Heb je het Jamie Oliver recept gebruikt? Heb je de aubergine ook eerst gedoopt in een bakje van ei en broodkruim en gefrituurd of gewoon gegrilld?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat het ook is, het was heerlijk! En ruim genoeg om dinsdag nog een keer te eten.
Ach ja, ieder zin ding.. maar voetbal.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Voetbal, wat een domme sport zeg dat kijk je toch niet.
Van brakkestijn:
O: kommetje groentesoep, melk, boterham, gekookt ei
T: glas sinas
D: pizza
Ja, van Jamiequote:Op zondag 6 mei 2012 20:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je het Jamie Oliver recept gebruikt? Heb je de aubergine ook eerst gedoopt in een bakje van ei en broodkruim en gefrituurd of gewoon gegrilld?
Voetbal is geniaal manquote:Op zondag 6 mei 2012 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zin ding.. maar voetbal.!
Dat is niet veel eten! Nog maar iets erbij nemen zo?
Niet aanstellen, gewoon eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Voetbal is geniaal man![]()
Vanochtend de samenvattingen van gisteren gezien, 's middags wedstrijdje EL erop gedaan, nog even een voetbalspelletje gespeeld tussendoor, kaartjes gekocht voor een voetbalwedstrijd, studio sport kijken en straks nog studio voetbal.
Niet veel eten nee maar ik ben nogal slecht.
Ja da's ook best een goed recept vind ik!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, van Jamieik heb er eerst zout op gestrooid en een half uurtje laten liggen en toen gewoon gegrilld. Komt er zo'n lekker grillsmaakje aan.
Zelfs mijn lief vond het lekker, die normaal altijd een beetje baalt van geen vlees!
Voetbal kijken met sinas?! Ga je schamen!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Voetbal, wat een domme sport zeg dat kijk je toch niet.
Van brakkestijn:
O: kommetje groentesoep, melk, boterham, gekookt ei
D: pizza
Niet mee eens dat die vriendin geen goed argument zou zijn. Het is superspannend om naar een nieuwe school te gaan vol met veel oudere kinderen. De overgang kan makkelijker zijn als een kind veiligheid kan ontlenen aan een vriendin.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:40 schreef minilot het volgende:
Lastig. Als je het gevoel hebt dat je oudste mini er vooral naartoe wil omdat het vriendinnetje óók gaat dan is dat natuurlijk een beweegreden van lik m'n vestje
Consider it donequote:Op zondag 6 mei 2012 20:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Voetbal kijken met sinas?! Ga je schamen!
Ik vind het niet echt goed hoor..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef MaJo het volgende:
Heerlijk gegeten bij de schoonmams
Lijstje:
O: twee witte boterhammen met vlokken en een glas dubbeldrank
L: seranoham met stokbrood en zure augurken, glas cola
D: asperges met zalm en ei en een glas rode wijn
Ik zeg goed bezigzo nog een sinaasappel voor wat extra vitamientjes. En veeeel water gedronken vandaag
De burgerking is gezonderquote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef MaJo het volgende:
Lijstje:
Ik zeg goed bezigzo nog een sinaasappel voor wat extra vitamientjes. En veeeel water gedronken vandaag
Ik sluit me bij Nallie aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef MaJo het volgende:
Lijstje:
Pardon? Wat wilde hij daar dan mee bereiken?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De burgerking is gezonder
Wel lekker voor een weekendlijstje maar goed is het niet.
Heb mijn collega vandaag geknepen en weggeduwd. hij versperde de weg en wilde niet weg .. was ineens zo intimiderend
Heb wel mijn excuses aangeboden.
Mja ik kan dat ook nooit lollig vinden maar sommige mensen zien dat als grapje ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Niks, het was 'lollig' bedoeld dus nu voel ik mij een aansteller
Fijne avond nog lieve slankies....
Oja ben trots op XM dat ze het heeft volgehouden
Blij met heel veel lijstjes
Goed van alle sportactiviteiten.
Wat vind jij allemaal goed aan je lijstje?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef MaJo het volgende:
Lijstje:
Goed druk of stress-druk?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef Xennia het volgende:
Ik ben niet zo veel online de laatste tijd door drukte. Ook het sporten en iedere dag netjes eten schiet er een beetje bij in. Mijn gewicht is wel stabiel.
Dattem!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ik kan dat ook nooit lollig vinden maar sommige mensen zien dat als grapje ja.
Vanuit mijn functie noem ik het gewoon intimidatie en is het opbokken.
Fijne avonden je bent geen! aanstelster.
Ik dacht dat dequote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat vind jij allemaal goed aan je lijstje?
En je bent geen aansteller hoor uniek! Ik zou daar ook frustie van raken.
Herkenbaar. Ik overweeg op mijn weegschaal te gaan staan zodat ik kan checken hoe erg ik geslacked heb de afgelopen weken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik overweeg een weegschaal te kopen zodat ik kan checken hoe erg ik geslacked heb de afgelopen maandenKleding past (veelal?) nog maar voel me wel dikker!
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik overweeg op mijn weegschaal te gaan staan zodat ik kan checken hoe erg ik geslacked heb de afgelopen weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |