Koel.quote:
Jeetje ik wist niet dat ik iets moest zeggen, maar hey.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:29 schreef Monopoly het volgende:
JA GODVERDOMME FLIPPIEE IK BEN ER HOOR, JE MAG WEL EENS IEST ZEGGEN TEGEN ME
Dat denk ik ook wel ja.quote:
klagen over eten? Gewoon jezelf volvretenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
meisjesdingen; roddelen, thee drinken, klagen over eten, jongens kijken, winkelen. iets vergeten? nee? mooi.
Ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
klagen over eten? Gewoon jezelf volvreten
Als ik iets doe met vriendinnen dan is het altijd vreten!
Hij weet je gewoon te rakenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zanger Petro weet mijn emoties altijd mooi uit te drukken, ik ben fan voor het leven.
Vreten.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ow. ik dacht altijd zeuren over dat het je allemaal kapot dik maakt dit dat. niet dus. interessant. vertel meer!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het meisje raakt opgewonden, haar bloed gaat sneller stromen, het bloed stroomt naar haar kut.quote:
Even goed opletten Sabinenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het meisje raakt opgewonden, haar bloed gaat sneller stromen, het bloed stroomt naar haar kut.
Haha raap me op![]()
omg. arme dimensquote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef Dimens het volgende:
Sla mij dood. Ik vind dat nieuwe nummer van Justin Bieber best goed klinken.
Welke? Ik vind mistletoe leuk.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef Dimens het volgende:
En ik krijg nog erger de neiging om zijn verteringsstelsel te beschadigen op deze albumcover.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef Dimens het volgende:
0:50, pittige tante!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |