Ik kan kookles geven, gratis!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan niet koken.
Ik weet PRECIES hoe je alles moet maken, maar op de een of andere manier faalt het keihard.
Ja, maar me moeder doet altijd de boodschappenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgens mij liggen die koekjes nog in de winkel of niet?
Dan heb ik het gevoel dat mensen hoge verwachtingen hebben en shciet ik in de stressquote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Bieks het volgende:
[..]
maar wat nou als ik je vertel dat ik in je geloof?
Iedereen kan koken.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan niet koken.
Ik weet PRECIES hoe je alles moet maken, maar op de een of andere manier faalt het keihard.
quote:
Ik ga zo shoarma eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Dimens het volgende:
Ik heb echt tering honger van al die gesprekken over eten gekregen.
ik moet niks, ik ben niet te gast, maar het zijn oude mensen en die ga ik niet voor mij laten koken.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent daar te gast en je moet koken?
Zit in het onderwijs dus jaquote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mh, ik let eigenlijk nooit zo op kinderen. Ik weet dat ik niet tegen ze aan moet schoppen, maar verder. Toch maar eens doen dan.
Inderdaad, deurtje open, eten erin leggen, deurtje dicht en timer instellenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedereen kan koken.
En dan doe je het waarschijnlijk toch niet goed
Herkenbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de rage-face maar dit doe ik ook wanneer mijn stiefmoeder de was komt dumpen
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan heb ik het gevoel dat mensen hoge verwachtingen hebben en shciet ik in de stress
Ditquote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de rage-face maar dit doe ik ook wanneer mijn stiefmoeder de was komt dumpen
OMG JIJ BENT MIJ OF IK BEN JOUquote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan niet koken.
oh ja de jongeren moeten voor de ouderen zorgenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef coban het volgende:
[..]
ik moet niks, ik ben niet te gast, maar het zijn oude mensen en die ga ik niet voor mij laten koken.
in turkije ben je niet te gast bij je familie, uiteraard worden hele tafels klaargemaakt, maar soms zijn die mensen er niet he
Dit doe ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
vind dat mooi gegevenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh ja de jongeren moeten voor de ouderen zorgen
Daar komt het wel op neer inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Inderdaad, deurtje open, eten erin leggen, deurtje dicht en timer instellen
Het is meer dat ik gewoon onhandig en chaotisch ben. Dus niks is tegelijk klaar, dressing en olie vliegt door de keuken, alles smerig pannen die vallen, fornuis per ongeluk te ver open. Dat soort dingenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedereen kan koken.
En dan doe je het waarschijnlijk toch niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |