abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111247953
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Kan wel he, boterham hummus met ei it is :P

[..]

Ja wilde sowieso veel open dagen doen, en me gewoon op veel scholen inschrijven, je kunt achteraf altijd nog een keuze maken. Alleen in het geen wat ik graag zou willen doen lijkt niet zoveel keus te zijn..
Niet alleen naar open dagen gaan, maar bel ze op en vraag of je een dagje mee mag lopen. Dan zie je allemaal mensen die er al lessen volgen en krijg je een veel beter beeld van wat de lessen inhouden. Plus dat je mensen het hemd van het lijf kunt vragen! Ook belangrijk. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111247955
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:31 schreef Siral het volgende:

[..]

Dweilen, kwijlen. :')
Had net ook zo'n typo zie ik.
Geen kabeljauw maar kabbeljouw, dweilen dwijlen...
pi_111247965
http://www.helicon.nl/mbo(...)h/Wellness_Lifestyle

Denken jullie dat een opleiding als deze toekomst persfectief heeft...?
Het is denk ik te vergelijken met de opleiding HBO sport en wellness..Alleen is dit op MBO niveau.
pi_111248001
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Niet alleen naar open dagen gaan, maar bel ze op en vraag of je een dagje mee mag lopen. Dan zie je allemaal mensen die er al lessen volgen en krijg je een veel beter beeld van wat de lessen inhouden. Plus dat je mensen het hemd van het lijf kunt vragen! Ook belangrijk. :)
Ja! Sowieso :)
pi_111248031
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:33 schreef Siral het volgende:
http://www.helicon.nl/mbo(...)h/Wellness_Lifestyle

Denken jullie dat een opleiding als deze toekomst persfectief heeft...? Het is denk ik te vergelijken met de opleiding HBO sport en wellness..
Ik denk dat je beter een "fatsoenlijke" opleiding kan doen en dan je stages/bijbaantjes/opdrachten in een voor jou interessant veld kan vinden. Mocht je dan in die sector alsnog niet aan de slag kunnen heb je tenminste nog basisvaardigheden.
pi_111248083
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee man! Ik denk dat je beter een "fatsoenlijk" opleiding kan doen en dan je stages/bijbaantjes/opdrachten in een voor jou interessant veld kan vinden. Mocht je dan in die sector alsnog niet aan de slag kunnen heb je tenminste nog basisvaardigheden.
Wat Perr zegt inderdaad!
Be someone that makes you happy
pi_111248090
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee man! Ik denk dat je beter een "fatsoenlijk" opleiding kan doen en dan je stages/bijbaantjes/opdrachten in een voor jou interessant veld kan vinden. Mocht je dan in die sector alsnog niet aan de slag kunnen heb je tenminste nog basisvaardigheden.
Zoiets lijkt me iniedergeval wel erg leuk, hoe het word omschreven. En dan in een fatsoenlijke opleidingsvorm inderdaad.. En wil het dan graag deeltijd doen. Werken/leren. Maar geen idee waar ik dan moet zoeken!
pi_111248127
Bijvoorbeeld als je in voeding wilt, levensmiddelentechnologie. Ofzo. Die papiertjes voor dietiste of sportintructeur kan je daarna ook nog wel halen. Maar mocht je ineens nog bergen met ambitie ergens vinden, dan kan je daarmee wel aan de slag bij bijv. ahold, of knorr, of unilever, ofzo.
pi_111248158
Jillian viel nog niet tegen na een meivakantie zonder sport, hopelijk gaat de training vanavond ook zo lekker *O*
pi_111248485
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef Perruche het volgende:
Bijvoorbeeld als je in voeding wilt, levensmiddelentechnologie. Ofzo. Die papiertjes voor dietiste of sportintructeur kan je daarna ook nog wel halen. Maar mocht je ineens nog bergen met ambitie ergens vinden, dan kan je daarmee wel aan de slag bij bijv. ahold, of knorr, of unilever, ofzo.
Ja dat klopt eigenlijk ook wel, vaak kun je dat soort dingen met cursussen makkelijk 'bijleren'.

Kan trouwens zo ook niet echt concrete vacatures vinden in dat veld.., bah. Vind je iets leuk, is het nog lastig ook!
  maandag 7 mei 2012 @ 14:54:34 #286
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111248743
yay, de baan van de duutser waardoor alles zo moeilijk lag is aan iemand anders aangeboden..

[/egoistisch]
pi_111248863
Misschien word ik ook maar gewoon militair, ben ik tenminste nog bij m'n lover :').......
pi_111248875
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:54 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, de baan van de duutser waardoor alles zo moeilijk lag is aan iemand anders aangeboden..

[/egoistisch]
Balen ;(
  maandag 7 mei 2012 @ 14:58:14 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111248897
Hoe zit dat eigs met die scharrel van 85mc? Is dat dat meisje dat het eerst niet was en toen toch weer wel en nu toch weer niet?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 7 mei 2012 @ 14:58:52 #290
70532 loveli
N
pi_111248926
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Siral het volgende:
Misschien word ik ook maar gewoon militair, ben ik tenminste nog bij m'n lover :').......
FB al kunnen updaten?
crap in = crap out
  maandag 7 mei 2012 @ 14:58:54 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111248928
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Siral het volgende:

[..]

Balen ;(
Echt kut idd, Jagär :P.

Betekent dat dat hij nu concurrentie heeft of dat ze voor die ander hebben gekozen?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2012 @ 14:59:01 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111248934
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[/egoistisch]
vervelend voor hem, maar wel fijn dat de keus nu weer makkelijker is :Y (een beetje egoistisch zijn mag soms best, zeker als de andere kant van de medaille voor hem ķķk iets leuks is, zoals bij jou zijn)
Kwak
pi_111248950
Maar welk niveau kan je doen dan Siral? Ik bedoel je hebt het over MBO, dan kunnen wij wel allemaal WO aandragen, maar kan je dat ook? Wil je een 21+ test doen?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111248982
Haha Jagar, wat gemeen! Maar begrijpelijk dat je het niet erg vind. Nu is de kans groter dat hij toch naar jou komt!

En Siral, ik zou iets gaan doen waar je passie ligt, een baan vind je sowieso wel. Vandaar kan je beter een brede basis hebben dan al te specifiek. Dat leer je vanzelf!
pi_111249021
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Meeloopdag is op zich goed idee :) Maar houd er rekening mee dat het ook een vertekend beeld kan geven. Sommige vakken worden maar in 1 blok aangeboden. Daarbij vindt er per dag meestal maar een beperkt aantal lessen plaats. Is maar de vraag of zo'n dag dan echt representatief is voor de opleiding.

Zou dus even doorvragen als je contact opneemt voor een meeloopdag. Dan is zo'n dag tenminste zo representatief mogelijk :)
pi_111249120
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef Perruche het volgende:
Haha Jagar, wat gemeen! Maar begrijpelijk dat je het niet erg vind. Nu is de kans groter dat hij toch naar jou komt!

En Siral, ik zou iets gaan doen waar je passie ligt, een baan vind je sowieso wel. Vandaar kan je beter een brede basis hebben dan al te specifiek. Dat leer je vanzelf!
Mijn vader bijv kijkt dus heel erg naar toekomst perspectief qua vacatures en werkgelegenheid die er nu is etc. En dan vind hij dit gewoon niet geschikt klinken.. maargoed. Het is wel iets wat me erg leuk lijkt!

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef Novem het volgende:
Maar welk niveau kan je doen dan Siral? Ik bedoel je hebt het over MBO, dan kunnen wij wel allemaal WO aandragen, maar kan je dat ook? Wil je een 21+ test doen?
Inprinciepe ben ik gewoon MBO 4 student, maar ben wel bereid om een 21+ test te doen voor HBO. Denk dat ik het wel zou "kunnen". Ik weet alleen niet of ik het ook "aankan"...
pi_111249228
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef loveli het volgende:

[..]

FB al kunnen updaten?
Bwhehe :') Eerst ff mijn tandenborstel en lenzendoosje zien binnen te smokkelen.
  maandag 7 mei 2012 @ 15:07:14 #298
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111249232
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt kut idd, Jagär :P.

Betekent dat dat hij nu concurrentie heeft of dat ze voor die ander hebben gekozen?
dat ze voor die ander hebben gekozen. Dus dat de duutser definitief (zeg nooit definitief) hierheen komt!
pi_111249302
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef Siral het volgende:

[..]

Mijn vader bijv kijkt dus heel erg naar toekomst perspectief qua vacatures en werkgelegenheid die er nu is etc. En dan vind hij dit gewoon niet geschikt klinken.. maargoed. Het is wel iets wat me erg leuk lijkt!

[..]

Inprinciepe ben ik gewoon MBO 4 student, maar ben wel bereid om een 21+ test te doen voor HBO. Denk dat ik het wel zou "kunnen". Ik weet alleen niet of ik het ook "aankan"...
Je moet doen wat jij leuk vindt, niet wat je vader/de banenmarkt goed vindt. Op HBO niveau heb je toch ook sport- en voedingsopleidingen? Oh ja, maar je wilde alleen deeltijd doen toch?

Wat wil je gaan doen ermee? Personal trainer worden? Voedingsconsulente?

Ik zou idd alle scholen even langsgaan en misschien wel prive gesprekken aanvragen, dan kan je misschien wat dieper op de inhoud ingaan.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  maandag 7 mei 2012 @ 15:09:03 #300
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111249308
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef Siral het volgende:

[..]

[..]

maar een opleiding zegt zo weinig over wat je daarna gaat doen. Ik zou een opleiding kiezen die ik leuk en interessant vind, en niet een opleiding voor alleen maar het toekomstperspectief. Natuurlijk, als je iets heels specifieks tof lijkt, doen. Uiteindeljik is opleiding maar een klein deel van het totaal plaatje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')