk hebben voor het doseren van water in mijn whisky.
Alleen lijkt daar maar geen end aan te komen. Draai al bijna 10 jaar in die ggz molen, wordt nu wel hoog tijd dat er dingen gaan veranderen, maar ben daar ook druk mee bezig en staat nog wel het 1 en ander op stapelquote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het erkennen is een goede stapDe rest komt wel als jij er zelf ook klaar voor bent
Houdt vertrouwen, kop omhoog en zie de mooie dingen van het leven! Blijf glimlachen naar de hele wereld. Hoe lastig het soms ook is.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen lijkt daar maar geen end aan te komen. Draai al bijna 10 jaar in die ggz molen, wordt nu wel hoog tijd dat er dingen gaan veranderen, maar ben daar ook druk mee bezig en staat nog wel het 1 en ander op stapel
Precies.En dan heeft zo'n glazen spuit met metalen drukstuk toch net effe wat meer klasse dan zo'n plasitc ding.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaja, ondertussen zit je met elastiek om je arm op de WC jezelf vol te trappen met drugs
Als je gaat, dan ga je hard in stijlquote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies.En dan heeft zo'n glazen spuit met metalen drukstuk toch net effe wat meer klasse dan zo'n plasitc ding.
Niet andersom alcoholistquote:
ja sorry hoor, maar je bent wel makkelijk met vragen naar dit soort dingen terwijl je zelf stijf je mond dicht houd daarover...?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe zit het met je eigen liefdesleven dan?
Soms wel, soms niet. Ik heb geen magische krachten ofzo, ik heb wel veel durf en ik ben spontaan uit nature. Soms kan ik ook maanden gaan zonder een meisje en ik ben wel vaak genoeg afgewezen (zoals alle andere jongens).quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry hoor, maar je bent wel makkelijk met vragen naar dit soort dingen terwijl je zelf stijf je mond dicht houd daarover...?
Ow ik zie ook wel de mooie dingen van het leven. Alleen mag mijn leven wel ietsje meer "spicey" zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Houdt vertrouwen, kop omhoog en zie de mooie dingen van het leven! Blijf glimlachen naar de hele wereld. Hoe lastig het soms ook is.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ik zie ook wel de mooie dingen van het leven. Alleen mag mijn leven wel ietsje meer "spicey" zijn
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen hierover maar het valt op.
Zoek de spice opquote:Op zondag 6 mei 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ik zie ook wel de mooie dingen van het leven. Alleen mag mijn leven wel ietsje meer "spicey" zijn
Ik vind fok meets al spannend genoeg voor nu lolquote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek de spice op
Ga lekker naar feesten, drink een keer bier tot je lazerus word oid, zoek de grens op en ga er een keer over heen en beleef avonturen
EXCUSE YOU?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry hoor, maar je bent wel makkelijk met vragen naar dit soort dingen terwijl je zelf stijf je mond dicht houd daarover...?
Neem hem een keer meequote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek de spice op
Ga lekker naar feesten, drink een keer bier tot je lazerus word oid, zoek de grens op en ga er een keer over heen en beleef avonturen
Over je liefdesleven ook?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
EXCUSE YOU?
ik ben heel erg open over de ins en outs in meerdere topics! beter lezen
Als je hulp daarbij nodig hebt wil ik je ook daarmee helpen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Keep walking: Ik val denk ik in de categorie "moet nog aan mezelf werken"
O ik wil je best wel meeten hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 19:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je hulp daarbij nodig hebt wil ik je ook daarmee helpen.
omdat ik GEEN liefdesleven hebquote:Op zondag 6 mei 2012 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Over je liefdesleven ook?
Heb ik gemist dan. np.
Je moet wel de eerste stap zetten, he? Mij PMen of DMen ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik wil je best wel meeten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |