quote:
terminator platenquote:Op zondag 6 mei 2012 03:15 schreef Hooidraad het volgende:
GSP heeft dat oog verkloot voor de rest van z'n leven.
Je past inderdaad zo in het rijtje van slechte judgesquote:
Hendricks had 'takedowns' in ronde 1 en 2.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kosh had de td in de laatste ronde en gnp
Klopt, maar het was heel close. Het waren geen volledige takedowns en hij had in de clinch meer succes maar dat eindigde er steeds in dat de scheids ertussen kwam. Wat mij betreft waren ronde 1 en 2 beide gelijkspel met een 'slight edge' naar Hendricus.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hendricks had 'takedowns' in ronde 1 en 2.
Meer strikes, meer significant strikes, meer damage.
50-45 Millerquote:Op zondag 6 mei 2012 03:30 schreef THEFXR het volgende:
zo ladies, nu the diaz, a compustrike destroyer!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auwtsj, vandaar die icepacksquote:Op zondag 6 mei 2012 03:34 schreef THEFXR het volgende:
Tony Ferguson Broke His Left Arm in the 1st Round
Ik vind het ook geen robbery. Vergelijkbaar met Rampage vs. Machida.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
Als het close is kun je niet spreken over een robberywat half Sherdog nu doet.
Goede decision, eindelijk zien de judges het wel een keer goed.
quote:Op zondag 6 mei 2012 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
OOOOOH wat een mongol ben ikzet ik nog klein geld in op Hendricks + Diaz, dacht ik.. klik met me slaaphoofd Kos aan
Zekers.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Damn, dit was wel echt heel erg indrukwekkend!
Eerste persoon ooit!quote:Op zondag 6 mei 2012 03:57 schreef Hooidraad het volgende:
Holy shit, nooit verwacht dat ie Miller zou laten tappen
Nick's special een paar maanden geleden gezien, maar idd niet echt iemand om fan van te worden. Aan de andere kant, zo is hij gewoon... Maarja ligt misschien aan mij maar ik pick meestal de fighters die iets intelligenter over komen... waarschijnlijk ten onrechte.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nate loopt minder te kloten in ieder geval.
Nope, gemist. Ik heb alleen het einde van Koscheck-Hendricks gezien.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zekers.
Heb jij Pat Barry vs. Lavar nog gezien?
quote:Op zondag 6 mei 2012 04:09 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon nog 12+ units misgelopen door die misclick nondetju.
en gewoon doorvechten, de heldquote:Op zondag 6 mei 2012 04:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ferguson heeft z'n arm gebroken in de eerste ronde:
[ afbeelding ]
waren er toch veel, die miller haddenquote:Op zondag 6 mei 2012 04:34 schreef Broempoe het volgende:
Mooi event. Ik leer ook weer om niet tegen mijn instincten in te betten... Ben een groot Diaz fan maar ben om een of andere reden toch met Miller gegaan. Never bet against a Diaz
Nate vs Bendo wordt zo een sicke fight
quote:Op zondag 6 mei 2012 04:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik moet het ook eens afleren om tegen de Diaz Brothers te gokken.
Echt ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Splackavellie mag vandaag de schoenen eten.
Ik ook, doei.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:50 schreef Geo4kant het volgende:
Phuck dit, duurt me te lang, ik ga pittenlater!
0/4quote:
BJ Penn wil terug komen en kreeg Melendez (in Strikeforce) aangeboden maar heeft die geweigerdquote:Op zondag 6 mei 2012 09:29 schreef roepdeman het volgende:
Ik hoopte al om de dominantie van Cesar Gracie Jiu-Jitsu te mogen zienMooie shoutout naar Melendez ook. Het maakt me benieuwd naar de situatie die ontstaat als hij naar de UFC wordt overgeheveld.
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
0/4![]()
Wel een gaaf event, dat maakt een hoop goed
670 playdollars verlies, wel 30 echte units winst, wat heb je lieverquote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
1000 play dollars winst ..echt altijd mega goed op playgroun dmet wedden maar zelf
45 points.
Garza had ik erg nodig..
Volgens mij 3/4
True true. Maar typisch dat ik daar altijd speel, gewoon die bets kopieren voortaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:46 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
670 playdollars verlies, wel 30 echte units winst, wat heb je liever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had ze wel ingeleverd, maar net als ik 0/4...quote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
We lopen nu wel allemaal lekker in op Jajong, hij heeft 4 picks niet.. te laat ingeleverd![]()
Of is TAZ nu niet meer in te halen?
alle 8quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Mooie fightcard. Welke prelims moet ik kijken?
quote:
Delorme vs. Denis was naar mijn mening de beste prelim.quote:
Thanks!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Delorme vs. Denis was naar mijn mening de beste prelim.
Verder Massenzio vs. Vemola, Gaudinot vs. Lineker en Dodson vs. Elliott.
Zijn trademark chain wrestling.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef McNulty het volgende:
Hoe gaat Edgar met zijn t-rex armpjes eigenlijk kunnen winnen van Nick Diaz?
Nick is retired en vecht niet op lightweightquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef McNulty het volgende:
Hoe gaat Edgar met zijn t-rex armpjes eigenlijk kunnen winnen van Nick Diaz?
retiredquote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nick is retired en vecht niet op lightweight
dat verschilt per merk, kan je het beste een shop mailen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:31 schreef ChesterPerry het volgende:
kan ik hier ook een vraag stellen over mma broekjes, me vraag is hoe vallen die broekjes ik zie dat maat 38 de grootste is maar valt dat hetzelfde als normale jeansmaat of is het meer stretch zoals kickboksbroekjes?
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
www.sherdog.net/forums/f2(...)y-money-made-2081505
Die Barry is echt een geniaal figuur.quote:
Die wordt natuurlijk de rest van het seizoen door Faber getreiterd met zijn blessure.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:26 schreef THEFXR het volgende:
Dominick Cruz injured, forced out of UFC 148 bout with Urijah Faber
http://mmajunkie.com/news(...)ith-urijah-faber.mma
wordt er zoooo ziek van, al die uitgestelde titlefights!
En kut rematchesquote:Op maandag 7 mei 2012 21:26 schreef THEFXR het volgende:
ik weet niet of hij door kan coachen, was toch ook met Tito die werd vervangen door Franklin.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die wordt natuurlijk de rest van het seizoen door Faber getreiterd met zijn blessure.
Ik was helemaallll gehyped dooor hun ruziequote:Op maandag 7 mei 2012 21:26 schreef THEFXR het volgende:
Dominick Cruz injured, forced out of UFC 148 bout with Urijah Faber
http://mmajunkie.com/news(...)ith-urijah-faber.mma
Daar heb je een punt inderdaad. Ik vraag me alleen af hoeveel vertrouwen de UFC heeft in Macdonald of Barao als coaches.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet niet of hij door kan coachen, was toch ook met Tito die werd vervangen door Franklin.
Daarom geniet ik ook zo van iedere BJJ trainingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef McNulty het volgende:
Belcher heeft zijn submission defense echt ingestudeerd. Mooi om te zien hoe elkaar probeerden af te troeven. Als je doorhebt hoe BJJ gespeeld wordt, wordt het echt leuker om ernaar te kijken.
Yup, waarheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef McNulty het volgende:
Belcher heeft zijn submission defense echt ingestudeerd. Mooi om te zien hoe elkaar probeerden af te troeven. Als je doorhebt hoe BJJ gespeeld wordt, wordt het echt leuker om ernaar te kijken.
En dit ook. Heb er een tijdje over gedaan om het sparren onder de knie te krijgen maar als je eenmaal echt technieken leert toe te passen tijdens de grondgevechten (door vooral veel te oefenen) is het echt verslavend leuk om te doen. Ben onlangs ook van 1,5 uur trainen in de week naar 3 uur trainen gegaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom geniet ik ook zo van iedere BJJ training
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef Lesnar het volgende:
Ik zou het zelf niet zo snel BJJ trainen, want het lichamelijk bezig zijn op de grond met zwetende mannen vind ik niks.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het prachtig om naar te kijken.....maar zelf trainen nee.
Bang dat ze je broners voelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef Lesnar het volgende:
Ik zou het zelf niet zo snel BJJ trainen, want het lichamelijk bezig zijn op de grond met zwetende mannen vind ik niks.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het prachtig om naar te kijken.....maar zelf trainen nee.
Ah, daar is die tok dus voor.quote:
Wtf is dezequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef Lesnar het volgende:
Man Musk niets voor jou?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef Lesnar het volgende:
en met Gi?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef Lesnar het volgende:
Dat vroeg ik me dus af.. dragen ze bij BJJ (gi en no gi) toks/tokken? Leek mij welquote:
Mij lijkt No Gi leuker, alleen dat zweet inderdaadquote:
Ik gebruik het niet altijd. Dat heb ik wel eens moeten bekopen als ik tijdens een transition weer eens een knie kreeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af.. dragen ze bij BJJ (gi en no gi) toks/tokken? Leek mij weljust checking.
Wij mogen geen tok dragen, volgens mij is het officieel ook verboden tijdens wedstrijd, net zoals het dragen van een rashguard onder je Gi. En met Gi vind ik veel leuker, de Gi zelf is extreem nuttig in het gevecht imo. Met grappling heb ik wel ooit een tok gedragen en die sneed toen in mijn lies tijdens sparren, vrij pijnlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af.. dragen ze bij BJJ (gi en no gi) toks/tokken? Leek mij weljust checking.
Met grappling heeft iedereen bij ons een shirt of rashguard aan en een tok is verplicht. Je leert het vanzelf wel af. Bij BJJ hebben we ook een tok om, wel zo fijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij lijkt No Gi leuker, alleen dat zweet inderdaad.. van die mensen die dan met ontbloot boven lichaam gaan worstelen, ach zal voor ook allemaal wel wennen
rashguard of niet, je komt altijd in contact met het zweet van anderen. Ik snap de ophef niet echt als je daarna gaat douchen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Met grappling heeft iedereen bij ons een shirt of rashguard aan en een tok is verplicht. Je leert het vanzelf wel af. Bij BJJ hebben we ook een tok om, wel zo fijn.
gezellig samen douchen en stiekum kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef roepdeman het volgende:
[..]
rashguard of niet, je komt altijd in contact met het zweet van anderen. Ik snap de ophef niet echt als je daarna gaat douchen.
Met Gi is op zich nog te doen, heb ook jaren op judo en ninjutsu gezeten. Maar mijn voorkeur gaat uit naar boksen en kickboksen. Gewoon beuken!quote:
As am iquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef THEFXR het volgende:
Siyar Bahadurzada vs Thiago Alves UFC 149
i am pumped
Goede matchup voor Siyar om naam mee te maken, mits hij weet te weten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef THEFXR het volgende:
i am pumped
Hijweetzelluf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Goede matchup voor Siyar om naam mee te maken, mits hij weet te weten.
Wat moet hij weten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Goede matchup voor Siyar om naam mee te maken, mits hij weet te weten.
Dit wordt een geweldige partij. 2 bikkelharde muay thai grootmeesters tegenover elkaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef THEFXR het volgende:
i am pumped
Volgens de wedstrijdregels van International Brazilian Jiu-Jitsu Federation mag dat niet (vrouwen wel) en een tok dragen is ook verboden. Zweet boeit me totaal niet, gewoon lekker knokken en niet huilenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom mag je geen rashguard onder je gi aan?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:55 schreef THEFXR het volgende:
The full UFC 149 card:
MAIN CARD (Pay-per-view)
Champ Jose Aldo vs. Erik Koch (for featherweight title)
Mauricio "Shogun" Rua vs. Thiago Silva
Cheick Kongo vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Thiago Alves vs. Siyar Bahadurzada
Michael Bisping vs. Tim Boetsch
PRELIMINARY CARD
Mitch Clarke vs. Anton Kuivanen
Court McGee vs. Nick Ring
Bryan Caraway vs. Mitch Gagnon
Antonio Carvalho vs. George Roop
Ryan Jimmo vs. Anthony Perosh
oh no, he D.....
Daar wordt ie ook aardig in elkaar gemept geloof ik?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Zit ik Breaking Bad te kijken, kom ik ineens The Dean of Mean tegen
Uitermate korte rol inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:24 schreef Hooidraad het volgende:
Daar wordt ie ook aardig in elkaar gemept geloof ik?
quote:
De taalfout heb ik met opzet in mijn zin geplaatst om jullie taalinzicht te toetsen. Jullie zijn duidelijk gezakt.quote:
De meeste rashguards voelen glad aan van buiten. Als je daar een GI overheen trekt dan zal deze heel makkelijk langs je rashguard glijden waardoor je tegenstander moeilijker grip op je houdt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom mag je geen rashguard onder je gi aan?
twitter:DiazBrothers209 twitterde op woensdag 09-05-2012 om 08:04:58If Frankie gets hurt I am down to fight Ben Henderson reageer retweet
Haha, dat was ook mijn 'wtf' momentje destijds. Wel grappig!quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Zit ik Breaking Bad te kijken, kom ik ineens The Dean of Mean tegen
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:08 schreef Paxlie het volgende:
twitter:GSP twitterde op woensdag 09-05-2012 om 08:04:58If Paul Walker gets hurt I am down to do Fast&Furious 6 got the hair! reageer retweet
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 10:43:43 ]
Zou Edgar weer pootje gaan vasthouden en denken dat hij daarmee de wedstrijd heeft gewonnen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:18 schreef THEFXR het volgende:
Benson Henderson vs. Frankie Edgar II official for UFC 150 in Denver
taz zijn pc is gecrashed, hij is nu TUP en we beginnen weer opnieuwquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Cardizzle14 het volgende:
heb ik erover heen gelezen of is de tup stand nog niet bekend gemaakt?
Dat laatste had ik nog niet gelezenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
taz zijn pc is gecrashed, hij is nu TUP en we beginnen weer opnieuw
Gelukkig maar. Niet dat zijn PC is gecrashed, maar dat we overnieuw beginnen. De laatste twee events waren echt dramatisch voor mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
taz zijn pc is gecrashed, hij is nu TUP en we beginnen weer opnieuw
Ik geloof dat vooral de laatste dramatisch slecht was voor iedereen :pquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet dat zijn PC is gecrashed, maar dat we overnieuw beginnen. De laatste twee events waren echt dramatisch voor mij
3/4 dus 75%, valt meequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik geloof dat vooral de laatste dramatisch slecht was voor iedereen :p
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | Tazmaniac 24 + 2 = 26 Jajong 21 + 0 = 21 Fenomeno 18 + 2 = 20 Hoogstaande 18 + 1 = 19 cardizzle 17 + 2 = 19 n00cl30n 16 + 2 = 18 Geo4kant 16 + 2 = 18 Splackavellie 16 + 1 = 17 Mujahedine 15 + 2 = 17 Bootje84 15 + 2 = 17 Hooidraad 15 + 2 = 17 THEFXR 14 + 3 = 17 Fyodor 16 + 0 = 16 Lesnar 15 + 1 = 16 Litmanen 13 + 3 = 16 Paxlie 14 + 1 = 15 Happel 13 + 2 = 15 wc-eend 13 + 1 = 14 vivelafete 12 + 2 = 14 WammesWaggel 12 + 2 = 14 Sinji 13 + - = 13 Kevin 12 + 1 = 13 roepdeman 11 + 2 = 13 incognito 11 + - = 11 McNulty 9 + 1 = 10 Brawler 9 + - = 9 leeroy 8 + - = 8 Omega 6 + - = 6 Rayomac 4 + - = 4 Tommy 2 + - = 2 |
Tussenstand na 7 eventsquote:
Heb hem nog niet gezien, kan iemand hem nog even plaatsen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou deze keer had ik er wel een aantal goed
Dat stukje met Rhonda Rousey in TUFkom ff binnen op je hoerenhakken in een huis waar ze stijf staan van de testosteron en al weken geen vrouw hebben gezien
Tijdens die training hadden die gasten zeker hun snikkel om hun dijbeen met tape vastgezet
TUF volg ik trouwens al een paar weken niet meer dus bedankt voor het plaatsen van dat filmpje
http://www.dailymotion.co(...)ey-on-tuf-live_sportquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gezien, kan iemand hem nog even plaatsen?
Shitquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Had grote hardware problemen maar die zijn nu (tijdelijk) verholpen, vandaar dat het wat langer duurde. Haywire, volgens mij ben je UFC 145 vergeten mee te nemen in de stand![]()
Tnx!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ey-on-tuf-live_sport
Damn me, ik heb nu pas door dat je naam Haywire betekend. Vanwege de film? Volgens mij loop je toch al langer mee hier?quote:
Was vanwege deze mafkees in Prison Break:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:12 schreef Fyodor het volgende:
Damn me, ik heb nu pas door dat je naam Haywire betekend. Vanwege de film? Volgens mij loop je toch al langer mee hier?
Haha Haywire, een zeer interessant personage uit PB ja!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Was vanwege deze mafkees in Prison Break:
[ afbeelding ]
Haywire was al bezet en ik kon zo snel geen betere naam verzinnen
Vergeet Brown niet. Een grotere en sterkere wrestler dan Faberquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef Fenomeno het volgende:
95% TDD defence van Aldo, fucking ziek als je bedenkt dat hij geen wrestler is en toch tegen zieke wrestlers als Mendes en Faber heeft gevochten.
Gezien de zieke weightcuts die die maakt moet hij daar vanzelf vechtenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef Fenomeno het volgende:
Aldo is #1 imo, @ 155 zou hij ook damage doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |