quote:
Natuurlijk wordt hij meteen hetero door een kut.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:34 schreef teknomist het volgende:
Bah viezigheid, kun je niet gewoon hetero worden en een lekker nat, sappig kutje penetreren?![]()
Waarom is dat raar?quote:
Het is misschien een verrassing voor je, maar tot welk geslacht je je aangetrokken voelt, heeft niets te maken met wat je lekker vindt om te doen in bedquote:
Echt? Hoe doen homo's aan seks dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
En tegenwoordig doen meer hetero's dan homo's (in Nederland) aan anale seks.
daar heb ik soms mijn vraagtekens bijquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook veel meer hetero's dan homo's in nederland.
Wat een onzin, er zijn genoeg homofielen die nooit anaal doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef Picchia het volgende:
Als je homo bent dan moet je wel.
Gebruik glijmiddel of een condoom. Ram het er niet gelijk in. En probeer je bed daarna niet onder te schijten.
Je maakt een geintje hoop ik.....quote:
Ik ben bloedserieus. Hand- en mondwerk is leuk en lekker maar om nou NOOIT penetratie te hebben.... ik vind dat er dan aardig wat ontbreekt aan je sekslevenquote:
''Alle vrouwen met vaginisme moeten anaal!''quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Hand- en mondwerk is leuk en lekker maar om nou NOOIT penetratie te hebben.... ik vind dat er dan aardig wat ontbreekt aan je seksleven
Tja, lesbiennes hebben ook geen penetratie op vingers na, ik denk daf je echt wel kan genieten van elkaar zonder te penetreren, je moet gewoon inventief worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Hand- en mondwerk is leuk en lekker maar om nou NOOIT penetratie te hebben.... ik vind dat er dan aardig wat ontbreekt aan je seksleven
vanzelfsprekend. maar ook de vrouwen zonder vaginisme moeten anaal. zonder uitzondering.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Alle vrouwen met vaginisme moeten anaal!''
dat weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, lesbiennes hebben ook geen penetratie op vingers na,
Nou ja, ze kunnen altijd een dildo gebruiken maar zo heb je ook genoeg attributen voor homo's , zou niet weten wat je anders bedoeld.quote:
ja dat bedoel ik ook. Maar als je een homo bent die NOOIT het anale kanaal betreedt, dan lijkt het me ook niet dat je er wel een attribuut in steekt. En dus heb je dan nooit penetratie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, ze kunnen altijd een dildo gebruiken maar zo heb je ook genoeg attributen voor homo's , zou niet weten wat je anders bedoeld.
Poppers zijn leuk als je alleen even dat begindrempeltje over moet, als het erin steken zeg maar een (geestelijke) drempel oproept, of wanneer anaal toch al een ok iets was.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:58 schreef happyliving het volgende:
Poppers dan kun je goed ontspannen, het wordt niet voor niets zoveel in de gay wereld gebruikt.
Verder eerst een beetje voorbewerken met de vingers en veel glijmiddel en als jij boven op hem gaat zitten heb je zelf de regie in handen van hij kan er verder in of juist niet.
Probeer het anders eerst eens als je alleen bent met een niet te grote dildo.
Nog een tip... ga eerst wel even spoelen anders krijg je viezigheid.
Dat is persoonlijk. Maar IK zou het een groot verlies vinden. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat ik tegen een man zou zeggen: ok, geen penetratie voor mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als er geen penetratie is dan is de seks minder waardig dus eigenlijk?
[..]
Niet minder waardig, wel onvolledig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als er geen penetratie is dan is de seks minder waardig dus eigenlijk?
quote:[..]
Ze zullen het weten.![]()
Ach, de beperkte blik van hetero's... ik zou er bijna medelijden mee krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. Maar IK zou het een groot verlies vinden. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat ik tegen een man zou zeggen: ok, geen penetratie voor mijje mag niet naar binnen. Hij ziet me aankomen
Er zijn niet voor niets voorbinddildo's uitgevonden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, lesbiennes hebben ook geen penetratie op vingers na, ik denk daf je echt wel kan genieten van elkaar zonder te penetreren, je moet gewoon inventief worden.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, de beperkte blik van hetero's... ik zou er bijna medelijden mee krijgen.
Sommige hetero's, hoho!quote:
je probeert TS gewoon bang te maken ? Ik heb nog nooit bloed gehad bij anaal en pijn hoeft het ook niet te doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef rsnel het volgende:
Als homo kan ik zeggen dat ik anale sex verre van prettig vindt
This meer een kwestie van "hoe hoog is jou pijngrens" dan genieten van iets dat zogezegt met sex te maken heeft
Voor beide personen voelt het superstrakt en niet comfortabel aan (penis wordt aardig afgeknelt).
Sta niet gek te kijken als de persoon die geneukt wordt er nog een dag pijn aan de anus aan overhoudt/lichte bloedingen aan de anus (bloed als je je anus afveegt)
Als je het wilt proberen ga je gang, maar het klinkt geiler dan dat het is
Dat weet ie dus nog niet, want nooit gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:19 schreef msigamer12 het volgende:
nou ja als je dat lekker vindt een harde piemel in je kont![]()
Dan gewoon doen
Ik heb de eerste keer last gehad. De keren er na was het alleen maar lekker. Ik heb van de ander ook zeker nog nooit gehoord dat het niet comfortabel is of echt super strak (zo straks dat het de penis afknelt). En soms is het nog geiler dan het klinkt. Dat verschilt per mensquote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef rsnel het volgende:
This meer een kwestie van "hoe hoog is jou pijngrens" dan genieten van iets dat zogezegt met sex te maken heeft
Voor beide personen voelt het superstrakt en niet comfortabel aan (penis wordt aardig afgeknelt).
Sta niet gek te kijken als de persoon die geneukt wordt er nog een dag pijn aan de anus aan overhoudt/lichte bloedingen aan de anus (bloed als je je anus afveegt)
Dat dus.. zelfs de eerste keer geen last gehad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:13 schreef Tally het volgende:
Ik heb de eerste keer last gehad. De keren er na was het alleen maar lekker. Ik heb van de ander ook zeker nog nooit gehoord dat het niet comfortabel is of echt super strak (zo straks dat het de penis afknelt). En soms is het nog geiler dan het klinkt. Dat verschilt per mens
soms heb ik bijna medelijden met mannenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef wonderer het volgende:
Het schijnt trouwens bij mannen nog te liggen aan hoe de prostaat gepositioneerd is en hoe die dus geraakt wordt tijdens het neuken. Bij sommigen is dat gewoon te gevoelig en dan is het niet lekker.
Nee maar hij gaat er wel van genietenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ie dus nog niet, want nooit gedaan.
Dit inderdaad. Als je het niet forceert doet het geen pijn en bloedt het ook niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bij mij deed het zelfs de eerste keer geen pijn. Veel voorspel, veel glijmiddel, en gewoon voorzichtig opbouwen. Kwam geen pijn aan te pas. Kan het alleen maar aanraden
een vrouw heeft ook geen prostaat dus wat voor genot zij eruit halen is mij een raadsel, maarja ik ben homo dus wat weer ik ervan hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:12 schreef bojan het volgende:
Ik heb nog nooit aan anale seks gedaan. Waarom zou je anaal gaan als je ook in de vagina kan? Die is daarvoor bedoeld. Mijn ex vriendin was er ook tegen, oef!
Ik kan je niet aangeven waarom, maar het is wel degelijk een genot voor de vrouw (mits het goed gebeurd)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef Xan21 het volgende:
[..]
een vrouw heeft ook geen prostaat dus wat voor genot zij eruit halen is mij een raadsel, maarja ik ben homo dus wat weer ik ervan haha
Een vriend van me doet het ook niet vanwege de pijn, maar dat heeft niets te maken met ontspannen, maar met de inwendige anatomie. Niet iedereen is hetzelfde gebouwd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:16 schreef Xan21 het volgende:
Ik hoorde altijd van Mike Starink dat hij het niet anaal deed omdat het altijd zon pijn doet, nou dan doe je toch echt iets verkeerd. Je moet juist ontspannen en zelfs wat tegen duwen (net alsof je poept) en niet je sterretje strak trekken. Na een tijdje gaat het gewoon soepeltjes hoor!
Want?...hij heeft geen anus, geen dikke darm? Of zitten die bij hem ergens anders? Volgens mij zijn de meeste mensen daar wel anatomisch hetzelfde, tenzij je een rectumamputatie hebt gehad en je een stoma hebt (of last van mega aambeien oid)...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een vriend van me doet het ook niet vanwege de pijn, maar dat heeft niets te maken met ontspannen, maar met de inwendige anatomie. Niet iedereen is hetzelfde gebouwd.
De kronkels kunnen verschillen, waardoor dieper doorstoten onmogelijk wordt; de locatie of de hoek van de prostaat kan anders zijn waardoor hij op een rottige plek geraakt wordt etc. Net zoals bij de ene vrouw de baarmoedermond erg gevoelig is en pijn veroorzaakt tijdens het neuken en de ander heeft nergens last van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Want?...hij heeft geen anus, geen dikke darm? Of zitten die bij hem ergens anders? Volgens mij zijn de meeste mensen daar wel anatomisch hetzelfde, tenzij je een rectumamputatie hebt gehad en je een stoma hebt (of last van mega aambeien oid)...
De darm is flexibel...als er een drol of een endoscoop in kan, kan een pik er ook in lijkt mij. Blijft mi toch een kwestie van ontspannen en die diepte vinden die lekker/fijn voelt. Daar wel mee eens dat dat verschilt...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
De kronkels kunnen verschillen, waardoor dieper doorstoten onmogelijk wordt; de locatie of de hoek van de prostaat kan anders zijn waardoor hij op een rottige plek geraakt wordt etc. Net zoals bij de ene vrouw de baarmoedermond erg gevoelig is en pijn veroorzaakt tijdens het neuken en de ander heeft nergens last van.
Je kunt het vergelijken met het gevoel van poepen vind ik, dat kan ook erg lekker zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef Xan21 het volgende:
[..]
een vrouw heeft ook geen prostaat dus wat voor genot zij eruit halen is mij een raadsel, maarja ik ben homo dus wat weer ik ervan haha
Als je homo bent, moet je eraan geloven. Dus je hebt geen keuzequote:Op zondag 6 mei 2012 09:38 schreef Ralph1234 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben elkaar nu al verschillende keren afgetrokken en gepijpt, maar nu wil ie een stap verder. Anaal. ik weet echt niet of ik dat wel zie zitten omdat het eigelijk best ranzig is en heb ook van verschillende mensen gehoord: heel pijnlijk. Of valt dat wel mee?
En ja ik ben gay
Van wie moet dat dan? De homopolitie somsquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef Hedera het volgende:
[..]
Als je homo bent, moet je eraan geloven. Dus je hebt geen keuze
Wat voor probleem heb/had je? Als je wondjes hebt zou ik er nog maar even mee wachten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:24 schreef pipdebeer het volgende:
[..]
Je kunt het vergelijken met het gevoel van poepen vind ik, dat kan ook erg lekker zijn.
Maar soms ook niet.
Mijn vriend heeft bij de eerste keer anaal hem er eigenlijk gewoon ingeduwt (zonder glijmiddel) en het deed geen zeer, gek genoeg.
Toen kreeg ik problemen met mijn stoelgang en dus met mijn anus (niet door de anale seksdus). Toen hebben we het heel lang niet gedaan en nu doet het zeer als we het proberen.
Ook met genoeg glijmiddel kan ik het niet verdragen om hem erin te krijgen, wat ik jammer vindt omdat mijn vriend het wel graag wil...
Iemand nog meer tips behalve langzaam opbouwen en veel glijmiddel?
Dat is gewoon een hoop gezeur van mensen die nooit eens wat proberen qua variatie. Net alsof je jongeheer compleet onder de shit zit als je 'm er weer uithaalt. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef Gellarboy het volgende:
Ik snap trouwens niet wat 99% van de bevolking zoooooooo smerig vindt aan poep? Je hoeft 't niet te vreten! Gewoon even spoelen en 't is schoon. Als 't aan je handen zit, nou, dan was je ze. Crisis averted, mensen.
Ik ben van mening dat dit uw ervaring is en dat u niet kan spreken voor andere mensen. Ikzelf ben top (= dat ik degene ben die neukt), mijn vriend is bottom (= dat hij door mij geneukt wordt). Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat er een penis in mijn anus gaat, mijn partner vindt het heerlijk en ik heb hem nog nooit horen roepen dat het pijn deed of zoiets. Ontspannen zijn, veel glijmiddel gebruiken, eerst één of meerdere vingers in de anus doen, als de anus eraan gewend is dan heel voorzichtig de penis erin, even een paar seconden wachten zodat de anus aan de dikte en lengte van de penis kan wennen, daarna rustig met de penis heen en weer gaan, als hij aangeeft dat het tempo omhoog kan dan kan het echte werk beginnen. En ja, dat voor beide partijen (= de gever en de ontvanger) genieten!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef rsnel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |