En je kan ook niet kiezen welke je in hd wil zien.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:57 schreef MRN89 het volgende:
Eigenlijk moet je dan de mogelijkheid hebben om zelf te bepalen welke wedstrijd je kijkt..daar betaal je tenslotte toch voor ?
Alle 4 de zenders hebben een HD-kanaal toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En je kan ook niet kiezen welke je in hd wil zien.
Alleen EL1quote:Op zondag 6 mei 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle 4 de zenders hebben een HD-kanaal toch?
Hier geeft hij alle 4 als HD aan. Heb 8 EL-zenders.quote:
Allemaal 'top' kwaliteit ?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier geeft hij alle 4 als HD aan. Heb 8 EL-zenders.
Welke televisie aanbieder heb je?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier geeft hij alle 4 als HD aan. Heb 8 EL-zenders.
Geen idee, ik moet zeggen dat ik nauwelijks het verschil zie tussen 'normaal' en HD wat voetbal betreft.quote:
KPN.quote:
Dan wordt het gewoon Heerenveen - Feyenoord, Kijken hoe Heerenveen zichzelf kapot speelt.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb EL, maar geen zin om achter PC te kijken
Oh hier merk je dat wel goed.. als ik van EL HD 1 naar EL 1 normaal gaquote:Op zondag 6 mei 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet zeggen dat ik nauwelijks het verschil zie tussen 'normaal' en HD wat voetbal betreft.
Heb ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet zeggen dat ik nauwelijks het verschil zie tussen 'normaal' en HD wat voetbal betreft.
Je laptop aansluiten aan je TV .. bagger kwaliteit dan weliswaarquote:Op zondag 6 mei 2012 02:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb EL, maar geen zin om achter PC te kijken
Sport1 hd gaat ook maar tot 1080iquote:Op zondag 6 mei 2012 03:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik ookSport 1 is HD.. maar kijk liever CL op NOS omdat het daar mooier is
Bij ziggo is alleen el1 in hd.quote:
Wat een kneuzen zeg.quote:
Ik.quote:
1080Pquote:Op zondag 6 mei 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Ik kan kiezen tussen 1080i, 1080p@50hz en 576p.
Welke moet ik hebben?
Ik ga hem morgen even tijdelijk opzeggen..quote:Op zondag 6 mei 2012 03:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook EL maar aanschaffen na de zomervakantie.
Verstandigquote:Op zondag 6 mei 2012 03:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen even tijdelijk opzeggen..
Te naakt.quote:
Eerder kut google.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:05 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis met te naakt, enkel hier wel op FOK! ivm tetten embargo
Niet mijn keuze. Heb navraag gedaan, maar mag gewoon niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |