Godverquote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het meisje raakt opgewonden, haar bloed gaat sneller stromen, het bloed stroomt naar haar kut.
Haha raap me op![]()
jaquote:
Ik had kaartje, maar werd geweigerd omdat ik een shotgun bij me hadquote:Op zondag 6 mei 2012 15:36 schreef Snuf. het volgende:
Alsof jullie niet naar het concert van Bieber zijn geweest in Ahoy
Allemaal leuke 13 jarige meisjesquote:Op zondag 6 mei 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had kaartje, maar werd geweigerd omdat ik een shotgun bij me had
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
'Schaamte is sociale druk'
GEWOON KK HARD KLAARKOMEN IN DE TREIN JONGE
Zo mag ik het horen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
'Schaamte is sociale druk'
GEWOON KK HARD KLAARKOMEN IN DE TREIN JONGE
Kittelaar.quote:
Geef toe, het is een mooi woord. Rolt makkelijk van de tong, en je kan het ook nog eens lekker schreeuwen.quote:
VUILE VIEZE KITTELAARquote:Op zondag 6 mei 2012 15:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geef toe, het is een mooi woord. Rolt makkelijk van de tong, en je kan het ook nog eens lekker schreeuwen.
Nee, ik vind het net als piemel en pik vies klinken.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geef toe, het is een mooi woord. Rolt makkelijk van de tong, en je kan het ook nog eens lekker schreeuwen.
Tieten op mijn scherm, wat is dit voor smerig tv programma!quote:
Dude, eerst 16 worden, dat zeg ik toch, ik wil niet op mijn strafblad dat ik sex heb met minderjarige kinderenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:40 schreef Trollscience het volgende:
sinterklaas mag ik je kontje oprekken en je kapotneuken
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 6 mei 2012 15:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tieten op mijn scherm, wat is dit voor smerig tv programma!![]()
ik pak wel valse id net als brent corriganquote:Op zondag 6 mei 2012 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude, eerst 16 worden, dat zeg ik toch, ik wil niet op mijn strafblad dat ik sex heb met minderjarige kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |