nee doe niet :$ ik wil met je kunnen pingen als je weer in nl bent jatokquote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef coban het volgende:
deze tt is nog enger en raarder dan je vorige pz ik ga mijn hoofd de-tatoeren
Terechte voorstelling.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
Hoe ik mij een vagina voorstel.
[ afbeelding ]
quote:[murf] bijvoeglijk naamwoord week, niet vast; figuurlijk niet meer geneigd of in staat tot verzet
nooitquote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef coban het volgende:
volgens mij is fktajskfhkdjhkjhflkjhsa2012 boos op mij
Wat schattig.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
Liedjes luisteren van een paar jaar geleden en oude memories boven halen.
ik zag op geenstijl interview met de dames die naar de voorstelling zijn gegaan. maiomai.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog steeds backstreet boys liedjes in mijn hoofd.
Rolladeparade wel jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zag op geenstijl interview met de dames die naar de voorstelling zijn gegaan. maiomai.
quote:
Vroeger was hij een doodnormale jongen, maar na een fout experiment in zijn kelder transformeerde hij in.... MONOPOLYquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger was hij een doodnormale jongen, maar na een fout experiment in zijn kelder transformeerde hij in.... MONOPOLY
Tegenwoordig vecht hij tegen het Kwaad in de donkere steegjes van Rotterdam, op zoek naar geweld....
Vanaf woensdag, in de bioscoop
Haha jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Dimens het volgende:
Vroeger dacht ik altijd; "Ik wil ouder worden. Als ik 21 ben is mijn leven een groot feest en heb ik het helemaal gemaakt."
Nu verlang ik terug naar de tijd waarin ik 14/15 was.
Een verhaal over liefde, vriendschap en geweld..quote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger was hij een doodnormale jongen, maar na een fout experiment in zijn kelder transformeerde hij in.... MONOPOLY
Tegenwoordig vecht hij tegen het Kwaad in de donkere steegjes van Rotterdam, op zoek naar geweld....
Ik zou deze film kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is een film die ik illegaal zou downloadenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word hoe beter het wordt manquote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Dimens het volgende:
Vroeger dacht ik altijd; "Ik wil ouder worden. Als ik 21 ben is mijn leven een groot feest en heb ik het helemaal gemaakt."
Nu verlang ik terug naar de tijd waarin ik 14/15 was.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:16 schreef Dimens het volgende:
Wie weet er nog meer een nummer uit 2006, 2007 of 2008 wat toen een hit was?
Google naar top 40'squote:Op zondag 6 mei 2012 15:16 schreef Dimens het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:16 schreef Dimens het volgende:
Doet mij denken aan de tijd dat ik net mijn Nintendo Wii had, hele dagen lang Mario Kart Wii speelde terwijl de muziek van Mika opstond.quote:
Nintendo sinds de DSquote:Op zondag 6 mei 2012 15:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de tijd dat ik net mijn Nintendo Wii had, hele dagen lang Mario Kart Wii speelde terwijl de muziek van Mika opstond.
Nintendo Wii met Mariokart is nog wel een bazenspel. Natuurlijk niet met dat stuurtje maar gewoon met controller zonder die bewegings handelingen. Ik was echt baas in dat spel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |