Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
ik gok op een woordspeling mbt dumbfoundedquote:
Soms denk ik echt dat jij gay bent.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:09 schreef Doublepain het volgende:
Braaziiillll LAAA LAA LAAAAAAAAAA LAAAA LAAA LAAAAAAAAAAAAA BRAAZZIIILL!!!
[ afbeelding ]
Hij trekt op Ricky en Ronaldo, hij reageert zo welquote:
Portugal sowiesoquote:Op zondag 6 mei 2012 03:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij trekt op Ricky en Ronaldo, hij reageert zo wel
waarom ben jij nog wakker?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij trekt op Ricky en Ronaldo, hij reageert zo wel
Ben net uit eten geweest met mensen die 2 kleine kinderen met ADHD hebben. You do the mathquote:
Trauma'tjequote:
I dont get it. En sowieso uit eten gaan tot half 4?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben net uit eten geweest met mensen die 2 kleine kinderen met ADHD hebben. You do the math
haha you Suk!quote:Op zondag 6 mei 2012 03:28 schreef Rijst het volgende:
Het ging zo
Ik speelde niet eens zo slecht
Hij speelde goed en kreeg alles mee
5-1 VERLOREN
Tot 10 uurquote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
I dont get it. En sowieso uit eten gaan tot half 4?
quote:Op zondag 6 mei 2012 03:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tot 10 uur
Die kiddo's waren zo druk dat ik nog wakker ben
3 en 8 jaar hoorquote:
handycapquote:Op zondag 6 mei 2012 09:40 schreef KC.PSV het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik met mijn zilveren team makkelijk een goud tournooi win en met mijn goude team niet verder dan de kwart finale kom?
12 jaar lang gemiddeld meer dan 100 posts per dagquote:Op zondag 6 mei 2012 10:51 schreef Rijst het volgende:
Onze eigen Tim86 in de top 500![]()
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:Op zondag [quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1812576/1/999#111189822]zondag 6 mei 2012 00:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Rijst altijd met z'n berichtjesMoet je maar niet met Agbon spelen
quote:
Heb ik je iets aangedaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:45 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile[quote/246938]Vijf_voor[/url] het volgende:
Rijst is de weerspiegeling van de fifa community
191 nog welquote:Op zondag 6 mei 2012 10:51 schreef Rijst het volgende:
Ernstigquote:Op zondag 6 mei 2012 10:51 schreef Rijst het volgende:
nou is het net alsof dat over mij gaat, zo weg is het gelukkig nietquote:Op zondag 6 mei 2012 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
12 jaar lang gemiddeld meer dan 100 posts per dag
Dat dacht ik ook, jij hebt er gelukkig maar 32quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nou is het net alsof dat over mij gaat, zo weg is het gelukkig niet
Gaafquote:Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat me weer eens te vervelen...
http://futhead.com/12/squad/676717
Dit ga je maken, of heb je al gemaakt? Of gewoon een leuke hersenspinsel?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat me weer eens te vervelen...
http://futhead.com/12/squad/676717
Gewoon een hersenspinsel. Ga de komende tijd nog even geen team maken. Met alle TOTYs die uitkomen is het zonde van mijn coins. Kan de coins sowieso maar beter verkopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:48 schreef KevinRdam het volgende:
[..]
Dit ga je maken, of heb je al gemaakt? Of gewoon een leuke hersenspinsel?
Die eerste goal van hem is wel briljant gespeeldquote:Op zondag 6 mei 2012 03:52 schreef Rijst het volgende:
De tering dikke handicap. ZIjn spelers onderschepte iedere bal. Leek wel of er 5 Chielinis achterin stonden. Maar hij was ook wel erg goed.
Ga huilen met je dikke banrollquote:Op zondag 6 mei 2012 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom is SIF Dempsey nou zo hard gedaald...ga ik er nog 10k verlies op draaien ook
hahahahaahahaquote:Op zondag 6 mei 2012 12:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga huilen met je dikke banrollik heb 80K verlies geleden op IF Chiellini
quote:Clubicoon Kees Smit hartaanval tijdens krijten lijnen in Abe Lenstra-stadion. Nu in ziekenhuis.
sukkelquote:Op zondag 6 mei 2012 12:24 schreef Fuszy het volgende:
oh19k bin gezet en binnen een seconde verkocht
uhmm op UDB staat 28kquote:Op zondag 6 mei 2012 12:24 schreef Fuszy het volgende:
oh19k bin gezet en binnen een seconde verkocht
Er stonden er wel wat op voor 21k bin, maar goed. 19k voor een 3750 pack is ook wel netjesquote:
Bek houden! Comprende?quote:
er is een IF en een SIF he, beiden 74 ratedquote:Op zondag 6 mei 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er stonden er wel wat op voor 21k bin, maar goed. 19k voor een 3750 pack is ook wel netjes
9gag jatterquote:Op zondag 6 mei 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
why does the church says condoms arent nessesary? Because little boys cant get pregnant
Kijk mijn interhistory maar eens na, ik kom daar niet. Stond op twitter.quote:
Rdigewell > Ferdinand echt ziek hard.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:31 schreef Fuszy het volgende:
nu Ferdinand CB van QPR in een pakje in 4-1-2-1-2. Toch nog 6k waard, maar deze ga ik zelf gebruiken
quote:
Wist wel dat ik in de top 500 stond/heb gestaan, maar ik let echt niet op zulke dingen joh..wat boeit mij dat nouquote:
Ajax.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef marcie216 het volgende:
zometeen begint een mooie voetbalmiddag welke wedstrijden gaan jullie kijken?
Feyenoord natuurlijk! Beste wedstrijd van vandaag en natuurlijk mijn cluppiequote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef marcie216 het volgende:
Excelsior - PSVquote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef marcie216 het volgende:
quote:
quote:
Omdat ze gaan verliezenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef marcie216 het volgende:
Als ik niet voor PSV was, ging ik ook Hee Fey kijken, om dat dit de mooiste wedstrijd is. maar hoezo ga je ajax kijken man, is al gespeeld en niks meer op het spel
Omdat ik voor Ajax ben? Waarom ga jij PSV kijken, ze spelen toch Europa League, want Feyenoord gaat winnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef marcie216 het volgende:
Als ik niet voor PSV was, ging ik ook Hee Fey kijken, om dat dit de mooiste wedstrijd is. maar hoezo ga je ajax kijken man, is al gespeeld en niks meer op het spel
maar even serieus, heeft iemand die link van dat topic voor mij?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
wie heeft de ingame stats van IF Matthew Jarvis voor mij?
ja oke, dat kan ik zoiezo al niet begrijpenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat ik voor Ajax ben? Waarom ga jij PSV kijken, ze spelen toch Europa League, want Feyenoord gaat winnen.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1155479.pagequote:Op zondag 6 mei 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar even serieus, heeft iemand die link van dat topic voor mij?
Het gaat niet gelijk worden, mensen die daar op inzetten zijn echt domquote:Op zondag 6 mei 2012 14:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja oke, dat kan ik zoiezo al niet begrijpen
Nee nee, ik hoop dat sibon er 2 inschiet en dat het 2-2 wordt
Dat gebeurt niet, trust me. Hoewel ik Sibon wel een laatste doelpunt gunquote:Op zondag 6 mei 2012 14:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als feyenoord straks voor komt te staan gaat heerenveen echt niet meer voetballen hoor...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Sibon komt er de laatse minuten in, zou mooi zijn als hij denkt schijt aan ik scoorquote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat niet gelijk worden, mensen die daar op inzetten zijn echt dom
Heerenveen gaat 1e helft vol gas en proberen minimaal 2 goals voor te komen. Lukt het niet dan nemen ze gas terug en wint Feyenoord.
Inderdaad, dat wordt een wedstrijd als Groningen PSV dan van 10 jaar terug ofzo!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Als feyenoord straks voor komt te staan gaat heerenveen echt niet meer voetballen hoor...
thanks, jammer dat de stats van Jarvis nog niet bekend zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 14:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1155479.page
Schakelprogramma op EL2..echt leuk was dat de vorige keer, toen had ik Ajax op 1 scherm en die op de andere..heerlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef marcie216 het volgende:
Ja kloptquote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
thanks, jammer dat de stats van Jarvis nog niet bekend zijn
Dat is de slechtst mogelijke plaats. Bij een nederlaag hebben ze nog een betere plekquote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef StijnDa het volgende:
Heerenveen is toch sowieso geplaatst voor EL?
Ook bij gelijk door Fair Play klassement.
ja wat wil dat zeggen? zie je dan van elke match 5 minuten ofso?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schakelprogramma op EL2..echt leuk was dat de vorige keer, toen had ik Ajax op 1 scherm en die op de andere..heerlijk
en bovendien moet Excelsior Europa inquote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is de slechtst mogelijke plaats. Bij een nederlaag hebben ze nog een betere plek
ik wacht toch wel tot woensdag, dan zijn de stats vast wel bijgewerkt.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja kloptHet wordt net iets minder goed bijgewerkt de laatste tijd, maar er staan wel veel spelers in
Inderdaad en tevens moet de Graafschap degraderen met dat vieze knollenveld.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en bovendien moet Excelsior Europa in
[..]
ik wacht toch wel tot woensdag, dan zijn de stats vast wel bijgewerkt.
dan hebben ze 1 wedstrijd live en schakelen ze steeds over bij een doelpunt..echt lachen was dat vorige keer, hele tijd zappen...Ik vind dat echt heerlijk die chaos. Langs de lijn maar dan op tvquote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja wat wil dat zeggen? zie je dan van elke match 5 minuten ofso?
Dan kan ik de vriend van mijn moeder uitlachen, die is hardcore de Graafschap supporterquote:Op zondag 6 mei 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad en tevens moet de Graafschap degraderen met dat vieze knollenveld.
Kloptquote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is de slechtst mogelijke plaats. Bij een nederlaag hebben ze nog een betere plek
Beter stomp je hem dan ook in elkaar. De graafschapquote:Op zondag 6 mei 2012 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan kan ik de vriend van mijn moeder uitlachen, die is hardcore de Graafschap supporter
lijkt me niks eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan hebben ze 1 wedstrijd live en schakelen ze steeds over bij een doelpunt..echt lachen was dat vorige keer, hele tijd zappen...Ik vind dat echt heerlijk die chaos. Langs de lijn maar dan op tv
Ze hebben liever 2 a 3 weken langer vakantiequote:
Ah joh, oefenpotje tegen de 4e club uit Denemarken oid, niet echt een uitdagingquote:Op zondag 6 mei 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hebben liever 2 a 3 weken langer vakantie
Hahahaha ik zal het tegen hem zeggenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter stomp je hem dan ook in elkaar. De graafschap
De kans dat ze eruit vliegen is altijd aanwezigquote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah joh, oefenpotje tegen de 4e club uit Denemarken oid, niet echt een uitdaging
Lindgren heeft hemquote:Op zondag 6 mei 2012 14:24 schreef el-blanchito het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met TOTY Eriksen?
Nepgras is altijd beter dan gewoon grasquote:Op zondag 6 mei 2012 14:24 schreef Tim86 het volgende:
De Graafschap > Excelsior (club)
Qua voetbal is het andersom though..velden van beide teams zijn schandalig. Excelsior is nog 10x slechter dan De Graafschap..slechtste nepgras ooit
Ga je mond eens spoelenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nepgras is altijd beter dan gewoon gras
Iedereen die van verzorgd technisch voetbal houdt zou dit beamen.quote:
Jij hebt nog nooit bij TTBC gespeeldquote:Op zondag 6 mei 2012 14:24 schreef Tim86 het volgende:
De Graafschap > Excelsior (club)
Qua voetbal is het andersom though..velden van beide teams zijn schandalig. Excelsior is nog 10x slechter dan De Graafschap..slechtste nepgras ooit
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:28 schreef marcie216 het volgende:
idd, kunstgras speelt een stuk fijner, maar slidingen zijn kut
Je been blijft ook niet heel op gewoon gras als het droog is.... Slecht argument.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:30 schreef marcie216 het volgende:
ja maar als je slide, gaat je bovenbeen eraan.
Bij mij wel hoor, stuk minder last van, op kunstgras als het hard is, schuurt gewoon. gras nietquote:Op zondag 6 mei 2012 14:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je been blijft ook niet heel op gewoon gras als het droog is.... Slecht argument.
Op een droog grasveld krijg ik ook gewoon schaafwonden. Bovendien vind ik niet dat eventuele schaaf- of brandwonden belangrijker zijn dan de manier waarop er gevoetbald kan worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor, stuk minder last van, op kunstgras als het hard is, schuurt gewoon. gras niet
het ligt er ook aan of hij goed wordt onderhouden. niet teveel korrels enzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Op een droog grasveld krijg ik ook gewoon schaafwonden. Bovendien vind ik niet dat eventuele schaaf- of brandwonden belangrijker zijn dan de manier waaropli er gevoetbald kan worden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Doe mij maar een mooi gemaaid normaal grasveld
Waarom wordt er niet gewoon op watervelden gevoetbald dan, met hockey op waterkunstgrasveld had ik nooit ergens last van. Kan dat niet ivm met hoger gras ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
het ligt er ook aan of hij goed wordt onderhouden. niet teveel korrels enzo.
Dat werkt niet, compelet andere snelheid heb je dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom wordt er niet gewoon op watervelden gevoetbald dan, met hockey op waterkunstgrasveld had ik nooit ergens last van. Kan dat niet ivm met hoger gras ofzo?
Welk kanaal is het schakelkanaal? Zit nu Newcastle-City te kijken en wil schakelkanaal ff ernaast, maar onder welke wedstrijd valt dat of is die helemaal apart?
Weet ik ook nietquote:Op zondag 6 mei 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom wordt er niet gewoon op watervelden gevoetbald dan, met hockey op waterkunstgrasveld had ik nooit ergens last van. Kan dat niet ivm met hoger gras ofzo?
Welk kanaal is het schakelkanaal? Zit nu Newcastle-City te kijken en wil schakelkanaal ff ernaast, maar onder welke wedstrijd valt dat of is die helemaal apart?
Nee dan niet, maar speel meer op kut kunstgras dan op fijnquote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef el-blanchito het volgende:
Hebben de heren ook liever een normaal grasveld dan een normaal kunstgrasveld? Met lang kunstgras en weinig korrels? Lijkt me sterk.... Behalve het ontlopen van schaafwonden zie ik het voordeel van spelen op gewoon gras niet.
VDM kijkt nu toch nietquote:Op zondag 6 mei 2012 14:41 schreef marcie216 het volgende:
daar deed ik het om![]()
ohja sorry geen liveverslag even vergeten.
oooh dan ga ik losquote:
Zelf hardcore opzetten.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit een debiel hier hardcore te luisteren in de buurt, ik hoor het zelfs in m'n eigen kamer. Wat kan je hier tegen doen?
optie 1 :quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit een debiel hier hardcore te luisteren in de buurt, ik hoor het zelfs in m'n eigen kamer. Wat kan je hier tegen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |