wie heeft het nou over werk?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Harlingen is je bestemming als je werkt??? Of Den Helder?
ik haat paardenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik een paar katten, dan houdt het op, wel 2 stenen paardjes
ik zal naar je zwaaien tussen de haaienquote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vaar morgen zo rond een uur of 2 weg denk ik, kan ook nog wel wat later worden.
Ik zet ze meestal in de stalquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie beesten, maar niet voor in de gang
pas op, anders worden de liefhebbers boosquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie beesten dieren, maar niet voor in de gang
het is ook best wel krapquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie beesten, maar niet voor in de gang
ik heb het er maar druk meequote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
juist 2 pensionistas .. die hier aan het werk zijn ...
ik zou het echt niet weten, ik blaat maar watquote:Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er verschil in zat, ja paarden zijn edel maar een edel beest kan dus niet?
Katten laat je naar buiten .. Paarden zijn edele dieren en worden geen beest genoemdquote:Op zondag 6 mei 2012 23:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou het echt niet weten, ik blaat maar wat![]()
ik ga nu even de kat uitlaten
Katten heb je minder onderhoud aanquote:Op zondag 6 mei 2012 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Paarden zijn reuze handig, je kan erop zitten tijdens het uitlaten.
ja meneerquote:
Dat heb je inderdaad goed aangepaktquote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja meneer![]()
het is eigenlijk een poes [ afbeelding ]
maar om hier nu neer te plempen dat ik mijn poes naar buiten laat met deze topictitel is vragen om problemen
En ze slopen je bankstel.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Katten laten zich zelf uit
Nee duidelijk effen luchten gewoonquote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja meneer![]()
het is eigenlijk een poes [ afbeelding ]
maar om hier nu neer te plempen dat ik mijn poes naar buiten laat met deze topictitel is vragen om problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |