abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111196653
Hallo mensen,

Binnenkort treedt een vriendin van mij het huwelijksbootje in. Nu is het probleem dat er 2 mensen komen die ik absoluut niet mag (in het verleden wat dingen meegemaakt met ze); ik voel me totaal niet op mijn gemak bij hun.
Zou het raar zijn als ik haar vraag om ze niet uit te nodigen (het zijn niet meer dan kenissen voor haar). Maar dat zou ik dat ook een beetje achterbaks van mezelf vinden. En hun tegenkomen is een living hell voor mij. Hoe zouden jullie dit oplossen?
pi_111196667
Jij bepaalt niet wie er op andermans bruiloft komt. Je hebt zelf de keus wel of niet te gaan
pi_111196680
quote:
4s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:37 schreef kikoooooo het volgende:
Jij bepaalt niet wie er op andermans bruiloft komt. Je hebt zelf de keus wel of niet te gaan
True. Maar dan voel ik me schuldig dat ik de bruiloft van een vriendin mis.
pi_111196687
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:38 schreef hardlopen het volgende:

[..]

True. Maar dan voel ik me schuldig dat ik de bruiloft van een vriendin mis.
Dat is jouw keus
pi_111196706
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is jouw keus
Ja. Maar als ze de reden zou weten dan zou ze het mij wel kwalijk nemen denk ik..
Vooral omdat ik er niks over heb gezegd; moet ik het wel zeggen? Dat dit me bezighoudt..
pi_111196707
Of je vermijdt die mensen op het feestje, zo moeilijk kan dat niet zijn...
Zij zullen hetzelfde met jou doen waarschijnlijk?

Verder wat kikoooooo zegt :)
pi_111196721
Ga gewoon en negeer die mensen. Denk je nou echt dat ze op een bruiloft ruzie gaan maken van een vriendin. Daar zullen ze ook wel rekening mee houden als het meer dan kennis van haar is!
pi_111196725
Verman je en ga gewoon, en kijk de andere kant op als je die 2 ziet
pi_111196734
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:39 schreef Xcalibur het volgende:
Of je vermijdt die mensen op het feestje, zo moeilijk kan dat niet zijn...
Zij zullen hetzelfde met jou doen waarschijnlijk?

Verder wat kikoooooo zegt :)
Nee; want ik ben er nooit open over geweest met ze
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 10:41:58 #10
184769 crew  Deisyy
pi_111196738
Jij kan niet bepalen wie jouw vriendin uitnodigt voor haar huwelijk, dus vind ik ook niet dat je er iets over kan zeggen, want dan verleg je het probleem ook naar je vriendin. Een echte vriendin blijft ook niet weg op de trouwdag van haar vriendin, dus enige manier is negeren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 6 mei 2012 @ 10:42:13 #11
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111196743
Nee, dat kan je inderdaad niet van haar vragen.
En natuurlijk ga je gewoon naar de bruiloft. Ontwijk die mensen maar. En als zij een beetje fatsoen in hun mars hebben, dan doen zij hetzelfde bij jou.

Alle betrokkenen moeten wel erg ongemanierd zijn om op een bruiloft ruzie te gaan maken.
(Un)masking for the greater good.
pi_111196765
Inderdaad en vooral van hun vriendin
pi_111196766
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:40 schreef cookie-monstaa het volgende:
Ga gewoon en negeer die mensen. Denk je nou echt dat ze op een bruiloft ruzie gaan maken van een vriendin. Daar zullen ze ook wel rekening mee houden als het meer dan kennis van haar is!
Dat is moeilijk; hun negeren
Heb ze een tijdje niet gezien en het wordt als onfatsoenlijk gezien als ik ze niet even te woord sta
Misschien moet ik gewoon een bitch zijn
Zucht..
pi_111196782
Of je praat gewoon me ze :)
Kennelijk is er niemand die weet wat er aan de hand is behalve jij?
pi_111196790
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:44 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Heb ze een tijdje niet gezien en het wordt als onfatsoenlijk gezien als ik ze niet even te woord sta
Zucht..
wees gewoon vriendelijk tegen hun...vaak zijn hun dan ook vriendelijk tegen jou. Je kunt niet jezelf eeuwig verstoppen of boos blijven en dat geldt ook voor hun
pi_111196799
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef Xcalibur het volgende:
Of je praat gewoon me ze :)
Kennelijk is er niemand die weet wat er aan de hand is behalve jij?
Ik ben wat betreft een weirdo; als ik iemand niet mag dan kan ik niet faken dat er niks aan t handje is; ik word dan zenuwachtig enz
pi_111196800
quote:

[..]

Zucht..
Onfatsoelijker dan je vriendin te manen ze niet uit te nodigen achter hun rug om :')?
pi_111196819
Het is jouw vriendin's dag, zet jouw eigen gevoelens opzij, ga gewoon gezellig met andere mensen praten, let niet op die 2 anderen.

Damn, kom op zeg, egoïst :N
Slechte vriendin ben je als je het vraagt.
pi_111196820
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef cookie-monstaa het volgende:

[..]

wees gewoon vriendelijk tegen hun...vaak zijn hun dan ook vriendelijk tegen jou. Je kunt niet jezelf eeuwig verstoppen of boos blijven en dat geldt ook voor hun
Ja misschien is dat het best. Maar ik neem niet het initiatief; als ze mij gedag komen zeggen dan hou ik het kort en vriendelijk..
pi_111196833
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is jouw vriendin's dag, zet jouw eigen gevoelens opzij, ga gewoon gezellig met andere mensen praten, let niet op die 2 anderen.

Dat dus. Get over yourself.
pi_111196855
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:46 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Onfatsoelijker dan je vriendin te manen ze niet uit te nodigen achter hun rug om :')?
Ik mag ze niet klaar maar ik wil ze ook niet direct kwetsen; wat je niet weet deert je niet was mijn uitgangspunt. Maar ik zou toch nooit de lef hebben gehad om zoiets aan mijn vriendin te vragen.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:51:15 #22
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111196870
Wat bemoei je je met de bruiloft van iemand anders. Wie denk je wel niet dat je bent.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:51:37 #23
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111196877
Vrouwen die zichzelf niet even kunnen vermannen omwille van het plezier van een ander. :')
From feudal serf to spender.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:51:48 #24
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111196882
Je zou dit met die personen bij moeten leggen omwille van die bruiloft, niet andersom zoals jij nu probeert.
pi_111196883
Doe even normaal. Het is voor één dag.Lekkere vriendin.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_111196912
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:

Zo n goeie vriendin is het nu ook weer niet; dus ''slecht'' is niet van toepassing
Maar in een zekere zin zijn we allemaal egoistisch; vooral als het gaat om de behoud van je eigenwaarde
pi_111196913
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:50 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Ik mag ze niet klaar maar ik wil ze ook niet direct kwetsen; wat je niet weet deert je niet was mijn uitgangspunt. Maar ik zou toch nooit de lef hebben gehad om zoiets aan mijn vriendin te vragen.
En dat is maar goed ook, want als een vriendin zoiets aan mij zou vragen zou ze direct gedegradeerd worden tot een 'toevallige kennis'. De brutaliteit zou ik keihard afstraffen.
pi_111196921
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:53 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Zo n goeie vriendin is het nu ook weer niet; dus ''slecht'' is niet van toepassing
Maar in een zekere zin zijn we allemaal egoistisch; vooral als het gaat om de behoud van je eigenwaarde
Als jij niet eens met 2 mensen die je niet mag in 1 grote kamer kan verblijven heeft dat niks met egoisme te maken, eerder met emotionele onvolwassenheid van jouw kant.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:55:14 #29
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111196930
quote:

[..]

Die eigenwaarde van je wordt alleen aangetast tot in hoeverre je dat toelaat.
pi_111196933
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wat bemoei je je met de bruiloft van iemand anders. Wie denk je wel niet dat je bent.
Waar heb ik me precies bemoeit met mijn vriendin's bruiloft? Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar iets gezegd heb tegen die betreffende vriendin.
pi_111196941
Jezus, je stelt je wel erg aan. Jank niet zo, en ga gewoon.
pi_111196957
quote:

[..]

:')
Nou, dan ga JIJ lekker niet.
En beter ga je niet bitchy doen en jouw vriendin's dag verpesten :r
Eigenwaarde heb je, als je zelf onder controle heb, en niet reageert op mensen die het niet waard zijn.
Ruzie maken op een bruiloft, of jouw vriendin(die überhaupt niet zo'n hele goeie vriendin is) vragen om mensen niet uit te nodigen, dat heeft GEEN eigenwaarde.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:57:24 #33
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111196967
Op een beetje bruiloft is het ook niet zo moeilijk om bepaalde mensen te ontwijken. Het is mij prima gelukt een ex niet te zien/spreken tijdens de bruiloft van een maat vorig jaar *)
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 10:57:39 #34
184769 crew  Deisyy
pi_111196969
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:55 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Waar heb ik me precies bemoeit met mijn vriendin's bruiloft? Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar iets gezegd heb tegen die betreffende vriendin.
Je overwoog om aan je vriendin te vragen om ze niet uit te nodigen, dat is nogal bemoeizuchtig gedrag.

Ondertussen vraag ik me wel af wat die mensen jou hebben aangedaan.
pi_111196972
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als jij niet eens met 2 mensen die je niet mag in 1 grote kamer kan verblijven heeft dat niks met egoisme te maken, eerder met emotionele onvolwassenheid van jouw kant.
Dat is jouw definitie
Niet iedereen is op emotioneel vlak hetzelfde; daarnaast weet je niet eens wat ze mij heeft aangedaan dat ik zover ben gekomen dat ik haar nooit meer wil zien
  zondag 6 mei 2012 @ 10:57:55 #36
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111196977
Gewoon genoeg drinken.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:58:19 #37
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111196985
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Dat is jouw definitie
Niet iedereen is op emotioneel vlak hetzelfde; daarnaast weet je niet eens wat ze mij heeft aangedaan dat ik zover ben gekomen dat ik haar nooit meer wil zien
Vriendje afgepakt?
pi_111196995
quote:

[..]

Dat is jouw definitie
Nou prima toch? Je hebt de beslissing al genomen zie ik, blijf lekker thuis. Een aanwinst voor die bruiloft was je toch al niet met dit gezeur.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:59:10 #39
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197003
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Eigenwaarde heb je, als je zelf onder controle heb, en niet reageert op mensen die het niet waard zijn.
Ruzie maken op een bruiloft, of jouw vriendin(die überhaupt niet zo'n hele goeie vriendin is) vragen om mensen niet uit te nodigen, dat heeft GEEN eigenwaarde.
En jij hebt makkelijk blaten, zoals gewoonlijk. Want jij woont nog bij pappie en mammie die bepalen wat je 's avonds eet, die je rekeningen betalen en die je schone was voor je slaapkamerdeur leggen.
pi_111197004
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik van plan was om ruzie te maken op haar bruiloft? Serieus mensen hier denken mij te kennen
Ik heb nooit in mijn leven een bitchfight gehad; heb nooit iemand (buiten broers om) klappen gegeven
  zondag 6 mei 2012 @ 10:59:43 #41
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197011
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik van plan was om ruzie te maken op haar bruiloft? Serieus mensen hier denken mij te kennen
Ik heb nooit in mijn leven een bitchfight gehad; heb nooit iemand (buiten broers om) klappen gegeven
Het is wel goed meid, trek het je niet aan. Deze mensen weten niet beter.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:00:30 #42
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111197031
quote:

[..]

Als je je zo kunt inhouden moet er toch geen probleem zijn. Bedenk je gewoon dat je er bent omdat trouwerij en dat je er niet bent voor dat wijf die je niet mag.
pi_111197040
A-J relax :*
pi_111197065
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Het is wel goed meid, trek het je niet aan. Deze mensen weten niet beter.
Deze mensen zijn beter dan TS zal je bedoelen. Iemand nooit meer willen zien is groep-8 style. Besides, ze heeft toch een keuze? Gaat ze lekker niet, lekker op haar zolderkamer blijven zitten huilen over al het emotionele leed dat haar is aangedaan. Lekker zo`n sociaal isolement opzoeken en je trauma`s hardop blijven herhalen tegen jezelf zodat je lekker in het verleden kan blijven hangen, ondertussen emo-muziek draaiend van Evanescence en meer van zulke troep.
pi_111197080
quote:

[..]

Je was anders wel van plan aan het bruidspaar te vragen mensen niet uit te nodigen op hun eigen bruiloft :')__________________________________!
pi_111197088
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
A-J relax :*
Ja, sorry :P :@
quote:

[..]

Nouja, je zei daarnet nog: misschien moet ik gewoon bitchy doen :?
Maar ach, laat maar, blij dat jij mijn vriendin niet bent en dat ik je niet ken.
Zo laag, echt, middelbare scholieren gedrag(En dat kan ik weten!)
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

En jij hebt makkelijk blaten, zoals gewoonlijk. Want jij woont nog bij pappie en mammie die bepalen wat je 's avonds eet, die je rekeningen betalen en die je schone was voor je slaapkamerdeur leggen.
Uh, wat heeft dat er mee te maken?? :')
En je kent me niet.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:06:11 #47
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197144
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:03 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

[..]

Maar ach, laat maar, blij dat jij mijn vriendin niet bent en dat ik je niet ken.

[..]

En je kent me niet.
Nou dat heeft er alles mee te maken. Jij hebt nog niks gezien van het leven, alleen de schaduw die je slaapkamerdeur achterlaat op het verlopen tapijt. Verder weet je nog niks van deze wereld, en je weet al helemaal niet wat deze mevrouw in kwestie meemaakt. Maar wel blaten alsof je het weet. :{w
pi_111197153
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je was anders wel van plan aan het bruidspaar te vragen mensen niet uit te nodigen op hun eigen bruiloft :')__________________________________!
Ik was de opties aan het brainstormen, ik weet van mezelf dat ik iets liever voor me houd dan dat ik iemand opzadel met mijn issues, dus ik zou liever niet gaan dan haar ermee lastig vallen
pi_111197197
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:06 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Nou dat heeft er alles mee te maken. Jij hebt nog niks gezien van het leven, alleen de schaduw die je slaapkamerdeur achterlaat op het verlopen tapijt. Verder weet je nog niks van deze wereld, en je weet al helemaal niet wat deze mevrouw in kwestie meemaakt. Maar wel blaten alsof je het weet. :{w
Jij weet echt geen ene fuck over mij, en ik kan zweren dat ik meer heb meegemaakt dan sommige mensen in de 20.
Als je het wilt weten, en oprecht, dan wil ik het best pm'en of hier posten als het niet onder topickaap valt.
pi_111197211
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:03 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

[..]

[..]

En je kent me niet.
Een beetje tussen de regeltjes door lezen omdat iemand overduidelijk niet verstandig kan denken omdat de emoties hoog zijn opgelopen kan je niet he? Figuren als jij ben ik ook liever kwijt dan rijk :')

Neej wij kennen jou niet, maar jij mij wel he?
pi_111197225
Oh trouwens, weet jij wat ts meemaakt dan?
Nee dat dacht ik ook.
Zulke dingen zijn tevens heel normaal op middelbare scholen hoor, bitch fights :')
pi_111197245
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh trouwens, weet jij wat ts meemaakt dan?
Nee dat dacht ik ook.
Zulke dingen zijn tevens heel normaal op middelbare scholen hoor, bitch fights :')
Het is maar een uitspraak mens!
Je neemt alles te letterlijk. Ben echt klaar met jou. |:(
pi_111197246
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:06 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Ik was de opties aan het brainstormen, ik weet van mezelf dat ik iets liever voor me houd dan dat ik iemand opzadel met mijn issues, dus ik zou liever niet gaan dan haar ermee lastig vallen
In dit geval lijkt me dat verreweg de beste optie.
pi_111197277
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In dit geval lijkt me dat verreweg de beste optie.
Ja mij ook; topic kan gesloten worden.
pi_111197280
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Haha, ok, veel plezier met jouw vriendin's bruiloft :')
Lekker chagrijnig kijken en alles ^O^
pi_111197288
quote:

[..]

Mensen die zulke uitspraken bezigen zijn dezelfde mensen die op hun Facebook of Hyves+ account levenswijsheden neerzetten als onderstaande:

Ben jij er ook zo`n 1tje TS?
pi_111197298
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Haha, ok, veel plezier met jouw vriendin's bruiloft :')
Lekker chagrijnig kijken en alles ^O^
Serieus; jij kent me niet.
Volgens mij denk jij dat HEEL de mensheid over 1 type persoonlijkheid beschikt; grow up hoor
  zondag 6 mei 2012 @ 11:13:34 #58
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111197300
quote:

[..]

Dat is jouw definitie
Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe iemand je zoiets ergs kan aandoen dat je haar nooit meer wil zien maar dat zijzelf niet eens weet dat ze zo gemeen tegen je is geweest?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  zondag 6 mei 2012 @ 11:13:58 #59
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197311
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:08 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jij weet echt geen ene fuck over mij, en ik kan zweren dat ik meer heb meegemaakt dan sommige mensen in de 20.
Als je het wilt weten, en oprecht, dan wil ik het best pm'en of hier posten als het niet onder topickaap valt.
Verhaaltjes verzinnen op teh internetz kunnen we allemaal wel hoor. Het is maar hoe je er in real life mee omgaat. :{w
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:14:04 #60
184769 crew  Deisyy
pi_111197313
quote:

[..]

