Eenzijdigheid was inderdaad het meest gebruikte woord op t examenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik vond die vragen over de eenzijdigheid van de bronnen best lastig.
Klopt! Ik heb nu ook streng nagekeken en heb 40 punten! Hopen dat onze leraren er meer uit kunnen halen! We zijn er in ieder geval vanaf!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:31 schreef macigtwisty het volgende:
Met nakijken valt hier echt niets over te zeggen. Met heel streng alleen naar het correctiemodel kijken kom ik rond de 40 uit. Als ik zie hoe mijn leraar altijd beoordeelt en open staat voor andere antwoorden met goede argumentatie zou ik wel richting de 60 kunnen gaan.
Dan heb je 1 punt. Is het nou zo moeilijkquote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Jaepiwon het volgende:
maximumscore 2
De juiste volgorde is:
5, 2, 6, 1, 4, 3
Opmerking
Als door het weglaten van één foutief geplaatst nummer een verder juiste
reeks ontstaat, wordt 1 scorepunt toegekend.
ik heb 2 5 6 1 4 3
heb ik nou 1 punt of geen punten?....... -__- want ik heb de eerste 2 omgewisseld... telt dat dan als 2 fouten? :/ lijkt me logisch dat als je 1 verkeerd hebt de 2e sowieso ook wel verkeerd staat...
nou als ik de 2 doorstreep is de rest van de reeks nog steeds niet goed omdat 5 het opeenvolgende nr is toch -_-quote:Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dan heb je 1 punt. Is het nou zo moeilijk
Maar wel als je de 5 doorstreept.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef Jaepiwon het volgende:
[..]
nou als ik de 2 doorstreep is de rest van de reeks nog steeds niet goed omdat 5 het opeenvolgende nr is toch -_-
ohzooo oke nu snap ik m dankjewelquote:Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel als je de 5 doorstreept.
1 punt heb je, niet meer, niet minder.
Er was een voetnoot in die bron die wees erop dat zweden er ook instondquote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef JanPieterszoonCoen het volgende:
Overigens, die bron van Jane Fonda was echt zo onduidelijk als je ziet wat het antwoord erbij is. Ook dacht ik dat het Drievoudig Verbond tussen de Republiek, Engeland en Frankrijk was en dan zie je daar ineens Zweden staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |