True. Maar dan voel ik me schuldig dat ik de bruiloft van een vriendin mis.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:37 schreef kikoooooo het volgende:
Jij bepaalt niet wie er op andermans bruiloft komt. Je hebt zelf de keus wel of niet te gaan
Dat is jouw keusquote:Op zondag 6 mei 2012 10:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True. Maar dan voel ik me schuldig dat ik de bruiloft van een vriendin mis.
Ja. Maar als ze de reden zou weten dan zou ze het mij wel kwalijk nemen denk ik..quote:
Nee; want ik ben er nooit open over geweest met zequote:Op zondag 6 mei 2012 10:39 schreef Xcalibur het volgende:
Of je vermijdt die mensen op het feestje, zo moeilijk kan dat niet zijn...
Zij zullen hetzelfde met jou doen waarschijnlijk?
Verder wat kikoooooo zegt
Dat is moeilijk; hun negerenquote:Op zondag 6 mei 2012 10:40 schreef cookie-monstaa het volgende:
Ga gewoon en negeer die mensen. Denk je nou echt dat ze op een bruiloft ruzie gaan maken van een vriendin. Daar zullen ze ook wel rekening mee houden als het meer dan kennis van haar is!
wees gewoon vriendelijk tegen hun...vaak zijn hun dan ook vriendelijk tegen jou. Je kunt niet jezelf eeuwig verstoppen of boos blijven en dat geldt ook voor hunquote:Op zondag 6 mei 2012 10:44 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dat is moeilijk; hun negeren
Heb ze een tijdje niet gezien en het wordt als onfatsoenlijk gezien als ik ze niet even te woord sta
Misschien moet ik gewoon een bitch zijn
Zucht..
Ik ben wat betreft een weirdo; als ik iemand niet mag dan kan ik niet faken dat er niks aan t handje is; ik word dan zenuwachtig enzquote:Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef Xcalibur het volgende:
Of je praat gewoon me ze
Kennelijk is er niemand die weet wat er aan de hand is behalve jij?
Onfatsoelijker dan je vriendin te manen ze niet uit te nodigen achter hun rug omquote:Op zondag 6 mei 2012 10:44 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Heb ze een tijdje niet gezien en het wordt als onfatsoenlijk gezien als ik ze niet even te woord sta
Zucht..
Ja misschien is dat het best. Maar ik neem niet het initiatief; als ze mij gedag komen zeggen dan hou ik het kort en vriendelijk..quote:Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wees gewoon vriendelijk tegen hun...vaak zijn hun dan ook vriendelijk tegen jou. Je kunt niet jezelf eeuwig verstoppen of boos blijven en dat geldt ook voor hun
Dat dus. Get over yourself.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is jouw vriendin's dag, zet jouw eigen gevoelens opzij, ga gewoon gezellig met andere mensen praten, let niet op die 2 anderen.
Damn, kom op zeg, egoïst
Slechte vriendin ben je als je het vraagt.
Ik mag ze niet klaar maar ik wil ze ook niet direct kwetsen; wat je niet weet deert je niet was mijn uitgangspunt. Maar ik zou toch nooit de lef hebben gehad om zoiets aan mijn vriendin te vragen.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:46 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Onfatsoelijker dan je vriendin te manen ze niet uit te nodigen achter hun rug om?
Zo n goeie vriendin is het nu ook weer niet; dus ''slecht'' is niet van toepassingquote:Op zondag 6 mei 2012 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is jouw vriendin's dag, zet jouw eigen gevoelens opzij, ga gewoon gezellig met andere mensen praten, let niet op die 2 anderen.
Damn, kom op zeg, egoïst
Slechte vriendin ben je als je het vraagt.
En dat is maar goed ook, want als een vriendin zoiets aan mij zou vragen zou ze direct gedegradeerd worden tot een 'toevallige kennis'. De brutaliteit zou ik keihard afstraffen.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:50 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik mag ze niet klaar maar ik wil ze ook niet direct kwetsen; wat je niet weet deert je niet was mijn uitgangspunt. Maar ik zou toch nooit de lef hebben gehad om zoiets aan mijn vriendin te vragen.
Als jij niet eens met 2 mensen die je niet mag in 1 grote kamer kan verblijven heeft dat niks met egoisme te maken, eerder met emotionele onvolwassenheid van jouw kant.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:53 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Zo n goeie vriendin is het nu ook weer niet; dus ''slecht'' is niet van toepassing
Maar in een zekere zin zijn we allemaal egoistisch; vooral als het gaat om de behoud van je eigenwaarde
Die eigenwaarde van je wordt alleen aangetast tot in hoeverre je dat toelaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:53 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Zo n goeie vriendin is het nu ook weer niet; dus ''slecht'' is niet van toepassing
Maar in een zekere zin zijn we allemaal egoistisch; vooral als het gaat om de behoud van je eigenwaarde
Waar heb ik me precies bemoeit met mijn vriendin's bruiloft? Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar iets gezegd heb tegen die betreffende vriendin.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wat bemoei je je met de bruiloft van iemand anders. Wie denk je wel niet dat je bent.
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:53 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je overwoog om aan je vriendin te vragen om ze niet uit te nodigen, dat is nogal bemoeizuchtig gedrag.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:55 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Waar heb ik me precies bemoeit met mijn vriendin's bruiloft? Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar iets gezegd heb tegen die betreffende vriendin.
Dat is jouw definitiequote:Op zondag 6 mei 2012 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als jij niet eens met 2 mensen die je niet mag in 1 grote kamer kan verblijven heeft dat niks met egoisme te maken, eerder met emotionele onvolwassenheid van jouw kant.
Vriendje afgepakt?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie
Niet iedereen is op emotioneel vlak hetzelfde; daarnaast weet je niet eens wat ze mij heeft aangedaan dat ik zover ben gekomen dat ik haar nooit meer wil zien
Nou prima toch? Je hebt de beslissing al genomen zie ik, blijf lekker thuis. Een aanwinst voor die bruiloft was je toch al niet met dit gezeur.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie
Niet iedereen is op emotioneel vlak hetzelfde; daarnaast weet je niet eens wat ze mij heeft aangedaan dat ik zover ben gekomen dat ik haar nooit meer wil zien
En jij hebt makkelijk blaten, zoals gewoonlijk. Want jij woont nog bij pappie en mammie die bepalen wat je 's avonds eet, die je rekeningen betalen en die je schone was voor je slaapkamerdeur leggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dan ga JIJ lekker niet.
En beter ga je niet bitchy doen en jouw vriendin's dag verpesten
Eigenwaarde heb je, als je zelf onder controle heb, en niet reageert op mensen die het niet waard zijn.
Ruzie maken op een bruiloft, of jouw vriendin(die überhaupt niet zo'n hele goeie vriendin is) vragen om mensen niet uit te nodigen, dat heeft GEEN eigenwaarde.
Wie zegt dat ik van plan was om ruzie te maken op haar bruiloft? Serieus mensen hier denken mij te kennenquote:Op zondag 6 mei 2012 10:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dan ga JIJ lekker niet.
En beter ga je niet bitchy doen en jouw vriendin's dag verpesten
Eigenwaarde heb je, als je zelf onder controle heb, en niet reageert op mensen die het niet waard zijn.
Ruzie maken op een bruiloft, of jouw vriendin(die überhaupt niet zo'n hele goeie vriendin is) vragen om mensen niet uit te nodigen, dat heeft GEEN eigenwaarde.
Het is wel goed meid, trek het je niet aan. Deze mensen weten niet beter.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik van plan was om ruzie te maken op haar bruiloft? Serieus mensen hier denken mij te kennen
Ik heb nooit in mijn leven een bitchfight gehad; heb nooit iemand (buiten broers om) klappen gegeven
Als je je zo kunt inhouden moet er toch geen probleem zijn. Bedenk je gewoon dat je er bent omdat trouwerij en dat je er niet bent voor dat wijf die je niet mag.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik van plan was om ruzie te maken op haar bruiloft? Serieus mensen hier denken mij te kennen
Ik heb nooit in mijn leven een bitchfight gehad; heb nooit iemand (buiten broers om) klappen gegeven
Deze mensen zijn beter dan TS zal je bedoelen. Iemand nooit meer willen zien is groep-8 style. Besides, ze heeft toch een keuze? Gaat ze lekker niet, lekker op haar zolderkamer blijven zitten huilen over al het emotionele leed dat haar is aangedaan. Lekker zo`n sociaal isolement opzoeken en je trauma`s hardop blijven herhalen tegen jezelf zodat je lekker in het verleden kan blijven hangen, ondertussen emo-muziek draaiend van Evanescence en meer van zulke troep.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het is wel goed meid, trek het je niet aan. Deze mensen weten niet beter.
Je was anders wel van plan aan het bruidspaar te vragen mensen niet uit te nodigen op hun eigen bruiloftquote:Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ja, sorryquote:
Nouja, je zei daarnet nog: misschien moet ik gewoon bitchy doenquote:Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Uh, wat heeft dat er mee te maken??quote:Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En jij hebt makkelijk blaten, zoals gewoonlijk. Want jij woont nog bij pappie en mammie die bepalen wat je 's avonds eet, die je rekeningen betalen en die je schone was voor je slaapkamerdeur leggen.
Nou dat heeft er alles mee te maken. Jij hebt nog niks gezien van het leven, alleen de schaduw die je slaapkamerdeur achterlaat op het verlopen tapijt. Verder weet je nog niks van deze wereld, en je weet al helemaal niet wat deze mevrouw in kwestie meemaakt. Maar wel blaten alsof je het weet.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
[..]
Nouja, je zei daarnet nog: misschien moet ik gewoon bitchy doen
Maar ach, laat maar, blij dat jij mijn vriendin niet bent en dat ik je niet ken.
Zo laag, echt, middelbare scholieren gedrag(En dat kan ik weten!)
[..]
Uh, wat heeft dat er mee te maken??
En je kent me niet.
Ik was de opties aan het brainstormen, ik weet van mezelf dat ik iets liever voor me houd dan dat ik iemand opzadel met mijn issues, dus ik zou liever niet gaan dan haar ermee lastig vallenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je was anders wel van plan aan het bruidspaar te vragen mensen niet uit te nodigen op hun eigen bruiloft__________________________________!
Jij weet echt geen ene fuck over mij, en ik kan zweren dat ik meer heb meegemaakt dan sommige mensen in de 20.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou dat heeft er alles mee te maken. Jij hebt nog niks gezien van het leven, alleen de schaduw die je slaapkamerdeur achterlaat op het verlopen tapijt. Verder weet je nog niks van deze wereld, en je weet al helemaal niet wat deze mevrouw in kwestie meemaakt. Maar wel blaten alsof je het weet.
Een beetje tussen de regeltjes door lezen omdat iemand overduidelijk niet verstandig kan denken omdat de emoties hoog zijn opgelopen kan je niet he? Figuren als jij ben ik ook liever kwijt dan rijkquote:Op zondag 6 mei 2012 11:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
[..]
Nouja, je zei daarnet nog: misschien moet ik gewoon bitchy doen
Maar ach, laat maar, blij dat jij mijn vriendin niet bent en dat ik je niet ken.
Zo laag, echt, middelbare scholieren gedrag(En dat kan ik weten!)
[..]
Uh, wat heeft dat er mee te maken??
En je kent me niet.
Het is maar een uitspraak mens!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh trouwens, weet jij wat ts meemaakt dan?
Nee dat dacht ik ook.
Zulke dingen zijn tevens heel normaal op middelbare scholen hoor, bitch fights
In dit geval lijkt me dat verreweg de beste optie.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:06 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik was de opties aan het brainstormen, ik weet van mezelf dat ik iets liever voor me houd dan dat ik iemand opzadel met mijn issues, dus ik zou liever niet gaan dan haar ermee lastig vallen
Ja mij ook; topic kan gesloten worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me dat verreweg de beste optie.
Haha, ok, veel plezier met jouw vriendin's bruiloftquote:Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Het is maar een uitspraak mens!
Je neemt alles te letterlijk. Ben echt klaar met jou.
Mensen die zulke uitspraken bezigen zijn dezelfde mensen die op hun Facebook of Hyves+ account levenswijsheden neerzetten als onderstaande:quote:Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Serieus; jij kent me niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ok, veel plezier met jouw vriendin's bruiloft
Lekker chagrijnig kijken en alles
Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe iemand je zoiets ergs kan aandoen dat je haar nooit meer wil zien maar dat zijzelf niet eens weet dat ze zo gemeen tegen je is geweest?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie
Verhaaltjes verzinnen op teh internetz kunnen we allemaal wel hoor. Het is maar hoe je er in real life mee omgaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij weet echt geen ene fuck over mij, en ik kan zweren dat ik meer heb meegemaakt dan sommige mensen in de 20.
Als je het wilt weten, en oprecht, dan wil ik het best pm'en of hier posten als het niet onder topickaap valt.
Het staat ook letterlijk in jouw post, dat je dan misschien maar bitchy moet gaan doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dat heet een Ad Hominem wat S1nn3rz probeert toe te passen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het staat tot ook letterlijk in jouw post, dat je dan misschien maar bitchy moet gaan doen.
Ik snap de aanval op Angel-Joy niet zo, omdat zij een paar jaartjes jonger is zou zijn geen mening mogen hebben. Wat een bull.
Nou, vertel dan ook gvd wat er is gebeurd tussen haar en jou.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Serieus; jij kent me niet.
Volgens mij denk jij dat HEEL de mensheid over 1 type persoonlijkheid beschikt; grow up hoor
hoho even dimmen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Verhaaltjes verzinnen op teh internetz kunnen we allemaal wel hoor. Het is maar hoe je er in real life mee omgaat.
Bekijk de slet haar posthistorie even zegquote:Op zondag 6 mei 2012 11:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hoho even dimmen.
Concluderen dat men verhaaltjes verzint gaat ook te ver.
Dit ja, en die verhaaltjes conclusie slaat ook nergens op.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het staat tot ook letterlijk in jouw post, dat je dan misschien maar bitchy moet gaan doen.
Ik snap de aanval op Angel-Joy niet zo, omdat zij een paar jaartjes jonger is zou zijn geen mening mogen hebben. Wat een bull.
*checkt PH*quote:Op zondag 6 mei 2012 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Bekijk de slet haar posthistorie even zeg
Je hebt nogal praatjes voor een Internet hooli.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dit inderdaad, terwijl ik ook gewoon OT reageerdequote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ff normaal manquote:Op zondag 6 mei 2012 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Werd als kind vaak door haar gepest/gekleineerd zonder weerwoord van mijquote:Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe iemand je zoiets ergs kan aandoen dat je haar nooit meer wil zien maar dat zijzelf niet eens weet dat ze zo gemeen tegen je is geweest?
Welke slet schat? Ik ben al half jaar met zelfde persoon, ben je te dom om te weten wat een slet betekent?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je praat onzin.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Serieus, het gaat om het feit dat je vroeger gepest werd en je dat nooit durfde te vertellen? For real?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:18 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Werd als kind vaak door haar gepest/gekleineerd zonder weerwoord van mij
Maar wanneer ze niemand had om mee af te spreken dan was ik natuurlijk beschikbaar (lage zelfwaarde enz)
Nu ik ouder ben pik ik zulke dingen niet meer, maar i.p.v. er iets van te zeggen vermijd ik die persoon gewoon
Dan zou het juist goed voor je eigenwaarde zijn als je je kan vermannen en met opgeheven hoofd op die bruiloft komt. Afrekenen met het verleden.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:18 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Maar wanneer ze niemand had om mee af te spreken dan was ik natuurlijk beschikbaar (lage zelfwaarde enz)
Nu ik ouder ben pik ik zulke dingen niet meer, maar i.p.v. er iets van te zeggen vermijd ik die persoon gewoon
Ja, want nu een halfjaar met dezelfde neger rondlopen zegt ook dat je je daarvoor netjes hebt gedragen. Echt, sommige mensen zijn gewoon dom.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke slet schat? Ik ben al half jaar met zelfde persoon, ben je te dom om te weten wat een slet betekent?
En dat ik vaak in ONZ post zegt niks, want ik reageerde OT, en jij bent diegene die alleen maar onzin praat.
Blijkbaar kan je je er niet overheen zetten.quote:
En dan moet ik 'opgroeien'?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:18 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Adje, is that you?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik bekeek je fotoboek en dacht hetzelfde.
Hoe weet jij hoe ik vroeger had gedragen dan??quote:Op zondag 6 mei 2012 11:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, want nu een halfjaar met dezelfde neger rondlopen zegt ook dat je je daarvoor netjes hebt gedragen. Echt, sommige mensen zijn gewoon dom.__!
Je weet trouwens wel eng veel over haar.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, want nu een halfjaar met dezelfde neger rondlopen zegt ook dat je je daarvoor netjes hebt gedragen. Echt, sommige mensen zijn gewoon dom.__!
Dan zou ik me afvragen of je er niet gewoon mee kan praten. Ik kwam per ongeluk bij de uitgaansgroep van een maat van mij iemand tegen die hetzelfde heeft gedaan, tegen hem kon ik gewoon weer praten... Zet je eroverheen, zij is het waarschijnlijk allang vergeten dan, en praten met die mensen alsof er niets gebeurt is hielp bij mij heel erg, maar ga gewoon naar die bruiloft, of ga niet, en belast er verder niemand mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:18 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker aan trollen op de vroege morgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten? Met mijn pester?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan moet ik 'opgroeien'?
Kom op, nee het is volwassen om het niet uit te praten en diegene te negeren, goedzo
Ik ben geen troll.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker aan trollen op de vroege morgen.
Scorpie heeft gelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik bekeek je fotoboek en dacht hetzelfde.
Vecht dit soort dingen niet uit ten koste van de vriendin die gaat trouwen!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten? Met mijn pester?
Ben haar niets verplicht. Zeker haar niet.
Haha, wat leuk dat hij gelijk heeftquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Haha, wat leuk dat hij gelijk heeft![]()
En dat op de zondagochtend![]()
Mijn dag kan nu al niet meer stuk
Uitpraten hoeft juist niet, ze is het waarschijnlijk vergeten en na die bruiloft zie je haar waarschijnlijk nooit meer. Gewoon jezelf even verbijten als ze tegen je begint te praten (als ze dat al doet), en je zit goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je moet idd niks.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Omdat je geen ene fuck argumenten weet en allee offtopic op mij reageer doosquote:Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Mar goed, ik ga wel weer voordat dit weer het wekelijkse S1nn3rz backfire topic wordt.
Dan wens ik jouw (toekomstige) kinderen hetzelfde lot als de mijne. Dit is geen slechte wens natuurlijk; want het stelt toch niks voor hequote:
Haha wat leuk dat je in dit topic begon te postenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Haha, wat leuk dat hij gelijk heeft![]()
Ik gebruik tenminste een tampon, jij bent er 1.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je moet idd niks.
Maar als je niet gaat, geef je haar gewonnen.
Dus gewoon er heen gaan, en laten zien dat je zonder haar het ook leuk hebt, ook al liep je vroeger achter haar aan.
[..]
Omdat je geen ene fuck argumenten weet en allee offtopic op mij reageer doos
Vergeet jouw tampon niet in te doen, kus.
Prima beslissing.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Mar goed, ik ga wel weer voordat dit weer het wekelijkse S1nn3rz backfire topic wordt.
Je bent haar niets verplicht, maar het zou misschien wel goed voor jezelf zijn er toch heen te gaan en doen alsof er niets aan de hand is of haar negeren.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Haha, wat een giller dat je ook even mee komt postenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha wat leuk dat je in dit topic begon te posten![]()
En hoog en laag volhouden dat je geen trol bent![]()
Als het echt zo erg was dan weet zij dat echt nog wel hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dan wens ik jouw (toekomstige) kinderen hetzelfde lot als de mijne. Dit is geen slechte wens natuurlijk; want het stelt toch niks voor he
Real classy. Ja, die emotionele volwassenheid heb je wel hoor meid.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dan wens ik jouw (toekomstige) kinderen hetzelfde lot als de mijne. Dit is geen slechte wens natuurlijk; want het stelt toch niks voor he
Hihi nee, ik ben een maandverband.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik gebruik tenminste een tampon, jij bent er 1.
Jij en argumentenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Haha, wat een giller dat je ook even mee komt posten
En ondanks mijn argumenten denken dat ik een troll ben![]()
Ok... damn meid zo ga je natuurlijk nergens vrienden maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Zucht, en dan moet ik volwassen wordenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ja de grote (pester) en de kleinequote:Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent haar niets verplicht, maar het zou misschien wel goed voor jezelf zijn er toch heen te gaan en doen alsof er niets aan de hand is of haar negeren.
Het waren er toch 2?
Ja. Je zei, en ik quote, 'voordat dit het s1nn3rz backfiretopic wordt'. Guess what, het is het S1nn3rz backfire topic geworden!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Heb ik er een specifieke tijd aan verbonden?
Haha, jij komt even vertellen hoe het wel zitquote:Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij en argumentenmogelijk slechtste grap ooit
![]()
Tevens, ging jij niet wieberen?
Ja, voordat het een backfire topic wordt, en dat is het nu, dus oprottenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Heb ik er een specifieke tijd aan verbonden?
Iedereen wenst natuurlijk dat een schepsel zoals jij zich niet mag voortplantenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nou, ik vind van niet hoor. Dan moet je,net als ik, gewoon met goede en sterke argumenten komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Je zei, en ik quote, 'voordat dit het s1nn3rz backfiretopic wordt'. Guess what, het is het S1nn3rz backfire topic geworden!
Ga eens weg naar je neger schatje.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, voordat het een backfire topic wordt, en dat is het nu, dus oprotten
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, ik vind van niet hoor. Dan moet je,net als ik, gewoon met goede en sterke argumenten komen.
Ach, je bent ook al zo dom om te begrijpen wat 't verschil is tussen een neger en een blanke?quote:
Haha ik herhaalde alleen wat jij al zeiquote:Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Haha, jij komt even vertellen hoe het wel zit![]()
Kun je even stoppen te vertellen wat ik moet doen
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Ok fijne zondag allemaal![]()
En TS, stel je niet aan en ga gewoon naar dat feestje toe. Verman jezelf gewoon eens een keer.
Waarom zou ik jou iets moeten vertellen?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze voor 't laatst gesproken/gezien dan?
Dit lijkt mij eerder toepasselijk voor jou.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Iedereen wenst natuurlijk dat een schepsel zoals jij zich niet mag voortplanten
Niet zo lullig tegen mijn vriendliefquote:Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dit lijkt mij eerder toepasselijk voor jou.
Tactvol ben je nietquote:Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vertel gewoon de waarheid, als je daar niet tegen kan, moet je ook geen topic openen.
En nu vraag ik oprecht en serieus iets, krijg ik te horen dat ik een pester ben, het is goed met jou ts.
Beantwoord dan ook mijn vragen op een normale manier.quote:
Ik beantwoord niets aan jouquote:Op zondag 6 mei 2012 11:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beantwoord dan ook mijn vragen op een normale manier.
Dus, wanneer heb je zo voor 't laatst gezien/gesproken? En hoe was het toen verlopen?
Volgens mij was je dat al door aan haar te willen vragen of zij onuitgenodigd kunnen worden..quote:Op zondag 6 mei 2012 10:44 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Zucht..
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wat bemoei je je met de bruiloft van iemand anders. Wie denk je wel niet dat je bent.
omdat die gedachte mijn geest even voorbij flitste (en ik dat hier anoniem heb getypt)?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:42 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Volgens mij was je dat al door aan haar te willen vragen of zij onuitgenodigd kunnen worden..
Helaas, zo werkt dat niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:42 schreef hardlopen het volgende:
Topic mag gesloten worden; heb er weinig aan gehad
Kijk een serieuze reactie, reageer eens TS.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan zou ik me afvragen of je er niet gewoon mee kan praten. Ik kwam per ongeluk bij de uitgaansgroep van een maat van mij iemand tegen die hetzelfde heeft gedaan, tegen hem kon ik gewoon weer praten... Zet je eroverheen, zij is het waarschijnlijk allang vergeten dan, en praten met die mensen alsof er niets gebeurt is hielp bij mij heel erg, maar ga gewoon naar die bruiloft, of ga niet, en belast er verder niemand mee.
Serieuze reacties genoeg, maar ze passen ts blijkbaar niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kijk een serieuze reactie, reageer eens TS.
Klopt, maar het kostte toch wel 2 minuten om die reactie te typen, dan zou je toch denken dat TS even kan reageren.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Serieuze reacties genoeg, maar ze passen ts blijkbaar niet.
ik heb dat idee helemaal niet, dat ze.dat ook echt wilde doen. Gek eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, zo werkt dat niet.
Warom heb je er weinig aan gehad, wat had je dan willen horen? Dat je inderdaad maar een je vriendin moet vragen om die andere 2 niet uit te nodigen?
Heb even wat notes uitgedeeld.quote:
Ze opperde het anders wel in de OP en zei daarbij dat ze dat eigenlijk niet zo'n goed idee vond, dan wordt dat in het topic bevestigd en hier en daar een serieuze tip gegeven en dan zegt ze dat ze weinig aan de reacties heeft gehad. Wat wilt ze dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb dat idee helemaal niet, dat ze.dat ook echt wilde doen. Gek eigenlijk.
Als iemand mij had benaderd om vooral mensen niet uit te nodigen voor mijn bruiloft zou ik die persoon gelijk schrappen van de lijst ( zowel gastenlijst als vriendenlijst)quote:Op zondag 6 mei 2012 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jammer alleen dat die opmerking nergens op slaat.
Beetje jammer dat je niet in wilt gaan op de serieuze reacties.quote:
En Facebookquote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
Als iemand mij had benaderd om vooral mensen niet uit te nodigen voor mijn bruiloft zou ik die persoon gelijk schrappen van de lijst ( zowel gastenlijst als vriendenlijst)
Dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:37 schreef kikoooooo het volgende:
Jij bepaalt niet wie er op andermans bruiloft komt. Je hebt zelf de keus wel of niet te gaan
En dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
Als iemand mij had benaderd om vooral mensen niet uit te nodigen voor mijn bruiloft zou ik die persoon gelijk schrappen van de lijst ( zowel gastenlijst als vriendenlijst)
Dat heeft ze toch helemaal niet gedaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
dan is t nog niet arrogant... ze is volgens mij gewoon heel onzeker en zit met hoe ermee om te gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Zijn we nu al klaar?
Ts, ga je nou wel of niet?
Of ga je mijn vraag weer niet beantwoorden?
Wat denk je zelf? Het mogen dan wel niet meer dan kenissen voor haar zijn, maar blijkbaar wilt zij ze er toch bij hebben, anders had zij ze niet uitgenodigd. Wie denk je wel niet dat je bent dat je denkt ook maar te mogen vragen aan haar ze niet uit te nodigen omdat jij te kinderachtig bent om een dag in hun bijzijn normaal te kunnen doen?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:35 schreef hardlopen het volgende:
Hallo mensen,
Binnenkort treedt een vriendin van mij het huwelijksbootje in. Nu is het probleem dat er 2 mensen komen die ik absoluut niet mag (in het verleden wat dingen meegemaakt met ze); ik voel me totaal niet op mijn gemak bij hun.
Zou het raar zijn als ik haar vraag om ze niet uit te nodigen (het zijn niet meer dan kenissen voor haar). Maar dat zou ik dat ook een beetje achterbaks van mezelf vinden. En hun tegenkomen is een living hell voor mij. Hoe zouden jullie dit oplossen?
Hoe durven jullie!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens: de andere kant op werkt 't ook goed, zelf mensen uitnodigen voor de bruiloft van 'n ander
Paar dagen voor de bruiloft een berichtje van een 'vriend', 'ja, ik neem die en die mee, een vriendin van me, dat is goed hè?'. Dus wij: 'euhm.. nee...? We willen ons liever niet voor hoeven stellen op onze eigen bruiloft aan een gast die niet eens de vaste vriendin is van een van onze genodigden'.
Nooit meer wat van gehoord. Terwijl hij wist dat we het relatief klein wilden houden. We waren maar onredelijk en zulks.____!
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:17 schreef hardlopen het volgende:
Mocht een vriendin ooit trouwen dan stel ik dat voor de grap eens voor; gewoon om haar gezicht te zien..
Ik geloof dat TS maar wat verzonnen heeft.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:17 schreef hardlopen het volgende:
Mocht een vriendin ooit trouwen dan stel ik dat voor de grap eens voor; gewoon om haar gezicht te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |