Je weet dat dat niet mag he.quote:
/carequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Diemux het volgende:
[..]
En alles behalve belangrijk in dit topic...
Okequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
DJMO heeft een abo, dus kan ze zelfs gewoon uitzetten via instellingen op FOK! zelf
Wat deed je in Zoetermeer dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef Mirjam het volgende:
ik was vandaag in zoetermeer, en moest er aan denken.
wat naar dat er nog geen nieuws is.
heel veel sterkte ...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nu op SBS6. En alweer weg. Weinig hoop meer.
Lieve DJMO, je hebt al heel veel gedaan en daar dank ik je enorm voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
heel veel sterkte ...
als ik iets kan doen voor je hoor ik het graag tegemoet
http://www.parool.nl/paro(...)ia-76-gevonden.dhtmlquote:In het water van de Noord Aa in Zoetermeer is vanmiddag het dode lichaam van de vermiste Cilia Tiddens gevonden. De vrouw uit Zoetermeer werd al sinds vrijdag 4 mei vermist. Er was op grote schaal naar haar gezocht.
Omroep West meldt het nieuws. De recreatieplas werd al eerder uitgekamd. Cecilia, roepnaam Cilia, verliet op de bewuste vrijdagavond haar woning, waarna niets meer van haar werd vernomen. Er waren veel zorgen om de bejaarde vrouw omdat ze medicijnen nodig had na een recente operatie. Ze was slecht ter been en gebruikte een rollator.
Duikers hebben het lichaam van Cilia inmiddels uit het water gehaald. Haar familie is inmiddels ingelicht.
Wie zegt dat ze zelfmoord heeft gepleegd?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:56 schreef Gulmez het volgende:
zou ze bewust met de taxi naar de noord a zijn gereden om een eind eraan te maken?
Sterkte ts namens een oud Zoetermeerder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |