Pisca en Kuthoerquote:
Timmehhhhquote:Op zondag 6 mei 2012 19:57 schreef ThaTim het volgende:
Betekenis: 'Godvrezende' of 'Ter ere aan Timmehh'
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I see what you did there want dat stond er net nog niet!
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Juminelle het volgende:
Betekenis: Bosweide van Cyneburg
Wat is dit nou weer?
[..]
Timmehhhh![]()
[ afbeelding ]
Wat haat je nu.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Wielrennen prefereren boven basketbal. Sommige mensen he.
Eens.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Wielrennen prefereren boven basketbal. Sommige mensen he.
Nee en jawel.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef ThaTim het volgende:
Basketbal is toch echt een gigantisch saaie sport, er is toch niks mooiers dan de heroiek van een bergetappe of een mooie klassieker?
OK.quote:
Verneukte enkel.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat was ookalweer de reden dat je gestopt was, Otis?
quote:
Dit heb ik ookquote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef ThaTim het volgende:
er is toch niks mooiers dan de heroiek van een bergetappe of een mooie klassieker?
Ik kan nog wel spelen gelukkig maar ben best wel accident prone met die enkel dus speel altijd met een hightech brace om.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ookVandaar dat ik nauwelijks meer dans.
Dommerickquote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef RickoKun het volgende:
http://www.betekenis-babynamen.nl/-/search.php?q=rick
Heerser, Koning.
quote:
Mijn naam betekend prins.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef RickoKun het volgende:
http://www.betekenis-babynamen.nl/-/search.php?q=rick
Heerser, Koning.
Ik laat je executeren en neem je plek in!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kniel, sujet, kniel voor mijn superieuriteit!
Kingslayerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik laat je executeren en neem je plek in!
Herkenbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik slaap pas om 2 a 3 uurRitme is echt naar de klauw
Ik ben zoals je weet sowieso bereid om je tegemoet te komen met die wens jaquote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef Juminelle het volgende:
Mijn eierstokken beginnen weer te rammelen (voor dWc ).
Aye rustigquote:Op zondag 6 mei 2012 23:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Te slechtanswer the goddamn question
Haha sorry. Nee ergens in een programma kwam dat ook steeds voor, dat 'en ja..'. Dacht eerst een caberetier, maar volgens mij was het een personage van Carlo Boshart uit de TV kantinequote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aye rustigIk weet niet waar je op doelt en ik denk dat ik het dan alsnog niet weet
.
Ik snapte je wel Jackiequote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha sorry. Nee ergens in een programma kwam dat ook steeds voor, dat 'en ja..'. Dacht eerst een caberetier, maar volgens mij was het een personage van Carlo Boshart uit de TV kantine![]()
.
Denk bij nader inzien ook niet dat je het daarvan hebt.
Gewoon dWc being a retardquote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha sorry. Nee ergens in een programma kwam dat ook steeds voor, dat 'en ja..'. Dacht eerst een caberetier, maar volgens mij was het een personage van Carlo Boshart uit de TV kantine![]()
.
Denk bij nader inzien ook niet dat je het daarvan hebt.
Huillachje voor ons tvkantine kijkersquote:Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik snapte je wel Jackie![]()
![]()
![]()
Klonk mij ook bekend.
Wauwquote:
Jij begrijpt mij gewoon altijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huillachje voor ons tvkantine kijkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan mij geen ene kanker schelenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef Juminelle het volgende:
Witte plekken van bikini'sKankerlelijk is dat.
[..]
Wauw![]()
Brasilian chicks handelsmerk van die stringbikini tanlinesquote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef Juminelle het volgende:
Witte plekken van bikini'sKankerlelijk is dat.
[..]
Wauw![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij gewoon altijd.Zesde jaar alweer. laatste jaar van de masterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waaaaauwquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zesde jaar alweer. laatste jaar van de master
Je zou ook goed stemmen kunnen inspreken, Ricko.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:43 schreef RickoKun het volgende:
Master, altijd nice
Ik wou da ik acteuropleiding òf mediaopleiding had gedaan
:0 dat zou ook wel baas zijn. Misschien moet ik maar eens naar castingbureaus ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 00:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je zou ook goed stemmen kunnen inspreken, Ricko.
Ik leg echt 3 kamelen, een family pack tissues en 3 bangalijstjes om jou in dat programma van Wilfried de Jong te zien, '24 uur met...'quote:Op maandag 7 mei 2012 00:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
:0 dat zou ook wel baas zijn. Misschien moet ik maar eens naar castingbureaus ofzo
Wij?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
En op het moment zit Jumi kankerlekker met d'r ass in Madrid en wij beginnen weer aan een normale schoolweek
[ afbeelding ]
Heerlijk in mijn bed nog en ik ga er vandaag niet uitkomenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
En op het moment zit Jumi kankerlekker met d'r ass in Madrid en wij beginnen weer aan een normale schoolweek
[ afbeelding ]
Madridquote:Op maandag 7 mei 2012 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Of mensen met zwembandjes om buiten t waterquote:Op maandag 7 mei 2012 10:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt haat aan mensen die een helm dragen als ze op een opoefiets zitten.
Of mensen die hun telefoon kwijt zijn terwijl ze aan het bellen zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 10:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of mensen met zwembandjes om buiten t water
Echt kankervolk datquote:Op maandag 7 mei 2012 11:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Of mensen die hun telefoon kwijt zijn terwijl ze aan het bellen zijn
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef JackieBrown het volgende:
ZeikerdsBe and let live! Let and be live! #daniella
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb de hele dag last van een spastische rechtertricepEcht hinderlijk.
Fapblessurequote:Op maandag 7 mei 2012 14:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb de hele dag last van een spastische rechtertricepEcht hinderlijk.
Zou je denken hequote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou toch niet nodig moeten zijn met jou in de buurt.
De relatie tussen ons is zakelijk en puur platonisch.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou toch niet nodig moeten zijn met jou in de buurt.
Wat is 10 minuutjes nou.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je denken heik faal
In my defense, ik moet ook gewoon fulltime studeren enzo
Gelukkig heb je voor mij wel altijd genoeg tijdquote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je denken heik faal
In my defense, ik moet ook gewoon fulltime studeren enzo
sssht hier krijg ik problemen meequote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je voor mij wel altijd genoeg tijd
En zou ze het ooit te druk voor je krijgen zijn er genoeg andere gewillige mensen in deze SC.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je voor mij wel altijd genoeg tijd
Dit typen terwijl je mijn noodles op zit te etenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De relatie tussen ons is zakelijk en puur platonisch.
Gezien je PI.. Wanneer meeten we?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En zou ze het ooit te druk voor je krijgen zijn er genoeg andere gewillige mensen in deze SC.
Busted big time.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit typen terwijl je mijn noodles op zit te eten
Noodlesquote:Op maandag 7 mei 2012 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit typen terwijl je mijn noodles op zit te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |