Haha np.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb trouwens die 2e als wallpaper (gewoon @ m'n PC he, heb geen FB ofzo) ingesteld if u don't mind ouwe
![]()
Anders hejj' mooi pech
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie heeft er ook altijd zo'n last van een ochtendhumeur dat je ook gewoon mensen af gaat snauwen?chagrijniggggg
Srs? Hoe dan? Mensen die blij zijn in de ochtendquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ochtendhumeuren
![]()
Daar heb ik nou echt nooit last van.
Niet? Vraag of het lekker was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Die dude van die Kdag foto die een bj kreeg aan het water zit naast me in de bus.
Ik ook niet, zelfs niet als ik brak ben en maar 2/3 uurtjes geslapen heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ochtendhumeuren
![]()
Daar heb ik nou echt nooit last van.
Precies. Ik heb ook echt geen problemen met vroeg op staan enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfs niet als ik brak ben en maar 2/3 uurtjes geslapen heb.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook echt geen problemen met vroeg op staan enzo.
Ik kan echt genieten van mensen met een ochtend humeur, gewoon om ze te pesten en uit te lachen. We hebben zoderekt een kutvak dus dat wordt weer feest.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook echt geen problemen met vroeg op staan enzo.
Ik kan echt genieten van mensen met een ochtend humeur, gewoon om ze te pesten en uit te lachen. We hebben zoderekt een kutvak dus dat wordt weer feest.
Same herequote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die in de ochtend al vroeg vrolijk zijn maak ik vaak aan het huilen.
Ja, ik denk het ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die in de ochtend al vroeg vrolijk zijn maak ik vaak aan het huilen.
Hoezo 'emo'quote:
Niks boehoe aan... gewoon een feit. Kan er zelf ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Boehoe ik ben 's morgens boows en chagoww
Ik ben sociaal gehandicapt dus ik ging maar snel een manga lezen.quote:
Meh, niet als je bedenkt dat er vast veel gewonden gevallen zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet hier zo hard om lachen!
[ afbeelding ]
Sinds wanneer ben jij zo meelevend?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, niet als je bedenkt dat er vast veel gewonden gevallen zijn
tevens ga ik naar resist, kankergeil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |