Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
geirriteerd doordat ik mijn net gekochte digitale boeken niet gedownload krijg maarr! Ik ga waarschijnlijk op vakantie (daar heb ik dan wel die boeken voor nodig )
The reward of a thing well done is to have done it. Spelfouten en dialect daargelaten Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik hou niet van bedriegers, maar het klopt dat ik daar zelf bij was. Daarom ook op mijzelf
The reward of a thing well done is to have done it. Spelfouten en dialect daargelaten Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Goed. Lekker luie dag en toch wat gelezen voor school. En weer gemotiveerd nu ik een vacature heb gezien van een functie die ik ambieer. Dan weet je weer welke vakken e.d. je moet kiezen om daar te komen.
Geweldig. Net lekker een eind hardgelopen, zo douchen, pizza maken en daarna proberen nog wat uit m'n handen te krijgen qua studie. Maar ik vóel me geweldig!