Het staat ook letterlijk in jouw post, dat je dan misschien maar bitchy moet gaan doen.

Ik snap de aanval op Angel-Joy niet zo, omdat zij een paar jaartjes jonger is zou zijn geen mening mogen hebben. Wat een bull.
pi_111197336
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het staat tot ook letterlijk in jouw post, dat je dan misschien maar bitchy moet gaan doen.

Ik snap de aanval op Angel-Joy niet zo, omdat zij een paar jaartjes jonger is zou zijn geen mening mogen hebben. Wat een bull.
Dat heet een Ad Hominem wat S1nn3rz probeert toe te passen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2012 11:15:19 ]
pi_111197343
Wat hebben die mensen dan gedaan dat jij ze absoluut niet onder ogen kan komen maar zij dat niet weten en waarschijnlijk wel een praatje met jou komen maken...?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_111197357
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Serieus; jij kent me niet.
Volgens mij denk jij dat HEEL de mensheid over 1 type persoonlijkheid beschikt; grow up hoor
Nou, vertel dan ook gvd wat er is gebeurd tussen haar en jou.
Ik heb nog tijd zat om te groeien, maar jij niet denk ik, lekker kinderachtig: ik kom alleen als zij niet komen, en anders doe ik onvriendelijk, oh nee, of ik ga gewoon niet, mijn vriendin's bruiloft?? Nou en, het gaat ook om mijn gevoelens, om MIJ MIJ MIJ.
pi_111197361
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Verhaaltjes verzinnen op teh internetz kunnen we allemaal wel hoor. Het is maar hoe je er in real life mee omgaat. :{w
hoho even dimmen.
Concluderen dat men verhaaltjes verzint gaat ook te ver.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:16:14 #65
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197369
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

hoho even dimmen.
Concluderen dat men verhaaltjes verzint gaat ook te ver.
Bekijk de slet haar posthistorie even zeg :{w
  zondag 6 mei 2012 @ 11:17:08 #66
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111197386
quote:

[..]

Het staat tot ook letterlijk in jouw post, dat je dan misschien maar bitchy moet gaan doen.

Dit ja, en die verhaaltjes conclusie slaat ook nergens op.
pi_111197391
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

*checkt PH*
pi_111197392
quote:

[..]

Je hebt nogal praatjes voor een Internet hooli.
pi_111197394
quote:

[..]

Dit inderdaad, terwijl ik ook gewoon OT reageerde :')
pi_111197410
quote:
0s.gif [b]Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef hardlopen
grow up hoor
Mooie tip aan jezelf ^O^
  zondag 6 mei 2012 @ 11:17:58 #71
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111197412
quote:

[..]

Ongesteld, jongen?
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:18:11 #72
184769 crew  Deisyy
pi_111197415
quote:

[..]

Doe ff normaal man :')
  zondag 6 mei 2012 @ 11:18:15 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111197418
Het is jouw 'issue' als je niet wilt komen omdat bepaalde mensen zijn uitgenodigd. Dan kom je maar niet en ga je je best doen om een verdomd goede smoes te verzinnen. Want het a.s. bruidspaar ermee lastig vallen is echt een no-no.
The love you take is equal to the love you make.
pi_111197425
quote:
5s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe iemand je zoiets ergs kan aandoen dat je haar nooit meer wil zien maar dat zijzelf niet eens weet dat ze zo gemeen tegen je is geweest?
Werd als kind vaak door haar gepest/gekleineerd zonder weerwoord van mij
Maar wanneer ze niemand had om mee af te spreken dan was ik natuurlijk beschikbaar (lage zelfwaarde enz)
Nu ik ouder ben pik ik zulke dingen niet meer, maar i.p.v. er iets van te zeggen vermijd ik die persoon gewoon
pi_111197432
quote:

[..]

Welke slet schat? Ik ben al half jaar met zelfde persoon, ben je te dom om te weten wat een slet betekent?
En dat ik vaak in ONZ post zegt niks, want ik reageerde OT, en jij bent diegene die alleen maar onzin praat.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:19:05 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111197441
Godsamme, is dat alles?
pi_111197442
quote:

[..]

Je praat onzin.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:19:30 #78
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197452
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Doe ff normaal man :')
Ik bekeek je fotoboek en dacht hetzelfde.
pi_111197459
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:18 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Maar wanneer ze niemand had om mee af te spreken dan was ik natuurlijk beschikbaar (lage zelfwaarde enz)
Nu ik ouder ben pik ik zulke dingen niet meer, maar i.p.v. er iets van te zeggen vermijd ik die persoon gewoon
Serieus, het gaat om het feit dat je vroeger gepest werd en je dat nooit durfde te vertellen? For real?
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:19:55 #80
184769 crew  Deisyy
pi_111197461
quote:

[..]

Dan zou het juist goed voor je eigenwaarde zijn als je je kan vermannen en met opgeheven hoofd op die bruiloft komt. Afrekenen met het verleden.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:20:23 #81
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197469
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Welke slet schat? Ik ben al half jaar met zelfde persoon, ben je te dom om te weten wat een slet betekent?
En dat ik vaak in ONZ post zegt niks, want ik reageerde OT, en jij bent diegene die alleen maar onzin praat.
Ja, want nu een halfjaar met dezelfde neger rondlopen zegt ook dat je je daarvoor netjes hebt gedragen. Echt, sommige mensen zijn gewoon dom. :')__!
pi_111197473
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Godsamme, is dat alles?
Blijkbaar kan je je er niet overheen zetten.
Doe jezelf een plezier en vooral je vriendin,ga er niet heen. Pussy.
pi_111197474
quote:

[..]

En dan moet ik 'opgroeien'?
Kom op, nee het is volwassen om het niet uit te praten en diegene te negeren, goedzo ^O^
pi_111197476
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Adje, is that you?
pi_111197496
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:20 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ja, want nu een halfjaar met dezelfde neger rondlopen zegt ook dat je je daarvoor netjes hebt gedragen. Echt, sommige mensen zijn gewoon dom. :')__!
Hoe weet jij hoe ik vroeger had gedragen dan?? :')
Daarvoor heb ik 2 vriendjes gehad met wie ik had gezoend, zo.
Wil je nog iets anders weten???
pi_111197497
quote:

[..]

Je weet trouwens wel eng veel over haar.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:21:38 #87
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111197502
quote:

[..]

Dan zou ik me afvragen of je er niet gewoon mee kan praten. Ik kwam per ongeluk bij de uitgaansgroep van een maat van mij iemand tegen die hetzelfde heeft gedaan, tegen hem kon ik gewoon weer praten... Zet je eroverheen, zij is het waarschijnlijk allang vergeten dan, en praten met die mensen alsof er niets gebeurt is hielp bij mij heel erg, maar ga gewoon naar die bruiloft, of ga niet, en belast er verder niemand mee.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:21:55 #88
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197510
Mar goed, ik ga wel weer voordat dit weer het wekelijkse S1nn3rz backfire topic wordt.
pi_111197516
quote:

[..]

Wat ben je toch lekker aan trollen op de vroege morgen.
pi_111197517
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:20 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

En dan moet ik 'opgroeien'?
Kom op, nee het is volwassen om het niet uit te praten en diegene te negeren, goedzo ^O^
Waarom zou ik dat moeten? Met mijn pester?

Ben haar niets verplicht. Zeker haar niet.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:22:53 #91
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197528
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat ben je toch lekker aan trollen op de vroege morgen.
Ik ben geen troll. :{w
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:23:22 #92
184769 crew  Deisyy
pi_111197541
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Scorpie heeft gelijk :D
  zondag 6 mei 2012 @ 11:23:28 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111197543
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:22 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Vecht dit soort dingen niet uit ten koste van de vriendin die gaat trouwen!
  zondag 6 mei 2012 @ 11:24:07 #94
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197556
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Scorpie heeft gelijk :D
Haha, wat leuk dat hij gelijk heeft :D
En dat op de zondagochtend :D
Mijn dag kan nu al niet meer stuk :D
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:24:33 #95
184769 crew  Deisyy
pi_111197563
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

:W
  zondag 6 mei 2012 @ 11:24:44 #96
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111197567
quote:

[..]

Uitpraten hoeft juist niet, ze is het waarschijnlijk vergeten en na die bruiloft zie je haar waarschijnlijk nooit meer. Gewoon jezelf even verbijten als ze tegen je begint te praten (als ze dat al doet), en je zit goed.
pi_111197576
quote:

[..]

Je moet idd niks.
Maar als je niet gaat, geef je haar gewonnen.
Dus gewoon er heen gaan, en laten zien dat je zonder haar het ook leuk hebt, ook al liep je vroeger achter haar aan.
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Mar goed, ik ga wel weer voordat dit weer het wekelijkse S1nn3rz backfire topic wordt.
Omdat je geen ene fuck argumenten weet en allee offtopic op mij reageer doos :')
Vergeet jouw tampon niet in te doen, kus.
pi_111197602
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Godsamme, is dat alles?
Dan wens ik jouw (toekomstige) kinderen hetzelfde lot als de mijne. Dit is geen slechte wens natuurlijk; want het stelt toch niks voor he
  zondag 6 mei 2012 @ 11:26:14 #99
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111197606
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Haha wat leuk dat je in dit topic begon te posten :D
En hoog en laag volhouden dat je geen trol bent :D
  zondag 6 mei 2012 @ 11:26:18 #100
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197607
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je moet idd niks.
Maar als je niet gaat, geef je haar gewonnen.
Dus gewoon er heen gaan, en laten zien dat je zonder haar het ook leuk hebt, ook al liep je vroeger achter haar aan.

[..]

Omdat je geen ene fuck argumenten weet en allee offtopic op mij reageer doos :')
Vergeet jouw tampon niet in te doen, kus.
Ik gebruik tenminste een tampon, jij bent er 1.
pi_111197619
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Prima beslissing.
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:27:01 #102
184769 crew  Deisyy
pi_111197624
quote:

[..]

Je bent haar niets verplicht, maar het zou misschien wel goed voor jezelf zijn er toch heen te gaan en doen alsof er niets aan de hand is of haar negeren.

Het waren er toch 2?
  zondag 6 mei 2012 @ 11:27:18 #103
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197627
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Haha wat leuk dat je in dit topic begon te posten :D
En hoog en laag volhouden dat je geen trol bent :D
Haha, wat een giller dat je ook even mee komt posten :D
En ondanks mijn argumenten denken dat ik een troll ben :D
  zondag 6 mei 2012 @ 11:27:19 #104
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111197629
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Dan wens ik jouw (toekomstige) kinderen hetzelfde lot als de mijne. Dit is geen slechte wens natuurlijk; want het stelt toch niks voor he
Als het echt zo erg was dan weet zij dat echt nog wel hoor.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:27:29 #105
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197633
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima beslissing.
Nee.
pi_111197648
quote:

[..]

Real classy. Ja, die emotionele volwassenheid heb je wel hoor meid.
pi_111197650
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ik gebruik tenminste een tampon, jij bent er 1.
Hihi nee, ik ben een maandverband.

Geen een keer OT gereageerd, het is duidelijk.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:28:22 #108
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111197657
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Haha, wat een giller dat je ook even mee komt posten :D
En ondanks mijn argumenten denken dat ik een troll ben :D
Jij en argumenten :D mogelijk slechtste grap ooit _O-

Tevens, ging jij niet wieberen?
pi_111197659
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Nee.
Je zou toch wegblijven?
pi_111197673
quote:

[..]

Ok... damn meid zo ga je natuurlijk nergens vrienden maken.
Ik denk dat de helft van de mensen in dit topic gepest zijn vroeger maar niemand zit zich zo aan te stellen als jij. Het is iets uit het verleden, laat het daar. Je bent nu (als het goed is) volwassen, en het is klote dat dat vroeger allemaal gebeurd is maar klaar is klaar!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_111197683
quote:

[..]

Zucht, en dan moet ik volwassen worden :|W
  zondag 6 mei 2012 @ 11:29:15 #112
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197687
quote:
5s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je zou toch wegblijven?
Heb ik er een specifieke tijd aan verbonden?
pi_111197709
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je bent haar niets verplicht, maar het zou misschien wel goed voor jezelf zijn er toch heen te gaan en doen alsof er niets aan de hand is of haar negeren.

Het waren er toch 2?
Ja de grote (pester) en de kleine
pi_111197711
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ja. Je zei, en ik quote, 'voordat dit het s1nn3rz backfiretopic wordt'. Guess what, het is het S1nn3rz backfire topic geworden!
  zondag 6 mei 2012 @ 11:30:12 #115
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197713
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Jij en argumenten :D mogelijk slechtste grap ooit _O-

Tevens, ging jij niet wieberen?
Haha, jij komt even vertellen hoe het wel zit :D
Kun je even stoppen te vertellen wat ik moet doen :D
pi_111197723
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ja, voordat het een backfire topic wordt, en dat is het nu, dus oprotten :W
pi_111197735
quote:

[..]

Iedereen wenst natuurlijk dat een schepsel zoals jij zich niet mag voortplanten 8)7
You can call me Commander.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:31:15 #118
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197741
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. Je zei, en ik quote, 'voordat dit het s1nn3rz backfiretopic wordt'. Guess what, het is het S1nn3rz backfire topic geworden!
Nou, ik vind van niet hoor. Dan moet je,net als ik, gewoon met goede en sterke argumenten komen.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:31:37 #119
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197749
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja, voordat het een backfire topic wordt, en dat is het nu, dus oprotten :W
Ga eens weg naar je neger schatje.
pi_111197757
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Ja de grote (pester) en de kleine
Wanneer heb je ze voor 't laatst gesproken/gezien dan?
pi_111197760
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:31 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Nou, ik vind van niet hoor. Dan moet je,net als ik, gewoon met goede en sterke argumenten komen.
_O_ meesterlijke troll. Mijn respect.
pi_111197770
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:31 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

wat zwak dit
pi_111197803
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:31 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ach, je bent ook al zo dom om te begrijpen wat 't verschil is tussen een neger en een blanke?
Ga eens terug naar jouw basisschool, hihihi :@
  zondag 6 mei 2012 @ 11:33:28 #124
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111197807
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Haha, jij komt even vertellen hoe het wel zit :D
Kun je even stoppen te vertellen wat ik moet doen :D
Haha ik herhaalde alleen wat jij al zei :D

Maar genoeg infantiele bull.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:34:27 #125
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_111197827
Ok fijne zondag allemaal :W

En TS, stel je niet aan en ga gewoon naar dat feestje toe. Verman jezelf gewoon eens een keer. :r
pi_111197875
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Ok fijne zondag allemaal :W

En TS, stel je niet aan en ga gewoon naar dat feestje toe. Verman jezelf gewoon eens een keer. :r
Daarnet zei je nog: je weet helemaal niet wat ts meemaakt, boehoeee.

Ok, doei.
pi_111197896
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wanneer heb je ze voor 't laatst gesproken/gezien dan?
Waarom zou ik jou iets moeten vertellen?
Je bent de minst begripvolle persoon hier. Ik open een topic met goede intenties om het juiste doen; maar keer op keer kom jij mij vertellen hoe fout ik ben en er ook nog eens beledigingen achteraan gooien. Iets verteld mij dat je ook een pester bent geweest.
pi_111197922
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef K-Cash het volgende:

[..]

Iedereen wenst natuurlijk dat een schepsel zoals jij zich niet mag voortplanten 8)7
Dit lijkt mij eerder toepasselijk voor jou.
pi_111197924
Ik vertel gewoon de waarheid, als je daar niet tegen kan, moet je ook geen topic openen.
En nu vraag ik oprecht en serieus iets, krijg ik te horen dat ik een pester ben, het is goed met jou ts.
pi_111197949
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Dit lijkt mij eerder toepasselijk voor jou.
Niet zo lullig tegen mijn vriendlief :D
pi_111197950
Dat je dat niet vraagt, lijkt me idd logisch, als je er echt niet mee om kan gaan, gewoon niet gaan en anders geen (lang) gesprek voeren.

Verder: wat n overtrokken reacties hier :')

Ik heb ook wel iemand die ik gewoon liever niet zie, gebeurt regelmatig en vooraf maak ik me elke keer weer druk. Valt meestal gewoon reuze mee.

Dus ga gewoon TS en je zal zien dat t wel meevalt :Y
compact en kleverig.
pi_111197956
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vertel gewoon de waarheid, als je daar niet tegen kan, moet je ook geen topic openen.
En nu vraag ik oprecht en serieus iets, krijg ik te horen dat ik een pester ben, het is goed met jou ts.
Tactvol ben je niet
pi_111197985
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:39 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Tactvol ben je niet
Beantwoord dan ook mijn vragen op een normale manier.
Dus, wanneer heb je zo voor 't laatst gezien/gesproken? En hoe was het toen verlopen?
pi_111198003
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Beantwoord dan ook mijn vragen op een normale manier.
Dus, wanneer heb je zo voor 't laatst gezien/gesproken? En hoe was het toen verlopen?
Ik beantwoord niets aan jou
Ga met je vriendje ergens anders trollen ofzo
pi_111198004
quote:

[..]

Zucht..
Volgens mij was je dat al door aan haar te willen vragen of zij onuitgenodigd kunnen worden..
Hai :D
pi_111198009
Topic mag gesloten worden; heb er weinig aan gehad
  zondag 6 mei 2012 @ 11:43:20 #137
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_111198016
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
pi_111198034
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:42 schreef PixieDot het volgende:

[..]

Volgens mij was je dat al door aan haar te willen vragen of zij onuitgenodigd kunnen worden..
omdat die gedachte mijn geest even voorbij flitste (en ik dat hier anoniem heb getypt)?
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:44:33 #139
184769 crew  Deisyy
pi_111198048
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:42 schreef hardlopen het volgende:
Topic mag gesloten worden; heb er weinig aan gehad
Helaas, zo werkt dat niet.

Warom heb je er weinig aan gehad, wat had je dan willen horen? Dat je inderdaad maar een je vriendin moet vragen om die andere 2 niet uit te nodigen?
  zondag 6 mei 2012 @ 11:44:39 #140
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111198050
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dan zou ik me afvragen of je er niet gewoon mee kan praten. Ik kwam per ongeluk bij de uitgaansgroep van een maat van mij iemand tegen die hetzelfde heeft gedaan, tegen hem kon ik gewoon weer praten... Zet je eroverheen, zij is het waarschijnlijk allang vergeten dan, en praten met die mensen alsof er niets gebeurt is hielp bij mij heel erg, maar ga gewoon naar die bruiloft, of ga niet, en belast er verder niemand mee.
Kijk een serieuze reactie, reageer eens TS.
pi_111198056
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

ook voor jou geldt; hoe heb ik dat gedaan?
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:45:15 #142
184769 crew  Deisyy
pi_111198057
quote:
11s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Kijk een serieuze reactie, reageer eens TS.
Serieuze reacties genoeg, maar ze passen ts blijkbaar niet.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:46:40 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_111198082
Gewoon gaan, als je er tegenop ziet, zie het dan maar als een oefening om je leven wat meer in eigen hand te nemen. Eerste stap naar geen neuk geven is doen alsof je geen neuk geeft.

groeten Mc Pester
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 6 mei 2012 @ 11:46:56 #144
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111198085
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Serieuze reacties genoeg, maar ze passen ts blijkbaar niet.
Klopt, maar het kostte toch wel 2 minuten om die reactie te typen, dan zou je toch denken dat TS even kan reageren.
pi_111198086
Ts wilt alleen horen wat zij horen wilt, damn.
Dan reageer ik serieus, ben ik een troll en beantwoord ze mijn vragen niet :+
  zondag 6 mei 2012 @ 11:47:41 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111198096
Een arrogante trut ben je, meer niet O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_111198097
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Helaas, zo werkt dat niet.

Warom heb je er weinig aan gehad, wat had je dan willen horen? Dat je inderdaad maar een je vriendin moet vragen om die andere 2 niet uit te nodigen?
ik heb dat idee helemaal niet, dat ze.dat ook echt wilde doen. Gek eigenlijk.
compact en kleverig.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:48:00 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111198104
Uhmmm TS dan hè
  zondag 6 mei 2012 @ 11:48:48 #149
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111198117
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:48 schreef Re het volgende:
Uhmmm TS dan hè
Lijkt me logisch
pi_111198130
Als ik het goed lees weet je vriendin niet van het ongemak, alsook de personen die het ongemak veroorzaken niet dat je er ongemakkelijk van wordt. Ik zou zeggen dat dat het probleem is, niet dat ze toevallig samenkomen op die bruiloft.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_111198138
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:48 schreef Re het volgende:
Uhmmm TS dan hè
jammer alleen dat die opmerking nergens op slaat.
compact en kleverig.
pi_111198142
ja jullie hebben gelijk
fijne dag verder
  zondag 6 mei 2012 @ 11:50:16 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_111198145
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:47 schreef Re het volgende:
Een arrogante trut ben je, meer niet O+
Heb even wat notes uitgedeeld.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:51:03 #154
184769 crew  Deisyy
pi_111198161
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb dat idee helemaal niet, dat ze.dat ook echt wilde doen. Gek eigenlijk.
Ze opperde het anders wel in de OP en zei daarbij dat ze dat eigenlijk niet zo'n goed idee vond, dan wordt dat in het topic bevestigd en hier en daar een serieuze tip gegeven en dan zegt ze dat ze weinig aan de reacties heeft gehad. Wat wilt ze dan?
pi_111198169
Jammer dat dit topic wel werd verkloot door een bepaald persoon :P

Ik zou gewoon die mensen uit de weg gaan en je niet zo zitten aan te stellen. Iedereen is volgens mij ooit wel eens gepest geweest, en als je je er nu nog niet over heen kan zetten..

Ik ga ook niet om met mijn pesters, maar als er iemand zou zijn op een bruiloft, zou ik die gewoon lekker negeren en de rest meer aandacht geven :)

En je moet nog langer leven dan vandaag, dus beter denk je aan je hart en vergeet je die mensen gewoon.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:51:36 #156
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_111198171
Dankje TS voor het reageren op mijn welbedoelde niet-offtopic reacties.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:53:30 #157
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111198209
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jammer alleen dat die opmerking nergens op slaat.
Als iemand mij had benaderd om vooral mensen niet uit te nodigen voor mijn bruiloft zou ik die persoon gelijk schrappen van de lijst ( zowel gastenlijst als vriendenlijst)
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:53:51 #158
184769 crew  Deisyy
pi_111198217
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:50 schreef hardlopen het volgende:
ja jullie hebben gelijk
fijne dag verder
Beetje jammer dat je niet in wilt gaan op de serieuze reacties.
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:54:22 #159
184769 crew  Deisyy
pi_111198224
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef Re het volgende:

[..]

Als iemand mij had benaderd om vooral mensen niet uit te nodigen voor mijn bruiloft zou ik die persoon gelijk schrappen van de lijst ( zowel gastenlijst als vriendenlijst)
En Facebook }:|
pi_111198240
quote:
4s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:37 schreef kikoooooo het volgende:
Dat.
Ja doei.
pi_111198252
quote:

[..]

En dat.
Ja doei.
pi_111198266
Zijn we nu al klaar?
Ts, ga je nou wel of niet?
Of ga je mijn vraag weer niet beantwoorden?
  zondag 6 mei 2012 @ 11:58:22 #163
237492 Feeeeble
kutnaam
pi_111198340
quote:

[..]

Dat heeft ze toch helemaal niet gedaan?
pi_111198383
quote:

[..]

dan is t nog niet arrogant... ze is volgens mij gewoon heel onzeker en zit met hoe ermee om te gaan.

Ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die je liever niet meer ziet en ik denk dat veel mensen dat gevoel wel kennen.
Dan kun je wel zeggen dat iemand zich aanstelt en/of kinderachtig doet, maar dat verandert niets aan dat gevoel.

Ik kan me ook voorstellen dat t door mijn hoofd zou schieten om zoiets te vragen, eraan denken en het doen zijn altijd nog verschillende dingen.

Sterker nog, er is een situatie denkbaar waarin ik t ook zou doen. Shoot me. :')
compact en kleverig.
pi_111198391
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Zijn we nu al klaar?
Ts, ga je nou wel of niet?
Of ga je mijn vraag weer niet beantwoorden?
:7 trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrolltopic
pi_111198428
TS is maar een pestwijf.
Ja doei.
pi_111198508
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
TS is maar een pestwijf.
o|O stoute moderator
pi_111198537
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Nu zeg je het zelf hoor.
pi_111198590
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:05 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nu zeg je het zelf hoor.
Was toch al soort van overduidelijk? :P
pi_111198636
Overigens: de andere kant op werkt 't ook goed, zelf mensen uitnodigen voor de bruiloft van 'n ander :')

Paar dagen voor de bruiloft een berichtje van een 'vriend', 'ja, ik neem die en die mee, een vriendin van me, dat is goed hè?'. Dus wij: 'euhm.. nee...? We willen ons liever niet voor hoeven stellen op onze eigen bruiloft aan een gast die niet eens de vaste vriendin is van een van onze genodigden'.

Nooit meer wat van gehoord. Terwijl hij wist dat we het relatief klein wilden houden. We waren maar onredelijk en zulks.

:')____!
Ja doei.
  zondag 6 mei 2012 @ 12:11:51 #171
103012 Nies
Die hekse
pi_111198685
Het is de bruiloft van je vriendin.
De dag van háár leven.
Maw; dat draait niet om jou, maar om haar, dus, verbijt je issues, word maar kwaad in huis ofzo, of ergens anders, ga die mensen wat uit de weg, en geef háár de dag van haar leven.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 6 mei 2012 @ 12:12:22 #172
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_111198700
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:35 schreef hardlopen het volgende:
Hallo mensen,

Binnenkort treedt een vriendin van mij het huwelijksbootje in. Nu is het probleem dat er 2 mensen komen die ik absoluut niet mag (in het verleden wat dingen meegemaakt met ze); ik voel me totaal niet op mijn gemak bij hun.
Zou het raar zijn als ik haar vraag om ze niet uit te nodigen (het zijn niet meer dan kenissen voor haar). Maar dat zou ik dat ook een beetje achterbaks van mezelf vinden. En hun tegenkomen is een living hell voor mij. Hoe zouden jullie dit oplossen?
Wat denk je zelf? Het mogen dan wel niet meer dan kenissen voor haar zijn, maar blijkbaar wilt zij ze er toch bij hebben, anders had zij ze niet uitgenodigd. Wie denk je wel niet dat je bent dat je denkt ook maar te mogen vragen aan haar ze niet uit te nodigen omdat jij te kinderachtig bent om een dag in hun bijzijn normaal te kunnen doen? :{
  zondag 6 mei 2012 @ 12:14:14 #173
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_111198729
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens: de andere kant op werkt 't ook goed, zelf mensen uitnodigen voor de bruiloft van 'n ander :')

Paar dagen voor de bruiloft een berichtje van een 'vriend', 'ja, ik neem die en die mee, een vriendin van me, dat is goed hè?'. Dus wij: 'euhm.. nee...? We willen ons liever niet voor hoeven stellen op onze eigen bruiloft aan een gast die niet eens de vaste vriendin is van een van onze genodigden'.

Nooit meer wat van gehoord. Terwijl hij wist dat we het relatief klein wilden houden. We waren maar onredelijk en zulks.

:')____!
Hoe durven jullie! :D
pi_111198814
Mocht een vriendin ooit trouwen dan stel ik dat voor de grap eens voor; gewoon om haar gezicht te zien.. :D
pi_111198873
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:17 schreef hardlopen het volgende:
Mocht een vriendin ooit trouwen dan stel ik dat voor de grap eens voor; gewoon om haar gezicht te zien.. :D
:D
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zondag 6 mei 2012 @ 12:36:16 #176
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111199327
Ah joh, weet je, als het je echt zo stoort ga dan naar de bride-to-be toe en zeg dat je 'die-en-die' er niet bij wilt hebben.
(Un)masking for the greater good.
pi_111199595
Het is de grote dag van je vriendin, als zij die mensen erbij wilt moet je je daar bij neerleggen. Ga niet en verzin een smoes of ga gewoon en negeer/acteer zo goed mogelijk. Dit soort gezeur zal je vriendin niet waarderen en waarschijnlijk ook niet snel vergeten.
  zondag 6 mei 2012 @ 12:49:13 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111199682
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:17 schreef hardlopen het volgende:
Ik geloof dat TS maar wat verzonnen heeft.

Grote meid, hoor.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:14:11 #179
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_111200383
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef hardlopen het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: