Nee die mensen ontwikkelen een voedingspatroon voor je.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar zal ik wel het advies krijgen dat ik moet sporten en niet dat ik meer moet gaan eten.
Inderdaad. Iedereen heeft een andere stofwisseling dus zomaar aannemen wat je om je heen hoort heeft gewoon weinig zin. Daar kan een dokter / dietist je veel beter mee helpen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen zijn ofzois gewoon advies. Ik ga zelf binnenkort ook langs een dietiste. Die mensen weten er wel raad mee. Dimens wil ook aankomen zegt hij zelf, dus dan kan hij gewoon beter naar iemand gaan die weet hoe het zit.
Neuh. Ik ben behoorlijk mager en dat is kloten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef Monopoly het volgende:
wtf dv
Dimens heeft gewoon normaal postuur voor zijn leeftijd. Komt wel goed
Maak je niet druk, had ik ook, en je weet hoe ik er nu uit zie/quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben behoorlijk mager en dat is kloten.
Wat zou er veranderd moeten worden aan mijn voedingspatroon? Alsof ik nog niet genoeg eet?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee die mensen ontwikkelen een voedingspatroon voor je.
Blijkbaar niet. Of je eet niet de juiste dingen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat zou er veranderd moeten worden aan mijn voedingspatroon? Alsof ik nog niet genoeg eet?
ja dimens maak eens 8 mp foto's van je drollen een week lang en post ze. dan helpen we je zoekenquote:
heb jij dimens ontmoetquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef coban het volgende:
eerlijk gezegd had ik dimens wel zwaarder verwacht, ik vond hem er niet zo heel dun uitzien
hij is gemaakt van heul licht materiaalquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef coban het volgende:
eerlijk gezegd had ik dimens wel zwaarder verwacht, ik vond hem er niet zo heel dun uitzien
Het gaat niet om hoeveel of hoe weinig je eet maar om wat.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat zou er veranderd moeten worden aan mijn voedingspatroon? Alsof ik nog niet genoeg eet?
Ik ken ook iemand die dat doetquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik maak wel eens foto's van mijn keutels. Die WA ik vervolgens door naar mijn vrienden.
Baby's drinken melk.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke redenatie
Meer koolhydraten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een keer, ik was 7 en was bij mensen op visite die hadden van die rumchocolaatjes en ze hadden helemaal niks gezegd en ik dacht omg lekker ik wil en toen had ik de meest gore brandende vieze smaak in mijn mond en ging kotsen in de wc en ik leefde nog lang en gelukkigquote:
Hehe.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze doen wel meer waar ik nog steeds van hou
Koeienmelk en melk in het algemeen is bedoeld voor kinderen en jonge dieren. Puur voor extra bouwstoffen tijdens het groeien.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou, zoveel babies mogen niet meer aan tetten sabbelen helaasquote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze doen wel meer waar ik nog steeds van hou
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef coban het volgende:
[..]
een keer, ik was 7 en was bij mensen op visite die hadden van die rumchocolaatjes en ze hadden helemaal niks gezegd en ik dacht omg lekker ik wil en toen had ik de meest gore brandende vieze smaak in mijn mond en ging kotsen in de wc en ik leefde nog lang en gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |