True. Maar dan voel ik me schuldig dat ik de bruiloft van een vriendin mis.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:37 schreef kikoooooo het volgende:
Jij bepaalt niet wie er op andermans bruiloft komt. Je hebt zelf de keus wel of niet te gaan
Dat is jouw keusquote:Op zondag 6 mei 2012 10:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True. Maar dan voel ik me schuldig dat ik de bruiloft van een vriendin mis.
Ja. Maar als ze de reden zou weten dan zou ze het mij wel kwalijk nemen denk ik..quote:
Nee; want ik ben er nooit open over geweest met zequote:Op zondag 6 mei 2012 10:39 schreef Xcalibur het volgende:
Of je vermijdt die mensen op het feestje, zo moeilijk kan dat niet zijn...
Zij zullen hetzelfde met jou doen waarschijnlijk?
Verder wat kikoooooo zegt
Dat is moeilijk; hun negerenquote:Op zondag 6 mei 2012 10:40 schreef cookie-monstaa het volgende:
Ga gewoon en negeer die mensen. Denk je nou echt dat ze op een bruiloft ruzie gaan maken van een vriendin. Daar zullen ze ook wel rekening mee houden als het meer dan kennis van haar is!
wees gewoon vriendelijk tegen hun...vaak zijn hun dan ook vriendelijk tegen jou. Je kunt niet jezelf eeuwig verstoppen of boos blijven en dat geldt ook voor hunquote:Op zondag 6 mei 2012 10:44 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dat is moeilijk; hun negeren
Heb ze een tijdje niet gezien en het wordt als onfatsoenlijk gezien als ik ze niet even te woord sta
Misschien moet ik gewoon een bitch zijn
Zucht..
Ik ben wat betreft een weirdo; als ik iemand niet mag dan kan ik niet faken dat er niks aan t handje is; ik word dan zenuwachtig enzquote:Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef Xcalibur het volgende:
Of je praat gewoon me ze
Kennelijk is er niemand die weet wat er aan de hand is behalve jij?
Onfatsoelijker dan je vriendin te manen ze niet uit te nodigen achter hun rug omquote:Op zondag 6 mei 2012 10:44 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dat is moeilijk; hun negeren
Heb ze een tijdje niet gezien en het wordt als onfatsoenlijk gezien als ik ze niet even te woord sta
Misschien moet ik gewoon een bitch zijn
Zucht..
Ja misschien is dat het best. Maar ik neem niet het initiatief; als ze mij gedag komen zeggen dan hou ik het kort en vriendelijk..quote:Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wees gewoon vriendelijk tegen hun...vaak zijn hun dan ook vriendelijk tegen jou. Je kunt niet jezelf eeuwig verstoppen of boos blijven en dat geldt ook voor hun
Dat dus. Get over yourself.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is jouw vriendin's dag, zet jouw eigen gevoelens opzij, ga gewoon gezellig met andere mensen praten, let niet op die 2 anderen.
Damn, kom op zeg, egoïst
Slechte vriendin ben je als je het vraagt.
Ik mag ze niet klaar maar ik wil ze ook niet direct kwetsen; wat je niet weet deert je niet was mijn uitgangspunt. Maar ik zou toch nooit de lef hebben gehad om zoiets aan mijn vriendin te vragen.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:46 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Onfatsoelijker dan je vriendin te manen ze niet uit te nodigen achter hun rug om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |