Dat snap ik, maar kan toch wel een chaos wordenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet constant bij elkaar te blijven?
Lijkt mij juist wel beter dan met bijv. slechts 4 mensen in totaal. Zo heeft iedereen wel iets te doen ja?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou dat srs niet echt tof vinden met 29 mensen.. 10 is me al te veelAllemaal drama met wie wat wilt doen etc
Precies.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel beter dan met bijv. slechts 4 mensen in totaal. Zo heeft iedereen wel iets te doen ja?
Ik ga hier zo goed op.quote:
We hebben 3 villa's in totaal, en met de mensen uit één villa ga ik sowieso niet omquote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou dat srs niet echt tof vinden met 29 mensen.. 10 is me al te veelAllemaal drama met wie wat wilt doen etc
Ik ga mee in je kofferquote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We hebben 3 villa's in totaal, en met de mensen uit één villa ga ik sowieso niet omDie anderen zijn wel tof, maar we gaan sowieso niet telkens met 20 mensen rondlopen. Ieder doet gewoon z'n eigen ding en dan kijken we wel wie met wie meegaat. Wel goede huisfeestjes dan
En Montell Jordan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nichtjes
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Bij mij staat iPhone als bijnaam.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.betekenis-babynamen.nl/naam/Jisca Kanker, die bijnamen
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef Juminelle het volgende:
Mijn eierstokken beginnen weer te rammelen (voor dWc ).
Die heeft iets teveel MDMA gehad. Christus wat een ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nichtjes![]()
Hahaha, die ogenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heeft iets teveel MDMA gehad. Christus wat een ogen
Fonnie, Ufo, Dwerg, Amarins, Onk, Eve, Bonne? Wtfquote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bij mij staat iPhone als bijnaam.
http://www.betekenis-babynamen.nl/naam/Yvonne
Wie is dat kindje?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef Juminelle het volgende:
Mijn eierstokken beginnen weer te rammelen (voor dWc ).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nichtjes![]()
![]()
![]()
Bij mij Cakeje, Kiki, Bimmie, Anne, Johanna en Keequote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bij mij staat iPhone als bijnaam.
http://www.betekenis-babynamen.nl/naam/Yvonne
M'n nichtjequote:
KANKERKIM.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij mij Cakeje, Kiki, Bimmie, Anne, Johanna en Kee?
Huhquote:Op zondag 6 mei 2012 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KANKERKIM.
Ik ging stuk toen ik dat las.
Kimmie, Kimmetje, Mik, Kimmy, Pim, Kimbo, Kimmeke, Kippie, Kimi, Kimpie, Kimetje, Kimie, Kimos, Kimmi, Knim, K, Kimsalabim, Kimbel, Kim, Kambo R Havikenvlucht, Kiemisch, Dumbo, Muis, Bimmel, Kimpim, Impie, Kimberly maria, Kimper, Schimmel, Kimmepimmetje, Kimskes, Tim, Kimmiedepanda, Kleintje, Kimeke, Mikketje, Klene, Kimus, Muisje, Appelflap, Mim, Kimbi, Kammetje, Kimtje, Kleine, Ley, Wim, Anouk, Spira, Kimmelien, Kimster, Kimberley, Kimilinski, Kimpje, Kimsen, Pinky, Broccoli, Kimonline, Chim, Kimkam, Lieverdje, Kankerkim, Kiki, Kimberlydoedel, Kimpioentje, Kimmo, Kimba, Kwamberly, Roosje, Timmetje, Baksie, Kimdebim, Kimberly, Kimm, Ki, Kimberly-Clark (van de plee-artikelen...), Kimo, Kommetje, Big, Kimpasebol, Mike, Kimmetjuh, Pluisjequote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kimmie, Kimmetje, Mik, Kimmy, Pim, Kimbo, Kimmeke, Kippie, Kimi, Kimpie, Kimetje, Kimie, Kimos, Kimmi, Knim, K, Kimsalabim, Kimbel, Kim, Kambo R Havikenvlucht, Kiemisch, Dumbo, Muis, Bimmel, Kimpim, Impie, Kimberly maria, Kimper, Schimmel, Kimmepimmetje, Kimskes, Tim, Kimmiedepanda, Kleintje, Kimeke, Mikketje, Klene, Kimus, Muisje, Appelflap, Mim, Kimbi, Kammetje, Kimtje, Kleine, Ley, Wim, Anouk, Spira, Kimmelien, Kimster, Kimberley, Kimilinski, Kimpje, Kimsen, Pinky, Broccoli, Kimonline, Chim, Kimkam, Lieverdje, Kankerkim, Kiki, Kimberlydoedel, Kimpioentje, Kimmo, Kimba, Kwamberly, Roosje, Timmetje, Baksie, Kimdebim, Kimberly, Kimm, Ki, Kimberly-Clark (van de plee-artikelen...), Kimo, Kommetje, Big, Kimpasebol, Mike, Kimmetjuh, Pluisje
Ik weet niet hoe ze dat verzinnen though.quote:
Ja je kan zelf de bijnamen erbij zetten he. Ik kan nu ook doodleuk bij de naam omar "kankerhond" zetten oidquote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
Die hele site is gaar. Pluisje, Anouk, Spira?
Die bijnamen voor jouw naam.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja je kan zelf de bijnamen erbij zetten he. Ik kan nu ook doodleuk bij de naam omar "kankerhond" zetten oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |