De Jong trouwens ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:19 schreef sasquatsch het volgende:
Nigel Melker test twee dagen voor Racing Engineering in de GP2
[..]
Las ik inderdaad op zijn fb pagina. Hij test voor Coloni (die de GP2 gaat verlaten).quote:
quote:Robin Frijns moet op het matje komen bij de Wethouder van Sportzaken, niet voor straf, maar om gehuldigd te worden voor zijn geweldige prestaties in de autosport. Het racetalent uit Limburg, testte onlangs voor Sauber F1 en RedBull Racing en wordt zaterdag 24 december (sic, neem aan dat het november moet zijn) op het Stadshuis aan de Markt in Maastricht verwacht vanwege zijn behaalde kampioenschap in de Formula Renault 3.5L.
De Limburgers zijn trots op hun sportman en een ieder is uitgenodigd om naar het plein bij het Stadshuis van Maastricht te komen, want voorafgaand aan de huldiging, rijdt Robin Frijns een rondje in een tweezitter over het plein aan de Markt.
Plaats van Handeling: Stadshuis aan de Markt in Maastricht
Tijd: 14.30 uur tot ongeveer 15.00 uur tweezitter
Huldiging: 15.00 uur tot 17.00 uur Stadshuis
http://www.sauberf1team.c(...)st-_und_Ersatzfahrerquote:Der Holländer Robin Frijns, nur zwei Tage jünger als Gutiérrez, übernimmt die Rolle als Test- und Ersatzfahrer.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.sauberf1team.c(...)st-_und_Ersatzfahrer
Benieuwd hoe het uit gaat pakken en hoe vaak hij mag rijden. Wel een jaar zonder races dus.
En ik woon er 15min vandaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:12 schreef sasquatsch het volgende:
Robin Frijns wordt morgen gehuldigd in Maastricht.
[..]
MP werkt samen met Manor Motorsport.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef Rodawa het volgende:
Ik denk dat je van een nieuw team niet veel kunt verwachten, maar het is mooi dat ze de GP2 ingaan! Daniël is al heel lang betrokken bij MP Motorsport, mooi dat die samenwerking nog langer doorgaat.
Ik weet niet precies wat je hiermee wilt zeggen. Bedoel je dat ze dan geen nieuw team zijn in de GP2? Want ook Manor heeft geen ervaring in de GP2, dus ze zijn wel degelijk nieuw.quote:Op zondag 25 november 2012 23:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
MP werkt samen met Manor Motorsport.
Volgens mij reden ze al met Daniel de Jong in de AutoGP als Manor MP Motorsport en werden ze daar tweede bij de teams.quote:Op maandag 26 november 2012 10:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Manor heeft misschien dan wel geen GP2 ervaring maar wel veel ervaring in single seaters. Bovendien runnen ze het Marussia F1 team.
Vrij indrukwekkend wat hij tijdens beide testdagen liet zienquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
Op twee wielen hebben we ook eindelijk weer een talent om op te letten: Michael van der Mark. Dit jaar kampioen in het EK superstock 600, in 2013 rijdt hij voor Ten Kate Honda in het WK Supersport. En hij was meteen (ruim) de snelste tijdens de eerste test.
quote:Dag 2
1. Michael van der Mark 1’44.343
2. Kenan Sofuoglu 1’44,832.
3. Lorenzo Zanetti 1’45,994.
4. Fabien Foret 1’46,001.
5. Jack Kennedy 1’46,710.
6. Eduard Blokhin 1’50,623.
quote:Dag1
1 Michael van der Mark 1:45.908
2 Kenan Sofuoglu 1:46.983
3 Lorenzo Zanetti 1:47.211
4 Jack Kennedy 1:47.806
5 Fabien Foret 1:47.991
6 Eduard Blokhin 1:50.760
En haalde daarin de kwartfinale, waarin hij nipt verloor van David Coulthard.quote:Op zondag 16 december 2012 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
en Ho-Pin Tung doet mee aan de Race of Champions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |