quote:
Natuurlijk wordt hij meteen hetero door een kut.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:34 schreef teknomist het volgende:
Bah viezigheid, kun je niet gewoon hetero worden en een lekker nat, sappig kutje penetreren?![]()
Waarom is dat raar?quote:
Het is misschien een verrassing voor je, maar tot welk geslacht je je aangetrokken voelt, heeft niets te maken met wat je lekker vindt om te doen in bedquote:
Echt? Hoe doen homo's aan seks dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
En tegenwoordig doen meer hetero's dan homo's (in Nederland) aan anale seks.
daar heb ik soms mijn vraagtekens bijquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook veel meer hetero's dan homo's in nederland.
Wat een onzin, er zijn genoeg homofielen die nooit anaal doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef Picchia het volgende:
Als je homo bent dan moet je wel.
Gebruik glijmiddel of een condoom. Ram het er niet gelijk in. En probeer je bed daarna niet onder te schijten.
Je maakt een geintje hoop ik.....quote:
Ik ben bloedserieus. Hand- en mondwerk is leuk en lekker maar om nou NOOIT penetratie te hebben.... ik vind dat er dan aardig wat ontbreekt aan je sekslevenquote:
''Alle vrouwen met vaginisme moeten anaal!''quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Hand- en mondwerk is leuk en lekker maar om nou NOOIT penetratie te hebben.... ik vind dat er dan aardig wat ontbreekt aan je seksleven
Tja, lesbiennes hebben ook geen penetratie op vingers na, ik denk daf je echt wel kan genieten van elkaar zonder te penetreren, je moet gewoon inventief worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Hand- en mondwerk is leuk en lekker maar om nou NOOIT penetratie te hebben.... ik vind dat er dan aardig wat ontbreekt aan je seksleven
vanzelfsprekend. maar ook de vrouwen zonder vaginisme moeten anaal. zonder uitzondering.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Alle vrouwen met vaginisme moeten anaal!''
dat weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, lesbiennes hebben ook geen penetratie op vingers na,
Nou ja, ze kunnen altijd een dildo gebruiken maar zo heb je ook genoeg attributen voor homo's , zou niet weten wat je anders bedoeld.quote:
ja dat bedoel ik ook. Maar als je een homo bent die NOOIT het anale kanaal betreedt, dan lijkt het me ook niet dat je er wel een attribuut in steekt. En dus heb je dan nooit penetratie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, ze kunnen altijd een dildo gebruiken maar zo heb je ook genoeg attributen voor homo's , zou niet weten wat je anders bedoeld.
Poppers zijn leuk als je alleen even dat begindrempeltje over moet, als het erin steken zeg maar een (geestelijke) drempel oproept, of wanneer anaal toch al een ok iets was.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:58 schreef happyliving het volgende:
Poppers dan kun je goed ontspannen, het wordt niet voor niets zoveel in de gay wereld gebruikt.
Verder eerst een beetje voorbewerken met de vingers en veel glijmiddel en als jij boven op hem gaat zitten heb je zelf de regie in handen van hij kan er verder in of juist niet.
Probeer het anders eerst eens als je alleen bent met een niet te grote dildo.
Nog een tip... ga eerst wel even spoelen anders krijg je viezigheid.
Dat is persoonlijk. Maar IK zou het een groot verlies vinden. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat ik tegen een man zou zeggen: ok, geen penetratie voor mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als er geen penetratie is dan is de seks minder waardig dus eigenlijk?
[..]
Niet minder waardig, wel onvolledig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als er geen penetratie is dan is de seks minder waardig dus eigenlijk?
quote:[..]
Ze zullen het weten.![]()
Ach, de beperkte blik van hetero's... ik zou er bijna medelijden mee krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. Maar IK zou het een groot verlies vinden. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat ik tegen een man zou zeggen: ok, geen penetratie voor mijje mag niet naar binnen. Hij ziet me aankomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |