OMG JIJ BENT MIJ OF IK BEN JOUquote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan niet koken.
Ik weet PRECIES hoe je alles moet maken, maar op de een of andere manier faalt het keihard.
oh ja de jongeren moeten voor de ouderen zorgenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef coban het volgende:
[..]
ik moet niks, ik ben niet te gast, maar het zijn oude mensen en die ga ik niet voor mij laten koken.
in turkije ben je niet te gast bij je familie, uiteraard worden hele tafels klaargemaakt, maar soms zijn die mensen er niet he
Dit doe ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de rage-face maar dit doe ik ook wanneer mijn stiefmoeder de was komt dumpen
vind dat mooi gegevenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh ja de jongeren moeten voor de ouderen zorgen
Daar komt het wel op neer inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Inderdaad, deurtje open, eten erin leggen, deurtje dicht en timer instellen
Het is meer dat ik gewoon onhandig en chaotisch ben. Dus niks is tegelijk klaar, dressing en olie vliegt door de keuken, alles smerig pannen die vallen, fornuis per ongeluk te ver open. Dat soort dingenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedereen kan koken.
En dan doe je het waarschijnlijk toch niet goed
Dit had ik laatst gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Koken is chill. Als je er maar de tijd voor neemt
preciesquote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh ja de jongeren moeten voor de ouderen zorgen
Ja, maar onder het koken loop ik altijd naar de pc en dan vergeet ik het eten wat staat te koken/frituren en dan krijg ik opeens kick door me heen van SHIT het etenquote:
quote:
Ook dat is aan te leren. Gewoon veel oefenen en op een gegeven moment vind je wel een routine die beter bij je past.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gewoon onhandig en chaotisch ben. Dus niks is tegelijk klaar, dressing en olie vliegt door de keuken, alles smerig pannen die vallen, fornuis per ongeluk te ver open. Dat soort dingen
Ja, in meerdere culturen is dit zo..quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef coban het volgende:
[..]
precies
niet lullig tegenover jullie ofzo, maar veel nederlanders sturen hun ouders naar het bejaardentehuis, dat zouden wij never nooit doenzij hebben voor ons gezorgd dus wij voor hun toch
Zo'n reactie jaquote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar onder het koken loop ik altijd naar de pc en dan vergeet ik het eten wat staat te koken/frituren en dan krijg ik opeens kick door me heen van SHIT het eten
[ afbeelding ]
omg wie? zeg?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bijna engik heb zelfs een licht vermoeden wie jij bent maar dat kan nooit
Ik vind het zo vet als mensen goed kunnen koken he... Een vriend van me is kok en die kookt ook echt heeeerlijk. Zelfs als hij iets kei simpels klaarmaakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben serieus![]()
Ik vind koken leuk, en deel deze passie van mij graag
Inderdaad. Wat nou timer instellen, gewoon wachten totdat de rookmelder afgaatquote:Op zondag 6 mei 2012 18:21 schreef coban het volgende:
en ik geniet altijd van de ping van de rookmelder als het eten klaar is
Jep. Been there, done thatquote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar onder het koken loop ik altijd naar de pc en dan vergeet ik het eten wat staat te koken/frituren en dan krijg ik opeens kick door me heen van SHIT het eten
[ afbeelding ]
Daarom altijd de laptop mee naar de keuken nemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo'n reactie ja
En dan de keuken blauw van de aangrbrande meuk
Herkenbaarquote:
En wat als je geen laptop hebt?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom altijd de laptop mee naar de keuken nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |